کلاس خصوصی دولینگو

کلاس خصوصی دولینگو

برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه بین‌المللی به نتایج آزمون دولینگو نیاز دارید؟ یا اینکه می‌خواهید موقعیت حرفه‌ای یا شغلی خود را ارتقا دهید؟ به‌هرحال در هر نقطه از مسیر مهاجرت خود باشید قطعاً به نتایج یک آزمون زبان انگلیسی نیاز دارید. اگر نتیجه آزمون دولینگو مورد تأیید سازمان یا دانشگاه موردنظر شماست، به خواندن این مطلب ادامه دهید. در این مطلب نگاهی کلی به آزمون دولینگو می‌اندازیم. سپس به معرفی کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه تخصصی زبان کوییک می‌پردازیم.

با حضور در دوره‌های خصوصی دولینگو ارائه شده توسط مؤسسه کوییک، می‌توانید در مهارت‌های اسپیکینگ (Speaking)، ریدینگ (Reading)، لیسنینگ (Listening) و رایتینگ (Writing) آزمون دولینگو به دنبال دستیابی به نتایج دلخواه خود باشید. به‌عبارت‌دیگر، شرکت در کلاس‌های خصوصی دولینگو کوییک به شما کمک می‌کند تا پتانسیل‌ شما در تمامی مهارت‌های موردنیاز برای آزمون دولینگو کاملاً بروز شود. همراه ما باشید تا با جزئیات کامل شرایط ویژه دوره‌های خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک آشنا شوید.

آزمون دولینگو چیست؟

آزمون دولینگو (Duolingo English Test) یک ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی است. این آزمون برای ارزیابی هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت‌کردن و گوش‌دادن به انگلیسی به کار برده می‌شود. دو نکته قابل‌توجه در مورد این آزمون وجود دارد:

  • اول اینکه این آزمون فقط مبتنی بر کامپیوتر است، یعنی فقط به شیوه آنلاین اجرا می‌شود.
  • دوم اینکه این آزمون به‌صورت تطبیقی با سطح شما پیش می‌رود. به‌عبارت‌دیگر، سختی سوالات بر اساس پاسخ‌های شما به سوالات قبلی افزایش یا کاهش می‌یابد. امتیازدهی این آزمون توسط رایانه انجام می‌شود. بخش اسپیکینگ این آزمون به‌صورت مصاحبه تصویری اجرا می‌شود.
کلاس دولینگو

مدرک آزمون دولینگو چه کاربردهایی دارد؟

با اینکه استفاده اصلی امتحان دولینگو اثبات توانایی زبان انگلیسی فرد برای مؤسسات آموزشی است؛ نتایج آن برای هر موقعیتی که نیاز به اثبات مهارت‌های انگلیسی شما دارد قابل‌استفاده است. امتحان دولینگو یک آزمون استاندارد مشابه با آزمون تافل (TOEFL) و آزمون آیلتس (IELTS) است. بنابراین، شما معمولاً می‌توانید گزارش نمرات دولینگو را به‌عنوان جایگزینی برای این آزمون‌ها در بیش از ۴,۰۰۰ دانشگاه و مؤسسه، تا ژوئن ۲۰۲۳، استفاده کنید. بیایید نگاهی به برخی از دلایلی بیندازیم که ممکن است شما از مدرک دولینگو استفاده کنید:

مدرک دولینگو
  • گرفتن تأییدیه دانشگاه یا کالج: برای ورود به دانشگاه‌ها و کالج‌ها در سراسر جهان، اغلب نیاز به ارائه اثبات مهارت زبان انگلیسی دارید.
  • مصاحبه‌های شغلی: در فرایند استخدام، برخی شرکت‌ها ممکن است از آزمون Duolingo برای ارزیابی توانمندی‌های زبانی شما در مصاحبه‌های شغلی استفاده کنند.
  • تأیید درخواست‌های کاری: برای جلب‌توجه کارفرمایان، می‌توانید نتایج آزمون را به‌عنوان اثبات مهارت‌های زبانی در درخواست‌های کاری‌تان ارائه دهید.
  • ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی: برخی از دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین ممکن است از این آزمون برای ارزیابی توانایی زبانی شما برای شرکت در دوره‌ها استفاده کنند.
  • مهاجرت و ویزا: برای تأیید توانایی زبانی در فرایند مهاجرت و درخواست ویزا، نتایج این آزمون می‌تواند مورد قبول باشد.

تمامی این موارد می‌توانند دلیلی باشند که شما به شرکت در کلاس خصوصی دولینگو فکر کنید. البته مهم‌ترین نکته را فراموش نکنید که الزامات و قوانین مؤسسه و سازمان موردنظر تعیین‌کننده ی نوع آزمون و حداقل نمره شماست. در نتیجه ممکن است به‌جای شرکت در دوره خصوصی دولینگو مجبور به شرکت در دوره خصوصی آیلتس یا دوره خصوصی تافل باشید.

شرایط برگزاری آزمون دولینگو به چه شکل است؟

برای شرکت در آزمون دولینگو، نیاز به یک رایانه با اتصال اینترنت ثابت و بدون قطعی و نیز دوربین دارید. کل آزمون به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و ناظران نمرات شما را بررسی می‌کنند تا از رعایت قوانین کاملاً مطمئن شوند. به همین دلیل، شما باید در یک اتاق با نور مناسب با دوربین، میکروفون و اسپیکر رایانه باشید.

معرفی ساختار آزمون دولینگو

آزمون زبان انگلیسی Duolingo حدود یک ساعت طول می‌کشد و به سه بخش تقسیم می‌شود:

  • معرفی و تنظیمات (پنج دقیقه)
  • آزمون تطبیقی (۴۵ دقیقه)
  • مصاحبه تصویری (ده دقیقه)

کلاس آنلاین دولینگو

نتایج آزمون در ۴۸ ساعت به شما اعلام می‌شود و این نتایج برای دو سال اعتبار دارند.

هر زمانی که آزمون را خریداری کردید، می‌توانید آن را در مدت ۲۱ روز آینده هر زمانی که بخواهید بدون نیاز به گرفتن وقت قبلی اجرا و تکمیل کنید.

همچنین، اگر از نتیجه خود راضی نبودید، دوباره در آزمون شرکت کنید. در ماه دو بار می‌توانید در دولینگو شرکت کنید.

مزایای شرکت در آزمون دولینگو

آزمون دولینگو دارای مزایای بسیاری نسبت به آزمون‌های مشابه مانند آزمون TOEFL و IELTS است. تا زمانی که سازمانی که تصدیق توانایی زبان شما را انجام می‌دهد، آزمون Duolingo را قبول کند، این مزایا ممکن است عامل تصمیم‌گیری در انتخاب آزمون توسط شما باشند:

  • دولینگو از نظر اقتصادی به‌صرفه است: آزمون دولینگو با هزینه ۵۹ دلار به‌علاوه مالیات‌های مربوطه، قابل‌دسترسی است و می‌توانید نمرات خود را بدون هزینه اضافی به ۰ تا ۴۰ مؤسسه ارسال کنید.

  • دولینگو راحت است: می‌توانید در آزمون زبان Duolingo از هر مکانی با آرامش و نور کافی با یک رایانه مناسب و اتصال اینترنتی ثابت شرکت کنید. همچنین وجود آزمون تطبیقی، سطح دقیق‌تری از توانمندی زبانی شما را ارزیابی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا به بهترین شکل در آزمون عمل کنید.
  • دولینگو سریع است: نتایج به‌سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ زیرا تمام بخش‌های آزمون زبان انگلیسی Duolingo توسط رایانه امتیازدهی می‌شوند. این نتایج باید ظرف ۴۸ ساعت پس از ارسال آزمون به شما اعلان شوند. آزمون دولینگو از فناوری‌های نوین برای ارزیابی مهارت‌های زبانی شما استفاده می‌کند، از جمله مصاحبه تصویری و ضبط صدا.

کلاس خصوصی دولینگو

کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک برای مناسب چه کسانی است؟

اگر حداقل در یکی از گروه‌های زیر قرار می‌گیرید، آموزش خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک برای شما مناسب است:

مهاجرت با دولینگو
  • کسانی که می‌خواهند به‌زودی مهاجرت کنند: اگر برنامه مهاجرتی شما نیاز به نمره دولینگو خاص دارد و شما به دنبال راهی سریع برای بهبود مهارت‌های آزمون هستید، دوره‌های خصوصی دولینگو گزینة ایده‌آلی برای شما هستند. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند در مدت‌زمان معینی به نمره خواسته شده برسید.

دوره خصوصی دولینگو
  • کسانی که ارزش و قدر زمان را به‌خوبی درک کرده‌اند: اگر وقت شما از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌خواهید در یک ساعت کلاس به بیشترین بهره‌وری دست پیدا کنید، شرکت در کلاس‌های خصوصی دولینگو جوابگو خواهد بود. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند تا در زمان کمتر، به بهبود قابل‌توجهی در مهارت‌های دولینگو دست یابید.

زمان بندی کلاس خصوصی دولینگو
  • کسانی که هر زمانی از هفته یا روز نمی‌توانند در کلاس شرکت کنند: اگر زمان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز به انعطاف در زمان دارید، دوره‌های خصوصی دولینگو مناسب‌ترین گزینه هستند. شما می‌توانید در تاریخ‌های مختلف دوره‌ها را آغاز کرده و باتوجه‌به شرایط شخصی خود بهترین زمان را برای گذراندن آزمون انتخاب کنید.

کلاس خصوصی دولینگو
  • برای افرادی که می‌خواهند تمام توجه استاد معطوف به خودشان باشد: اگر علاقه ای به شرکت در کلاس‌های گروهی ندارید، کلاس‌های خصوصی دولینگو گزینة مناسبی برای شما هستند.

ویژگی‌های استثنایی کلاس‌های خصوصی دولینگو در مؤسسه زبان کوییک

با شرکت در دوره‌های خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک٬ می‌توانید به مزایای ارزشمند زیر دست پیدا کنید:

کلاس درس
  • آموزش توسط استادان فوق‌العاده متخصص و الهام‌بخش: با حضور در دوره‌های خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک، از تجربه استادان باتجربه و پرانرژی بهره‌مند شوید.

  • استفاده از به‌روزترین منابع برای تدریس: مؤسسه کوییک با بهره‌گیری از منابع به‌روز، همواره به‌روزترین مطالب آموزشی را ارائه می‌دهد.

منابع کلاس خصوصی دولینگو
هزینه کلاس خصوصی دولینگو
  • شهریه مناسب با بازدهی عالی: در مؤسسه کوییک، با هزینه‌های مناسب، به بازدهی بی‌نظیر در کلاس‌های دولینگو دست پیدا کنید.

  • مشاوره و ارتقای پیشرفت فردی: با مشاوره فردی و مداوم، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و به بهبود پیشرفت خود بپردازید.
مشاوره رایگان کلاس زبان
زمان بندی مناسب
  • انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی: بر اساس زمان‌بندی کاری خود، در کلاس‌های دولینگو شرکت کنید و برنامه خود را به بهترین شکل تنظیم کنید.

  • برگزاری کلاس‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز: باتوجه‌به اختلاف زمانی اساتید و زبان‌آموزان در سراسر دنیا، امکان حضور در کلاس‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز برای شما فراهم است.

کلاس خصوصی دولینگو

بهترین تجربه آموزشی با مؤسسه کوییک، راهی به‌سوی موفقیت در آزمون دولینگو!

نحوه برگزاری دوره‌های خصوصی دولینگو در مؤسسه زبان کوییک

کلاس آنلاین دولینگو

کلاس خصوصی دولینگو به‌صورت آنلاین:

در دوره‌های آنلاین خصوصی دولینگو، به یک ماجراجویی مجازی دعوت می‌شوید. با ورود به پلتفرم آنلاین مؤسسه یا نرم‌افزارهای دیگری همچون اسکایپ، به دنیایی از کلاس‌های آنلاین دولینگو پیوسته و از امکانات فراوانی برخوردار شوید:

  1. تعامل فعال با استاد: با کلاس‌های خصوصی دولینگو کوییک، احساس حضور در یک کلاس حقیقی را تجربه کنید.
  2. ضبط جلسات: در کلاس خصوصی دولینگو به‌صورت آنلاین، مطالب ضبط خواهند شد. حتی پس از پایان هر جلسه، محتواها را مرور کرده و به تقویت مهارت‌های خود بپردازید.
  3. از هر مکانی در کلاس شرکت کنید: از ویژگی‌های کلاس آنلاین، امکان شرکت در کلاس از مکانی با یک خطر اینترنت و یک رایانه وجود دارد.

کلاس خصوصی دولینگو به‌صورت حضوری:

دوره‌های خصوصی دولینگو به‌صورت حضوری، به شما فرصتی می‌دهد که به یک ماجراجویی حقیقی در فضای حضوری آموزش بپیوندید.

  1. استفاده از امکانات مؤسسه: در این دوره‌ها، از امکانات حضوری مؤسسه بهره‌مند شوید و با محیط فیزیکی ارتباط برقرار کنید.
  2. تعامل مستقیم با استاد: این ماجراجویی، فرصتی است برای تعامل مستقیم با استاد و درک عمیق‌تر مفاهیم دولینگو.
  3. مناسب برای داوطلبان علاقه‌مند به کلاس‌های حضوری: برای کسانی که دوست دارند در یک محیط حضوری شرکت کنند، دوره‌های خصوصی دولینگو به‌صورت حضوری تجربة بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

کلاس حضوری دولینگو

با این دو راهکار جذاب، کوییک به شما فرصتی برای شروع یک سفر یادگیری جدید با دوره‌های خصوصی دولینگو می‌دهد. به دنیایی از مهارت‌ها قدم گذارید و به‌سوی موفقیت در آزمون دولینگو حرکت کنید!

چگونه در کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک ثبت‌نام کنیم؟

برای ثبت‌نام در دوره خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک باید مراحل زیر را طی کنید:

با ما تماس بگیرید: شما می‌توانید از فرم تماسی که در این مقاله برای شما قرار داده‌ایم، استفاده کنید. یا اینکه از سربرگ تماس با کوییک استفاده کنید. در همان صفحه راه‌های ارتباطی گوناگونی را برای شما قرار داده‌ایم. می‌توانید از طریق هر پیام‌رسانی که می‌خواهید با ما ارتباط برقرار کنید.

مشاورین ما به طور کامل به شرایط شما گوش می‌دهند و سپس شما را راهنمایی خواهند کرد. در مرحله بعد زمانی را برای آزمون تعیین سطح شما چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین، تعیین می‌کنند. پس از تعیین سطح که به‌صورت شفاهی و رایگان برگزار می‌شود، مشاوران و استادان مؤسسه برنامه‌ای آموزشی را برای شما مشخص می‌کنند. این برنامه آموزشی بر اساس زمان و فرصت شماست.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

آمادگی برای دولینگو در مؤسسه کوییک بر اساس سطح شما

تدریس خصوصی دولینگو در مؤسسه زبان کوییک، باتوجه‌به سطح زبان زبان‌آموزان، دو مسیر را برای شرکت در کلاس‌ها فراهم می‌کند.

زبان‌آموزانی که در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستند:

مدرسان کوییک ابتدا در جلسه تعیین سطح، سطح زبانی شما را مشخص می‌کنند. در این مرحله، شما به آموزش زبان عمومی اختصاص می‌یابید، جایی که دستور زبان، لغت، مکالمه و نوشتن به شما آموزش داده می شود و به طور کل دانش عمومی زبان شما تقویت می‌شود. تعداد جلسات لازم برای این مرحله توسط استاد تعیین می‌شود و پس از آن، زبان‌آموزان آماده پیوستن به دوره تخصصی دولینگو می‌شوند.

زبان‌آموزانی که برای یادگیری مهارت‌های دولینگو آماده‌اند:

در حالت دیگر، زبان‌آموزانی که دانش عمومی زبان را به‌قدر کافی میدانند، از طریق جلسه تعیین سطح، سطح دانش عمومی زبان آن ها  ارزیابی می شود. در این صورت، استاد تعداد جلسات موردنیاز برای هر یک از مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ را مشخص می‌کند. سپس باتوجه‌به نقاط ضعف و قوتشان، زبان‌آموزان به تکنیک‌ها و راهکارهای لازم برای موفقیت در آزمون دولینگو مسلط می شوند. این روش سفری سازمان‌دهی شده به‌سوی تسلط بر تمامی مهارت‌های موردنیاز برای گذراندن آزمون  دولینگو است.

هزینه شرکت در کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک

طبیعتاً هزینه شرکت در کلاس خصوصی از شرکت در دوره گروهی بیشتر است. اما باتوجه‌به کیفیت و زمان هر جلسه، هزینه کلاس خصوصی دولینگو کوییک معقول است. جدول هزینه کلاس‌های خصوصی دولینگو به شرح زیر است:

هزینه کلاس خصوصی دولینگو
ساعت برگزاریشهریه هر جلسه کلاس خصوصی دولینگو (آنلاین و حضوری)
۸ صبح تا ۹ شب500 هزار تومان
۹ شب به بعد700 هزار تومان

سؤال‌های متداول در زمینه کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک:

چرا کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک را انتخاب کنم؟

این کلاس‌ها با رویکرد آموزش سریع و پربازده و به‌صورت تضمینی برگزار می‌شوند. این موضوع مناسب برای افرادی است که نیاز به کسب نمره دولینگو در مدت‌زمان کم دارند.

محل برگزاری کلاس خصوصی دولینگو مؤسسه کوییک کجاست؟

می‌توانید در کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید.

آیا می‌توان به‌صورت آنلاین در کلاس خصوصی دولینگو شرکت کرد؟

بله، تمامی کلاس‌ها به‌صورت آنلاین نیز برگزار می‌شوند.

طول کل دوره دولینگو برای زبان‌آموز سطح صفر چقدر است؟

مدت‌زمان دوره بستگی به سطح اولیه شما دارد و با شرکت در مشاوره رایگان مشخص می‌شود.

آیا می‌توان فقط در بخش آموزش مهارت‌های دولینگو ثبت‌نام کرد؟

بله، ابتدا با تماس مشاوران، آزمون تعیین سطح انجام می‌شود و اگر به مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید از ترم ۵ که شروع آموزش مهارت‌های دولینگو است، شروع به شرکت در کلاس خصوصی دولینگو کنید.

آیا مدرسان مؤسسه کوییک ارزیابی می‌شوند؟

بله، تمامی مدرسان دارای تجربه تدریس در کلاس دولینگو به‌صورت خصوصی هستند و با استانداردهای بالایی به طور مداوم ارزیابی می‌شوند.

چگونه می‌توانم برای کلاس‌های خصوصی مؤسسه کوییک ثبت‌نام کنم؟

روند ثبت‌نام ساده است؛ با تماس با شماره مؤسسه و گفت‌و‌گو با یکی از مشاوران، در مورد شهریه، متد یادگیری، و اهداف آموزشی خود صحبت کنید.

آیا می‌توانم در صورت نارضایتی، مدرس خود را تغییر دهم؟

بله، در طول دوره ارتباط مستمر مشاوران با شما برقرار می‌شود و در صورت نیاز، مدرس شما عوض می‌شود.

اگر نیاز به کنسل‌کردن کلاس خصوصی دولینگو را داشتم، چه باید کنم؟

در صورت نیاز به کنسل‌کردن کلاس، می‌توانید باتوجه‌به شرایط، هزینه جلسات باقی‌مانده را استرداد کنید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته