آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

مقالات زیادی در اینترنت مبنی بر یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان وجود دارد، اما مقالات مرتبط با آموزش زبان انگلیسی کودکان کمتر دیده می­شود. اگر کودکی دارید که در حال یادگیری زبان انگلیسی است قطعا می‌خواهید بدانید که چگونه می­‌توان به آن­‌ها کمک کرد یا اگر دوست دارید خودتان در منزل، زبان انگلیسی به کودکانتان آموزش دهید، قطعا می­‌خواهید بدانید که چگونه باید این کار را انجام دهید. برای کمک به کودکانتان در یادگیری زبان انگلیسی یا آموزش آن­ها در منزل، حتما نیاز نیست که سطح زبان انگلیسی بالایی داشته باشید، مهم‌­ترین مسئله این است که خودتان مشتاق باشید و فرزندانتان را تشویق و تمجید ­کنید. این اشتیاق شما، کودکتان را مشتاق و علاقه­‌مند به یادگیری می­کند.

اگر کودکتان نتوانست خیلی زود انگلیسی صحبت کند، نگران نباشید، چرا که زمان مشخصی نیاز است تا کودک شروع به یادگیری زبان دوم کند. بنابراین صبور باشید تا در زمان خودش به صحبت به زبان انگلیسی را شروع کنند.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند کمی مشکل، زمان بر و گاهی اوقات چالش بر انگیز باشد. قطعا کودکان بهتر از بزرگسالان زبان جدیدی را یاد می­‌گیرند اما نیاز هست که روش‌های خاصی برای آموزش آن­ها در پیش گرفته شود که درادامه به آن­ها می‌­پردازیم.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با برنامه­ معین روزانه

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال معمول داشته باشید. بهتر است جلسات کوتاه و مکرر باشند تا طولانی و کم. برای کودکان بسیار خردسال پانزده دقیقه کافی است و با بزرگتر شدن آن­ها، تمرکزشان بیشتر شده و در نتیجه می‌توانید به تدریج مدت زمان آموزش را طولانی‌­تر کنید. اما به منظور جلب توجه فرزندتان، هم­چنان آموزش­‌ها را کوتاه و متنوع نگه­‌دارید.

سعی کنید هر روز فعالیت­‌های خاصی را در زمان مشخص انجام دهید. کودکان وقتی می‌­دانند، چه کاری را قرار است انجام دهند، احساس راحتی و اطمینان بیشتری می­‌کنند. به عنوان مثال؛ هر روز بعد از مدرسه یک بازی انگلیسی انجام دهید، یا قبل از خواب یک داستان انگلیسی با کودکتان بخوانید و تقویت زبان انگلیسی با داستان را پیش ببرید.

اگر در خانه فضا دارید، گوشه‌­ای را به آموزش زبان انگلیسی به کودکان اختصاص دهید، به عنوان مثال کتاب­‌ها، بازی‌­‌ها ، وسایل کمک آموزشی و ویدیوهای آموزشی را در آن­جا قرار دهید. تکرار ضروری است. کودکان اغلب باید بارها و بارها کلمات و عبارات را بشنوند، تا بتوانند خودشان آن را بیان کنند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

روش‌های خلاقانه آموزش زبان انگلیسی به کودکان

روش­‌های خلاقانه تدریس زبان انگلیسی به کودکان

به­‌کارگیری روش‌­های خلاقانه­، تمرکز و یادگیری کودکان را افزایش می­‌دهد، چرا که تحقیقات دانشمندان نشان داده‌­است که استفاده از روش‌­هایی که حواس پنج‌گانه کودکان را درگیر کند، سطح یادگیری را بالاتر برده و در نتیجه اطلاعات جدید سریع­‌تر به حافظه بلند مدت آن­ها منتقل می­‌شود. در ادامه به معرفی این روش‌­ها می­‌پردازیم.

آموزش انگلیسی به کودکان با بازی

یکی از بهترین روش­‌های خلاقانه­ برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسال استفاده از بازی­‌های متنوع است. بازی­‌ها راهی عالی برای لذت بخش کردن یادگیری هستند، چراکه نه تنها حس رقابت آن­ها را تقویت می­‌کنند بلکه داشتن هدف و تلاش برای دستیابی به آن را یاد می­‌گیرند. با برنده شدن در بازی، کودک احساس می‌­کند کار مهمی انجام داده و موفق شده است.

اگر آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی جزء درس‌­های اضافه تلقی شود ممکن است تمایلی برای یادگیری از خود نشان ندهند. پس بهتر است همانند فعالیت‌­های خارج مدرسه مثل ورزش یا رقص در نظر گرفته شود تا کمتر حس درس و کار عملی داشته باشند. بازی­ برای هر سنی نشاط آور است و کودکان نیز عاشق بازی کردن هستند. اگر پدر و مادری هستید که می‌خواهید زبان انگلیسی را به فرزندتان آموزش دهید حتما آن را به شکل یک بازی مفرح طراحی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سن برای آموزش زبان به کودکان

بازی‌های مناسب برای آموزش انگلیسی به کودکان

بازی‌­های زیادی وجود دارد که می­‌توان در کلاس یا منزل انجام داد، در ادامه تعدادی از پرطرفدارترین‌­ها را معرفی می­‌کنیم:

  •  بازی فوق العاده Simon Says:  این بازی برای تمرین مهارت­‌های گوش دادن کودکان بسیار عالی است. می­توانید برای آموزش بخش‌­­های مختلف بدن(“Simon says touch your head“) و حروف اضافه (“Simon says put your foot on your chair”) از آن استفاده کنید.
  • بازی جذاب Mother May I: این بازی برای تمرین مهارت اسپیکینگ و یادگیری صفات مختلف و اغلب برای کودکان دبستانی استفاده می‌­شود.
  • بازی زیبای Memory: این بازی برای یادگیری واژگان بسیار عالی است. سعی کنید یک واژه را روی یک کارت بنویسید و تصویر آن را روی دیگر کارت بکشید، یا واژه­‌های مترادف و متضاد را روی دو کارت مختلف بنویسید. سپس تمام کارت­‌های روی میز قرار دهید و از کودکان بخواهید با توجه به عکس روی کارت، آن واژه را حدس بزنند.
معرفی بهترین بازی‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

بازی‌های کودکانه برای یادگیری زبان انگلیسی

آموزش انگلیسی به کودکان با شعر و آهنگ

آهنگ­‌ها روشی فوق‌العاده برای آموزش واژگان جدید زبان انگلیسی به کودکان هستند. بهترین زمان استفاده از آهنگ، پس از معرفی واژگان جدید است. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش هرگروه از واژگان زیر مناسبند:

آهنگ‌های دیگر پیچیده‌­تر هستند و برای کودکانی که از قبل واژگان انگلیسی را می‌شناسند مناسب­‌ترند. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش کلمات زیر مناسبند.

تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند. برای این منظور، بخشی از آهنگ را خودتان بخوانید و سپس از آن­ها بخواهید با خواندن ادامه آهنگ، به شما پاسخ دهند.

استفاده از روش­‌های زیر کودکان را تشویق می­کند تا شما را در خواندن آهنگ همراهی کنند:

  • از کودکان بخواهید با حرکات دست و رقص با آهنگ همراه شوند.
  • از کودکان بخواهید این ترانه را به صورت یک پروژه هنری نشان دهند.
  • از کودکان بخواهید که شعر را با ایده خود تکمیل کنند.

آموزش انگلیسی به کودکان با داستان

برای آموزش واژگان جدید به کودکان دبستانی، می­توانید از کتاب داستان استفاده کنید. برای مثال؛ داستان­‌های Dr. Seuss یا نویسندگان دیگری که کتاب­‌های ریتمیک دارند، مانند، Sandra Boynton, P.D. Eastman , Shel Silverstein را بخوانید و تصاویر آن­ها را حین خواندن نشان دهید.

به علاوه می­‌توانید از آن­ها بخواهید که کتاب داستان انگلیسی مورد علاقه خود را به کلاس بیاورند و برای سایر همکلاسی‌­های خود بخوانند.

برای کودکان خردسال، هم­زمان با خواندن کلمات به تصاویر اشاره کنید تا بتوانند آن­ها را به هم مرتبط کنند. به علاوه آن­ها را تشویق به مشارکت کنید. به عنوان مثال ، وقتی می­گویید “the red bird”، از آن­ها بخواهید که به پرنده اشاره کنند.یک کتاب را بارها و بارها بخوانید تا کودکان به خوبی تمام واژگان آن را یاد بگیرند.

آموزش انگلیسی به کودکان با فعالیت‌های هنری

هنر روشی خارق‌العاده برای علاقه­‌مند کردن کودکان به یادگیری زبان انگلیسی است.کارهای هنری باید در ابتدا و انتهای کلاس یا آموزش‌تان در منزل انجام شود. بعد از آموزش واژه جدید، از آن­ها بخواهید که تصویر آن واژه را نقاشی کنند و  آنها را ترغیب کنید تا در مورد کارشان با شما صحبت کنند. مثلا با عبارت “?What color is this” بپرسید، از چه رنگی استفاده می‌­کنند تا از این طریق با رنگ‌­ها نیز آشنا شوند. یا در سطوح بالاتر که انواع شغل، میوه­‌ها و نام حیوانات را یاد می‌­گیرند، در کنار ترسیم واژه از آن­ها بخواهید، آن واژه را نوشته و به صورت لیبل روی نقاشی خود برچسب کنند.

سایت Art Projects for Kids  ایده­‌های بیشتری برای انجام فعالیت­‌های هنری به شما ارائه می­‌دهد که برای آموزش واژگان بسیار مفید می‌باشند. این سایت توسط معلمان تأیید شده و سرشار از منابع و ایده‌­های جدید است. همچنین ایده­‌های سرگرم کننده‌­تر در سایت Artful Parent، ایده‌­های کاردستی درسایت Enchanted Learning  و کاردستی­‌های موضوع دار در Funology ارائه شده­‌است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن

با توجه به علاقه کودکان به استفاده از گوشی­‌های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن­‌های هدفمند زبان انگلیسی بسیار مؤثر است.این برنامه‌­ها کمک می‌کنند تا آنچه را که خودتان به کودکان آموزش داده‌­اید را بهتر و عمیق­‌تر یادبگیرند. در عین حال برای تمرین مهارت­‌های مختلف زبان انگلیسی و یادگیری لغات و عبارات جدید بسیار مفید هستند.

شش تا از بهترین و پرطرفدارترین این اپلیکیشن­‌ها عبارتند از:

آموزش انگلیسی به کودکان

تشویق کردن کودکان یکی از موثرترین روش‌ها جهت آموزش انگلیسی برای کودکان است

فیلم‌­های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان با فیلم یک روشی عالی برای آموزش انگلیسی به کودکان هستند. بسته به سطح دانش آن‌­ها، زمان نمایش فیلم را مشخص کنید.

برای خردسالان یا کودکانی که سطح زبان پایین‌­تری دارند، تماشای قسمت‌­های کوتاه از یک فیلم تلویزیونی مفیدتر است. و چون زمان کمتری صرف می‌­کند، می‌توانید بیش از یک بار هم آن را نمایش دهید. تکرار دوباره فیلم به کودکان اجازه می­دهد تا مطالب را بهتر درک کند. قبل از دیدن بار دوم، اجازه دهید آن­‌ها سوالات خود را مطرح کنند تا ابهاماتشان از بین برود و با تماشای دوباره فیلم آن را بهتر بفهمند.

قدم اول برای استفاده از فیلم به منظور تقویت مهارت گوش دادن و درک مطلب کودکان، استفاده از فیلم‌­های انیمیشنی است مانند؛ Toy Story series،  Ice age seriesو Shrek.

رنگ­‌های بصری انیمیشن درک دیالوگ­‌ها را ساده‌­تر می­کند، به علاوه برای کودکانی که قادر به خواندن هستند، در صورت لزوم استفاده از زیرنویس می‌تواند مؤثر باشد.

از کودکان بخواهید خلاصه یا توصیفی از شخصیت مورد علاقه خود را بنویسند تا در کنار توجه به تصاویر به محتوای فیلم نیز توجه کنند.

بعد از پخش فیلم با استفاده از سوالات زیر، از کودکان فیدبک بگیرید.

? Did they like it? Why? Why not? What were their favorite parts

هم­چنین سوالاتی در مورد فیلم در اختیار آن‌­ها قرار دهید تا در حین دیدن فیلم یا بعد از آن، به آن­‌ها پاسخ دهند.

استفاده از موقعیت­‌های روزانه برای آموزش انگلیسی به کودکان

یکی از ساده‌­ترین و در عین حال پر بازده‌­ترین روش‌­های آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده از موقعیت‌­های روزمره و اشیا واقعی موجود در محل زندگی‌تان یا کلاس است. این شیوه به خصوص برای آموزش در منزل بسیار پر کاربرد است. به عنوان مثال:

  • وقتی کودکان در حال پوشیدن لباس ، یا مرتب کردن کشو لباس­‌هایشان هستند؛ در مورد انواع لباس به زبان انگلیسی با آن­‌ها صحبت کنید. مثلا می­‌توانید بگویید: ‘Let’s put on your blue socks’ یا  ‘It’s Dad’s T-shirt.
  • هنگامی که کودک در حال مرتب کردن اتاقش است، می­‌توانید واژگان مربوط به اسباب بازی­‌ها و مبلمان را با او تمرین کنید.مثلا بگویید: ‘Let’s put your teddy bear on the bed!’یا  ‘Where is the blue car?.
  • هنگامی که در حال آشپزی یا خرید هستید، لغات مربوط به غذا را به کودکانتان آموزش دهید. مثلا وقتی به سوپرمارکت می­‌روید، لیستی از مواد غذایی به زبان انگلیسی را به آن‌­ها بدهید تا در فروشگاه پیدا کنند.
صحبت کردن با کودکان خود از اهمیت بالایی برخوردار است

صحبت کردن با کودکان خود از اهمیت بالایی برخوردار است

تشویق کردن کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی

هرگز برای کوچکترین اشتباه‌ها کودکان را دعوا نکنید، بلکه سعی کنید آن­‌ها را برای نکاتی که یاد گرفته‌­اند تشویق کنید. اغلب اتفاق میفتد که معلم­‌ها و پدر مادرها بچه­‌های کوچک و سخت کوششان را برای اشتباه‌­های کوچک دعوا و تنبیه می‌کنند. همین کافی است تا دیگر بچه‌ها به یادگیری زبان انگلیسی ادامه ندهند. تنها سعی کنید تلاش آنها را تحسین کنید و بگویید که خیلی پر تلاش هستند. همین گزاره‌های به ظاهر ساده، کودکان را عاشق یادگیری زبان می‌کند.

اگر برای یادگیری زبان انگلیسی فشار زیادی به کودکان وارد کنید، ممکن است آنها را دچار استرس کنید و همین امر تاثیر منفی روی یادگیریشان خواهد داشت. به علاوه هنگامی که از آن­‌ها آزمون می­‌گیرید به نتیجه اهمیتی ندهید تا آموزش زبان انگلیسی برای آن‌­ها لذت بخش باشد.

۱۰ نکته مهم جهت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

اگر کودکی دارید که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد، برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود به مسایل زیر توجه کنید.

  • جهت آموزش انگلیسی برای کودکان ،فرزندتان را تشویق کنید.

هرگز برای کوچکترین اشتباه‌ها آنها را دعوا نکنید، بلکه سعی کنید آنها را برای نکاتی که یاد گرفته‌اند تشویق کنید. این اتفاق خیلی مهم است و اغلب هم اتفاق میفتد که معلم‌ها و پدرمادر‌ها بچه‌های کوچک و سخت کوششان را برای اشتباه‌های کوچک دعوا و تنبیه می‌کنند. همین کافی است تا دیگر بچه‌ها به یادگیری زبان انگلیسی ادامه ندهند. تنبیه اثر خوبی روی کودکان ندارد و همچنین تشویق زیادی هم نتیجه عکس می‌دهد. تنها سعی کنید تلاش آنها را تحسین کنید و بگویید که خیلی پر تلاش هستند و هر کاری را می‌توانند به راحتی انجام دهند. همین گزاره های به ظاهر ساده، کودکان را عاشق یادگیری زبان می‌کند.

  • برای یادگیری بهتر فرزندانتان سعی کنید آموزش را همراه با بازی و خنده پیش ببرید.

اگر بچه‌ها متوجه بشوند که این فقط جزء درس‌های اضافی است، پس ممکن است تمایلی برای یادگیری از خود نشان ندهند. پس ایده خوبی است که با آن همانند فعالیت‌های خارج مدرسه مثل ورزش یا رقص برخورد کنید. اینگونه آن‌ها کمتر حس درس و کار عملی خواهند داشت. بازی‌های برای هر سنی نشاط آور است. کودکان نیز عاشق بازی کردن هستند. اگر پدر و مادری هستید که می‌خواهید زبان انگلیسی را به فرزندتان آموزش دهید حتما آن را به شکل یک بازی مفرح طراحی کنید.

  •  زبان انگلیسی را به خانه بیاورید.

کتاب‌های انگلیسی در خانه بخوانید، کارتون‌های انگلیسی با فرزندانتان ببینید و آهنگ‌های انگلیسی گوش کنید. فرزندانتان هر چه بیشتر انگلیسی بشنوند راحت‌تر آن را یاد می‌گیرند. اصولا ما زبان مادری‌مان را هم به همین شکل یاد گرفته‌ایم. کسی ما را به مدرسه یا کلاس نبرده است ولی ما راحت صحبت می‌کنیم و به خوبی می‌توانیم ارتباط برقرار کنید. اگر محیط شامل المان‌هایی از زبان انگلیسی باشد، فرزندان به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند و با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

  •  زبان انگلیسی را به یک تفریح تبدیل کنید.

سعی کنید بازی‌هایی که با فرزندانتان می‌کنید، به زبان انگلیسی باشد. هرگونه بازی الفبائی و یا مثلا بازی بینگو برای کوچکتر‌ها و بازی جدول حروف برای بزرگتر‌های مناسب است. همچنین می‌تواند از بازی‌های آماده‌ای که در بازار وجود دارد استفاده کنید. انواع معماها و پازل‌ها وجود دارند که به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کمک می‌کنند و می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

  • مراحل یادگیری فرزندانتان را به خوبی دنبال کنید.

مطالبی که فرزندانتان در کلاس‌های آموزشی یاد می‌گیرند را دنبال کنید و به آنها نشان دهید که چقدر یادگیری آنها و مطالبی که یاد می‌گیرند برای شما مهم است. اگر ذهنیت شما، ذهنیت پویا باشد قطعا تنها چیزی که مد نظر شما خواهد بود، رشد فرزندتان است. با این ذهنیت قطعا به تلاش کودک اهمیت خواهید داد و برای‌تان نتیجه کار او مهم نخواهد بود. اگر کاری کنید که کودکان از روند آموزش زبان انگلیسی لذت ببرند، آنها هرگز آن را رها نخواهند کرد؛ چون برای آنها آموزش زبان انگلیسی یک تفریح می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

  • به فرزندانتان خیلی فشار نیاورید.

اگر شما باعث شوید تا برای یادگیری زبان انگلیسی فشار زیادی به فرزندانتان وارد شود ممکن است آنها را شدیدا استرسی کنید و همین کار تاثیر منفی روی یادگیریشان خواهد گذاشت. این مورد هم مانند مورد قبلی به نتیجه اشاره دارد. اگر می‌خواهید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان لذت بخش باشد، حتما باید به نتیجه اهمیتی ندهید. هنگامی که کسی را آزمون می‌کنید و نتیجه را به رخش می‌کشید، به او فشار و استرس وارد خواهید کرد.

  •  خودتان هم به کلاس برای یادگیری زبان انگلیسی بروید.

اگر زبان انگلیسی خودتان هم نیاز به پیشرفت دارد بهتر است برای اینکه نشان دهید یادگیری زبان انگلیسی چقدر برایتان مهم است، خودتان هم به کلاس بروید. بچه‌های بزرگتر اغلب فکر می‌کنند اگر شما کاری را انجام نمی‌دهید، پس این منصفانه نیست که آنها انجامش بدهند. شما فرصت رهبری کردن را دارید.

  • آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از طریق صحبت کردن با آ‌نها

اگر زبان انگلیسی شما خوب است پس سعی کنید با فرزندانتان انگلیسی صحبت کنید. حتی جملات کوتاهی مثل “دوستت دارم” و یا کارهایی مثل “بیا اینجا” یا “بشین”، برای شروع فوق‌العاده هستند. فرزند شما به مرور عادت به صحبت کردن افراد به زبان انگلیسی می‌کند. محیط انگلیسی زبان می‌تواند کودکان را بیشتر با این زبان آشنا کند و روند یادگیری آنها را سریعتر کند.

  •  بچه‌ها خیلی سریع خسته می‌شوند.

اگر به دختر و یا پسرتان در تکالیف زبان انگلیسی شان کمک می‌کنید و آنها خسته شده‌اند، هرگز آنها را مجبور نکنید تا تکالیف را انجام دهند. بگذارید اندکی استراحت کنند و دوباره تکالیف را انجام دهید. تحقیقات نشان داده‌اند که هر انسانی برای ۲۵ دقیقه فعالیت به ۵ دقیقه استراحت نیاز دارد. برای مطالعه بیشتر می‌تواند تکنیک مدیریت زمان پومودورو را بررسی کنید.

  •  از کلمات برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان استفاده کنید.

برای این کار راه‌های زیادی وجود دارد. فرزندانتان را تشویق کنید تا برچسب اسم وسیله‌های مختلف را روی وسیله‌اش بچسبانند. هر هفته برای فرزندتان از کلمات جدید‌تری استفاده کنید و یا هر روز از فرزندتان کلمات جدیدی که یاد گرفته است را بپرسید. در موسسه تخصصی زبان کوییک میتوانید هر جلسه تعداد کلمات بیشماری را بی‌آموزید و همواره سعی کنید همه این کارها و یادگیری کلمات را حین بازی و خنده انجام دهید.

مروری بر آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

مسلما آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند متنوع باشد و شامل کارهای دیگری هم شود. اما برای بچه‌ها مهمترین چیز تشویق است، پس اگر شما این کار را بکنید به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کرده‌اید تا زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

آموزش انگلیسی کودکان با موسسه زبان کوییک

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در دوران کودکی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های والدین و مربیان است. یادگیری زبان انگلیسی در این سن باعث توسعه مهارت‌های زبانی، فرهنگی و اجتماعی کودک می‌شود و او را برای آینده‌ی تحصیلی و شغلی بهتر آماده می‌کند. یکی از موسسات معتبر و موثر در زمینه‌ی آموزش انگلیسی به کودکان، موسسه زبان کوییک است.

موسسه زبان کوییک با برنامه‌های آموزشی متنوع و منحصربه‌فرد، محیطی دوستانه و اساتید مجرب، به کودکان امکان می‌دهد تا با روش‌های موثر و جذاب زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این موسسه با تأکید بر فعالیت‌های گروهی، بازی‌ها و فعالیت‌های تعاملی، به کودکان کمک می‌کند تا به طور طبیعی و لذت‌بخش با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند.

برنامه‌های آموزشی موسسه زبان کوییک بر اساس سطوح سنی کودکان تنظیم شده است. با استفاده از متدهای مدرن و منابع آموزشی تنوع‌بخش، کودکان در محیطی پرانرژی و پویا، با توجه به علاقه و استعداد خود، به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازند. فعالیت‌های گروهی، بازی‌ها، آهنگ‌ها و داستان‌های جذاب، تمرین‌های نوشتاری و شنیداری، و مکالمات عملی و واقعی در کلاس‌ها، موجب تسلط کودکان بر زبان انگلیسی می‌شود.

همچنین، موسسه زبان کوییک با استفاده از فناوری‌های نوین، به کودکان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و از راه دور نیز در کلاس‌های زبان شرکت کنند. این امکان برای کودکانی که دسترسی به مرکز آموزشی موسسه ندارند یا در شرایط خاصی مانند شیوع بیماری‌ها به مرکز حضور نمی‌توانند، بسیار مفید است.

با ثبت‌نام در موسسه زبان کوییک، کودکان با توجه به نیاز و هدف خود، می‌توانند به صورت مداوم و در جلسات تعاملی با همکلاسیان خود، از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرند و به مرور زمان در مهارت‌های زبانی خود پیشرفت کنند.

بنابراین، با انتخاب موسسه زبان کوییک برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، شما می‌توانید به طور مؤثری در رشد و توسعه زبانی و فرهنگی فرزند خود کمک کنید و او را برای آینده‌ی روشن و موفقیت آمیز آماده کنید.

چرا موسسه کوییک؟

سوال‌های رایج در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آیا آموزش انگلیسی به کودکان در منزل کار آسانی است؟

در این مقاله به نکاتی اشاره کرده‌ایم که آموزش زبان انگلیسی به کودکان شما را از آب خوردن هم ساده‌تر می‌کند. با استفاده از این روش‌های خلاقانه یادگیری زبان انگلیسی برای کودک شما بسیار آسان خواهد بود.

خلاقیت در آموزش زبان انگلیسی به کودکان چقد اهمیت دارد؟

با توجه به این که بچه‌ها زودتر از بزرگسالان خسته می‌شوند، باید مراقب باشیم تا حوصله آن‌ها در حین یادگیری زبان سر نرود! به همین دلیل خلاقیت در آموزش زبان انگلیسی به آن‌ها حرف اول را می‌زند.

روش‌های خلاقانه در تدریس زبان انگلیسی به کودکان کدام است؟

با توجه به اهمیت زبان انگلیسی در آینده کودکان، روش‌های بسیاری در این راستا فراهم شده‌اند که موسسه تخصصی کوییک تلاش کرده در روند آموزش زبان انگلیسی به تمامی آن‌ها توجه نماید.

جزوه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان تا چه اندازه مفید هستند؟

این جزوات که در این مقاله هم به آن‌ها اشاره شد در صورتی که به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشند نقش مفیدی در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان دارند. اما متاسفانه بسیاری از جزوات حال حاضر بازار از این کیفیت برخوردار نیستند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 24 میانگین: 3.9]

21 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
پانیذ کوهرنگ

سلام و وقت بخیر
دخترم سه سالشه. آیا پکیجی دارید برای آماده کردن کودک برای یادگیری زبان از سن کم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر

بهتر است که برای اموزش زبان به کودک خودتان با توجه به بازه سنی داده شده در مقاله اقدام نمایید

Inaz

هزينه دوره هاي اموزش زبان انگليسي براي كودكان و ميفرماييد؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Inaz

برای اگاهی از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید

Mohammadali.a

سلام وقتتون بخير
ميخواستم بدونم دوره هاى آموزش زبان براى كودكان از چه سنى شرو ميشه و اينكه در چه سطحى باهاشون كار ميكنيد

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Mohammadali.a

برای گرفتن مشاوره در زمینه ها تخصصی با موسسه تماس بگیرید.

کوروش

بهترین روش اموزش زبان به یک کودک 5 ساله چیست؟ کلاس حضوری و یا سی و فیلم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  کوروش

سلام بهترین روش برای کودکان روش های مفرح هستش مثل تماشای فیلم و کارتون هستش

علی از اهواز

سلام و وقت به خیر. کودک ۵ ساله ای دارم که هنوز نوشتن فارسی را بلد نیست ولی در خواندن فارسی عالی هست.چطور میتوانم زبان انگلیسی را به او اموزش دهم.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  علی از اهواز

با عرض سلام با موسسه تماس بگیرید تا مشاورین ما در خدمت شما باشند.

اکرم ساروقی

سلام درود بشما چطوری باید آموزش به کودک سه سال که خیلی بازیگوش هست یاد داد کلاس ثبت نام کنم

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  اکرم ساروقی

سلام برای گرفتن مشاوره با موسسه تماس بگیرید

محدثه

سلام مرسی از مقاله خوبتون …. بهترین سن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چه سنیه؟ و اینکه من یجایی خونده بودم که تو خونه خیلی نمیشه به بچه ها زبان انگلیسی یاد داد. ممکنه که تو یادگیریشون تاثیر بزاره درسته؟

کلا یادگیری زبان برای بچه ها موضوع خیلی سختیه لطف میکنید راهنمایی کنید

مرسی

علیرضا شاهدی
مدیر
پاسخ به  محدثه

سلام بهترین سن برای یادگیری زبان به کودکان را در این مقاله کامل توضیح دادیم. همچنین آموزش زبان انگلیسی به کودکان شما را از آب خوردن هم ساده‌تر می‌کند. با استفاده از این روش‌های خلاقانه یادگیری زبان انگلیسی برای کودک شما بسیار آسان خواهد بود.

فاطمه

ممنون از توضیحات کاملتون بسیار مفید بود

فرشته الیاسی

صاحب خیر و عزت باشید.

روناک

سلام. روز خوش. می خواستم بدونم برای کودک یا ساله باید از چه کتابی استفاده کرد.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  روناک

سلام کتاب family and friends می تونه گزینه مناسبی در این زمینه باشه.

SABA

سلام عرض ادب و احترام
دوست عزیز من چند وقته به این فکر می کنم که به کودک یا خردسال آموزش زبان انگلیسی بدهم ، اما نمی دانم از کجا شروع کنم
لطفا به من کمک کنید

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  SABA

سلام
اطلاعات این مقاله می تونه به شما کمک کنه تا فرزند عزیزتون در امر یادگیری زبان انگلیسی موفق تر باشه.
اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می تونید با موسسه تماس بگیرید.

رستگار کیانی

سلام ممنون خیلی مفید بود.
ممنون ممنون……

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته