کلاس آنلاین تافل

این یک واقعیت است! گرفتن نمره بالا در آزمون تافل (TOEFL) شانس شما را برای پذیرش در دانشگاه‌های برتر در سراسر جهان افزایش می‌دهد. نمرات تافل در بیش از ۱۱۰۰۰ مؤسسه آکادمیک در بیش از ۱۵۰ کشور پذیرفته می‌شوند و تقریباً ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون تافل در دانشگاه‌های منتخب اول یا دوم خود پذیرفته شده‌اند. به‌دست‌آوردن نمره بالا در تافل برای غیرانگلیسی‌زبانان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به‌ویژه زمانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی برای شما وجود ندارد؛ بنابراین ما بهترین کلاس آنلاین تافل را برای شما آماده کرده‌ایم. این مقاله را بادقت دنبال کنید و به طور کامل با دوره‌های آنلاین آمادگی برای تافل در مؤسسه تخصصی زبان کوییک آشنا شوید.

کلاس آنلاین تافل برای چه کسانی مناسب است؟

ما دوره‌های آنلاین تافل خود را به سه گروه زیر پیشنهاد می‌کنیم. اگر در یکی از گروه‌های زیر قرار می‌گیرید، ما در کلاس آنلاین تافل منتظرتان هستیم:

کلاس آنلاین تافل در تهران

کسانی که از شلوغی و ترافیک تهران بیزارند: دوره آنلاین تافل کوییک برای افرادی که از شلوغی و ترافیک شهر تهران خسته شده‌اند، امکانات و فرصت‌های مناسبی را فراهم می‌کند. در شهرهای پرتردد مانند تهران، دسترسی به مراکز آموزشی ممکن است با چالش‌هایی همچون ترافیک و شلوغی همراه باشد. کلاس آنلاین تافل این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی، از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارند، در کلاس خود شرکت کنند.

کلاس آنلاین تافل

کسانی که در شهرستان‌های کشورمان ساکن هستند: کلاس آنلاین تافل برای افرادی که در شهرستان‌ها ساکن هستند، یک گزینه عالی است. در شهرستان‌ها ممکن است دسترسی به مراکز آموزشی محدود باشد. مؤسسه تخصصی زبان کوییک دو شعبه دارد که هر دو شعبة این مجموعه در تهران واقع شده‌اند. متأسفانه امکان خدمت‌رسانی و آموزش شما عزیزان که در شهرستان‌های کشورمان ساکنید به‌صورت حضوری وجود ندارد. اما از طرفی دیگر با وجود کلاس‌های آنلاین می‌توانیم با شما بهترین شیوة آموزش زبان انگلیسی و آمادگی برای تافل را به اشتراک بگذاریم. کلاس آنلاین تافل برای افرادی که در شهرستان‌ها ساکن هستند، یک گزینه عالی است.

کلاس آنلاین تافل

کسانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند: در حال حاضر برخی از ایرانیان ساکن کشورهای خارجی هستند. گروهی از این افراد به دنبال گرفتن مدرک تافل جهت ورود به دانشگاه‌ها یا ارتقا حرفة خود هستند. قطعاً در کشورهای انگلیسی‌زبان، مؤسسات معتبری وجود دارند که دوره‌های آمادگی تافل را برگزار می‌کنند. بااین‌حال، یکی از چالش‌های اصلی این گروه افراد، هزینه‌های بسیار بالای این دوره‌هاست. این هزینه‌ها، باعث افزایش فشار مالی بر هم‌وطنان ایرانی، به‌ویژه دانشجویان، شده و آنان را از توانایی مالی برای تحصیل، زندگی و شرکت در دوره‌های آموزشی محروم می‌کند. به همین دلیل مؤسسه کوییک آموزش آنلاین را به نحوی برگزار می‌کند که این گروه از افراد نیز بتوانند با هزینه‌ای کمتر و با بالاترین کیفیت ممکن در دوره‌های آمادگی تافل شرکت کنند.

نحوه برگزاری دوره آنلاین تافل مؤسسه کوییک

کلاس آنلاین آمادگی برای امتحان تافل در مؤسسه کوییک در بستر نرم‌افزار اسکایپ (Skype) برگزار می‌شود. اسکایپ برای سیستم‌عامل‌های متفاوتی همچون ویندوز، مک، اندروید و آی‌اواس به‌صورت رایگان موجود است. شما با داشتن یک خط اینترنت از هر کجای دنیا می‌توانید کلاس‌های آنلاین تافل کوییک را دنبال کنید. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد در مورد اسکایپ امکان ضبط جلسه کلاس است. به این طریق شما شانس دیدن دوباره ویدئوی آموزشی خود را دارید.

البته برای زبان‌آموزانی که امکان استفاده از اسکایپ را ندارند، ما راه‌های دیگری را در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید با استفاده از وبینار (Webinar) یا گوگل میت (Google Meet) در کلاس آنلاین تافل شرکت کنید.

کلاس آنلاین تافل با اسکایپ

کلاس آنلاین تافل کوییک به‌صورت خصوصی

 آموزش زبان انگلیسی و آماده‌سازی شما برای آزمون تافل کاملاً بر اساس سطح شما صورت می‌گیرد. در نتیجه شما ابتدا باید در جلسه تعیین سطح شرکت کنید. البته اصلاً نگران نباشید این جلسه فقط برای آگاهی بهتر مدرسان کوییک از سطح شماست و کاملاً به‌صورت رایگان انجام می‌شود. به‌طورکلی شما برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح جنرال باید ۴ ترم پایه را در مؤسسه کوییک بگذرانید. البته ممکن است سطح شما بالاتر باشد؛ در نتیجه هیچ نیازی به گذراندن تمام ترم‌های مؤسسه کوییک وجود ندارد. اما بهتر است بدانید این ۴ ترم را می‌توانید با شرکت در کلاس‌های گروهی یا خصوصی مؤسسه بگذرانید. پس از گذراندن دوره جنرال شما باید در دوره‌های اسکیل تافل مؤسسه شرکت کنید که سه ترم می‌باشد. در مدت ۳ ترم شما تمامی فوت‌وفن‌های تافل را می‌آموزید. این سه ترم کاملاً به‌صورت خصوصی برگزار می‌شوند. در پایان این سه ترم شما هر چهارت مهارت لازم یعنی لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ را می‌دانید و برای شرکت در آزمون تافل کاملاً آماده‌اید.

کلاس آنلاین تافل

مزیت کلاس آنلاین تافل کوییک

دوره‌های آنلاین تافل مؤسسه کوییک یکی از محبوب‌ترین دوره‌های انتخابی زبان‌آموزان این مجموعه هستند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره‌ها عبارت‌اند از:

کلاس آنلاین تافل به صورت خصوصی

برگزاری تنها به‌صورت خصوصی: همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم بخش یادگیری مهارت‌های لازم برای آزمون تافل فقط به‌صورت خصوصی ممکن است. در دوره خصوصی تافل به‌صورت آنلاین این امکان به زبان‌آموزان داده می‌شود تا به‌صورت مستقیم با استاد در ارتباط باشند.

استفاده از اساتید باتجربه: اساتید کلاس‌های غیرحضوری تافل دارای نمرات بالای ۱۱۰ در آزمون تافل هستند. این امر اطمینان از کیفیت آموزش و توانایی آنها در انتقال مهارت لازم برای قبولی در این آزمون را فراهم می‌کند.

کلاس آنلاین تافل خصوصی
نمرات کلاس آنلاین تافل

دسترسی به آخرین آزمون‌ها: نمونه آزمون‌های پیشین تافل در اختیار زبان‌آموزان دوره تافل آنلاین قرار می‌گیرند.

 برگزاری آزمون‌های ماک (Mock): طی دوره‌های آنلاین تافل، آزمون‌های ماک (Mock) برگزار می‌شوند تا زبان‌آموزان با قالب و شرایط آزمون واقعی آشنا شوند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

انعطاف پذیری کلاس آنلاین تافل
زمان کلاس آنلاین تافل

تنظیم زمان دوره باتوجه‌به نیازها: طول دوره‌های آنلاین تافل باتوجه‌به سطح اولیه و پیشرفت هر دانش‌آموز متغیر بوده و حداکثر زمان موردنیاز برای اتمام دوره ۴۰ ساعت می‌باشد.

انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی: در کلاس‌های خصوصی تافل، زمان‌بندی کاملاً منعطف بوده و باتوجه‌به تایم پیشنهادی شما انجام می‌شود. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که زمان آموزش را باتوجه‌به برنامة شخصی خود هماهنگ کنید.

کلاس آنلاین تافل
آمادگی بالا برای آمادگی برای تافل

روند آموزشی سریع: دوره‌های خصوصی تافل به‌صورت آنلاین با تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت شما طراحی می‌شوند که منجر به یادگیری سریع‌تر و کارآمدتر می‌شود.

مشاوره فردی هفتگی: در این دوره‌ها، مشاوره فردی به‌صورت هفتگی انجام می‌شود تا بتوانید در روند یادگیری زبان انگلیسی به بهترین شکل قدم بردارید.

کلاس آنلاین تافل
کلاس آنلاین تافل

استرس کمتر: حضور شما به‌تنهایی در کلاس خصوصی آنلاین تافل باعث کاهش استرس و اضطراب مرتبط با حضور زبان‌آموزان دیگر می‌شود.

تدریس توسط اساتید خارج از کشور: دوره آنلاین تافل کوییک امکان بهره‌مندی از اساتید باتجربه در سطح بین‌الملل را فراهم می‌کند که این امر به تحقیق و یادگیری شما می‌افزاید.

معلم تافل

نحوه ثبت‌نام در کلاس آنلاین تافل مؤسسه کوییک

جهت ثبت‌نام در دوره آنلاین تافل کافی است مراحل زیر را طی فرمایید:

ارتباط با مشاوران مؤسسه

 با تماس با مشاورین مؤسسه از طریق شماره‌تلفن‌های موجود، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات و روند ثبت‌نام به دست آورید. یا اینکه می‌توانید فرم درخواست تماس که در پایین همین صفحه قرار دارد را پر کنید. پس از پرکردن فرم، مشاوران مؤسسه با شما تماس خواهند گرفت تا درخواست‌هایتان را بشنوند و به طور کامل راهنمایی‌تان کنند.

تعیین سطح و مشاوره ثبت‌نام به‌صورت کاملاً رایگان

پس از دریافت راهنمایی‌های لازم، زمانی را برای تعیین سطح انتخاب کنید. جلسه تعیین سطح کاملاً رایگان بوده و به دو شکل حضوری و آنلاین قابل اجراست. تعیین سطح توسط مدیران مجموعه انجام می‌شود تا بتوانید با اطمینان بیشتری به نقاط ضعف و قوت خود، آگاه شوید و برنامه‌های آموزشی مناسبی برای شما ترتیب داده شود.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

تقویم و ساعت برگزاری کلاس آنلاین تافل مؤسسه کوییک

در جلسه تعیین سطح مدرسان کوییک سطح شما را به‌دقت بررسی می‌کنند. سپس باتوجه‌به زمان و فرصتی که شما دارید بهترین برنامه‌ریزی را برای شما انجام می‌دهند. تعداد جلسات کلاس و زمان برگزاری آن به انتخاب شماست.

تقویم و ساعات برگزاری کلاس‌های آنلاین تافل کوییک
زمان شروع کلاس آنلاین تافل
تعداد ساعات هر ترم
روزهای برگزاری کلاس‌ها
ساعت برگزاری کلاس‌های آنلاین
حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام
بسته به سطح و روند پیشرفت زبان‌آموز
بسته به نیاز زبان‌آموزان
۲۴ ساعت شبانه‌روز

هزینه کلاس آنلاین تافل مؤسسه کوییک

هزینه شرکت در دوره آنلاین تافل مؤسسه کوییک به شرح زیر می‌باشد:

ساعت برگزاریشهریه هر جلسه کلاس آنلاین تافل
۸ صبح تا ۹ شب500 هزار تومان
۹ شب به بعد
700 هزار تومان

با کوییک متفاوت یاد بگیرید و متفاوت زندگی کنید!

در هر سطحی که هستید، اصلاً نگران نباشید! کافی است در کلاس آنلاین تافل کوییک شرکت کنید. در کمترین زمان ممکن تأثیر چشمگیر این دوره‌ها را بر بهبود زبان انگلیسی زبان‌آموزان خواهد دید. تعداد زیادی از زبان‌آموزان مؤسسه تخصصی زبان کوییک با پشت سر گذاشتن این دوره‌، موفق به کسب نمرات بالا در آزمون تافل شده‌اند. برای اطمینان بیشتر، توصیه می‌شود با مؤسسه تماس حاصل فرمایید و زمان تعیین سطح آنلاین را هماهنگ کنید. مشاوران ما باتوجه‌به برنامه شما، زمان مناسبی را برای شما در نظر می‌گیرند، به‌گونه‌ای که شما همواره به‌صورت رایگان از منزل خود، پشت میز کار خود، سطح زبان انگلیسی خود را بهبود می‌بخشید.

سوال‌های پرتکرار درباره کلاس آنلاین تافل موسسه کوییک

چطور می‌توانم در کلاس آنلاین تافل موسسه کوییک شرکت کنم؟

کافی است با موسسه تماس بگیرید و مشاوران ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

هر جلسه تدریس تافل چند ساعت آموزشی می‌باشد؟

زمان هر جلسه به مدت یک ساعت می‌باشد.

کلاس‌های آنلاین تافل کوییک به صورت گروهی برگزار می شود یا خصوصی؟

دوره آنلاین تافل موسسه کوییک فقط به شکل خصوصی برگزار می شوند.

امتحانات کلا‌س‌های آنلاین تافل به چه صورت است؟

در طول هر ترم زبان‌آموزان چندین مرتبه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برای انجام آزمون نیازی به حضور فیزیکی ندارند.

چگون می‌توانم تعیین سطح شوم؟

برای انجام تعیین سطح٬ نیاز به حضور فیزیکی شما نیست و اساتید تعیین سطح با هر اپلیکیشینی که برای شما آسان‌تر است٬ فرآیند تعیین سطح را انجام خواهند داد.

برای شرکت در کلاس آنلاین تافل به چه وسایلی نیاز دارم؟

شما می‌توانید با هر وسیله ای شامل٬ مک بوک٬ کامپیوتر شخصی٬ لپ تاپ و موبایل در کلاس ها شرکت نمایید.

آیا می توان فقط در بخش آموزش مهارت های تافل ثبت نام کرد؟

بله. در ابتدا مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و آزمون تعیین سطح انجام می‌شود. در صورتی که به مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی مسلط باشید، می توانید از ترم 5 که شروع آموزش مهارت‌های تافل است، در کلاس آنلاین تافل شرکت کنید

آیا مدرسان موسسه کوییک ارزیابی می شوند؟

بله. تمامی مدرسان ما تجربه تدریس در کلاس تافل را دارند. همه آن ها از دانش روز تدریس زبان اطلاع دارند. از طرفی آن ها با استاندارد بسیار بالایی مورد ارزیابی قرار گرفته اند که نشان‌دهنده این است كه آنها شخصیت و تخصص لازم برای تدریس موفق زبان در کلاس آنلاین تافل را دارند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته