کلاس آنلاین آیلتس

مدرک آیلتس (IELTS) معتبرترین مدرک در سطح جهان برای اثبات سطح مهارت زبان انگلیسی شما محسوب می‌شود. گواهینامه آیلتس علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی و تحصیلی، نشان‌دهنده سطح تسلط شما بر دانش زبان انگلیسی است. اما در دست‌گرفتن این مدرک چالش‌های مخصوص به خود را دارد. چالش‌های آمادگی برای آزمون آیلتس را می‌توان مدیریت کرد. شما کسی هستید که برنامه‌ریزی می‌کنید، مدرس و مشاور خود را انتخاب می‌کنید، منابع ضروری را برمی‌گزینید. به شرطی که از رویکرد صحیح برای انتخاب‌های خود استفاده کنید؛ تا با اعتمادبه‌نفس و اطمینان به خود، در آزمون آیلتس حضور پیدا کنید. کافی است از حضور در کلاس‌‌های آنلاین آیلتس به‌صورت خصوصی یا گروهی در مؤسسه کوییک بهره‌مند شوید. با دوره‌های آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک نمره موردنظر خود را به‌آسانی کسب کنید. با درخشش در هر بخش آزمون آیلتس (لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ) نمره خود را ارتقا دهید. اگر قصد زندگی، کار یا تحصیل در یک کشور انگلیسی‌زبان را دارید، این مقاله را بادقت تا انتها بخوانید تا با کلاس آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک آشنا شوید. خواندن این مقاله اولین انتخاب درست شما در مسیر گرفتن مدرک آیلتس است!

نگاهی کلی بر آزمون آیلتس

سیستم جهانی ارزیابی زبان انگلیسی (IELTS) یک آزمون محبوب مهارت زبان است که برای سنجش درک زبان انگلیسی استفاده می‌شود. این آزمون شامل مهارت‌های خواندن، نوشتن، صحبت‌کردن و گوش‌دادن برای افرادی است که قصد کار یا تحصیل در یک کشور انگلیسی‌زبان را دارند. کشورهای مختلف، کارفرمایان، کالج‌ها و دانشگاه‌ها به سطوح مختلف مهارت در زبان انگلیسی نیاز دارند. این آزمون با تمام شرکت‌کنندگان در آزمون با احترام و انصاف رفتار می‌کند. توسعه‌دهندگان تلاش کرده‌اند تا از تعصب فرهنگی در سوالات آزمون جلوگیری کنند. آیلتس تمامی تغییرات استاندارد زبان انگلیسی از جمله انگلیسی استرالیایی و نیوزلندی، انگلیسی بریتانیایی و آمریکای شمالی را می‌پذیرد. آیلتس در بیش از 1600 محل آزمون در سراسر جهان در دسترس است.

این آزمون برای امتیازدهی بر مقیاس نه باندی تکیه دارد. این رویکرد مقیاس‌پذیر، فرایند شناسایی مهارت انگلیسی را در افراد غیربومی انگلیسی‌زبان را در سراسر جهان ساده می‌کند. امتیازها به ترتیب از یک تا نه رتبه‌بندی می‌شوند که یک پایین‌ترین و نه بالاترین است. نمرات یک نمای کلی از توانایی‌های هر شرکت‌کننده را ارائه می‌دهد. به همه کمک می‌کند تا سطح مهارت خود را برای کار یا مطالعات موردنظر در یک مکان خاص درک کنند. اینکه “نمره خوب” در آیلتس چه عددی است به کشور میزبان و معیارهای مهارت انگلیسی سازمان متکی است. این آزمون در دو قالب آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار می‌شود. بیش از 10000 سازمان از جمله دانشگاه‌ها، کارفرمایان و سازمان‌های دولتی آزمون آیلتس را به رسمیت می‌شناسند و می‌پذیرند.

همان‌طور که گفتیم که آزمون آیلتس هر چهار مهارت زبانی را می‌سنجد. به‌عبارت‌دیگر این آزمون از چهار بخش تشکیل شده است که هر بخش به نام یک مهارت زبانی نام‌گذاری شده است:

آزمون آیلتس چیست
لیسنینگ آیلتس

Listening :مدت‌زمان بخش گوش‌دادن 30 دقیقه است. این بخش خود به چهار قسمت تقسیم می‌شود و داوطلبان باید به 40 سوال پاسخ دهند.

Reading :بخش خواندن شامل سه متن است که بیشتر به موضوعات اجتماعی یا هر موضوع دیگری می‌پردازد که مناسب داوطلبانی است که در آستانه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد یا کارشناسی در دانشگاه‌های خارجی هستند. کل زمان اختصاص‌داده‌شده برای این بخش 60 دقیقه و شامل تقریبا 40 سوال می باشد.

ریدینگ آیلتس
رایتینگ آیلتس

Writing: بخش رایتینگ 60 دقیقه و دارای دو وظیفه است. در تسک 1، آزمون‌دهنده باید خلاصه‌ای را بر اساس یک نمودار، جدول یا شکل بنویسد. در تسک 2، داوطلب باید یک مقاله تشریحی 250 کلمه ای بنویسد.

Speaking :کل زمان موردنیاز برای این بخش از 11 تا 14 دقیقه متغیر است که داوطلبان باید در مصاحبه حضوری شرکت کنند. داوطلبان بر اساس مهارت‌های ارتباطی و نحوه ارائه ایده های خود به طور منسجم به زبان انگلیسی ارزیابی می‌شوند.

اسپیکینگ آیلتس
چرا آزمون آیلتس

چرا باید در آزمون آیلتس شرکت کنیم؟

این روزها داشتن مهارت‌های ارتباطی عالی ضروری است؛ زیرا انگلیسی‌زبان اول در 55 کشور جهان است. با اثبات تسلط قوی به زبان، می‌توانید در دانشگاه‌های برتر تحصیل کنید و همچنین در خارج از کشور شغل موردعلاقه خود را به دست آورید. دلایل اینکه چرا باید در آزمون آیلتس شرکت کنید را به شما می‌گوییم:

  • وابسته به نیاز خود نوع آزمون آیلتس را انتخاب کنید: آزمون آیلتس 4 نوع مختلف دارد؛ در این مقاله به معرفی انواع آزمون آیلتس پرداخته ایم. شما برای مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری باید در نوع خاصی از آزمون آیلتس شرکت کنید.

  • در سطح بین‌الملل به رسمیت شناخته شده است: بیش از 10000 سازمان در بیش از 135 کشور آیلتس را به‌عنوان مدرکی برای اثبات مهارت زبان انگلیسی برای مقاصد آموزشی، مهاجرتی و حرفه ای می‌پذیرند.
  • تمرین عالی برای مهارت‌های زبان انگلیسی شما: با شرکت در آزمون آیلتس، از دانش انگلیسی خود به‌گونه‌ای استفاده خواهید کرد که گویی در موقعیتی واقعی با افراد بومی انگلیسی‌زبان قرار دارید. مکالمه حضوری با یک ممتحن شما را برای موقعیت‌های واقعی زندگی مانند صحبت با همکلاسی های خارجی در مدرسه، مشتریان در محل کار یا حتی در طول سفر به خارج از کشور آماده می‌کند.
  • دسترسی بیشتر به آیلتس در مقایسه با دیگر آزمون‌های زبان: آیلتس بر خلاف بسیاری از آزمون‌های دیگر تقریباً در هر کشوری در دسترس است. در نتیجه، می‌توان بدون مشکل در هر مرکز دلخواه در آن شرکت کرد.
  • مهاجرت و اقامت دائم با آیلتس: سازمان‌های دولتی از نتایج آزمون آیلتس به‌عنوان بخشی از فرایند درخواست خود برای اعطای شهروندی یا حق اقامت دائم استفاده می‌کنند. این یک رویا و فرصتی سودآور برای افراد شایسته و ماهر است که در کشورهایی مانند کانادا، آلمان، ایالات متحده، بریتانیا، نیوزلند و غیره مستقر شوند.

برای داشتن بهترین شانس برای به‌دست‌آوردن تمام مزایای فوق، مطمئن شوید که برای آزمون به شیوه‌ای سازماندهی شده آماده می‌شوید. تمامی این دلایل را برای شما آماده کردیم تا بگوییم؛ شرکت در کلاس آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک انتخابی است که شما را به رسیدن به آرزوهای خود نزدیک‌تر می‌کند.

کلاس آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک برای چه کسانی مناسب است؟

قطعاً شما دانش‌آموز، دانشجو یا شاغل هستید. حتی اگر در حال حاضر به هیچ کار دیگری مشغول نباشید، برنامه مخصوص به خود را دارید. فرض کنید که شما هر روز یا روزهای مشخصی را برای آمادگی برای آیلتس به یک مرکز مراجعه می‌کنید. مدت زمانی را برای رسیدن تا آموزشگاه و بازگشت صرف می‌کنید. در نهایت زمان کافی برای مطالعه و خودآموزی در خانه را از دست می‌دهید. البته باید موارد دیگر را هم در نظر بگیرید مانند: کیفیت کلاس‌های آمادگی آیلتس آن مرکز، هزینه‌های اضافی رفت‌وآمد و غیره. در این شرایط، امکان دسترسی به یک برنامه آموزش آنلاین برای آمادگی بهتر برای آزمون آیلتس انتخاب بهتری است. در نتیجه ما کلاس‌های آنلاین آیلتس کوییک را به سه گروه از افراد زیر پیشنهاد می‌کنیم.

آموزشگاه زبان در تهران

زبان‌آموزان کوییک در تهران: باوجوداینکه مؤسسه کوییک دو شعبه در تهران دارد، خیلی از زبان‌آموزان امکان شرکت در کلاس‌های حضوری مؤسسه را ندارند. در نتیجه ما به این عزیزان دوره‌های آنلاین خود را پیشنهاد می‌دهیم. هر دو دوره‌های حضوری و آنلاین مؤسسه کوییک از کیفیت بالای آموزشی برخوردار هستند. با شرکت در دوره آنلاین آیلتس به‌دوراز ترافیک و شلوغی برای آزمون آیلتس خود آماده شوید.

آموزشگاه زبان در ایران

زبان‌آموزان کوییک در شهرستان‌ها: از طرفی متأسفانه کلاس‌های حضوری باکیفیت و ثمربخش در شهرستان‌های کشورمان به‌ندرت یافت می‌شود. از طرفی دیگر مؤسسه تخصصی زبان کوییک امکان ارائه خدمات آموزشی به‌صورت حضوری را در شهرستان‌ها ندارد. در نتیجه ما درصدد جبران و همراهی زبان‌آموزان کشورمان برآمدیم و امکان برگزاری کلاس‌های آیلتس را به‌صورت آنلاین فراهم کردیم. کلاس‌های آنلاین آیلتس بهترین انتخاب برای افرادی هستند که در شهرستان‌های کشورمان زندگی می‌کنند و می‌خواهند بالاترین نمره ممکن را در آیلتس کسب کنند.

آموزشگاه زبان در ایران

زبان‌آموزان کوییک در خارج از کشور: به‌دست‌آوردن مدرک آیلتس فقط محدود به زبان‌آموزان کشورمان نمی‌شود. بسیاری از ایرانیان و فارسی‌زبانان در کشورهای دیگر هستند که در حال حاضر مشغول به تحصیل  یا کار هستند. این افراد در صدد گرفتن گواهینامه آیلتس و ارتقا سطح شغلی یا تحصیلی خود هستند. قطعاً این افراد نیز شانس شرکت در دوره‌های دیگر را برای آمادگی آیلتس دارند. اما یافتن یک کلاس آمادگی آزمون آیلتس، ثمربخش و باکیفیت بالا و هزینه‌ای به‌صرفه که به‌صورت آنلاین برگزار شود خود یک چالش است. موسسه کوییک کلاس آنلاین آیلتس خود را مطابق با نیازهای این افراد برگزار می‌کند تا بتواند راهگشا و راهنمای هم‌وطنانمان در خارج از ایران باشد.

نحوه برگزاری دوره آنلاین آیلتس

دوره آنلاین آیلتس کوییک به دو صورت اجرا می‌شود:

با استفاده از اسکایپ

یکی از روش‌های مورداستفاده، استفاده از نرم‌افزار اسکایپ (Skype) است. این نرم‌افزار که به‌راحتی و به‌صورت رایگان بر روی سیستم‌های عامل ویندوز، مک، اندروید و iOS قابل‌نصب است، امکان برگزاری جلسات آموزشی زنده را فراهم می‌کند. استفاده از اسکایپ به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و با یک اتصال اینترنت، به دوره‌های آموزشی دسترسی یابند. این روش، برگزاری جلسات تصویری باکیفیت بالا را فراهم می‌کند و از آن به‌عنوان یک ابزار مؤثر در فرایند یادگیری آنلاین استفاده می‌شود.

استفاده از سیستم وبینار برای برگزاری کلاس آنلاین آیلتس

سیستم وبینار، یک پلتفرم تعاملی است که امکان برگزاری جلسات زنده باکیفیت بالا را فراهم می‌کند. این سیستم به شرکت‌کنندگان امکان ارتباط مستقیم با مدرس را از هر نقطه‌ای که دسترسی به اینترنت داشته باشند فراهم می‌آورد. با استفاده از سیستم وبینار، افرادی که امکان حضور در محل آموزشی را ندارند، می‌توانند به‌راحتی در کلاس‌های گروهی یا خصوصی شرکت کنند. سیستم وبینار از امکاناتی همچون اشتراک‌گذاری صفحه، چت زنده، و ارائه محتوا به‌صورت تصویری یا صوتی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که فرایند یادگیری جذاب‌تر و مؤثرتر باشد. به‌علاوه، این روش به شرکت‌کنندگان امکان حضور در کلاس‌ها را بدون محدودیت جغرافیایی می‌دهد و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

کلاس آنلاین آیلتس به دو صورت گروهی و خصوصی

دوره آنلاین آیلتس در مؤسسه کوییک به دو صورت برگزار می‌شود:

کلاس آنلاین آیلتس خصوصی

ویژگی‌های کلاس خصوصی آمادگی برای آزمون آیلتس به‌صورت آنلاین در مؤسسه کوییک به شرح زیر است:

  • تنها زبان‌آموزان کلاس شما هستید.
  • تعیین روز و ساعت برگزاری کلاس باتوجه‌به زمان پیشنهادی شماست.
  • سریع‌تر پیش می‌روید؛ زیرا تمرکز این دوره بر نقاط ضعف و قوت شماست.
  • مشاوره فردی برای آمادگی برای آزمون آیلتس به‌صورت هفتگی وجود دارد.
  • استرس و اضطراب به علت عدم وجود زبان‌آموزان کمتر است.
  • امکان بهره‌مندی از اساتید خارج از کشور نیز وجود دارد.

کلاس آنلاین آیلتس خصوصی
کلاس آیلتس آنلاین به صورت گروهی

کلاس آنلاین آیلتس گروهی

ویژگی‌های کلاس‌های گروهی آمادگی برای آزمون آیلتس به‌صورت آنلاین در مؤسسه کوییک به شرح زیر است:

  • تعداد زبان‌آموزان در مقایسه با کلاس حضوری کمتر است. (حداکثر ۷ نفر)
  • همراهی و هم صحبتی با سایر زبان‌آموزان در کلاس گروهی وجود دارد.
  • مشاوره فردی و نظرسنجی در پایان هر ماه برگزار می شود.
  • هزینه این دوره در مقایسه با دوره خصوصی کمتر است.
  • سریع‌ترین روش ممکن در کلاس‌های گروهی آنلاین در ایران است.
  • امکان ضبط کلاس‌ها و بررسی مجدد روند تدریس وجود دارد.
  • امکان بهره‌مندی از اساتید خارج از کشور در دوره وجود دارد.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک

دوره آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک از آخرین متدهای آموزشی مبتنی بر تمرین و تکرار بهره می‌برد. این روش‌ به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از منابع آموزشی جدید، نمره‌ای بالا را در آزمون آیلتس کسب کنید.

کلاس زبان
کلاس آیلتس در هر ساعت شبانه روز

کلاس آنلاین آیلتس در مؤسسه کوییک به‌صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه‌روز در کلاس خود شرکت کنید. این تداوم فعالیت‌های آموزشی در طول روز به شما این امکان را می‌دهد که باتوجه‌به برنامه خود، به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آیلتس بپردازید.

کلاس‌های آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک به‌صورت کاملاً تعاملی برگزار می‌شوند. این بدان معناست که شما در حین کلاس موظف به مشارکت فعال هستید و از فضای تعاملی برخوردار شده و تجربه یادگیری شما به شکلی پویا خواهد بود.

مشارکت در کلاس
ضبط کلاس

امکان ضبط و تماشای مجدد کلاس‌های آنلاین برای شما وجود دارد. شما می‌توانید مطالب را چندین بار تماشا کرده و هرچه بیشتر مفاهیم را بیاموزید. اگر قسمتی از کلاس را از دست داده‌اید، می‌توانید در جلسات بعدی از استاد مربوطه سوالات خود را بپرسید و به بهبود یادگیری خود بپردازید.

مشاوره فردی در طول دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی آنلاین از طریق مدیران مؤسسه ارائه می‌شود. این مشاوره به شما این امکان را می‌دهد که مسیر صحیح یادگیری را پیش بگیرید و با دریافت بازخوردهای لازم، به بهبود مستمر خود بپردازید.

پشتیبانی کلاس زبان
امتحان ماک آیلتس

آزمون‌های آزمایشی آیلتس بخشی جدایی‌ناپذیر از کلاس‌های آنلاین آیلتس مؤسسه هستند. شما فقط در صورت شرکت در آزمون آزمایشی ایده‌ای از آزمون خواهید داشت. دوره آمادگی آیلتس به شما کمک می‌کند الگوی امتحان، نقاط قوت و ضعف را درک کنید و شما را برای امتحان آماده می‌کند.

اساتید مؤسسه کوییک در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی، تجربه گذراندن در کشورهای مختلف انگلیسی‌زبان را دارند. این تجربه به شما کمک می‌کند زبان انگلیسی را باتوجه‌به محیط‌های واقعی یاد بگیرید.

اساتید کلاس زبان

نحوه ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک

برای ثبت‌نام در دوره آیلتس آنلاین مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱: تماس با مشاورین مؤسسه

برای شروع، با تماس مستقیم با مشاورین ما اطلاعات خود را ارائه دهید. همکاران ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

مرحله ۲: شرکت در جلسه تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام

پس از تماس با مشاورین، به شما تایمی برای جلسه تعیین سطح آنلاین اختصاص خواهد یافت. در این جلسه، مدرسان ما سطح زبان شما را ارزیابی کرده و به شما کمک خواهند کرد تا برنامه یادگیری مناسبی را انتخاب کنید. با انجام این دو مرحله، شما آماده‌اید تا به دوره‌های آنلاین آیلتس مؤسسه بپیوندید و تجربه‌ای مؤثر و شخصی‌سازی را در یادگیری زبان به دست آورید.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

آمادگی برای آیلتس در مؤسسه کوییک بر اساس سطح شما

در جلسه تعیین سطح که به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. مدرسان ما سطح شما را بر اساس ترم‌های آموزشی مؤسسه کوییک تعیین می‌کنند. در نتیجه دانش شما از زبان انگلیسی تعیین می‌کند که از کدام مرحله زیر برای آزمون آیلتس آماده شوید:

زبان‌آموزان با دانش ناکافی از سطح عمومی زبان:

آن دسته از زبان‌آموزانی که به‌خوبی بر دانش عمومی زبان مسلط نیستند، مواجهه بامهارت‌ها و تکنیک‌های آیلتس برایشان امکان‌پذیر نمی‌باشد. در این مرحله، دانش عمومی زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون این دانش، دستیابی به نمرات مطلوب در آزمون آیلتس به‌سختی ممکن است. برای حل این مشکلات، ابتدا با تعیین سطح توسط استاد، نیازهای زبانی شما مشخص می‌شود. در مرحله بعد، با شرکت در بخش زبان عمومی (General English)، شما به تقویت دستور زبان، لغت، مکالمه و نوشتن پرداخته و اساس‌های لازم برای شروع مهارت‌های آیلتس را کسب خواهید کرد. دور جنرال زبان عمومی در مؤسسه کوییک  4 ترم است.

زبان‌آموزان آماده برای یادگیری تکنیک‌های آزمون آیلتس:

پس از این مرحله اولیه، دوره آموزش تکنیک‌های آیلتس آغاز می‌شود که در طول 3 ترم، به شما تمامی مفاهیم و تکنیک‌های لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس را آموزش خواهیم داد. این دوره با تضمین نمره حداقل 6 به زبان‌آموزان اطمینان از یادگیری کامل ارائه می‌دهد.

تقویم کلاس‌های آنلاین آیلتس کوییک​

تقویم آموزشی کلاس‌های آنلاین خصوصی و گروهی به‌صورت زیر است:

از سطح صفر تا آمادگی برای آیلتس، شما باید 7 ترم را بگذرانید.

تقویم و ساعت برگزاری کلاس‌های گروهی آمادگی آیلتس مؤسسه کوییک
زمان شروع کلاس‌های آنلاین

کل تعداد ساعات هر ترمروزهای برگزاری کلاس‌هاساعت برگزاری کلاس‌های آنلاین
دهم تا پانزدهم هر ماه ۲۰ ساعت
یک تا دو روز در هفته
در دو بازه زمانی زیر:
۴ تا ۶ بعدازظهر
۶:۴۵ تا ۹ شب

کلاس‌های خصوصی آنلاین آیلتس به‌تناسب سطح و نیازهای هر زبان‌آموز سفارشی می‌شود. تعداد جلسات و زمان موردنیاز بر اساس سطح تسلط و اهداف شما تعیین می‌شود. برنامه‌های زمانی نیز باتوجه‌به فراگیری زبان در طول هفته، انعطاف‌پذیری را برای شما فراهم می‌کند.

تقویم و ساعت برگزاری کلاس‌های خصوصی آمادگی آیلتس مؤسسه کوییک
زمان شروع کلاس‌های آنلاین

کل تعداد ساعات هر ترم
روزهای برگزاری کلاس‌ها
ساعت برگزاری کلاس‌های آنلاین
حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نامبسته به سطح و روند پیشرفت زبان‌آموز
بسته به نیاز زبان‌آموزان
۲۴ ساعت شبانه‌روز

کلاس آنلاین آیلتس تنها یک انتخاب سودبخش نیست!

با استفاده از یک برنامه آموزشی آنلاین، می‌توانید به‌صورت مستقل و در زمان‌هایی که برای شما مناسب است، به تمرینات و درس‌های خود بپردازید. این راهکار به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه آموزشی خود را باتوجه‌به ساعات فراغت و تاحدامکان با برنامه‌های خود هماهنگ کنید. همچنین، به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، شما می‌توانید به‌سرعت به موضوعات موردنیاز خود پرداخته و به تسلط بیشتری بر مهارت‌های آزمون آیلتس دست یابید. اگر در دوره آنلاین آیلتس ثبت‌نام کنید، به تمام منابع آموزشی، کلاس‌ها، آزمون‌های ماک آیلتس و سایر آزمون‌های تمرینی دسترسی خواهید داشت. کافی است یک تصمیم بگیرید و سایر انتخاب‌ها را بغ کادر آموزشی مجرب و مسلط کوییک بسپارید. دیگر نگران نباشید و تا انتهای آزمون پیش بروید. در کلاس آنلاین آیلتس می‌توانید به‌راحتی از خانه خود یاد بگیرید، تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن و لپ‌تاپ با اتصال به اینترنت است.

دوره آنلاین آیلتس

سؤال‌های رایج درباره کلاس آنلاین آیلتس

چطور می‌توانم در کلاس آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک شرکت کنم؟

شما می‌توانید با تماس با مؤسسه برای ثبت‌نام در کلاس‌ها اقدام کنید.

هر جلسه تدریس آیلتس چند ساعت آموزشی است؟

میزان زمان هر جلسه به مدت یک ساعت است.

کلاس‌های آنلاین آیلتس کوییک به‌صورت گروهی برگزار می‌شود یا خصوصی؟

دوره آنلاین آیلتس مؤسسه کوییک به دو شکل گروهی و خصوصی برگزار می‌شود.

امتحانات کلا‌س‌های آنلاین آیلتس به چه صورت است؟

در طول هر ترم زبان‌آموزان ۴ مرتبه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برای انجام آزمون نیازی به حضور فیزیکی ندارند.

چگونه می‌توانم تعیین سطح شوم؟

برای انجام تعیین سطح، نیاز به حضور فیزیکی شما نیست و اساتید تعیین سطح با هر اپلیکیشنی که برای شما آسان‌تر است، فرایند تعیین سطح را انجام خواهند داد.

برای شرکت در کلاس آنلاین آیلتس به چه وسایلی نیاز دارم؟

شما می‌توانید با هر وسیله‌ای شامل مک‌بوک، رایانه شخصی، لپ‌تاپ و تلفن همراه در کلاس‌ها شرکت نمایید.

آیا می‌توان فقط در بخش آموزش مهارت‌های آیلتس ثبت‌نام کرد؟

بله. در ابتدا مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و آزمون تعیین سطح انجام می‌شود. درصورتی‌که به مهارت‌های جنرال انگلیش مسلط باشید، می‌توانید از ترم 5 که شروع آموزش مهارت‌های آیلتس است، در کلاس آنلاین آیلتس شرکت کنید.

آیا مدرسان مؤسسه کوییک ارزیابی می‌شوند؟

بله. تمامی مدرسان ما تجربه تدریس در کلاس آیلتس و همچنین به‌صورت آنلاین را دارند. همه آن‌ها از دانش روز تدریس زبان اطلاع دارند. از طرفی آن‌ها با استاندارد بسیار بالایی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که نشان‌دهنده این است که آنها شخصیت و تخصص لازم برای تدریس موفق زبان در کلاس خصوصی آیلتس را دارند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته