برترین متد آموزش زبان انگلیسی از صفر

آموزش زبان انگلیسی از صفر دغدغه‌ی افراد بسیاری است که قصد یادگیری رایج‌ترین زبان حال حاضر دنیا را دارند. افراد بسیاری قصد یادگیری زبان انگلیسی به دلایل گوناگون را دارند. برخی افراد قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند و نیازمند اخذ مدرک آیلتس هستند، افرادی دیگر برای کار یا تجارت خود نیازمند توانایی صحبت کردن به این زبان پر‌کاربرد هستند و دلایل متنوع و شخصی دیگر. ولیکن همه‌ی آن‌ها یک نقطه‌ی اشتراک دارند و آن عدم داشتن دانشی مناسب از زبان انگلیسی است.

شروع به یادگیری زبان انگلیسی از صفر می تواند سخت باشد، اما با استفاده از راه های مناسب، هدف شما را راحت می کند. یادگیری زبان انگلیسی از صفر باید با تعیین هدف های قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط، و محدود زمان (SMART) شروع شود.

بعد از تعیین هدف ها، می توانید با انتخاب روش یادگیری مناسب، مانند استفاده از منابع آنلاین، نرم افزار های زبان آموز، یا دوره های آموزشی، به یادگیری زبان انگلیسی از صفر بپردازید. همچنین می توانید از فایل های صوتی و فیلم های آموزشی، کتاب های زبان، یا یادگیری از یک معلم مجرب استفاده کنید.

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین پدیده‌های زندگی امروزی است که هیچ‌کس نمی‌تواند نقش و اهمیت آن‌را نادیده بگیرد. امروزه اکثر افراد دوست‌دارند این زبان بین‌المللی را بیاموزند تا هم بتوانند از اخبار روز دنیا آگاه شوند و هم بتوانند فیلم‌ها و سریال‌هایی را که هرساله تولید می‌شوند و جوایز بسیاری را کسب می‌کنند به زبان اصلی مشاهده کنند و لذت ببرند, همچنین بتوانند به منابع علمی روز دنیا دسترسی داشته باشند.

درنتیجه همه افراد به آموزش زبان انگلیسی علاقه دارند, اما چه موانعی بر سر راهشان مشاهده می‌کنند که از شروع آموزش زبان انگلیسی بیم دارند؟ بسیاری از افراد تصور می‌کنند صحبت کردن به زبان انگلیسی سخت است. بسیاری دیگر از افراد نیز چون سطح زبان انگلیسی خود را پایه می‌دانند اعتماد به نفس رفتن به کلاس‌های زبان را ندارند, این افراد از کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از سطوح ابتدایی بی‌خبرند. همکاران ما در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک کلاس‌های متنوعی را در نظر گرفته‌اند که متناسب با سطح دانش افراد باشد.

یکی از این کلاس‌ها کلاس آموزش زبان انگلیسی از صفر است. آموزش زبان انگلیسی برای هر فرد متفاوت است به همین دلیل (همانطور که در مقاله قبل ذکر شد) جمعیت کلاس‌های آموزشگاه تخصصی زبان کوییک از ۷ نفر بیشتر نمی‌شود تا اساتید ما بتوانند وضعیت هر فرد را رصد کنند و برنامه‌های لازم را متناسب با وضغیتشان طراحی کنند. بسیاری از افراد که به کلاس‌های آموزش زبان مراجعه می‌کنند ترس بسیاری دارند, این افراد به دلیل آن‌که از سطح پایین زبان انگلیسی برخوردارند و از وجود کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی  بی‌خبرند, همواره برای شروع مسیر یادگیری سنگی بزرگ به نام ترس می‌بینند.

ما در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر از الفبای زبان انگلیسی شروع می‌کنیم و طی ۷ ترم تمام نکات، اصطلاحات، قواعد، لغات و… به شما آموزش می‌دهیم. بسیاری از افراد که به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر مراجعه می‌کنند به دلیل آن‌که از سطح زبان پایینی بهره‌مند هستند، از اعتماد به نفس خیلی پایینی برای شروع دوره‌های زبان انگلیسی برخوردارند، اما هنگامی که ما درباره کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از سطح ابتدایی خود با آن‌ها صحبت می‌کنیم کمی آرام می‌شوند و نسبت به دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی اشتیاق نشان می‌دهند.

این افراد عنوان می‌کنند که اعتماد به نفس صحبت کردن در مقابل دیگران را ندارند زیرا هم از دایره لغات خیلی محدودی بهره‌مند هستند و همچنین نگران تلفظ‌های خود هستند, زیرا تلفظ صحیح بسیاری از لغات را نمی‌دانند. اما پس از آن‌که ما اهداف کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر را برایشان عنوان می‌کنیم اعتماد به نفسشان افزایش میابد و علاقه‌مند می‌شوند. همچنین متوجه می‌شوند که انگلیسی حرف زدن بر خلاف آن‌چه که تا کنون تصور می‌کردند اصلا سخت نیست.

آموزش زبان انگلیسی از صفر با تغییر عادات

مرحله اول شناخت دقیق عادات خاص یادگیری ذهن انسان است

آیا با یادگیری زبان انگلیسی از صفر می‌توان به آیلتس ۶٫۵ دست یافت؟

آیلتس، غولی بی‌شاخ و دم که دسترسی به آن نیازمند صرف هزینه‌های گزاف و دانستن اطلاعاتی ماورایی است. این دیدگاهی است که زبان‌آموزان سطوح ابتدایی از این آزمون بین‌المللی دارند. متاسفانه این طرز تفکر نشات گرفته شده از موسساتی است که از این طریق سعی بر آن دارند که هزینه‌هایی گزاف را از شما دریافت کنند. اما با تکیه بر روش آموزشی صحیح مطمئن باشید که دسترسی به نمره‌ای خوب در آزمون آیلتس امری بسیار دستیافتنی می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با روش کار ما ویدیوی زیر راتماشا کنید.

عوامل متعددی دخیل هستند که سبب شده‌اند تا در کشور ما سطح زبانی افراد زیادی در حد مطلوب نباشند. روش‌های نادرست استفاده شده در مدارس و دانشگاه‌های ما نقش اصلی را در این میان ایفا می‌کنند. از سوی دیگر موسسات آموزش زبان انگلیسی متدهایی را برای ارائه برگزیده‌اند که نه برای ارتقای دانش زبان‌آموزان که برای بهره‌مند ساختن خود از پول دریافتی از زبان‌آموزان می‌باشد، بدین گونه که ترم‌های متعدد کم بازدهی را طراحی نموده‌اند و عملا سود خود را در گذراندن ترم‌های زیاد توسط زبان‌آموزان می‌بینند.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر در وحله‌ی اول نیازمند شناخت دقیق عادات خاص یادگیری ذهن انسان است. فرد داوطلب یادگیری زبان انگلیسی بی‌شک دانشی در این رسته نداشته است و کادر آموزشی موسسات زبان انگلیسی باید اطلاعات کافی را در اختیارات زبان‌آموزان خود قرار دهند، زیرا این مهم متشکل از فرآیندهای زبان‌شناختی و روانشناختی گوناگونی است که در هم آمیخته شده‌اند و عادات یادگیری متفاوتی را برای افراد مختلف بر مبنایی یکسان ایجاد ساخته‌اند.

حال اگر موسسات آموزش زبان انگلیسی و کادر آموزشی آن‌ها شناختی از این مسائل پایه‌ای و مهم در امر آموزش زبان انگلیسی نداشته باشند به وضوح توانایی انتقال این موارد و حتی آموزش پایه‌ای‌ترین مباحث زبان انگلیسی به افرادی با دانش زبانی صفر به کمترین حد ممکن تقلیل می‌یابد.

برخلاف اکثر موسسات آموزش زبان انگلیسی، ما در موسسه تخصصی زبان کوییک بر آن باور هستیم که یادگیری زبان انگلیسی از صفر بایستی بر مبنای هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی بنا شود. این مهارت‌ها عبارتند از: مهارت شنیداری (Listening)، مهارت خواندن (Reading)، مهارت نوشتاری (Writing) و مهارت گفتاری (Speaking). متد ما بر این اساس استوار شده است که از اولین ترم به صورت کاملا گام به گام تمامی این مهارت‌ها را در کنار هم در زبان‌آموزان خود تقویت سازیم.

موسسه تخصصی زبان کوییک، با آشنایی از به روزترین تغییرات در آزمون‌های بین‌المللی نظیر آیلتس، تافل و دولینگو ، از ابتدای امر آموزش زبان انگلیسی اولویت‌های این آزمون‌ها را مورد نظر قرار می‌دهد. چنین نگاهی در امر آموزش انگلیسی مسلما منجر به ایجاد مسیری مناسب در راستای کسب نمرات درخشان در این آزمون‌ها است.

مهارتی که بخش اصلی فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را در زبان‌آموزان فراهم می‌سازد، مهارت شنیداری یا Listening می‌باشد. متاسفانه زبان‌آموزان بسیاری در کشور ما وجود دارند که پس از گذراندن ترم‌های بسیاری همچنان در مهارت شنیداری با ضعف عمده‌ای همراه هستند و می‌توان به جرات مهارت شنیداری را ضعیف‌ترین مهارت در آن‌ها نامید. علت اصلی آن است که این تقویت گوش بسیار به کندی و دیر بازده صورت می‌گیرد و اکثر موسسات به دلیل این معضلات آن را مورد کم لطفی و کم توجهی قرار می‌دهند، حال آن که به عقیده‌ی طراحان و خالقین متد آموزشی LQuick تقویت گوش‌ها و مهارت شنیداری بایستی به صورت پیوسته از اولین ترم صورت پذیرد.

از سوی دیگر شنیدن و تکلم به زبان انگلیسی نیازمند حصول توانایی‌های لازم در بخش تلفظ (Pronunciation) کلمات انگلیسی به دو لهجه‌ی اصلی زبان انگلیسی یعنی بریتیش (British) و امریکایی (American) می‌باشد. یکی از مواردی که به اذعان زبان‌آموزان ما، موسسه تخصصی زبان کوییک را به سایر موسسات برتری بخشیده است روش کار کردن بر روی تلفظ زبان‌آموزان می‌باشد که سبب می‌شود بسیار راحت‌تر مهارت شنیداری و گوش‌های خود را تقویت نمایند و همچنین بسیار زیبا و شکیل با تلفظی مناسب کلمات را در صحبت کردن خود به زبان انگلیسی استفاده نمایند.

ما در موسسه تخصصی زبان کوییک متدی را بنا نهادیم که یادگیری زبان انگلیسی از صفر را برای زبان‌آموزان به بهترین نحو ممکن می‌سازد و این امر را مدئون تجربه‌ی خود در امر آموزش زبان انگلیسی در کنار فعالیت‌های منسجم تحقیق و توسعه (R&D) می‌دانیم.

اعتماد بنفس در یادگیری زبان انگلیسی

اعتماد به نفس نقش اساسی در بهبود یادگیری شما دارد

آموزش زبان انگلیسی از صفر چگونه به کم شدن ترس‌های ما از آموزش زبان کمک می‌کند؟

آموزش زبان انگلیسی از صفر و سطح پایه، باعث ایجاد مزایایی می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

بالا بردن اعتماد به نفس زبان‌آموزان در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر

همانطور که ذکر شد چون تمام افراد کلاس از سطح زبان مشابهی برخوردارند دیگر ترس از قضاوت و یا مسخره شدن وجود ندارد, هم‌چنین افراد دیگر به مقایسه خود با دیگران نمی‌پردازند و فقط به مسیر آموزشی و پیشرفت خود می‌اندیشند. به همین دلیل افراد به مرور زمان اعتماد به نفسشان در یادگیری زبان انگلیسی افزایش می‌یابد و به کلاس زبان خود علاقه‌مند می‌شوند.

مشاوره‌های فردی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از پایه

ما در این کلاس‌ها برای زبان‌آموزان‌مان مشاوره‌های فردی نیز در نظر گرفته‌ایم و در این مشاوره‌ها به‌ایشان می‌آموزیم که هرگز از خود نپرسند که تا چه اندازه یاد گرفته‌اند, بلکه به ایشان می‌آموزیم که سعی کنند آن‌چه که تا کنون آموخته‌اند را به صورت درست و کاربردی استفاده کنند و پیوسته به انتهای مسیر فکر نکنند. هم‌چنین به آن‌ها یاد می‌دهیم که هر اندازه بیشتر در تمرین ها تلاش کنند به همان اندازه هم به اطلاعات‌شان افزوده میشود.

اعتماد بین زبان‌آموز و استاد در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر

همه‌ی افراد روزی یادگیری را شروع کرده‌اند و تا زمانی که زنده هستیم، این روند یادگیری و آموزش ادامه خواهد داشت. در این میان همیشه برخی از اساتیدی که در طول تحصیل داشته‌ایم در ذهن ما باقی می‌ماند, اما چرا؟ اساتید نقش بسیار مهمی در مسیر زندگی افراد می‌گذارند, اگر با صبر و علاقه به آموزشی درسی بپردازند دانشجویان خود را به آن درس علاقه‌مند می‌کنند, و اگر با اخلاق مناسب با دانشجویان خود برخورد نکنند ممکن است برای همیشه آن دانشجو را از آن درس و مبحث فراری و بیزار کنند. اعتماد و علاقه متقابل، بین استاد و زبان آموزان، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال اگر استاد از زبان آموز خود بخواهد تا در یک زمینه تلاش بیشتری کند و یا تمرینی را که به او واگذار کرده را انجام دهد، باید این اعتماد را نسبت به زبان آموز داشته باشد که هر آن‌چه را که به او واگذار کرده است عیناً انجام خواهد داد. از آن طرف نیز، زبان آموز هم باید به دانش, توانایی و قابلیت‌های استاد خود اعتماد کامل داشته باشد. اساتید ما در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک همواره سعی دارند تا علاوه بر آن‌که در تمام طول مسیر در کنار زبان آموزان باشند بلکه رابطه‌ای خوب و دوستانه با آن‌ها برقرار کنند.

هزینه آموزش زبان از صفر چقدر است؟

هزینه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب موسسات آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. موسسات مختلف با سرفصل‌های متفاوت سال‌ها وقت زبان‌آموزان را تلف می‌کنند و در نهایت نه تنها زبان‌آموزان وقت خود را برای متدی نامناسب تلف کرده‌اند بلکه هزینه‌ی زیادی را جهت این مدت طولانی پرداخت نموده‌اند. به همین دلیل در موسسه تخصصی زبان کوییک با کوتاه‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی فکر وقت و هزینه‌های شما را کرده‌ایم. پس با خیال راحت، با کم‌ترین هزینه بهترین سطح یادگیری را تجربه کنید.

خلاصه ای از چگونگی یادگیری زبان انگلیسی از صفر

یادگیری زبان انگلیسی از صفر پیش نیاز می باشد، ولی با تلاش مناسب، هدف یادگیری این زبان را می توانید داشته باشید. به دست آوردن یک روش یادگیری مناسب، یادگیری با ادامه، پیاده سازی چیز های جدید، و استفاده از چیز هایی که به دست آورده اید، به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی را به طور مداوم یاد بگیرید. همچنین، با استفاده از نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی، کتاب های زبان، و شرکت در کلاس های زبان انگلیسی، می توانید به روشی مناسب برای خودتان، به طور مداوم یادگیری را شروع کنید.

شروع زبان از مبتدی، یادگیری لغات، فرهنگ، گرامر، و دستورالعمل های زبان، می تواند به شما کمک میکند تا پایه های لازم را بدانید. پیاده سازی چیز های جدید، استفاده از زبان به طور مداوم، و بررسی پیشرفتهای خود، می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت کنید. یادگیری از صدای های مختلف، شامل صحبت با همکاران، معلمان، یا شاگردان، می تواند به شما کمک کند تا تلفظ زبان را به طور مناسب بیاموزید. در اینجا این مراحل را ذکر کردیم:

  1. شروع از مبتدی، یادگیری لغات، فرهنگ، گرامر، و دستورالعمل های زبان
  2. پیاده سازی چیز های جدید، استفاده از زبان به طور مداوم، و بررسی پیشرفتهای خود
  3. یادگیری از صدای های مختلف، شامل صحبت با همکاران، معلمان، یا شاگردان
  4. یادگیری به صورت تلفیقی، از طریق انجام فعالیت های مرتبط با زبان، مانند شنیدن موسیقی، تلویزیون، یا خواندن کتاب های انگلیسی.

آموزش زبان انگلیسی از پایه در موسسه کوییک

اگر در سطوح ابتدایی یادگیری زبان انگلیسی هستید و تازه می‌خواهید اقدام به یادگیری آن کنید ، با صرف تنها هفت ترم 5 هفته‌ای  حتی به صورت آنلاین می‌توانید پرونده زبان خود را ببندید! برای آموزش زبان انگلیسی از پایه کافیست مراحل زیر را طی کنید:

تماس با آموزشگاه

شما پس از تماس با آموزشگاه تخصصی زبان کوییک, عنوان می‌کنید که قصد شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی از پایه را دارید. همکاران ما در اولین فرصت برای شما وقت تعیین سطح و مشاوره تأیین می‌کنند.

ممارست در مسیر

پس از ثبت نام اساتید ما در تمام طول مسیر آموزش زبان انگلیسی از پایه در کنار شما خواهند بود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تمرین‌ها را به خوبی انجام دهید و حضور مستمر در کلاس‌هاداشته باشید. هرگز فراموش نکنیم، یادگیری به گذشت زمان نیاز دارد.

سوال‌های رایج در راستای آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سطح ابتدایی ممکن است؟

هرگز فراموش نکنید که آموزش زبان انگلیسی در ابتدا نیازمند متدی استاندارد می‌باشد. استعداد و توانایی فردی هرچند می‌توانند در روند یادگیری موثر باشند اما این بدان معنی نیست که برخی افراد هرگز نمی‌توانند انگلیسی یاد بگیرند. پس با روشی مناسب می‌توان در کم‌ترین زمان ممکن انگلیسی را به خوبی یادگرفت.

آیا برای سطوح مبتدی یادگیری آنلاین زبان انگلیسی مناسب است؟

برخلاف تصور عمومی نسبت به کلاس‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی، این کلاس‌های از مزایای زیادی بهره‌مند می‌باشند. موسسه تخصصی کوییک با گنجاندن کمترین تعداد زبان‌آموزان در کلاس‌های آنلاین موسسه این باور اشتباه عمومی را در شما تغییر خواهد داد.

آیا کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی برای سطوح صفر زبان انگلیسی مناسب است؟

توجه داشته باشید زبان انگلیسی پکیجی از مجموعه مهارت‌ها می‌باشد. گرامر، واژه، تلفظ و بسیاری از موارد مختلف در زبان انگلیسی دخیل هستند. پس برای سطوح پایه و صفر، کلاس‌های مکالمه هرگز پیشنهاد نمی‌شوند.

آیا موسسه کوییک دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از پایه را دارد؟

موسسه تخصصی زبان کوییک با بهره‌گیری از متد آموزشی منحصر به فرد و اساتید نمونه ایران، برای تمامی سطوح زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری کلاس‌ها را برگزار می‌نماید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

2 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
علی

سلام هزینه ثبت نام چقدر هست؟

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته