آزمون CAEL

آزمون CAEL
راهنمای کاربردی

یکی از ضروری ترین کارهایی که باید برای مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان انجام داد، شرکت در آزمون های زبان انگلیسی می باشد. یکی از آزمون هایی که دانشجویان و متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا باید در آن شرکت کنند، آزمون CAEL است.

اما برای شرکت در این آزمون نیاز به اطلاعات کافی در مورد نحوه برگزاری آزمون، بخش های مختلف آزمون، هزینه آن و موارد دیگر، که ضروری و مهم هستند، نیاز دارید. در ادامۀ این مقاله به راهنمایی کامل و جامع از هرآنچه که باید از این آزمون بدانید در اختیار شما قرار گیرد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهایی است که توانسته در زمینۀ تحصیلات آکادمیک به موفقیت های بسیار چشم گیری دست پیدا کند. کانادا هر سال تلاش می کند تا دانشجویان متخصص و حرفه ای را در دانشگاه ها و کالج های خود جذب کند. همچنین علاقه مند به پذیرش نیروهای کارآمد و حرفه ای در پژوهشکده ها و انستیتوهای خود است.

به همین دلیل همواره شرایط اخذ پذیرش دانشجویان را با دقت بیشتری بررسی می کند و از آزمون های تخصصی تری برای پذیرش دانشجویان خود استفاده می کند.
اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی قصد مهاجرت به کانادا را گرفته اید باید اطلاع داشته باشید که پیش از هر اقدامی داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر برای ورود به دانشگاه های این کشور الزامی می باشد.

اکثر دانشجویان بین المللی که در انستیتوهای کانادا به عنوان یک دانشجوی بسیار موفق مشغول به ادامۀ تحصیل و فعالیت هستند، پیشرفت خود را در گرو سطح بالای زبان انگلیسی شان می دانند. تنها راه اثبات توانایی زبان انگلیسی داشتن مدرک زبان انگلیسی بین المللی و معتبر است.

در ادامه به معرفی مدرک های زبان انگلیسی که مورد تایید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کانادا هستند می پردازیم.

آزمون CAEL

آزمون های زبان انگلیسی برای ادامۀ تحصیل در کشور کانادا

قوانین کشور کانادا این‌گونه است که هر دانشگاه و یا کالج در این کشور شرایط بسیار متفاوتی برای پذیرش دانشجویان خود اتخاذ می کند. اما آزمون هایی در سطح جهانی وجود دارد که تمامی دانشگاه ها و کالج های کشور کانادا می توانند آن ها را بپذیرند. در ادامه به معرفی چند آزمونی که شاید به آن ها نیاز پیدا کنید، می پردازیم.

معرفی آزمون CAEL

آزمون CAEL که موضوع تخصصی و مورد بحث این مقاله است، آزمونی است که برای درک متن کتاب ها و جزوات دانشگاهی و کلیۀ متون آکادمیک کشور کانادا کاربرد دارد.

برای شرکت در این آزمون زبان به پیشینۀ تحصیلی موفقی نیاز دارید تا بتوانید در آزمون CAEL نتایج بسیار خوب کسب کنید.

اما اگر سابقۀ تحصیلی درخشانی ندارید نگران نباشید، باز هم می توانید با شرکت در دوره ها و کلاس های این آزمون و با تلاش و پشتکار به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید.

کمترین نمره ای که متقاضی می تواند در این آزمون کسب کند، نمرۀ 70 است. به طوری که هیچ مهارتی در این آزمون نباید نمرۀ کمتر از 60 باشد.

در رابطه با این آزمون به نکات تفصیلی بسیار بیشتری نیاز است که در ادامه به صورت تخصصی در رابطه با آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

معرفی آزمون آیلتس

IELTS یکی از شناخته شده ترین آزمون هایی است که معمولاً برای پذیرش در دانشگاه های کشور کانادا و اکثر دانشگاه های دنیا کاربرد دارد. این آزمون برای پذیرش در 400 دانشگاه کالج در کشور کانادا مورد نیاز است و متقاضی باید متناسب با مرکز آموزشی مورد نظر خود، به نمرۀ مورد نیاز برای پذیرش دست پیدا کند.

این آزمون تنها آزمون مورد تایید ادارۀ مهاجرت و پناهندگی کشور کانادا برای دانشجویان متقاضی صدور سریع مجوز تحصیلی است.

کمترین نمرۀ قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه های کانادا نمرۀ 6.5 است. به طوری که نمرۀ هیچ مهارتی نباید کمتر از 6.5 باشد.

معرفی آزمون تافل

آزمون تافل جزء آن دسته از آزمون هایی است که به صورت کتبی برگزار نمی شود. این آزمون با کمک سیستم کامپیوتری و به صورت آنلاین برگزار می شود. آزمون تافل در 150 کشور دنیا برگزار می شود. اکثر دانشگاه های کشور کانادا و همچنین سفارت برای دریافت ویزای دانشجویی این مدرک را می پذیرند.
برای قبولی در این آزمون زبان به حداقل نمرۀ 90 نیاز است. به طوری که نمرۀ کسب شده در هر مهارت نیز باید 25-20 باشد.

در ادامه به معرفی کاملی از ازمون Cael می پردازیم، تا انتهای همراه ما باشید.

آزمون CAEL و مهاجرت به کانادا

آزمون زبان انگلیسی دانشگاهی CAEL

آزمون CAEL که در مجامع علمی و بین المللی با نام آزمون زبان انگلیسی دانشگاهی کشور کانادا شناخته می شود، توسط یکی از شرکت های ارزیابی معتبر دنیا، شرکت سنجش پاراگون، برگزار می شود.

تعداد بسیار زیادی دانشگاه و کالج در سراسر کانادا این آزمون را برای پذیرش دانشجویان بین المللی قبول دارند. به طوری که یکی از مهم ترین معیارها برای اخذ پذیرش دانشجویان در دانشگاه های کشور کانادا است.

جزئیات دوره و آزمون CAEL

آزمون CAEL که مخفف عبارت The Canadian Academic English Language Test است با هدف تعیین سطح زبان انگلیسی دانشجویانی که قصد دارند به ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کشور کانادا بپردازند، برگزار می شود. این آزمون در حقیقت یکی از آزمون های جایگزین آزمون تافل آمریکایی و آیلتس می باشد.
دانشجویانی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند نباید خود را محدود به کلاس های زبانی که شرکت می کنند، بدانند. بلکه موظف هستند برای کسب نمرۀ بهتر، مقاله بخوانند،  فیلم ببینند و سخنرانی ها را با دقت گوش دهند. این متقاضیان باید بتوانند مطلب و متن کوتاه بنویسند و اتفاقات گوناگون علمی، اجتماعی و فرهنگی را تعریف کنند.
آزمون CAEL در گذشته تنها به صورت کتبی برگزار می شد، اما شرکت پاراگون با امیدواری اعلام کرده است که این آزمون قرار است به زودی در نسخه های بهبود یافته و جدید به صورت آنلاین برگزار شود.

آزمون آنلاین CAEL با این سیاست پایه گذاری شده است که داوطلب بتواند راحت تر  از سراسر دنیا در آزمون شرکت کند. همچنین این آزمون از جدیدترین روش های روز دنیا که یک آزمون بین المللی می تواند داشته باشد، تجهیز شده است.

نسخۀ جدید آزمون CAEL به صورت کامپیوتری برگزار می شود و نسخۀ کامپیوتری آن CAEL ce نام دارد و در سراسر کشور کانادا قابل دسترسی است و به زودی قرار است در تمام مراکز بین المللی برگزار شود.

ویژگی های سؤالات آزمون CAEL

در این بخش به بررسی ویژگی های سوالات آزمون CAEL می پردازیم.
1) سؤالاتی که برای این آزمون طراحی شده به صورت یکپارچه هستند. به طوری که تمامی سوالات جامع و عمومی هستند. بنابراین سؤالات طراحی شده برای این آزمون، تمام اطلاعات شما را در رابطه با زبان انگلیسی به چالش می کشد و تمام مهارت های زبان شما را آنالیز می کند.

افرادی که  تصمیم دارند در این آزمون شرکت کنند، باید بتوانند در رابطه با موضوعاتی که به آن ها داده می شود، مقاله بنویسند و همچنین به پرسش های صوتی با دقت گوش کنند. در واقع از ویژگی های اصلی این آزمون این است که سؤالات کاملاً ترکیبی طراحی شده است.

در واقع دانشجویان متقاضی برای پاسخگویی به این سؤالات باید در تمام زمینه های گفتاری و نوشتاری زبان انگلیسی تسلط بسیار زیادی داشته باشند.
معمولاً اساتید زبان انگلیسی پیش از حضور متقاضیان در آزمون cael، آن ها را موظف می کنند تا به زبان انگلیسی فیلم ببینند و سعی کنند موضوعات علمی فیلم ها را تحلیل کنند.

همچنین باید در رابطه با فیلمی که مشاهده کرده اند، بتوانند مقاله بنویسد و یا بتوانند فایل صوتی که شنیده اند را به صورت کتبی روی کاغذ بیاورند.

2) این آزمون برای یادگیری مباحث علمی طراحی شده است. یعنی افرادی می توانند در این آزمون موفق شوند که بتوانند موضوعات علمی را با زبان انگلیسی یاد بگیرند.

این آزمون شامل تمامی فعالیت هایی است که دانشجو قرار است در طول دورۀ تحصیل خود با آن ها روبرو شود. به صورت کلی، فرد با تسلط و موفقیت در این آزمون می تواند از مهارت های خود در کسب مباخث علمی و تخصصی کمک بگیرد.

3) مباحث و مطالب مطرح شده در آزمون CAEL، از دروس سال های اول دانشگاه و برخی از دروس تخصصی تر سال های بعدی انتخاب می شود. کسی که در این آزمون شرکت می کند باید کاملاً به دروس دانشگاهی و مطالبی که قرار است در آن ها تدریس شود تسلط داشته باشد تا بتواند در آزمون نتایج خوبی کسب کند.

4) متقاضیانی که در این آزمون شرکت می کنند در هر بخش نمرۀ جداگانه ای اخذ خواهند کرد. نمرۀ هر قسمت در نهایت به صورت جداگانه در نمرۀ کل آزمون تأثیر خواهد داشت.

5) یکی از نکاتی که اغلب متقاضیان با آن مشکل دارند اما با کسب آن می توانند در این آزمون درخشان تر حضور پیدا کنند، یادگیری لهجۀ کانادایی است. با داشتن لهجۀ کانادایی قطعاً می توان امتیاز بیشتری را کسب کرد.

6) این آزمون به گونه ای طراحی شده است که تمامی مهارت های نوشتاری، مطالعاتی و صوتی متقاضی را آنالیز کند. چراکه می خواهد مطمئن شود که متقاضی از هر لحاظ صاحب استعداد و توانمندی است که بتواند در دانشگاه های کشور کانادا به دستاوردهای بسیار خوبی دست پیدا کند.

ساختار آزمون CAEL

همان طور که گفته شد، آزمون CAEL یکی از آزمون هایی است که به صورت کامپیوتری و آنلاین نیز برگزار می شود. ساختار آزمون آنلاین به گونه ای طراحی شده است که نیازی به هیچ گونه ملاقات حضوری و مصاحبه نباشد.

داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند، دریک روز این آزمون را می دهند تا نتیجۀ تمامی تلاش های خود را برای کسب بهترین نتایج از آموزه های زبان انگلیسی خود را به چالش بکشند.

آزمون CAEL

دانشجویان در این آزمون با سؤالات بسیار متنوع و گوناگونی روبرو می شوند. برای پاسخگویی به سؤالات باید حتماً مجله های علمی در زمینه های گوناگون را مطالعه کرده باشند و نحوه خلاصه نویسی از مطالب علمی را آموخته باشند.

برای ارتقای مهارت های شنیداری نیز سخنرانی های علمی از مباحث گوناگون یکی از بهترین راهکارها برای بهبود مهارت های شنیداری است.
سؤالاتی که برای این آزمون طراحی می شود هر کدام مخصوص آیتم خاص خودش است. اما در میان سؤالات گوناگون، آیتم هایی وجود دارد که برای افزایش سطح نمرۀ داوطلب آورده شده است. این آیتم در لیست هیچ کدام از انواع سؤالات آزمون قرار نمی گیرند. این سؤالات مشابه آیتم سؤالات نمره دار در آزمون های دانشگاهی است.

در ادامۀ این مقاله می توانید با بخش های گوناگون آزمون CAEL آشنا شوید و پیش از شرکت در آزمون اطلاعات و نکات مورد نیاز برای شرکت در آزمون را بدانید.

بخش Speaking

Speaking به معنی صحبت کردن یا مکالمه کردن است که بخش گفتاری آزمون CAEL است. در این بخش از داوطلبان خواسته می شود تا پاسخ سؤالات را به صورت شفاهی بدهند.

در این قسمت تعدادی سؤال وجود دارد که برخی از آن ها سؤالات کوتاهی هستند که از داوطلب پرسیده می شود و او باید به سؤالات پاسخ دهد. برخی سؤالات نیز از نمودار و یا جدول هایی طراحی می شود که داوطلب باید به آن ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهد.

معمولاً زمان اختصاص یافته برای پاسخ گویی به سؤالات این بخش حدود 7 الی حداکثر 10 دقیقه است. داوطلبانی که پیش از شرکت در آزمون به فایل های صوتی زیادی گوش داده باشند یا مهارت شنیداری و گفتاری خود را تقویت کرده باشند می توانند در این قسمت موفق شوند.
همان‌طور که در قسمت های پیشین گفته شد یکی از نکاتی که برای داوطلبان شرکت در آزمون cael به عنوان امتیاز محسوب می شود، یادگیری لهجۀ کانادایی است.

کاربرد لهجۀ کانادایی در بخش مکالمۀ آزمون دیده می شود. در این بخش از آزمون داوطلبانی که به لهجۀ کانادایی تسلط بیشتری داشته باشند، شانس بالاتری برای کسب نمرۀ بهتر در این بخش خواهند داشت.
در تمامی کلاس های آموزش زبان درس هایی با عنوان مکالمه برای داوطلبان تدریس می شود. برخی از داوطلبان گمان می کنند سؤالات این بخش چون به پاسخ های کوتاه نیاز دارد بسیار ساده است. اما نکتۀ مهم این است که اگر یک اشتباه در شنیدن سؤالات این آیتم رخ دهد امتیاز آن سوال را از دست خواهند داد.

بخش Integrated Reading

بخش Integrated Reading که به بخش سؤالات یکپارچه معروف است یکی از بخش هایی آزمون CAEL است. در این قسمت متن هایی به داوطلب داده می شود که باید به صورت دقیق و جزء به جزء آن را مطالعه کرده و بتواند مفهوم کلی متن را درک کند.

در صورتی که نتواند کلمات کلیدی متن را پیدا کند، نمی تواند از بخش نمرۀ قابل قبولی کسب کند.
داوطلب پس از مطالعۀ متن باید به سؤالاتی که از آن طرح شده است پاسخ بدهد. سؤالاتی که به این بخش اختصاص پیدا می کند نیز به دو بخش تقسیم می شود. یک بخش آن شامل تعداد بسیار زیادی سؤال است. بخش دیگری آن سؤال کمتری دارد.

بخش پر سؤال این قسمت از آزمون cael شامل 14 تا 25 سؤال است و بخش کمتر آن نیز تنها یک سؤال دارد. سؤالات این قسمت، بیشتر به صورت درک مطلب طراحی می شود و داوطلب در صورتی که قبلا مقالات کوتاه و بلند زیادی را مطالعه کرده باشد و از آن ها خلاصه برداری کرده باشد، می تواند در این بخش موفق شود.

همچنین باید مفهوم کلی متن را متوجه شود و بتواند تشخیص دهد که سؤالات طراحی شده از متن بر روی چه قسمتی از آن تمرکز دارند.
بخش بلند آزمون شامل یک یا دو متن کوتاه است که تعداد زیادی سؤال درک مطلب از آن مطرح می شود. این قسمت از آزمون شامل یک متن بسیار طولانی است که تنها یک سؤال آن مربوط به مکالمه است.

زمانی که برای پاسخ به سؤالات این بخش درنظر گرفته شده است 30 الی 35 دقیقه است که برای داوطلبانی که در این بخش مهارت و تخصص پیدا کرده اند زمانی خوبی می باشد.

بخش Integrated Listening

Integrated Listening بخش شنیداری یکپارچه در آزمون CAEL است. در این قسمت داوطلب باید به تعدادی متن با تمرکز بسیار زیادی گوش دهد و پس از آن به سؤالاتی که از متن های خوانده شده پرسیده می شود، پاسخ دهد.

این بخش، یکی از بخش های ترکیبی آزمون است. در قسمت های قبلی آزمون مشاهده کردید که در یک قسمت باید پاسخ سؤالات به صورت شفاهی بیان شود و در بخش دیگری متن هایی به زبان انگلیسی آورده شده بود که باید به سؤالات درک مطلب پاسخ داده شود. اما در این قسمت موضوع کمی متفاوت است.

داوطلب باید به طور کامل به متن هایی که برای او خوانده می شود گوش دهد و پس از شنیدن متن به سؤالاتی که از آن متن خوانده شده پرسیده می شود پاسخ دهد.

سؤالات در این قسمت نیز به دو صورت طراحی می شوند. بخش بیشتر سوالات مربوط به یک یا دو متن شنیداری کوتاه و بخش بعدی یک سؤال است که از متنی طولانی تر پرسیده می‌شود.
زمانی که برای این بخش در آزمون cael اختصاص یافته است 25 الی 35 دقیقه است که به نظر زمان کافی و مناسبی است. داوطلب اگر تمرکز کافی داشته باشد، می توانند در این قسمت نتیجۀ خوبی کسب کند.

بخش Academic Unit A

داوطلبان در این قسمت با سؤالاتی که به صورت درک مطلب طراحی شده اند باید پاسخ بدهند. زمان اختصاص یافته به این بخش از آزمون 60 الی 70 دقیقه، برای پاسخ به 11 الی 15است.

در این بخش سؤالاتی از یک متن طولانی نوشته شده و متنی که به صورت صوتی پخش می شود، پرسیده می شود. سؤالات این بخش به صورت درک مطلب است و به پاسخ های طولانی و کامل نیاز دارد.

داوطلبان در این قسمت از آزمون cael هم باید بتوانند تمرکز خود را در درک متن نوشته شده و خوانده شده حفظ کنند. در این صورت می توانند به صورت صحیح به سؤالاتی که طراحی شده است، پاسخ دهند.

بخش Academic Unit B

این بخش از آزمون CAEL شامل سه دسته سؤال است که زمان اختصاص یافته به آن ها نیز 40 الی 45 دقیقه می باشد. در این قسمت داوطلب باید پاسخ سؤالات خود را به صورت کتبی بنویسد.

سه قسمت تشکیل دهندۀ سؤالات این بخش به این صورت است که دو بخش آن شامل 11 الی 25 سؤال و بخش دیگری آن شامل تنها یک سؤال می باشد.

قسمت های مختلف این بخش از آزمون AEL شامل متن خوانی طولانی و پاسخ به سؤالات درک مطلبی است که از شما پرسیده می شود. سپس گوش دادن به یک متن شنیداری که موضوعی مشابه با موضوع متن اول دارد که با توجه به مطالب شنیده شده باید به سؤالات درک مطلب آن پاسخ داده شود. در نهایت نیز سوالی از متن نوشته شده، پرسیده می شود که باید پاسخ آن را به صورت کوتاه بنویسید.

زمان آزمون CAEL

آزمون CAEL آزمون بسیار دقیقی است که برای بخش های مختلف زمان های مشخصی در نظر گرفته است.  داوطلب باید بتواند به سؤالات مربوط به هر بخش در زمان خودش پاسخ دهد.

اما به طور کلی، زمان کل آزمون cael 3 ساعت و 30 دقیقه یعنی 210 دقیقه می باشد که به زمان سرنوشت ساز متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا معروف است.
داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند، باید تمامی قوانین و ضوابط مربوط به شرکت در جلسۀ آزمون را رعایت کنند.

پیش از شرکت در آزمون بایستی با دانستن زمان در نظر گرفته شده در آزمون اصلی، به سوالات پاسخ دهند.

آزمون CAEL

هزینۀ آزمون CAEL

هزینۀ مربوط به شرکت در آزمون CAEL برحسب دلار محاسبه می شود که برابر با 280 دلار کانادست. باتوجه به محل برگزاری آزمون هزینۀ مربوط به آن نیز فرق می کند. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون CAEL شرکت کنند باید برای اطلاع دقیق از هزینۀ شرکت در آن به سایت معتبری که مربوط به ثبت نام این آزمون است مراجعه کنند.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

نمرۀ آزمون cael

نمره اعلام شده این آزمون، میانگین نمره ای است که از بخش های مختلف آن کسب شده است. نمرۀ آزمون cael در بازه 10 تا 90 قرار دارد به این معنی که 10 کمترین نمرۀ و 90 بالاترین نمرۀ این آزمون می باشد.

داوطلبان باید شرایط دانشگاه های مختلف برای اخذ پذیرش دانشجویان بین المللی در نظر بگیرند و نمره ای متناسب با دانشگاهی که به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند، کسب کنند.

اعلام نتایج آزمون cael

داوطلبانی که در آزمون cael شرکت می کنند پس از 8 روز کاری بعد از روزی که آزمون برگزار شده است، می توانند نتایج مربوط به آزمون خود را مشاهده کنند. نتایج آزمون به صورت آنلاین در حساب کاربری داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان از طریق ایمیلی که برایشان ارسال می شود، می توانند از بارگزاری نمرات در پرتال خود آگاه شوند.
نتایج آزمون به طور هم‌زمان به چندین کالج و دانشگاه ارسال می شود تا در جریان نمرات داوطلبانی که موفق شده اند نمرات بالایی کسب کنند قرار بگیرند. ارسال اتوماتیک نمرات به دانشگاه ها و کالج های مختلف بدون هزینه است.
یکی از اقداماتی که داوطلبان می توانند انجام دهند، درخواست بررسی مجدد آزمون است. این کار را 6 ماه پس از زمان برگزاری آزمون و با پرداخت هزینۀ مربوط به تصحیح مجدد انجام گیرد.

اعتبار آزمون cael

سایت رسمی آزمون cael اعلام کرده است که این آزمون از معتبرترین آزمون هایی است که در سطح بین المللی برگزار می شود و ارزش و اعتبار آن با آزمون های بین المللی دیگر هم تراز است. این مدرک زبان برای مدت 2 سال اعتبار دارد.

البته نکتۀ قابل ذکر در این قسمت این است که ممکن است دانشگاه ها و یا مؤسسات مختلف اعتبار خاصی را در سیاست کاری خود لحاظ کنند. برای آگاهی از این موضوع، باید شرایط مربوط به سیستم اخذ پذیرش دانشگاه های مختلف را در سایت رسمی آن ها مطالعه کنید.

آمادگی برای شرکت در آزمون cael

برای آمادگی بیشتر در آزمون CAEL به موارد زیر دقت کنید:

شرکت در کلاس های آمادگی آزمون

همانند تمامی درس هایی که در طول دورۀ تحصیل گذرانده می شود، هیچ آزمونی را نمی توان بدون حضور اساتید خبره و کار بلد با موفقیت به اتمام رساند. چراکه آن ها سال ها در زمینۀ تخصصی خود تلاش کرده اند تا به تسلط کافی در زمینۀ کاری خود دست پیدا کنند. زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مؤسسات و مراکز آموزشی بسیار تخصصی و حرفه ای وجود دارند که با بهترین روش های آموزشی به تدریس مهارت های زبان انگلیسی می پردازند.

موسسه کوییک برگزار کننده کلاس های آموزش زبان و همچنین آمادگی برای شرکت در آزمون Cael به روش های هوشمند برای تدریس دروس زبان انگلیسی تجهیز شده است. دانش آموختگان می توانند در این کلاس ها با انواع روش های جذاب برای آموزش زبان آشنا شوند تا به تسلط کافی برای پاسخ به سؤالات بخش های مختلف آزمون برسند.

شما باید در نهایت در بخش های مختلف آزمون که شامل شنیداری، گفتاری و نوشتاری است، مسلط شوید. موسسه کوییک با متدهای هوشمندانه و تجهیزات به روز شما را برای کسب نمرات بهتر آماده می کنند.

شرکت در آزمون آزمایشی آزمون cael

شرکت در آزمون های آزمایشی از کارهای ضروری است داوطلبان شرکت در آزمون cael باید انجام دهند. هرچقدر هم که سطح اطلاعات داوطلب خوب باشد اما در آزمون های آزمایشی شرکت نکرده باشد، ممکن است نتواند به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کند.

دلیل اصلی این موضوع این است که آزمون های آزمایشی آزمون cael به صورت حرفه ای و مطابق با استانداردهای آزمون اصلی  cael طراحی شده اند. بنابراین کسانی که در این آزمون های آزمایشی شرکت می کنند می توانند دقیقا در شرایط آزمون اصلی قرار گیرند.
چراکه می توانند مدیریت بسیار دقیق تری در زمان بندی سؤالات داشته باشند و در آزمون اصلی با کمبود زمان مواجه نشوند. همچنین داوطلب با حساسیت بسیار بالای سؤالاتی که برای آزمون طراحی می شود، آشنا می کند و به او یادآور می شود که چه بخش هایی از مطالب آموزشی خود را باید با دقت بیشتری مطالعه کند.
یکی دیگر از مزایای آزمون های آزمایشی این است که داوطلبان با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا شده و زمان خود را بر اساس مهارت هایی که در آن ها توانمندتر یا ضعیف تر هستند تقسیم بندی می کنند.

نتیجه گیری

بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در کشور کانادا نیاز به مدرک Cael  برای اخذ پذیرش دانشگاه دارند. کانادا از طریق برگزاری این آزمون که به آزمون تحصیلات آکادمیک کشور کانادا شهرت دارد می تواند دانشجویان متخصص و حرفه ای را جذب و پذیرش کند.

دانشجویانی که بتوانند در این آزمون به نتایج خوبی دست پیدا کنند می توانند با سریع تر در زمینۀ درستی و علمی خود پیشرفت کنند. همچنین می توانند ارتباط بسیاری بهتری با جامعۀ کانادایی نیز برقرار کنند.
برای شرکت در آزمون cael به اطلاعات و نکات بسیاری زیادی نیاز است که در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات دقیق و کاملی را برای شرکت در آزمون cael در اختیار شما قرار دهیم. اگر سوالات بیشتری دارید و یا می خواهید از منابع این آزمون مطلع شوید می توانید به شماره موجود در سایت تمام بگیرید و یا فرم مشاوره را پر کنید. مشاوران ما در موسسه کوییک آماده پاسخگویی به شما هستند.

مطالب مرتبط

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس

آزمون دولینگو

آزمون دولینگو

آزمون تافل

آزمون تافل

آزمون تافل آنلاین Home Edition

آزمون تافل آنلاین

آزمون GRE

آزمون GRE

آزمون TOEIC

آزمون TOEIC

آزمون PTE

آزمون PTE

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته