کلاس خصوصی تافل

ما به شما صمیمانه تبریک می‌گوییم! زیرا به‌زودی در مؤسسه یا سازمانی در یک کشور انگلیسی‌زبان به کار مشغول می‌شوید. یا اینکه تحصیلات خود را در یک دانشگاه یا کالج بین‌المللی ادامه خواهید داد. شما در حال خواندن این مطلب هستید، پس قطعاً در مسیر قدم برداشتن به سمت رؤیاهایتان هستید. به‌احتمال زیاد به کسب نمره‌ای مشخص در آزمون تافل نیاز دارید. شاید نمی‌دانید از کجا شروع کنید، چگونه برنامه‌ریزی کنید، چه منابعی را مطالعه کنید و چندین پرسش بی‌پاسخ دیگر! اما اصلاً نگران نباشید، با شرکت در کلاس خصوصی تافل مؤسسه تخصصی زبان کوییک به حداقل نمره‌ای که می‌خواهید، دست پیدا کنید. ما در کلاس‌های خصوصی تافل مؤسسه کوییک بر نیازهای آموزشی شما کاملاً آگاهیم و با آموزش صحیح شما را تا رسیدن به اهدافتان همراهی می‌کنیم. این محتوا را تا پایان دنبال کنید تا به طور کامل با دوره خصوصی تافل کوییک آشنا شوید.

کلاس خصوصی تافل مؤسسه کوییک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرید، شرکت در کلاس خصوصی تافل برای شما بهترین گزینه است:

کمترین زمان برای گرفتن تافل

افرادی که در کمترین زمان به مدرک تافل نیاز دارند:

اگر زمان کافی برای مطالعه زبان انگلیسی ندارید؛ بهترین نتیجه را از کلاس‌های خصوصی تافل کوییک کسب کنید! ممکن است برای ورود به دانشگاه یا کار در محیط‌های بین‌المللی با محدودیت زمانی مواجه باشید. کلاس‌های خصوصی با انعطاف‌پذیری در برنامه‌ریزی و تدریس‌محوری به شما این امکان را می‌دهند که به‌صورت مؤثر و سریع‌تر به مهارت‌های موردنیاز برای قبولی در آزمون تافل دست یابید. این کلاس‌ها به شکل مستقیم بر نقاط ضعف هر فرد تمرکز می‌کنند و از اصلاحات فوری استفاده می‌کنند تا فرایند یادگیری را بهینه‌تر کنند. از طرف دیگر، تدریس تخصصی و متناسب با ساختار تافل، شما را به‌سرعت با اصول و فن‌های آزمون آشنا می‌کند.

زمان کافی برای کلاس های کوییک

افرادی که زمان خود را بسیار باارزش می‌دانند:

در کلاس‌های خصوصی تافل، تمرکز کامل معلم بر نیازهای شخصی هر زبان‌آموز و تدریس مطالب باتوجه‌به توانمندی‌ها و ضعف‌های افراد فراهم می‌شود. این امکان به زبان‌آموز داده می‌شود تا به سریع‌ترین شیوه ممکن مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشد. اگر زمان برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌خواهید در یک مدت‌زمان محدود به بهترین نتیجه برسید، دوره‌های خصوصی تافل می‌توانند گزینه‌ای بهتر وبا بازدهی بالاتر برای شما باشند.

کلاس خصوصی تافل

افرادی که تمایل به شرکت در کلاس‌های گروهی را ندارند:

اگر از شرکت در کلاس‌های گروهی به دلیل ترس از اشتباه و نقدهای دیگران خودداری می‌کنید، کلاس‌های خصوصی به شما فرصت می‌دهند تا بدون فشار و ترس از اشتباه، بر افزایش مهارت‌های تافل خود تمرکز کنید. در این کلاس‌ها، شما با اعتمادبه‌نفس بیشتری به یادگیری مشغول می‌شوید.

کلاس خصوصی تافل

افرادی که می‌خواهند بر یادگیری یک مهارت تمرکز کنند:

افرادی که دانش زبان انگلیسی آن‌ها در سطح نسبتاً بالایی قرار دارد و فقط در یک یا دو مهارت از چهار مهارت زبان احساس کمبود می‌کنند. یا اینکه درگذشته به مطالعه زبان انگلیسی پرداخته‌اند و با گذر زمان و عدم تکرار بخشی از دانش خود را فراموش کرده‌اند. این دو گروه از افراد با تمرکز بر یک مهارت یا یادآوری سریع مطالب می‌توانند به خواسته خود برسند. اگر نیاز به یادآوری مطالب فراموش شده دارید، یا اینکه به‌خوبی بر نقاط ضعفتان آگاهید، شرکت در کلاس‌های خصوصی به‌عنوان گزینه‌ای بسیار مؤثر و انعطاف‌پذیر به شما پیشنهاد می‌شود.

ویژگی‌های کلاس خصوصی تافل در مؤسسه کوییک

مزایا و ویژگی‌های شرکت در دوره خصوصی تافل مؤسسه کوییک به شرح زیر است:

اساتید مجرب و آشنا به ساختار آزمون تافل

مدرسان مؤسسه کوییک، نقش بسیار مهمی در فرایند یادگیری زبان برای شما ایفا می‌کنند. این اساتید، با داشتن تجربه‌های طولانی در زمینه تدریس و آموزش زبان، می‌توانند الگوها و راهکارهای بهینه برای یادگیری فعال را به شما ارائه دهند. انگیزه قوی آنها نه‌تنها به‌عنوان منبع انرژی برای شما، زبان‌آموزان، عمل می‌کند؛ بلکه به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری برای مواجهه با چالش‌ها می‌بخشد. تجربه و دانش ژرف این اساتید، می‌تواند به بهبود فن‌ها و راهبُردهای یادگیری کمک کرده و از سوی دیگر، با توانایی در انتقال اطلاعات، فرایند یادگیری را برای شما بهبود بخشد. مؤسسه تخصصی زبان کوییک، با افتخار به‌عنوان یک بستر برتر برای یادگیری و آموزش تافل در تهران شناخته می‌شود. این مؤسسه با اتکا به یک تیم آموزشی استثنایی و پویا که از اساتید نمونه و باتجربه در امر تدریس تافل تشکیل شده است، به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه آموزش تکنیک‌های تافل، معتبر است. مدیران این مؤسسه با نظارت دقیق بر کیفیت تدریس اساتید، به دنبال ارتقای پیوسته مهارت‌های تدریس آن‌ها هستند، تا درخشش و پیشروی مداوم مؤسسه تضمین شود.

اساتید تافل

منابع به‌روز

عدم به‌روزرسانی منابع آموزشی، یکی از چالش‌های بزرگ در هر سیستم آموزشی است که مؤسسه کوییک با چشم‌انداز و نگرش خاص خود، این مسئله را به یکی از اولویت‌های اصلی خود تبدیل کرده است. استفاده از منابع به‌روز در تدریس خصوصی تافل اثرات قابل‌توجهی در بهبود فرایند یادگیری زبان‌آموزان ایجاد می‌کند. با تغییرات مکرر در ساختار آزمون تافل، این منابع اساتید را به‌روز نگه داشته و امکان آماده‌سازی زبان‌آموزان برای چالش‌های جدید آزمون را فراهم می‌آورند. همچنین، این منابع با ارائه تکنیک‌ها و استراتژی‌های جدید، به اساتید امکان می‌دهند تا رویکردهای به‌روز و مؤثرتری را در تدریس به کار بگیرند.

منابع به روز تافل

برگزاری کلاس خصوصی تافل به‌صورت حضوری

مؤسسه تخصصی زبان کوییک کلاس‌های خصوصی تافل را به‌صورت حضوری برگزار می‌کند. برگزاری کلاس خصوصی تافل به‌صورت حضوری دارای مزایای چشمگیری است. این نوع تدریس امکان برقراری تعامل مستقیم بین دانشجو و معلم را فراهم می‌کند. این تعامل بسیار فراتر از تدریس به‌صورت گروهی می‌رود. به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا سوالات خود را به طور مستقیم از معلم بپرسند. پاسخ پرسش‌هایشان را در لحظه دریافت کنند.

کلاس خصوصی تافل

برگزاری کلاس خصوصی تافل به‌صورت آنلاین

ازآنجایی‌که تمامی زبان‌آموزان کوییک در شهر تهران ساکن نیستند. یا اینکه به علت شلوغی و ترافیک تهران امکان دسترسی به کلاس‌های حضوری مؤسسه فراهم نیست. این مؤسسه اقدام به برگزاری کلاس‌های خصوصی تافل به‌صورت آنلاین می‌کند. در این شیوة آموزش، امکان دسترسی به کلاس درس برای تمامی زبان‌آموزان از هرجای دنیا با وجود اینترنت ممکن می‌شود. از مزایای دیگر تدریس خصوصی به شیوه آنلاین امکان ضبط و پخش مجدد کلاس‌ها برای زبان‌آموز است.

کلاس آنلاین تافل

هزینه مناسب

مؤسسه کوییک با ارائه کلاس‌های خصوصی تافل با شهریة مناسب نسبت به بازدهی ارائه شده، به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد با هزینه معقول، به بهترین نتایج در آزمون تافل دست یابند. درک این نکته که زمان یکی از مهم‌ترین منابع برای شرکت‌کنندگان در کلاس‌های خصوصی است، مؤسسه به طراحی زمان‌بندی مناسب کلاس‌ها و بهینه‌سازی فرایند آموزش اختصاص داده تا زبان‌آموزان کوییک با کمترین اتلاف وقت به هدف نهایی خود، یعنی کسب نتایج مطلوب در آزمون تافل، برسند. این رویکرد، باعث ایجاد یک تعامل مثبت بین هزینه و بازدهی می‌شود و دانشجویان را ترغیب به شرکت در کلاس‌های خصوصی مؤثر می‌کند.

هزینه تافل خصوصی

مشاوره و پیگیری پیشرفت زبان‌آموزان

مشاوره فردی و نظارت مستمر بر زبان‌آموز در کلاس‌های خصوصی از جمله استراتژی‌های مؤثر مؤسسه کوییک است. این روش به معنای مشاهده و ارزیابی مداوم نقاط قوت و ضعف هر فرد در طول ترم است. با انجام این ارزیابی‌ها، نیازهای فردی شناسایی می‌شوند و برنامه‌های آموزشی بادقت بر اساس نیازهای افراد تنظیم می‌شوند. این فرایند کمک می‌کند تا زبان‌آموزان در هر مرحله از یادگیری زبان انگلیسی باتوجه‌به نقاط قوت خود و مسائلی که نیاز به تقویت دارند، هدایت شوند.

مشاوره برای کلاس تافل

انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی

مؤسسه تخصصی زبان کوییک به‌خاطر نیازهای خاص زبان‌آموزان خود، افرادی که به‌عنوان مخاطب اصلی محسوب می‌شوند که در ارگان‌ها و اصناف مختلف مشغول به فعالیت هستند، اقدام به برگزاری دوره‌های خصوصی تافل می‌نماید. این دوره‌ها امکان انتخاب زمان‌های مناسب برای شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کنند، به‌طوری که افراد با محدودیت‌های زمانی خود، بتوانند به‌راحتی در کلاس‌ها شرکت کنند. این انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد که آموزش زبان را با برنامه‌های کاری و شخصی خود هماهنگ کنند و از فرصت‌های یادگیری بهینه بهره‌مند شوند. در نتیجه با شرکت در دوره خصوصی کوییک شما می‌توانید زمان کلاستان را خودتان انتخاب کنید.

زمانبندی

توانایی برگزاری کلاس‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز

یکی از مزایای منحصربه‌فرد مؤسسه تخصصی زبان کوییک امکان برگزاری کلاس‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز است. با داشتن اساتید در سراسر دنیا و درنظرگرفتن اختلافات زمانی، این مؤسسه به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت انعطاف‌پذیر، در هر زمانی که برای شما مناسب است، در کلاس‌ها شرکت کنید. این ویژگی مهم به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا باتوجه‌به ساعت کاری، زندگی شخصی، یا ترجیحات شخصی، زمان مطالعه و یادگیری خود را تنظیم کنند. همچنین، این امکان به افرادی که در مناطق زمانی مختلف زندگی می‌کنند، این امکان را می‌دهد که به‌راحتی در کلاس‌ها شرکت کرده و از منابع تدریس باکیفیت بهره‌مند شوند. این رویکرد انعطاف‌پذیر، تجربه یادگیری را برای دانشجویان راحت‌تر و دلپذیرتر می‌سازد.

زمان کلاس تافل

شیوه برگزاری دوره‌های خصوصی تافل در مؤسسه کوییک

دوره‌های خصوصی تافل در مؤسسه زبان کوییک به دو صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌شوند. در ادامه هرکدام با ویژگی‌ها و مزایا خاص خود شرح داده شده‌اند:

دوره خصوصی تافل به‌صورت آنلاین

کلاس خصوصی تافل کوییک روی نرم‌افزارهای رایگانی مانند اسکایپ برگزار می‌شود. البته انتخاب نرم‌افزار برای برگزاری کلاس نیز می‌تواند به خواسته شما تغییر کند. پیشنهاد ما نرم‌افزار قدرتمند اسکایپ است؛ زیرا با وجود محیطی ساده، امکانات کاربرپسند و متعددی دارد. یکی از مزیت‌های آموزش خصوصی به شیوه آنلاین، امکان ضبط کلاس‌هاست. وجود این قابلیت به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا پس از اتمام کلاس، به محتواهای آموزشی دسترسی داشته باشند.

دوره خصوصی تافل به‌صورت حضوری

اگر تمایل به حضور در محیط کلاس را به‌صورت فیزیکی داری، شرکت در دوره خصوصی تافل به‌صورت حضوری برای شما مناسب است.

هرکدام از این روش‌ها باتوجه‌به نیازها و ترجیحات زبان‌آموزان، فرصت‌های یادگیری متنوعی را ارائه می‌دهند.

چگونه در کلاس‌های خصوصی تافل آموزشگاه کوییک شرکت کنیم؟

با مشاورین مؤسسه تماس بگیرید!

از طریق سربرگ تماس با کوییک یا فرم تماسی که در همین صفحه قرار گرفته است با ما در ارتباط باشید. همکاران مؤسسه به‌سرعت با شما تماس خواهند گرفت و جزئیات بیشتری راجع به نیازهای شما خواهند پرسید و بهترین برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنند.

در جلسه تعیین سطح به‌صورت رایگان شرکت کنید، سپس ثبت‌نام کنید!

پس از برقراری ارتباط با مشاورین، جلسه تعیین سطح ترتیب داده می‌شود. این جلسه به انتخاب شما می‌تواند آنلاین یا حضوری باشد. در جلسه تعیین سطح، سطح زبانی شما توسط مدیران و مدرسان مؤسسه مشخص می‌شود. پس از تعیین سطح، شما می‌توانید به پیش‌زمینه ذهنی مناسبی نسبت به نقاط ضعف و قوت خود دست یابید.

با طی این مراحل، شما می‌توانید به‌راحتی در کلاس‌های خصوصی تافل مشارکت کرده و به بهبود مهارت زبان انگلیسی خود بپردازید.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

تدریس خصوصی تافل بر اساس سطح شما در مؤسسه تخصصی کوییک

آموزش کلاس‌های خصوصی تافل در مؤسسه کوییک، باتوجه‌به سطوح مختلف زبانی زبان‌آموزان، به دودسته اصلی تقسیم می‌شود. تعیین اینکه شما در کدام دسته قرار دارید و چه رویکرد آموزشی برای شما مناسب است، در جلسه تعیین سطح رایگان مؤسسه مشخص می‌شود.

زبان‌آموزانی که دانش عمومی زبان خوبی ندارند:

در این حالت، زبان‌آموزان مبتدی یا کسانی که دانش عمومی زبانی کمی دارند، ابتدا به یادگیری مهارت‌های زبان عمومی اختصاص می‌یابند. این رویکرد شامل آموزش دستور زبان، لغت، مکالمه و نوشتن می‌شود. این مرحله اولیه ایجاد پایه زبانی قوی را برای زبان‌آموز فراهم می‌کند. پس از کسب دانش کافی در این حوزه‌ها، زبان‌آموزان آمادگی لازم را برای ورود به دوره‌های تخصصی تافل را به دست می‌آورند.

زبان‌آموزانی که دانش عمومی زبان آن‌ها به‌قدر کافی خوب است:

اگر زبان‌آموز سطح زبانی خود را به‌اندازه کافی بالا می‌داند، استاد مربوطه تعیین می‌کند چه تعداد جلسات برای هر مهارت (مانند اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ) نیاز دارد. این تعیین بر اساس تجزیه‌وتحلیل نقاط قوت و ضعف زبانی زبان‌آموز صورت می‌پذیرد. در این مرحله، زبان‌آموزان می‌توانند به‌صورت مستقیم به دوره‌های تخصصی تافل ملحق شده و به بهبود مهارت‌های خود در زبان انگلیسی بپردازند.

هزینه کلاس خصوصی تافل در مؤسسه تخصصی زبان کوییک

در مؤسسه زبان کوییک، هزینه کلاس‌های خصوصی تافل به‌طورکلی بسیار معقول محسوب می‌شود. با اینکه هزینه بیشتری نسبت به کلاس‌های گروهی باید بپردازید، اما این سرمایه‌گذاری در بهبود مهارت تافل و افزایش نمره آزمون به شما کمک می‌کند. جدول زیر هزینه‌های دقیق کلاس‌های خصوصی تافل را به شما نمایش می‌دهد:

هزینه کلاس خصوصی تافل موسسه کوییک
ساعت برگزاریشهریه هر جلسه کلاس خصوصی تافل (آنلاین و حضوری)
۸ صبح تا ۹ شب500 هزار تومان
۹ شب به بعد700 هزار تومان

با شرکت در این کلاس‌ها، شما علاوه بر بهبود مهارت تافل، زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کرده و به نتایج مطلوب در آزمون دست خواهید یافت.

سؤال‌های متداول شما درباره کلاس خصوصی تافل مؤسسه کوییک

چرا کلاس خصوصی تافل مؤسسه کوییک را انتخاب کنم؟

اگرچه مدت‌زمان ارائه مدرک زبان از سوی سفارت یا دانشگاه‌ها معمولاً محدود است و شرکت در کلاس‌های نرمال ممکن است زمان زیادی را اشغال کند، اما انتخاب کلاس خصوصی تافل در مؤسسه کوییک به شما این امکان را می‌دهد که در مدت‌زمان کم به نمره موردنظر در آزمون دست یابید.

برگزاری کلاس خصوصی تافل چگونه است؟

شما می‌توانید در کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید. این انعطاف‌پذیری به شما اجازه می‌دهد که از هر نقطه‌ای از تهران یا کشور در کلاس‌ها شرکت کنید.

طول کل دوره برای زبان‌آموز سطح صفر آمادگی تافل چقدر است؟

طول دوره بر اساس سطح اولیه شما متغیر است و با شرکت در مشاوره رایگان می‌توانید به پرسش خود پاسخ دهید.

آیا می‌توان فقط در بخش آموزش مهارت‌های تافل ثبت‌نام کرد؟

بله اگر بر مهارت‌های جنرال زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید از ترم ۵ که شروع آموزش مهارت‌های تافل است، در کلاس خصوصی تافل شرکت کنید.

آیا مدرسان مؤسسه کوییک ارزیابی می‌شوند؟

قطعاً، تمامی مدرسان باتجربه و متخصص مؤسسه کوییک ارزیابی می‌شوند تا برای شما تجربه آموزشی باکیفیت بالا را فراهم کنند.

چگونه می‌توانم ثبت‌نام کنم؟

ساده‌ترین راه، تماس مستقیم با کوییک است. مشاوران مؤسسه با شما در مورد شهریه، متد یادگیری و اهداف آموزشی شما توضیح می‌دهند و نحوه واریز شهریه را به شما اطلاع می‌دهند.

آیا می‌توانم در صورت نارضایتی، مدرس خود را تغییر دهم؟

بله مشاوران در طول دوره با شما ارتباط برقرار می‌کنند تا از رضایت شما اطمینان حاصل کنند و در صورت نیاز، مدرس خود را تغییر دهید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته