کلاس آنلاین دولینگو

به دوره آنلاین آزمون دولینگو خوش آمدید. حضور شما در اینجا، تمایلتان برای یافتن یک راهنمای متخصص برای بهبود توانایی شما در یادگیری انگلیسی و موفقیت در آزمون دولینگو را نشان می‌دهد. برایتان یک خبر خوب داریم، دیگر نیازی به جستجو برای یک کلاس آنلاین دولینگو که پاسخگوی تمامی خواسته‌های شما باشد، ندارید. شما آن را یافته‌اید! در مجموعه کوییک کلاس‌های آمادگی برای آزمون دولینگو باکیفیت بسیار بالا و کاملاً ثمربخش برگزار می‌شوند. همچنین در این مؤسسه تیمی از مدرسان مجرب و لایق حضور دارند که با تخصص خود، موفقیت شما در آزمون دولینگو را تضمین می‌کنند. شما با کمک این افراد می‌توانید راه رسیدن به موفقیت و نمره دلخواه در آزمون دولینگو را برای خود هموار کنید. پس دیگر منتظر نمایید! این مقاله را به طور کامل بخوانید تا با ویژگی‌های کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک آشنا شوید.

آزمون دولینگو

نگاهی بر آزمون دولینگو

بیشتر افراد دولینگو را به‌عنوان یک نرم‌افزار آموزش زبان می‌شناسند. اما آیا می‌دانید که دولینگو یک آزمون زبان انگلیسی نیز برگزار می‌کند؟ در حال حاضر این آزمون و نتایج آن مورد تأیید بیش از 3500  دانشگاه و کالج در سراسر جهان است. آزمون توانمندی زبان انگلیسی (Duolingo English Test) که به‌صورت مخفف DET شناخته می‌شود؛ یک آزمون جامع زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین است. شما می‌توانید با دسترسی به اینترنت در این آزمون به‌آسانی شرکت کنید. تبدیل‌شدن به یک ناطق با اعتمادبه‌نفس کافی در زبان انگلیسی به ماه‌ها و یا حتی سال‌ها زمان نیاز دارد. شما از طریق نتایج آزمون دولینگو می‌توانید به‌تمامی مؤسسات و سازمان‌های موردنظرتان توانایی و تسلط خود بر انگلیسی را نشان دهید.

ساختار آزمون دولینگو

این آزمون توانایی شما در استفاده از زبان انگلیسی را در چهار بخش خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، گوش‌دادن (Listening)و صحبت‌کردن (Speaking) می‌سنجد. مهم‌ترین ویژگی آزمون دولینگو که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند، “تطبیقی بودن” آن است.

به‌عبارت‌دیگر سوالات آزمون بر اساس سطح و مهارت شما تغییر می‌کنند. در طول آزمون شما باید به سوالات متفاوتی پاسخ بدهید:

  • جای خالی در یک جمله را با حروف و کلمات پر کنید.
  • جملات مشخص را در میکروفن بخوانید.
  • متنی درباره یک تصویر یا موضوع خاص بنویسید.
  • یک کلمه را به‌صورت صحیح تلفظ کنید.
  • املای درست یا اشتباه کلمات را تشخیص دهید.
  • به صوت گوش دهید و متن آن را بنویسید.
  • به سوالات صوتی گوش دهید و در میکروفون پاسخ آنها را بگویید.
ساختار آزمون دولینگو

تطبیقی بودن آزمون به دانش‌آموزان این اطمینان را می‌دهد که بر اساس درک واقعی خود از زبان انگلیسی ارزیابی شوند. شما باید بتوانید به سوالات متفاوتی پاسخ دهید؛ در نتیجه در مسیر آمادگی برای آزمون، کلاس آنلاین دولینگو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌های متفاوت آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یک ساعت به طول خواهد انجامید. این آزمون به سه بخش زیر تقسیم می‌شود:

  • معرفی خود: در این بخش شما با قوانین و فرایند آزمون آشنا می‌شوید. همچنین اطمینان حاصل می‌شود که میکروفون و دوربین شما فعال است. همچنین اطلاعات شناسایی شما در این مرحله تأیید می‌شود.
  • آزمون تطبیقی: بخش اصلی آزمون دولینگو این قسمت است. در 45 دقیقه به سوالات تطبیقی از 4 مهارت زبانی پاسخ می‌دهید.
  • مصاحبه تصویری: در این بخش موضوعی به شما داده می‌شود و شما باید برای 1 تا 3 دقیقه در مورد آن صحبت کنید.
بخش های مختلف آزمون دولینگو

مهم‌ترین نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید: آمادگی صحیح و کامل است. کلاس آنلاین دولینگو در مؤسسه کوییک این موضوع را برای شما تضمین خواهد کرد.

شرکت در کلاس آنلاین دولینگو را به چه افرادی پیشنهاد می‌دهیم؟

دوره آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک فقط برای سه گروه افراد زیر مناسب است. اگر در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرید، به‌صورت آنلاین انگلیسی را با کوییک یاد بگیرید:

کلاس آنلاین دولینگو

شما در تهران زندگی می‌کنید؛ اما ترافیک و مسافت زیاد شما را خسته می‌کند: وجود دوره آنلاین دولینگو یک فرصت بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با وجود یک رایانه و اینترنت می‌توانید از آموزش و سایر خدمات بالا در مؤسسه کوییک بهره‌مند شوید. با وجود این فناوری‌ها یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون دولینگو، به‌دوراز هیاهوی تهران، آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. البته فراموش نکنید ما در کلاس‌های حضوری مؤسسه کوییک نیز منتظر و آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

کیفیت کلاس آنلاین دولینگو

شما در شهرستان‌های کشورمان زندگی می‌کنید و به کلاس باکیفیت دولینگو دسترسی ندارید: مؤسسه تخصصی زبان کوییک دو شعبه فعال در تهران دارد که امکان برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی را در این شهر فراهم می‌کند. از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های آنلاین مؤسسه کوییک عدم توجه به مسافت است. بی شک دغدغه یافتن کلاسی که شما را به طور کامل برای آزمون دولینگو آماده کند، با کوییک از بین خواهد رفت. با داشتن امکانات ارتباطی مناسب تجربه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را به شکلی کاملاً متفاوت با مؤسسه کوییک تجربه کنید.

کلاس زبان با کیفیت و هزینه کم

شما در خارج از ایران زندگی می‌کنید، اما هزینه و کیفیت دوره آموزشی حرف اول را برای شما می‌زند: حتی اگر ساکن کشوری دیگر باشید به‌عنوان یک فارسی‌زبان به دانش بالایی از زبان انگلیسی برای حضور در مجامع علمی و حرفه‌ای دارید. البته دردست‌داشتن مدرک دولینگو کار را برایتان آسان‌تر می‌کند. با وجود کلاس‌های آنلاین دولینگو با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه از بالاترین خدمات در آموزش انگلیسی بهرمند شوید. همچنین حضور و همراهی یک معلم فارسی‌زبان آموزش را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد و دلتنگی شما برای خانه را کاهش می‌دهد.

کلاس آنلاین دولینگو در مؤسسه کوییک چگونه برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزشی آنلاین مؤسسه کوییک در دو بستر زیر اجرا می‌شود:

کلاس آنلاین دولینگو در اسکایپ

استفاده از نرم‌افزار اسکایپ برای برگزاری کلاس دولینگو:

یکی از روش‌های پرکاربرد برای اجرای جلسات آموزشی به شکل آنلاین، استفاده از نرم‌افزار اسکایپ Skype است. این نرم‌افزار به‌راحتی و به‌صورت کاملاً رایگان روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS قابل‌نصب است. از طریق اسکایپ، زبان‌آموزان می‌توانند با یک اتصال اینترنت، به‌سادگی به کلاس آنلاین دسترسی پیدا کنند. این روش، امکان برگزاری جلسات تصویری باکیفیت بالا را فراهم کرده. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار امکان ضبط و بازبینی کلاس وجود دارد.

استفاده از سیستم وبینار برای برگزاری کلاس دولینگو:

سیستم وبینار (Webinar) به‌عنوان یک پلتفرم تعاملی گزینه‌ای پویا و کارآمد در برگزاری کلاس آنلاین محسوب می‌شود. این سیستم قابلیت اجرای کلاس‌های آنلاین دولینگو باکیفیت بالا را دارد. همچنین سیستم وبینار امکاناتی نظیر اشتراک‌گذاری صفحه، چت زنده و ارائه محتوا به‌صورت تصویری یا صوتی را فراهم کرده. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که فرایند یادگیری جذاب‌تر و مؤثرتر باشد. علاوه بر این، این روش به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت جغرافیایی در کلاس‌ها حضور یابند و از انعطاف‌پذیری بالایی بهره‌مند شوند.

کلاس زبان در وبینار

کلاس آنلاین دولینگو به‌صورت خصوصی در مؤسسه کوییک:

آموزش زبان انگلیسی و آماده‌سازی برای آزمون دولینگو در مؤسسه کوییک به‌صورت کاملاً سفارشی و بر اساس سطح شما ارائه می‌شود. ابتدا شما باید در جلسه تعیین سطح شرکت کنید. این جلسه تنها به‌منظور بهتر شناختن سطح شما توسط مدرسان ما بوده و کاملاً رایگان است.

کلاس زبان آنلاین

برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح جنرال، شما باید ۴ ترم پایه را در مؤسسه کوییک بگذرانید. البته اگر سطح شما بالاتر باشد، نیازی به گذراندن تمام ترم‌های مؤسسه کوییک نخواهید داشت. چنانچه باید دوره جنرال را بگذرانید، شما می‌توانید این 4 ترم را به‌صورت خصوصی یا گروهی بگذرانید. پس از اتمام دوره جنرال، شما باید در دوره‌های اسکیل دولینگو مؤسسه شرکت کنید که شامل سه ترم است. در این دوره‌ها شما به‌صورت خصوصی آموزش داده می‌شوید و در مدت آن سه ترم، تمامی مهارت‌های لازم برای آزمون دولینگو را فرامی‌گیرید. پس از اتمام این سه ترم، شما آماده شرکت در آزمون دولینگو خواهید بود. همه چهار مهارت لازم، یعنی لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ را به‌خوبی مسلط خواهید شد. فراموش نکنید تعداد جلسات هر ترم در دوره خصوصی به سطح و سرعت پیشرفت شما بستگی دارد.

کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوره آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین دوره‌های انتخابی زبان‌آموزان در این مجموعه شناخته می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره عبارت‌اند از:

تعیین مدت‌زمان دوره باتوجه‌به نیاز زبان‌آموز: زمان موردنیاز برای اتمام دوره آنلاین دولینگو برای هر زبان‌آموز متفاوت است. به‌عبارت‌دیگر در جلسه تعیین سطح مدرسان کوییک به شما می‌گویند که به چند جلسه مطالعه برای تسلط بر اسکیل‌های دولینگو نیاز دارید.

زمانبندی کلاس آنلاین دولینگو
زمان بندی منعطف

منعطف‌سازی زمان کلاس: در کلاس دولینگو آنلاین، زمان‌بندی به‌صورت کاملاً انعطاف‌پذیر طراحی شده و به‌تناسب با تایمی که شما پیشنهاد می‌دهید، اجرا می‌شود. وجود این شرایط این امکان را به شما می‌دهد تا زمان آموزش را باتوجه‌به برنامه شخصی خود هماهنگ کنید. به زبانی دیگر، جلسات کلاس شما به‌راحتی با دیگر تعهدات و فعالیت‌های روزانه‌تان تناسب پیدا می‌کنند.

در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان شرکت در کلاس را دارید: باتوجه‌به اختلاف ساعت و نیز بهره‌مندی از اساتید بین‌الملل، امکان تشکیل کلاس دولینگو به‌صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه‌روز در مؤسسه کوییک امکان‌پذیر است.

کلاس زبان در هر ساعتی از شبانه روز
ضبط و بازپخش جلسات کلاس زبان

ضبط و بازپخش جلسات کلاس: شرکت در دوره آنلاین دولینگو کوییک به شما این امکان را می‌دهد که کلاس‌های خود را ضبط کرده و به تماشا و مرور آنها بپردازید. با این قابلیت، شما قادر خواهید بود تا تمام جزئیات و مطالب مورد آموزش در هر جلسه را بارها و بارها مرور کرده و به تسلط بیشتری بر روی مطالب دست یابید.

تدریس آخرین متدها بر اساس آخرین آپدیت های آزمون دولینگو: استفاده از آخرین متدهای آموزشی زبان انگلیسی، مبتنی بر تمرین و تکرار شیوه آموزش کوییک است. دوره آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک به شما فرصتی عالی را می‌دهد تا از جدیدترین روش‌های تدریس زبان انگلیسی بهره‌مند شوید. تاکید بر تمرین و تکرار در فرایند آموزش، امکان بهبود مهارت زبانی شما را تضمین می‌کند.

معلم کلاس آنلاین دولینگو
مدرس کلاس آنلاین دولینگو

اساتید مجرب و متخصص: اساتید دوره‌های دولینگو به‌صورت غیرحضوری، دارای توانایی لازم برای تدریس ساختار و نکات این آزمون هستند. این موضوع اطمینان از کیفیت آموزش و توانایی آنها در انتقال مهارت‌های موردنیاز برای موفقیت در این آزمون را فراهم می‌آورد.

تدریس توسط اساتید بین‌المللی: دوره آنلاین دولینگو کوییک شما را از تدریس اساتید باتجربه و ماهر از دیگر کشورها بهره‌مند می‌کند. این امکان به شما فرصت می‌دهد تا از دانش و تجربیات گسترده‌تری بهره‌مند شوید. همچنین به‌وسیله تدریس اساتید بین‌المللی، به بهبود و گسترش دانش زبان انگلیسی خود مشغول شوید.

استاد زبان خارجی
آزمون ماک دولینگو

برگزاری آزمون‌های ماک (شبیه‌سازی شده): در حین دوره‌های آنلاین دولینگو، آزمون‌های ماک (شبیه‌سازی) اجرا می‌شوند تا زبان‌آموزان با قالب و شرایط آزمون واقعی آشنا شوند و بتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند.

تمرین و دسترسی به آزمون‌های پیشین: در کلاس آنلاین دولینگو، نمونه آزمون‌های گذشته دولینگو به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. با این کار زبان‌آموزان با ویژگی‌های این آزمون آشنا می‌شوند.

برگزاری تنها در قالب جلسات خصوصی: همان‌طور که به شما بیان کردیم، یادگیری مهارت‌های موردنیاز برای آزمون دولینگو تنها از طریق جلسات خصوصی امکان‌پذیر است. در دوره آنلاین دولینگو به شکل خصوصی، این امکان به زبان‌آموزان ارائه می‌شود تا به‌صورت مستقیم با استاد در ارتباط باشند. در کلاس خصوصی تمام توجه مدرس به یک نفر معطوف می‌شود؛ در نتیجه تمام مواد آموزشی در جهت تقویت ضعف‌های یک زبان‌آموز استفاده می‌شود.

کلاس آنلاین دولینگو
نگرانی کمتر از شرکت در کلاس زبان

کاهش استرس از طریق شرکت در کلاس خصوصی: شرکت در کلاس‌های خصوصی آنلاین دولینگو موجب کاهش استرس و اضطراب مرتبط با حضور هم‌زمان زبان‌آموزان دیگر می‌شود. این امکان به شما اجازه می‌دهد که به‌صورت آرام و بدون فشار اضافی، به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون بپردازید.

فرایند سریع آموزش: دوره‌های خصوصی دولینگوآنلاین به طور دقیق بر اساس تحلیل نقاط ضعف و قوت شما طراحی می‌شوند. همچنین باهدف افزایش سرعت و کارآیی در فرایند یادگیری، برنامه‌ریزی به‌صورت کاملاً شخصی اجرا می‌شود. این رویکرد امکان فراگیری سریع‌تر و به‌صورت مؤثرتر از مفاهیم موردنیاز را فراهم می‌کند.

تدریس سریع دولینگو
مشاوره کلاس آنلاین دولینگو

ارائه مشاوره فردی به‌صورت هفتگی: در دوره آنلاین دولینگو، یک جلسه مشاوره هفتگی برای شما فراهم می‌شود تا بهترین استفاده را از روند یادگیری زبان انگلیسی کسب کنید. این جلسات امکان بررسی پیشرفت شما، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای تصحیحی را فراهم می‌آورد تا به شما کمک کند به طور مستمر در مسیر بهبود و پیشرفت قرار گیرید.

ثبت‌نام در کلاس آنلاین دولینگو

برای ثبت‌نام در دوره آنلاین دولینگو مراحل زیر طی کنید:

تماس با مشاوران مؤسسه:

با استفاده از شماره‌های موجود، با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تری درباره خدمات و فرایند ثبت‌نام به دست آورید. مشاوران مؤسسه ابتدا به سوالات و درخواست‌های شما گوش می‌دهند، سپس شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنند.

تعیین سطح و مشاوره رایگان:

پس از دریافت راهنمایی‌ها، زمانی را برای تعیین سطح انتخاب کنید. جلسه تعیین سطح به‌صورت رایگان در دو حالت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این جلسه توسط مدیران و مدرسان مجموعه اجرا می‌شود تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به نقاط قوت و ضعف خودآگاه شوید. همچنین برنامه‌های آموزشی مناسبی برای شما طراحی شود.

دولینگو

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

تقویم و ساعت برگزاری کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک

در جلسه تعیین سطح مدرسان کوییک سطح شما را به‌دقت بررسی می‌کنند. سپس باتوجه‌به زمان و فرصتی که شما دارید و نیز بر اساس ویژگی‌های آزمون دولینگو بهترین برنامه‌ریزی را برای شما انجام می‌دهند. تعداد جلسات کلاس و زمان برگزاری آن به انتخاب و سطح شماست.

تقویم و ساعات برگزاری کلاس‌های آنلاین دولینگو کوییک
زمان شروع کلاس آنلاین دولینگو
مدت‌زمان هر ترم

تعداد ساعات هر ترم
روزهای برگزاری کلاس‌ها
ساعت برگزاری کلاس‌های آنلاین
حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام
۳ هفتهبسته به سطح و روند پیشرفت زبان‌آموز
بسته به نیاز زبان‌آموزان
۲۴ ساعت شبانه‌روز

هزینه کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک

هزینه شرکت در دوره آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک به شرح زیر است:

هزینه کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک
ساعت برگزاری شهریه هر جلسه کلاس آنلاین دولینگو
۸ صبح تا ۹ شب500 هزار تومان
۹ شب به بعد
700 هزار تومان

تجربه‌ای متفاوت از یادگیری زبان انگلیسی با کلاس آنلاین دولینگو

آیا می‌خواهید با سرعت بیشتری یاد بگیرید و انگلیسی را به شکلی منحصربه‌فرد و متفاوت‌تری تجربه کنید؟ حتی اگر در هر سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید، نگران نباشید! شرکت در کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه تخصصی زبان کوییک به شما این فرصت را می‌دهد که به‌سرعت و باکیفیت، مهارت‌های لازم در زبان انگلیسی را بیاموزید! دوره دولینگو مؤسسه تخصصی زبان کوییک باعث بهبود چشمگیر در زمان کوتاهی می‌شود. بسیاری از زبان‌آموزان پس از اتمام این دوره‌ها، نتایج فوق‌العاده‌ای در آزمون دولینگو کسب کرده‌اند. برای اطمینان بیشتر، توصیه می‌شود با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید و زمان تعیین سطح آنلاین خود را هماهنگ کنید. مشاوران باتوجه‌به برنامه شما، زمان مناسبی را برایتان انتخاب می‌کنند، به‌گونه‌ای که شما به‌راحتی و به شکلی رایگان در منزل، برای آزمون دولینگو آماده می‌شوید.

موفقیت در دولینگو

پرسش‌های متداول درباره کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک

چطور می‌توانم در کلاس آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک شرکت کنم؟

کافی است با مؤسسه تماس بگیرید و مشاوران ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

هر جلسه تدریس دولینگو چند ساعت آموزشی است؟

میزان زمان هر جلسه به مدت یک ساعت است.

کلاس‌های آنلاین دولینگو کوییک به‌صورت گروهی برگزار می‌شود یا خصوصی؟

دوره آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک فقط به شکل خصوصی برگزار می‌شوند.

امتحانات کلا‌س‌های آنلاین دولینگو به چه صورت است؟

در طول هر ترم زبان‌آموزان چندین مرتبه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برای انجام آزمون نیازی به حضور فیزیکی ندارند.

چگونه می‌توانم در مؤسسه تخصصی زبان کوییک تعیین سطح شوم؟

برای انجام تعیین سطح، نیاز به حضور فیزیکی شما نیست و اساتید تعیین سطح با هر اپلیکیشنی که برای شما آسان‌تر است، فرایند تعیین سطح را انجام خواهند داد.

برای شرکت در کلاس آنلاین دولینگو به چه وسایلی نیاز دارم؟

شما می‌توانید با هر وسیله‌ای شامل مک‌بوک، رایانه شخصی، لپ‌تاپ و تلفن همراه در کلاس‌ها شرکت نمایید.

آیا می‌توان فقط در بخش آموزش مهارت‌های دولینگو ثبت‌نام کرد؟

بله. در ابتدا مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و آزمون تعیین سطح انجام می‌شود. درصورتی‌که به مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید از ترم 5 که شروع آموزش مهارت‌های دولینگو است، در کلاس آنلاین دولینگو شرکت کنید.

آیا مدرسان مؤسسه کوییک ارزیابی می‌شوند؟

بله. تمامی مدرسان ما تجربه تدریس در کلاس دولینگو را دارند. همه آن‌ها از دانش روز تدریس زبان اطلاع دارند. از طرفی آن‌ها با استاندارد بسیار بالایی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. نشان‌دهنده این است که آنها از شخصیت و تخصص لازم برای تدریس موفق زبان در کلاس آنلاین دولینگو برخوردارند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته