کلاس خصوصی زبان انگلیسی

کلاس خصوصی زبان انگلیسی در موسسه تخصصی زبان کوییک٬ یکی از بهترین و پربازده ترین انواع کلاس های این موسسه می باشد که زبان آموزان را قادر خواهد کرد در کم ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه ممکن دست یابند. مزیت این کلاس ها این است که در زمان بندی آن انعطاف زیادی وجود دارد و با تمرکز به نقاط ضعف و قدرت زبان آموزان با یک برنامه ریزی و مشاوره منحصر به فرد شما را به هدف نهایی تان در یادگیری زبان انگلیسی و کسب نمره مرود نظر در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی٬ نظیر آیلتس٬ آزمون تافل و … خواهد رساند. در این مقاله سعی بر آن شده تا با نگاه دقیق تر به روند برگزاری کلاس ها اطلاعات بیشتری درباره این سبک از کلاس خصوصی زبان در موسسه تخصصی زبان کوییک٬ در اختیار شما قرار دهیم.

شما می توانید برای آگاهی از نتایج درخشانی که زبان آموزان موسسه کوییک در کلاس های خصوصی موسسه کسب کرده اند با مراجعه به اینستاگرام موسسه (quickwithus) مطلع شوید.

دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی موسسه کوییک

 آموزش خصوصی زبان انگلیسی در موسسه زبان کوییک در غالب دسته‌بندی‌های زیر انجام می‌شود:

  • آموزش خصوصی دانش عمومی زبان انگلیسی

اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی می‌باشید و تصمیم دارید تا در بازه زمانی ۴ تا ۵ ماهه به حداکثر سواد زبان انگلیسی دست یابید‌٬ پیشنهاد ما شرکت در  این دسته بندی کلاس‌های خصوصی انگلیسی است. زبان آموزان با سطح ابتدایی زبان انگلیسی با گذراندن تنها ۸۰ ساعت به سطحی از زبان انگلیسی دست می‌یابند که می‌توانند به راحتی صحبت کنند و سطح لیسنیگ خود را به طور قابل توجهی ارتقا دهند.

تمامی گرامرهای زبان انگلیسی با تکنیکی کاملا جدید و خلاقانه به شما در این دسته از کلاس‌ها آموزش داده می‌شود.

  • تدریس خصوصی آیلتس

نقطه قوت و وجه تمایز٬ در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی٬ کلاس‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک می‌باشد. به کارگیری اساتید باتجربه که تجربه اقامت و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان را دارند٬ زمینه موفقیت در آزمون آیلتس را برای زبان‌آموزان به ارمغان آورده‌است.

روش تدریس تکنیک‌های آیلتس در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی٬ مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد و همواره با آخرین تغییرات آزمون بین المللی آیلتس٬ مطابقت دارد.

آزمون آیلتس
  • تدریس خصوصی تافل

برگزاری آزمون آیلتس در کشور ایران٬ همواره با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده‌است. این امر باعث شده سیل عظیمی از زبان‌آموزان روی به آزمون تافل بیاورند. به همین جهت بخش عمده‌ای از فعالیت‌های موسسه در زمینه کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی٬ به آموزش تافل اختصاص داده‌شده است. با توجه به بستر مناسبی که با ظهور آزمون تافل هوم‌ادیشن مهیا شده‌است٬ شما می‌توانید به راحتی در این آزمون در منزل خود شرکت کنید.

ما نیاز زبان‌آموزان در زمینه آموزش خصوصی کلا‌س‌های تافل را شنیده‌ایم و از اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی تافل تجربه بالایی دارند در زمینه آموزش خصوصی این آزمون بهره برده‌ایم.

نقطه قوت و وجه تمایز٬ در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی٬ کلاس‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک می‌باشد. به کارگیری اساتید باتجربه که تجربه اقامت و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان را دارند٬ زمینه موفقیت در آزمون آیلتس را برای زبان‌آموزان به ارمغان آورده‌است.

روش تدریس تکنیک‌های آیلتس در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی٬ مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد و همواره با آخرین تغییرات آزمون بین المللی آیلتس٬ مطابقت دارد.

آزمون تافل
  • تدریس خصوصی دولینگو

دولینگو٬ نام آزمونی است که بعد از وقوع همه‌گیری کرونا٬ در سراسر دنیا مشهور شد. موسسه کوییک در اولین روزهای پیدایش این آزمون٬ اقدام به جمع‌آوری منابع مختلف٬ جهت آموزش خصوصی آن کرد. تدریس خصوصی آزمون دولینگو با بیش از هزاران نمونه آزمون‌های واقعی دولینگو در موسسه کوییک انجام می‌گردد. داشتن این منابع به زبان آموزان دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی کمک کرده‌است تا در آزمون دولینگو بهترین عملکرد را داشته‌باشند و به نمره مطلوب خود دست یابند.

آزمون دولینگو
  • کلاس اسپیکینگ و رایتینگ خصوصی

اسپیکینگ و رایتینگ٬ دو مورد از مهم‌ترین مهارت‌های زبان انگلیسی می‌باشند. بسیاری از افراد به واسطه سفرهای زیاد و ایجاب شغلی٬ نیاز دارند که در این مهارت به حداکثر توانایی دست یابند. کلاس‌های منحصرا اسپیکینگ و رایتینگ خصوصی زبان انگلیسی٬ این امکان را به این دسته از افراد می‌دهد تا از پس تمامی مکالمات و مکاتبات مربوط به سفرهاشان و همچنین کسب و کارشان برآیند. شما می‌توانید با حضور مستمر در این کلاس‌ها و ضبط صدا و نوشتن نمونه‌های مورد نظر اساتید٬ به بهترین نحو ممکن در این دو مهارت استاد شوید!

  • کلاس خصوصی مصاحبه سفارت

برای مهاجرت به بسیاری از کشورها٬ نیازمند حضور فیزیکی در مقابل آفیسر ویزا هستید. به عنوان مثال زمانی که به سفارت آمریکا در کشور ارمنستان می‌روید٬ افسران ویزا حدود ۱۰ دقیقه از شما سوال‌های مرتبط به هدف سفرتان را می‌پرسند. این ده دقیقه می‌تواند گاهی مهم‌ترین ده دقیقه زندگی‌تان باشد. در صورت عدم تسلط به ارایه اهداف خود٬ احتمال این وجود دارد که نتوانید فرد مقابل را قانع کنید.

موسسه کوییک با ‌بهره‌مندی از اساتیدی که خودشان تجربه شرکت در این سفارت‌ها را دارند٬ در کلاس‌های خصوصی سفارت به شما کمک می‌کنند تا نه تنها به بهترین نحو ممکن مفاهیم انگلیسی را انتقال دهید٬ بلکه استراتژی مناسب برای قانع کردن آفیسر ویزا را یاد بگیرید.

ویژگی‌های کلاس خصوصی زبان کوییک

با شرکت در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی کوییک از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • سرعت بالا در روند تدریس خصوصی انگلیسی

همانطور که از نام موسسه پیداست٬ یکی از اولویت‌های دوره‌های خصوصی زبان در موسسه کوییک٬ سرعت در روند آموزش است. بسیاری از زبان‌آموزان در کلاس‌های خصوصی٬ نیازمند رسیدن به سطح مناسبی از زبان انگلیسی در کم‌ترین بازه زمانی هستند. زمان٬ یکی از فاکتورهای ما در کلاس‌های خصوصی بوده و همواره در راستای کاهش بازه‌ی زمانی روند آموزش شما تلاش کرده‌ایم.

سریع‌ترین متد آموزش خصوصی زبان
  • منابع آموزشی تالیف شده توسط موسسه

شاید شما هم مثل خیلی از زبان‌آموزان تجربه آموزش کتاب‌های رایج زبان انگلیسی در بازار را داشته‌اید. این کتاب‌ها سال‌هاست در سراسر دنیا تدریس نمی‌شوند چرا که روش‌های به روزتری برای تدریس زبان انگلیسی در دنیا رایج است. منابع آموزشی در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی کوییک٬ منحصرا برای خود موسسه و مدیران ارشد آموزشی آن است. کتاب‌های آموزشی با نگاهی به منابع روز در کالج‌های نام‌آشنای زبان٬ تالیف شده‌اند تا با متد جدید موسسه مطابقت داشته باشند.

  • فضای آموزشی منحصر به فرد

یک صندلی و یک تخته وایت‌برد٬ این همان پیش‌زمینه ذهنی بیشتر زبان‌آموزان از مراکز آموزشی ایران است. با ایجاد فضای کاملا شیک! و نگاه به مسایل راونشناسی که باعث یادگیری بالاتر می‌شود٬ تمامی فضای آموزشی را برای شما فراهم نموده‌ایم. از نگاه ‌موسسین آموزشگاه کوییک٬ نظم محیطی و توجه به جزییات٬ به معنای احترام به حقوق زبان‌آموزان است. شما با بهره‌گیری از یک محیط کاملا آرام با تجهیزاتی درخور شان خود در کلاس‌های حضوری خصوصی موسسه حضور خواهید یافت.

  • متد آموزشی جدید و روش تدریس یکسان اساتید

نحوه آموزش در کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی کوییک٬ منحصرا متعلق به خود موسسه می‌باشد. این روش همان روشی است که قبلا در جای دیگر تجربه نکرده‌ایم. در این روش مباحث به صورت کاربردی و با تکرار و تمرین در طول کلاس آموزش داده می‌شود تا اطمینان یابیم که سوالی در خانه نخواهید داشت! ضمنا اساتید از روشی تبعیت می‌کنند که قبل از به استخدام شدن در موسسه به آن‌ها آموزش داده شده‌است. ارزیابی اساتید به طور ماهیانه به اطمینان مدیران آموزشی از اجرای درست روند آموزشی آن‌ها کمک می‌کند.

  • ارزیابی و برگزاری امتحانات منظم

در طول فرآیند آموزش خصوصی زبان٬ زبان‌آموزان موظف به شرکت در آزمون‌های استاندارد می‌باشند. این امر نشانگر میزان جدیت در راستای رسیدن به اهداف ماست. حضور زبان‌آموزان به صورت فیزیکی و آنلاین٬ هرچند خیلی مفید خواهد بود٬ اما شرکت در آزمون‌ها همان اهرم فشاری است که باعث سوق دادن آن‌ها به سمت مطالعه دقیق‌تر و جدی‌تر می‌شود. تجربه نشان داده این میزان جدیت به روند یادگیری خصوصی زبان کمک شایانی می‌کند.

  • مشاوره و نشان‌دادن راهکار مناسب

با توجه به امتحانات برگزارشده در طول روند آموزش خصوصی زبان٬ نقاط ضعف و قدرت زبان‌آموزان نمایان می‌شوند. مدیران آموزشی موسسه کوییک بعد از این ارزیابی‌ها با زبان‌آموزان مشاوره خواهند داشت تا راهکارهای مناسب را در جهت از بین بردن نقاط ضعف و بهبود هر چه بیشتر نقاط قوتشان به آنها نشان دهند.

روش‌برگزاری کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در موسسه کوییک به دو روش زیر می‌باشد:

  • کلاس خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری

کلاس‌های حضوری خصوی موسسه تخصصی زبان کوییک در موسسه برگزار می‌شوند. مکان برگزاری این جلسات در شعبه اقدسیه می‌باشد. زبان آموزان با حضور در موسسه می‌توانند از امکانات در نظر گرفته شده برا آنها بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید اساتید کلاس‌های خصوصی زبان تدریس حضوری در منزل ندارند.

  • کلاس آنلاین خصوصی زبان انگلیسی

کلاس‌های آنلاین خصوصی در موسسه زبان کوییک بر روی پلتفرم اختصاصی موسسه یا بر روی نرم‌افزار اسکایپ برگزار می‌شوند. این کلاس‌ها به صورت تعاملی می‌باشند و از نظری کیفی تفاوتی با کلاس‌های حضوری خصوصی ندارند. به علاوه با ضبط کلاس‌ها امکان مشاهده مجدد آن‌ها برای شما فراهم است.

نحوه ثبت نام در کلاس‌های خصوصی موسسه کوییک

جهت ثبت نام در کلاس‌های خصوصی موسسه کوییک کافیست دو مرحله زیر را طی نمایید.

۱. تماس با مشاورین موسسه

با تماس با مشاورین موسسه٬ یا پرکردن فرم درخواست تماس در پایین همین صفحه٫ همکاران ما در اسرع وقت تعیین سطح را برای شما مشخص می‌نمایند.

۲. شرکت در جلسه تعیین رایگان سطح و ثبت‌نام

زبان آموزان می‌بایستی طبق تایم تعیین شده در جلسه تعیین سطح آنلاین یا حضوری خود شرکت نمایند. دقت داشته باشید که تعیین سطح شما توسط مدیران این مجموعه انجام می گردد و شما می‌توانید به پیش زمینه‌ذهنی مناسبی نسبت به نقاط ضعف و قوت خود٬ دست یابید.

ثبت نام در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

لینک تماس برای ثبت نام دوره های آنلاین زبان انگلیسی

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

تقویم تدریس خصوصی زبان در موسسه کوییک​

برای آگاهی از تقویم آموزش خصوصی زبان انگلیسی در موسسه کوییک٬ جدول زیر را مشاهده نمایید.

تقویم تدریس خصوصی زبان در موسسه کوییک
تاریخ شروع کلاس‌هاتعداد کلاس در هر هفته ساعت برگزاری کلاس‌ها
۴۸ ساعت بعد از انجام تعیین سطح۴ جلسه در هفته از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به صورت حضوری و آنلاین
۹ شب به بعد فقط به صورت آنلاین

هزینه شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان

به طور کلی برگزاری کلاس زبان به صورت خصوصی برای زبان آموزان نیازمند صرف هزینه بیشتری می‌باشد. اما اگر به صورت کلی به این موضوع پرداخته‌شود٬‌ این هزینه رابطه مستقیمی با روند پیشرفت و دستیابی به اهداف یادگیری زبان انگلیسی دارد. اگر از سطوح اولیه زبان انگلیسی نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستید حداکثر به ۱۰۰ ساعت کلاس خصوصی نیاز خواهید داشت. جدول زیر فهرستی از هزینه‌های کلاس‌های خصوصی زبان را برای شما آورده است.

شهریه کلا‌س‌های خصوصی زبان
ساعت برگزاری کلاس‌ خصوصی شهریه به ازای هر جلسه
۸ صبح تا ۹ شب 500 هزار تومان
۹ شب به بعد 700 هزار تومان

مزیت‌های شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی در موسسه زبان کوییک

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی شامل مزایایی است که در ذیل به آن میپردازیم.

در این مقاله به بررسی تاثیر و مزیت‌های کلاس خصوصی زبان در موسسه کوییک می پردازیم و سپس نکاتی که باعث پیشرفت در زبان می شوند را باهم مرور می‌کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1. کلاس خصوصی زبان با درنظرگرفتن هدف زبان آموز از شرکت در کلاس

کلاس خصوصی زبان برای دانش آموزانی که می‌خواهند وقت خود را به موضوع خاصی اختصاص دهند، ایده آل است. ما در موسسه زبان تخصصی کوییک به دانشجویان کمک کرده‌ایم تا برای ارایه های دانشگاهی، مصاحبه‌های شغلی، ارسال مقاله، آزمون‌های آیلتس و تافل و موارد دیگر آماده شوند. تمامی دروس را متناسب با نیازها و اهداف شخصی شما تنظیم می‌کنیم، خواه برای بهبود لهجه و نوشتار بهتر باشد یا هر نیاز دیگری که مدنظرتان باشد.

در کلاس خصوصی زبان موسسه کوییک هدف شما به دقت بررسی می شود تا بتوانیم شما را در تمامی مسیر مشاوره دهیم تا هیج کجای مسیر را اشتباه طی نکنید.

کلاس خصوصی زبان

2. کلاس خصوصی زبان مناسب برای افرادی که برنامه روزانه شلوغی دارند

به احتمال زیاد شما شغلی تمام وقت دارید٬ دانشجو هستید و یا تعهدات دیگری دارید که ممکن است در فرایند حضور در کلاس و تمرین زبان انگلیسی،  شما را با اختلال مواجه کند. برخلاف کلاس‌های گروهی که دارای برنامه درسی از پیش تعیین‌شده‌ای هستند، کلاس‌های خصوصی به شما انعطاف‌پذیری می‌دهند و می‌توانید بدون در نظر گرفتن تاریخ و زمان، کلاس‌ها را کاملاً مطابق با برنامه خود تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید زمان اختصاص داده شده برای درس‌های خصوصی انگلیسی خود را به راحتی افزایش یا کاهش دهید. ویژگی انعطاف‌پذیری کلاس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد غیبت در برخی جلسات و هدر رفتن هزینه، به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. ما مشغله های شما را در کلاس های خصوصی زبان موسسه کوییک به خوبی درک کرده ایم تا با تمرکز بر دیگر مشغله های روزانه خود٬ یادگیری زبان را به سادگی در لیست فعالیت های روزانه خود قرار دهید.

3. امکان برگزاری کلاس های خصوصی به صورت آنلاین

ممکن است شما در تهران یا ایران اقامت نداشته باشید. حتی ممکن است با توجه به ترافیک در سطح شهر تهران٬ امکان شرکت حضوری در کلاس های خصوصی برای شما فراهم نباشد. آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه تخصصی زبان کوییک می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. مزیت کلاس های آنلاین زبان انگلیسی به صورت خصوصی٬ عدم حضور زبان آموزان دیگر در کلاس می باشد. به همین جهت شما می تواند دقیقا فضایی شبیه کلاس های حضوری را در موسسه تجربه نمایید. همچنین امکان ضبط کردن کلاس ها برای شما فراهم شده است تا در صورت لزوم چندین بار درس داده شده را مرور نمایید.

4. توجه به ویژگی‌های فردی و محیط یادگیری آرام تر

یک کلاس خصوصی بهترین راه برای اطمینان از این است که توجه معلم کاملا به شما معطوف است. نیازی نیست دست خود را بلند کنید یا منتظر شوید و بعد از همکلاسی‌های خود صحبت کنید، کل کلاس به شما اختصاص داده شده است. این بدان معناست که شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری کارهای بیشتری انجام دهید و نیازی نیست چیزهایی را که قبلاً آموخته‌اید را تکرار کنید.

علاو براین، در کلاس خصوصی معلمانی به دانش آموزان معرفی می‌شود که همسو با نیازهای تحصیلی، سبک یادگیری و شخصیت زبان آموز باشد؛ چراکه باعث ایجاد یک فضای یادگیری مثبت خواهد شد.

کلاس خصوصی

5. شرکت در کلاس خصوصی زبان باعث مطالعه بیشتر می‌شود

بسیاری از دانش‌آموزان صبح‌ها در کلاس‌های مدرسه و بعد از ظهرها در کلاس‌های خصوصی انگلیسی شرکت می‌کنند. این زمان اضافی کلاس، می‌تواند برای تمرین مهارت‌های صحبت کردن یا باعث تکرار بیشتری در مورد نکات گرامری پیچیده شود. فقط قبل از انتخاب دوره و در زمان ثبت نام در کلاس خصوصی زبان باید بگویید که که دوست دارید روی چه مبحثی تمرکز کنید.

علاوه بر این، دانش آموزانی که هم دروس گروهی و هم انفرادی را می‌گذرانند، با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کنند؛ چراکه تمرین بیشتر باعث می‌شود که به آن مطلب بیشتر مسلط شوید.

7. تدریس در کلاس خصوصی زبان متناسب با نیازهای شما

جذابیت اصلی کلاس خصوصی زبان انگلیسی در ماهیت «خصوصی» بودن آن است.

این بدان معناست که دانش‌آموز به‌صورت انفرادی توسط معلم انگلیسی، آموزش داده می‌شود. به همین دلیل  تدریس مطابق با نیازهای دانش آموز انجام می‌شود و کلاس به صورت کاملا شخصی‌سازی شده پیش می‌رود؛ چیزی که به سادگی در کلاس درس عمومی امکان‌پذیر نیست.

یک معلم زبان انگلیسی اغلب از اولین جلسات برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف زبان آموز استفاده می‎‌کند. همچنین با بحث در مورد اهداف یادگیری زبان آموز به دنبال ایجاد یک برنامه یادگیری فردی است که با نیازهای خاص او سازگار باشد.

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان، سرعت آن است.

برخلاف سیستم کلاس‌های عمومی، دانش آموزان هرگز از درس خود عقب نمی‌مانند.

یک معلم خصوصی زبان انگلیسی، قبل از ادامه تدریس مطمئن می‌شود که دانش آموز مطالب قبلی را کاملاً درک کرده است. به این معنی که تدریس مطالب با سرعت دانش آموز وفق داده می‌شود.

این ویژگی باعث ایجاد یک محیط آموزشی راحت می‌شود که در آن مربی هیچ فشاری برای ادامه دادن تدریس احساس نمی‌کند و آنها آزادند که برای درک هر مبحث دشواری وقت بیشتری بگذارند.

8. بهبود مهارت‌های انگلیسی روزمره با شرکت در کلاس خصوصی زبان

یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا موضوعات بسیاری را در زندگی روزمره از نوشتن ایمیل گرفته تا خواندن روزنامه پوشش می‌دهد.

به همین دلیل است که هیچ کس نمی‌تواند از یادگیری زبان انگلیسی خود غافل شود یا در مواجه با مباحث سخت‌تر، از ادامه یادگیری منصرف شود، زیرا به طور اجتناب‌ناپذیری بر پیشرفت در زندگی تأثیر می‌گذارد.

مهارت‌های خواندن و درک مطلب به ویژه زمانی که زمان امتحانات یا ورود به دنیای کار فرا می‌رسد، مهم است؛ چراکه روزی این مهارت به درد خواهد خورد.

اگر یک معلم خصوصی در این مسیر در کنار زبان آموز باشد باعث می‌شود که او در این تلاش، موفق شود.این همان هدفی است که در موسسه تخصصی زبان کوییک٬ برای شما به ارمغان می آوریم.

9. کلاس خصوصی زبان باعث پیشرفت در دروس مدرسه و دانشگاه

معلمان زبان انگلیسی می‌توانند چشمان دانش‌آموزان خود را به دنیای غنی ادبیات انگلیسی و آثار آن باز کنند.

مباحث تکمیلی انگلیسی می‌تواند همان چیزی باشد که برخی از دانش‌آموزان برای ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر به درس انگلیسی خود به آن نیاز دارند، که معمولاً منجر به بهبود نمرات امتحانی می‌شود.

برای امتحانات زبان انگلیسی به کمک نیاز دارید؟ در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید، به لطف معلم زبان انگلیسی عاشق دنیای ادبیات می‌شوید.

مدرسان زبان می‌توانند با تطبیق برنامه خود با نیازهای دانش آموز خود و با خلاقیت در تدریس کمک می‌کنند تا مباحث بهتر درک شوند.

زبان انگلیسی در مدرسه

10. در قبولی در امتحانات بین المللی به شما کمک می‌کند

قبولی در امتحانات بین المللی زبان برای ثبت نام در موسسات آموزش عالی، دانشگاه‌های بین المللی و حتی در درخواست‌های شغلی بسیار مهم است. تمرکز اصلی بسیاری از زبان آموزان کسب نمره خوب در زبان انگلیسی است زیرا برای ادامه تحصیلات در دانشگاه‌های بین المللی و یا ارتقاء شغلی بسیار مهم خواهد بود.

انعطاف‌پذیری و توجه فردی به شما کمک می‌کند تا در زمینه‌هایی که در آن با مشکل مواجه هستید، تمرکز کنید. حتی می‌توانید درخواست کنید که یک معلم خصوصی زبان انگلیسی به شما اختصاص داده شود که بر آماده‌سازی امتحان تمرکز ‌کند تا مطمئن شوید که بهترین نمره را کسب می‌کنید. چراکه معلمان می‌توانند در مورد نحوه شرکت و سؤالات امتحان، راهنما باشند.

11. با شرکت در کلاس خصوصی زبان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید

توانایی روان صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌تواند اعتماد به نفس شما را در مدرسه، محل کار و حتی در تعاملات اجتماعی افزایش دهد. اعتماد به نفس می‌تواند بر نحوه تعامل ما با دیگران و حتی کودکان در مدرسه تأثیر بگذارد زیرا ممکن است از پرسیدن یا پاسخ دادن به سؤال در کلاس یا بحث‌های گروهی خودداری کنند.

انتخاب مدرسه و معلم به میزان قابل توجهی بر میزان مهارت شما در زبان تأثیر می‌گذارد. وقت بگذارید و تحقیق کنید و به دنبال بهترین موسسه زبان باشید.

12. سبک آموزش مطابق با روحیات زبان آموز

یکی از رایج‌ترین دلایلی که والدین و دانش‌آموزان از معلم خصوصی کمک می‌گیرند، اجتناب از عقب ماندن در کلاس است. اغلب اوقات، به دلیل ماهیت تدریس در مدارس، کودکان نمی‌توانند از حمایت لازم برخوردار شوند تا بتوانند با همسالان خود در پیشرفت دروس، همگام شوند. اگرچه این لزوماً تقصیر مدرسه یا معلم نیست، داشتن پشتوانه تحصیلی در کنار دروس مدرسه می‌تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.

واقعیت این است که برخی از کودکان به سبک‌های آموزشی بهتری نسبت به سبک‌های مورد استفاده در مدارس نیاز دارند و شرکت در کلاس خصوصی زبان، بهترین راه برای اطمینان از این است که بهترین شیوه تدریس برای او درنظر گرفته می‌شود.

13. با شرکت در کلاس خصوصی زبان، عزت نفس خود را تقویت کنید

بخش بزرگی از یادگیری به اعتماد به توانایی‌ها بستگی دارد، بنابراین قابل درک است که عزت نفس پایین می‌تواند منجر به پائین آمدن انگیزه شود و بر یادگیری زبان آموز تأثیر بگذارد. حتی کوچکترین افت در عزت نفس می‌تواند یک چرخه معیوب را برای برخی از یادگیرندگان شروع کند، زیرا هنگام خواندن با صدای بلند یا پاسخ دادن به سؤالات در کلاس خودآگاه می‌شوند.

به همین دلیل است که تدریس خصوصی بسیار مهم است، زیرا فرصتی را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا مهارت‌های انگلیسی خود را در محیطی تمرین کنند که هیچ ترسی از قضاوت شدن ندارند.

فراهم کردن فضایی بدون فشار برای دانش‌آموزان برای کار بر روی مهارت‌های خود با راهنمایی معلم نه تنها به آنها کمک می‌کند تا با همکلاسی‌های خود همگام شوند، بلکه اعتماد به نفس آنها را هنگام تعامل در یک محیط آموزشی بهبود می‌بخشد.

معلم زبان انگلیسی

14. دید شما نسبت به مباحث انگلیسی عوض می‌شود

برای کسانی که یک درس را در مدرسه می‌گذرانند، تدریس خصوصی می‌تواند دیدگاه متفاوتی در مورد مباحث آن ایجاد کند. به ویژه در مورد درک مطلب به زبان انگلیسی مفید است، زیرا معلمان می‌توانند به دانش آموزان کمک کنند تا متون را در مقیاس وسیع تری تفسیر کنند.

مهارت‌های درک مطلب بخش مهمی از آموزش انگلیسی است که اغلب در کلاس درس نادیده گرفته می‌شوند، زیرا محتوای درسی اولویت دارد. همچنین، یک معلم خصوصی می‌تواند به شما کمک کند تا روی مهارت‌های مقاله نویسی و نوشتن خود کار کنید در زندگی روزمره بسیار پرکاربرد است.

شرکت در کلاس خصوصی زبان و بهره‌مندی از حمایت معلم خصوصی به این معنی است که دانش آموزان می‌توانند سبک‌های یادگیری را که برای آنها مؤثرتر است، بررسی کنند و از روش‌های جایگزین بهره ببرند. این نه تنها به آنها کمک می‌کند تا در زمان امتحان اعتماد به نفس داشته باشند، بلکه مهارت‌های ارزشمندی را به آنها می‌آموزد که می‌توانند در بقیه دوران تحصیلی خود به کار ببرند.

15. امکان انتخاب معلم زبان انگلیسی

در مدرسه، معلمان شاگردان خود را انتخاب نمی‌کنند، و به همین ترتیب، دانش آموزان معلمان خود را انتخاب نمی‌کنند. البته این ویژگی الزاما چیز بد نیست؛ معلم هر کسی که باشد، باید به برنامه درسی پایبند باشد.

نقطه ضعف عدم انتخاب معلم و دانش آموز این است که سبک تدریس ممکن است با سبک‌های یادگیری دانش آموزان مطابقت نداشته باشد و این می‌تواند بر پیشرفت آنها در طول سال تأثیر بگذارد.

خوشبختانه وقتی نوبت به تدریس خصوصی می‌رسد، انتخاب با شماست! و از آنجایی که زبان انگلیسی یک موضوع محبوب است، تعداد زیادی معلم با استعداد وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند.

16. پیشرفت سطح زبان کاملا ارزش هزینه‌ای که بر‌ای آن می‌کنید را دارد

با توجه به تعداد زیاد متقاضی برای شرکت در کلاس خصوصی زبان و وجود تعداد زیاد این کلاس ها، شما انتخاب‌های زیادی دارید. اما باید دقت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. موسسه تخصصی زبان کوییک با داشتن معلمان برتر زبان در کشور که دارای مدارک بین المللی تدریس هستند، می‌تواند بهترین گزینه برای شرکت در کلاس خصوصی باشد. چراکه علاوه بر تدریس مطابق با اهداف شما، برنامه پشتیبانی فوق برنامه‌ای نیز دارد که کاملا ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارد.

معلم زبان خصوصی

ویژگی‌های معلم زبان انگلیسی موسسه کوییک در کلاس خصوصی زبان

یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان در سرتاسر جهان یک اولویت است، زیرا مسیر را برای آینده‌ای بهتر باز می‌کند. چراکه امکان ارتباط بین المللی را فراهم می‌کند. یادگیری زبان انگلیسی باید بخشی از زندگی ما باشد و برای تسلط بر هنر انگلیسی باید از روش‌های مطالعه موثر استفاده کنیم.

چه کسی می‌گوید شما به معلم زبان انگلیسی نیاز ندارید؟ شاید نخواهید سر کلاس هر معلمی حاضر شوید. اشکالی ندارد، شما باید امکان انتخاب یک معلم خصوصی با تجربه بالا را داشته باشید. در هر صورت، توجه داشته باشید شما هنوز به کسی نیاز دارید که به عنوان راهنما و مربی بتواند باعث پیشرفت شما در این مهارت شود.

چگونه یک معلم انگلیسی خوب آنلاین انتخاب می‌کنید؟ ممکن است انتخاب یک مورد در میان سایر معلمان واجد شرایط آسان به نظر نرسد. همیشه می‌توانید جستجوی خود را با درنظر گرفتن ویژگی‌های مدنظر خود، محدود کنید. در اینجا چند ویژگی آمده است که باید هنگام ثبت نام در کلاس خصوصی زبان مدنظر داشته باشید:

مهارت‌های گوش دادن و حل مسئله

اولین ویژگی معلم باید شامل چیزی باشد که ما آن را «رویکرد انتقادی» می‌نامیم. شما نمی‌خواهید بعداً از انتخاب خود پشیمان شوید، بنابراین باید با احتیاط گزینه مناسب را انتخاب کنید. یک کلاس خصوصی زبان خوب با ارزیابی نقاط قوت و ضعف شما باید شروع شود. به این ترتیب، می‌تواند یک راه حل درست برای پیشرفت تحصیلی شما ارائه دهد.

هر معلم حرفه‌ای مراقب دانش آموزان خود است. اگر معلم شما به سختی به صحبت‌های شما گوش می‌دهد، پس قطعا در طول دوره به مشکل خواهید خورد.

تسلط و اعتماد به نفس

همه دانش آموزان انگلیسی این را می‌دانند: شما یک شبه به زبان انگلیسی مسلط نمی‌شوید. ماه‌ها و شاید سال‌ها طول می‌کشد تا بر هنر این زبان مسلط شوید. فقط در این صورت است که می‌توانید در پیشرفت این مهارت موفق باشید.

آموزگاران حرفه‌ای زبان انگلیسی می‌دانند که چگونه اطلاعات را به طور دقیق منتقل کنند. این افراد دانش پژوهان بسیار آموزش دیده‌ای هستند که سال‌ها صرف توسعه مهارت‌های خود در دوره‌های مختلف کرده اند. از این رو، آنها می‌توانند با شهامت، دانش خود را به اشتراک بگذارند.

تعهد

همه باید متعهد باشند. شما؟ معلم شما؟ همسالان تحصیلی شما؟ بله، شما مجبورید زیرا بدون تعهد، یادگیری انگلیسی پیچیده می‌شود. تعهد کلید دستیابی به هر چیزی در زندگی است. اگر باید انگلیسی زبان خوبی شوید، باید خود را موظف به انجام تکالیف خود کنید.

ویژگی‌های زبان آموز که می‌تواند باعث بهره وری حداکثری او در کلاس خصوصی زبان شود

اکنون که خود را به عنوان یک معلم راهنما پیدا کرده اید (شاید تاکتیک‌های مربوط به انتخاب گزینه مناسب را می‌دانید)، باید برای کسب بهترین تجربه برنامه ریزی کنید. در حالی که برخی از دانش آموزان پس از گذراندن چندین دوره زبان انگلیسی عملکرد خوبی دارند در صورتی که شاید برخی بازده موردنظر را نداشته باشند؛ چه چیزی این دو را متمایز می‌کند؟

زبان انگلیسی یک موضوع واحد و اینکه از چه تکنیکی در تدریس و مطالعه بهره برده ایم تعیین می‌کند که چقدر سریع می‌توانیم تمام جزئیات و مطالبی که در دوره گفته شده است را دوره را درک کنیم. در ادامه چند نکته برای اینکه بتوانیم بهترین معلم را انتخاب کنیم آمده است:

در مورد توانایی‌های یادگیری خود صادق باشید

برای اینکه کارها برای شما و معلم تان آسان تر شود، دقیقاً وضعیت فعلی خود را بیان کنید. چه جنبه‌هایی را آسان می‌دانید؟ کدام برنامه درسی شما را گیج می‌کند؟

به عنوان دانش آموز، ما سطح قوت و نقاط ضعف خود را می‌دانیم. اینکه از این ویژگ‌ها معلم مطلع باشد باث می‌شود که روند یادگیری آسان تر شود. بهتر از همه، شما می‌توانید در مدت کوتاهی چیزهای زیادی یاد بگیرید.

یک برنامه مطابق با توانایی خود تنظیم کنید

دانش‌آموزان معمولا از کنشل شدن کلاس استقبال می‌کنند. اما این به شما یا معلم کمکی نمی‌کند. البته تاثیر منفی آن روی روند یادگیری شما بیشتر است. زمانی که متعهد به یادگیری زبان انگلیسی هستید و یک معلم قابل اعتماد در کنار خود دارید، هیچ چیز در این دنیا نمی‌تواند شما را از پیشرفت باز دارد. یک چیز را بدانید: شرکت در هر جلسه کلاس خصوصی زبان انگلیسی ضروری است.

برای یادگیری آماده باشید

کار را برای معلم خود آسان کنید. شما کمک خواستید زیرا احساس می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید. وقتی این کمک آمد، آماده باشید تا از فرصت داده شده استفاده کنید. مطالعات منظم داشته باشید تا ببینید که چگونه در روند یادگیری شما تغییر ایجاد می‌شود.

به دنبال منابع یادگیری پیشرفته باشید

حتی بدون نیاز به جستجو، معلمان موسسه زبان کوییک هر آنچه برای یادگیری زبان نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. روند کلاس خصوصی زبان در موسسه کوییک به گونه‌ای است که از اخرین متد و منابعدنیا برای پیشفرت سریع زبان آموز بهره می‌برد.

برای بهبود دایره لغات خود به کمک نیاز دارید؟ شاید بخواهید گرامر خود را تقویت کنید. موسسه زبان کوییک جایی مناسب برای شماست.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

نکاتی برای پیشرفت در کلاس خصوص زبان انگلیسی

برخی ترجیح می‌دهند معلم خصوصی استخدام کنند، اما برخی دیگر بهتر است به صورت خودخوان مطالعه کنند. برخی از نکات مطالعه به شما کمک می‌کند تا در امتحانات آتی خود عملکرد خوبی داشته باشید، مشروط بر اینکه تاکتیک‌های مربوط به آن را بدانید. خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه به تنهایی مطالعه کنند. در حالی که برخی می‌دانند چه مسیری را باید طی کنند، البته در زمانی که به طور مستقل خودتان تصمیم به مطالعه  می‌گیرید، تنبلی یا اهمال کاری ممکن است به عنوان یک مانع عمل کند.

در واقع یک دوره زبان انگلیسی نمی‌توانند همانند جادو عمل کند بلکه باید خودتان نیز با تلاشتان و دانستن نکات مطالعه به پیشرفت خود کمک کنید.

نکات زیر برای هر کسی که با زبان انگلیسی مشکل دارد، موثر خواهد بود.

با گوش دادن یاد بگیرید

گوش دادن یک روش یادگیری قدرتمند برای تقریباً هر زبانی است و برای آموزش زبان انگلیسی فوق العاده موثر است و مانند جادو عمل می‌کند. زمانی را صرف گوش دادن به زبان انگلیسی کنید و به نحوه بیان آن دقت کنید.

روزانه، پادکست انگلیسی برای حداقل یک ساعت گوش دهید. همچنین می‌توانید یک برنامه تلویزیونی محبوب انگلیسی و یا آمریکایی را دنبال کنید. ضمیر ناخودآگاه شما به حفظ دانش کمک می‌کند.

گرامر را با خواندن یاد بگیرید

می توانید داستان‌های انگلیسی را انتخاب کنید و هر روز آن را مطالعه کنید. این تمرین فوق العاده موثر است و در مدت کوتاهی معجزه می‌کند. در حین مطالعه، لطفاً عبارات جدید را یادداشت کنید و معانی آنها را درک کنید.

با صحبت کردن یاد بگیرید

صحبت کردن همیشه برای کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم مطالعه می‌کنند، موثر بوده است. بله، شما حتماً اشتباهاتی در زمان صحبت کردن دارید. اما با ادامه تمرین، سطح تسلط شما بهبود می‌یابد و در صحبت کردن بهتر می‌شوید.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق صحبت کردن باعث ایجاد عملکرد شناختی و سطح اعتماد به نفس می‌شود. این همان چیزی است که بسیاری از افرادی که می‌خواهند در امتحان ایلتس شرکت کنند برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

چگونه شروع به یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم کنم؟

یادگیری یک زبان جدید ممکن است طاقت فرسا باشد. از کجا شروع می‌کنید؟ ممکن است سردرگم شوید و از طرفی واژگانی که می‌دانید بسیار محدود باشند. اما با تمرین مداوم و اشتیاق خوب برای یادگیری، همیشه می‌توانید در آن بهتر شوید. اقدامات زیر برای مطالعه موثر انگلیسی به عنوان زبان دوم کمک کننده است.

به دنبال کمک  گرفتن برای درست طی کردن مسیر

برای کسی که فقط در حال بررسی موضوعی است که به آن تسلط ندارد، چرا از کسی که آن را بهتر می‌داند کمک نگیرد؟ بهترین کار این است که در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید، صرف نظر از اینکه چقدر زمان خود را مطالعه می‌کنید. انگلیسی بسیار زبان گسترده‌ای است بنابراین برای برخی، حضور معلم زبان انگلیسی بسیار ضروری خواهد بود. بنابراین به خاطر داشته باشید که به کسی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تا مهارت‌هایی همچون دایره لغت، گرامر و بسیاری دیگر را بهبود دهید.

در جلسات بحث آزاد شرکت کنید

فقط به کلاس خود را محدود نکنید. علاوه بر انجام تکالیفی که معلمتان به شما می‌دهد، در جلسات بحث آزاد شرکت کنید تا بتوانید با تعامل بیشتر میزان پیشرفت خود را محک بزنید.

به انگلیسی فکر کنید

وقت آن است که افکار خود را به زبان انگلیسی مرور کنید. با تماشای فیلم‌های آمریکایی، برنامه‌های تلویزیونی و پادکست‌های ویدیویی، یاد بگیرید که این افراد چگونه نظرات خود را بیان می‌کنند و شروع به تمرین کنید. وقتی افکار خود را به زبان خاصی پردازش می‌کنید، تسلط خود را در آن زبان تقویت می‌کنید.

چرا یادگیری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است؟

انگلیسی محبوب ترین زبان دوم در جهان است. شاید تمامی کشورها به انگلیسی صحبت نکنند، اما پژوهشی ادعا می‌کند که حدود 1.35 میلیارد نفر با این زبان تعامل دارند.

زبان انگلیسی در زندگی روزمره ما مورد نیاز است و باعث ارتباط کشورها شده و پیوندی بین قاره‌ها ایجاد کرده است. پیش‌بینی می‌شود که طی سال‌ها، زبان انگلیسی در سطح جهانی پذیرفته شود.

کشورها یادگیری زبان انگلیسی را در اولویت قرار می‌دهند، در زیر دلایل آن را بیان می‌کنیم.

انگلیسی یک زبان بین المللی است

سفر به خارج از کشور یک امر عادی جدید است. برخی به دلایل تحصیلی سفر می‌کنند، برخی دیگر به سفرهای کاری بسنده می‌کنند. حتی ممکن است برخی برای گردشگری سفر کنند. دلیل سفر مهم نیست، اگر می‌توانید انگلیسی را روان صحبت کنید، در این صورت تعامل شما با دیگران با مشکل کمتری همراه خواهد بود.

انگلیسی یک زبان تجاری است

نیروی کار جهانی در حال تکامل است و غیر انگلیسی زبانان تعامل با همکاران بین المللی خود را یک مانع می‌دانند. در این دنیای مدرن، تقریباً همه انگلیسی صحبت می‌کنند. اگر باید می‌خواهید وارد بازار جهانی شوید، باید بدانید که چگونه به زبانی که دیگران می‌فهمند با آنها تعامل داشته باشید.

انگلیسی به شما امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را می‌دهد

اینترنت را چک کنید. اکثر صفحات به زبان انگلیسی نوشته شده اند. محبوب ترین پلتفرم‌های امروزی جایگاه خود را بر اساس این زبان بنا کردند.

در بازاریابی، انگلیسی به عنوان یک منبع قدرتمند عمل می‌کند. فرصت‌های زیادی صرفا با درک این زبان در انتظار شماست. به عنوان دانش آموز، بهترین کار این است که گرامر و واژگان خود را تکمیل کنید. آینده موفق از آن افرادی است که به زبان انگلیسی زبانان مسلط هستند.

کلاس خصوصی زبان برای چه افرادی مناسب است؟

کلاس خصوصی مناسب افرادی با ویژگی های زیر است

  • برای کسب مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل٬ وقت کمی دارند. ( ۴ تا ۵ ماه )
  • زمان بندی فیکس و ثابتی برای شرکت در کلاس های گروهی را ندارند.
  • اعتماد به نفس اولیه برای شرکت در کلاس های گروهی را ندارند.
  • دوست دارند استاد مورد نظرشان را خودشان انتخاب کنند.
  • برای یادگیری با کیفیت بیشتر ارزش قایل هستند.
  • کلاس های آنلاین را ترجیح می دهند. ( کلاس های آنلاین خصوصی از کلاس های آنلاین به صورت گروهی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.)

سوال‌های رایج در زمینه یادگیری خصوصی زبان انگلیسی موسسه کوییک

چطور می‌توانم در کلاس‌های خصوصی زبان کوییک ثبت‌نام کنم؟

شما می‌توانید با تماس با موسسه یا پرکردن فرم درخواست تماس برای ثبت‌نام در کلاس‌ها اقدام کنید.

کلاس‌های خصوصی موسسه کوییک در چه روزها و ساعاتی برگزار می‌شود؟

ساعت برگزار کلاس‌های کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به صورت حضوری و آنلاین و از ساعت ۹ شب به بعد به صورت آنلاین می‌باشد.

هر جلسه تدریس خصوصی زبان شامل چند ساعت آموزشی می‌باشد؟

میزان زمان هر جلسه به مدت یک ساعت می‌باشد.

کلاس‌های خصوصی کوییک حضوری است یا غیرحضوری و آنلاین؟

کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی در موسسه کوییک به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌گردند.

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 26 میانگین: 4.8]

28 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
لیلی

سلام ، میشه بفرمایید هزینه کلاس خصوصی چقدره؟ چطور باید ثبت نام کنم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  لیلی

با عرض سلام خدمت شما٬
با توجه به اینکه تعرفه کلاس های خصوصی زبان به طور سالانه تغییر می کند امکان درج هزینه ها و شهریه ها در کامنت ها وجود ندارد.
برای آگاهی از هزینه ها با ما تماس بگیرید.
مشاورین ما توضیحات لازم رو درباره روند برگزاری کلاس ها و شهریه به شما خواهند داد.
با تشکر

امیرسهند

من شنیدم کلاس خصوصی زبان بازدهیش کمتراز کلاس گروهی هست. من وقتم کمه مجبورم برم خصوصی ، به نظرتون دوره ها رو خصوصی بیام همون بازدهی کلاس گروهی رو داره؟
چون میگن در کلاس های گروهی اسپکینگ بهتر تقویت میشه.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  امیرسهند

سلام
روش تدریس در کلاس های خصوصی به صورت فعالانه هست. یعنی به این طریق نیست که استاد کلاس خصوصی موسسه کوییک فقط صحبت کنه و شنونده باشه.
اگر تاپیک مورد بحثی باشه استاد کلاس خصوصی شما با شما به مشارکت میذاره و تمامی اشتباه های شما رو تصحیح میکنه.
به طور کلی اگر کلاس خصوصی زبان انگلییسی به صورت اصولی انجام بشه میتونه خیلی مفید تر از گروهی باشه.
نگران نباشید و با توجه به زمانتون کلاس های خصوصی شرکت کنید.

علیرضا

‌ببخشید من یکی از دوستام تو دوره های کلاس زبان خصوصیتون شرکت کرده بود، استاد جهانی فر و استاد ذوالفقاری مدرسشون بود و خیلی راضی بودن، میخواستم ببینم این دو بزرگوار هنوز تدریس میکنند در موسسه ؟
من ایران نیستم و نتونستم زنگ بزنم میشه اینجا جواب بدید؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  علیرضا

سلام
این دو استاد که فرمودید مدیران موسسه هستند و همیشه کنار موسسه خواهند بود و هم اکنون نیز تدریس میکنند و ساکن آمریکا هستند.
در صورتی که سوال دیگری دارید میتونید با واتساپ موسسه تماس بگیرید تا برای دوره های خصوصی در خدمتتون باشیم.

سوگل

اگر بخواهم در کلاس خصوصی زبانتون با یک نفر دیگر شرکت کنم به چه صورت هست؟ تخفیف شامل حال ما میشه؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  سوگل

سلام
در صورت حضور نفر اول در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی٬ هرینه کلاس خصوصی زبان نفر دوم نصف ‌محاسبه می‌گردد.

sanaz.zafari

من یه استاد خصوصی داشتم که در آموزشگاه سفیر تدریس می کرد استاد خوبی بود ولی متاسفانه زیاد برنامه نداشتیم و خیلی سردرگم بودم . دوست خودم آموزشگاه کوییک کلاس خصوصی زبان انگلیسی برداشته بود و به من هم پیشنهاد داد که ثبت نام کنم. شش ماه در دوره شرکت کردم( باید اضافه کنم که روزی تقریبا 4 ساعت مجبور بودم مطالعه داشته باشم) اما واقعا بعد از شش ماه تغییراتی که کردم برای خودم خیلی جذاب بود. الان با وجود اینکه آیلتس شش و نیم گرفتم هنوز هفته ای یک ساعت کلاس دارم تا مطالب در کلاس خصوصی برام… ادامه مطلب

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  sanaz.zafari

سلام
خواهشی که داریم نظرات خودتون رو درمورد موسسات دیگه اینجا درج نکنید چون ما برای همه همکاران احترام قایلیم
و از لطف شما به موسسه کوییک واقعا سپاسگزاریم.

parmida

سلام من با چند تا از دوستانم مشورت کردم گفتند کلاس خصوصی زبان زیاد مناسب نیست و گروهیش بهتر نتیجه میده . میشه بگید خصوصی برم یا گروهی کلاس زبان رو؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  parmida

سلام
قطعا اگر کلاس خصوصی رو به صورت اصولی و استاندارد تدریس بشه میتونه خیلی نتیجه بخش تر باشه

laila.madani

کلاسهای خصوصی شما برای مبتدی ها هم هست؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  laila.madani

سلام
بله حتی مبتدی های و سطوح پایین زبان انگلیسی امکان شرکت در کلاسهای خصوصی رو دارند.

fariba

سلام من یک فرزند ۱۶ ساله دارم و میخواد برای کالج انگلستان اقدام کنه . نیازمند آیلتس ۶ هست. میتونه به صورت خصوصی در کلاس های زبان شرکت کنه؟ شمارمم ثبت کردم.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  fariba

سلام
شماره شما رو دیدیم و به مشاورین انتقال دادیم
فرزند شما تعیین سطح خواهد شد و اگر سطح لازم رو داشته باشه حتما میتونه از کلاسهای خصوصی استفاده کنه.

هانیه

کلاس خصوصیتون چنده برای زبان؟ من ۳ ماه وقت دارم هیچیم بلد نیستم نمره ۷ میخوام

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  هانیه

در ۳ ماه کسب همچین نمره ای امکان پذیر نیست
ولی خب پیشنهاد شرکت در تعیین سطح رایگان رو بهتون میدیم.
هزینه هر یک جلسه کلاس خصوصی در موسسه زبان کوییک ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

شهرام

من شمارم رو برای تماس ثبت کردم
تا چقد وقت دیگه برای کلاسای خصوصی تماس می گیرید؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  شهرام

سلام
حداکثر ۲۴ ساعت دیگه با شما برای ثبت نام کلاسها تماس می گیرند.

نسیم

اگر بخواهیم برای کلاسهای خصوصی ثبت نام کنیم حتما باید تعیین سطح بشیم؟ من سطحم مبتدیه می‌خواهم از صفر شروع کنم.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  نسیم

اگر سطح شما ابتدایی هست برای شرکت در کلاس‌های خصوصی میتونید بدون تعیین سطح شرکت کنید.

پردیس

میشه کلاسهای خصوصی رو به صورت آنلاین هم شرکت کرد؟ من زنگ زدم گفتند باید منتظر بمونم تایما پر بود. با توجه به اینکه تایم کمی دارم فکر می کنید چقدر باید منتظر بمونم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  پردیس

سلام
بله امکان شرکت در کلاس‌های خصوصی به صورت آنلاین نیز فراهم هست.
مطمین باشید با اولین تایمی که خالی بشه خدمت شما خواهیم بود.

zahra

سلام من کلاس خصوصی دولینگو میخوام شرکت کنم . چیکار باید انجام بدم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  zahra

سلام
با موسسه تماس بگیرید
همکارانم راهنمایی می کنند شما رو.

آلا

سلام من برای کلاس خصوصی میخوام اقدام کنم فقط میخوام بدونم کجا شعبه دارید؟
چون من ساکن غرب تهرانم و میخام فقط کلاس حضوری بیام چون از آنلاین تجربه خوبی ندارم.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  آلا

سلام
موسسه در حال حاضر دو شعبه داره
يکی در اقدسیه تهران و شعبه دوم در شهرک غرب خیابان دادمان.

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته