دوره مکالمه زبان انگلیسی

اینکه با دستور زبان انگلیسی آشنا هستید، به‌راحتی فیلم و سریال انگلیسی را تماشا و درک می‌کنید؛ و حتی دایره واژگان گسترده‌ای دارید، برای صحبت‌کردن به زبان انگلیسی کافی نیست. دانستن این حجم گسترده از دانش زبان انگلیسی فوق‌العاده است؛ اما نحوه استفاده از این دانش و جاری‌ساختن آن بر کلام فعالیتی است که نیاز به آموزش، تمرین و تکرار بسیار دارد. برای رفع مشکل عدم توانایی صحبت‌کردن به زبان انگلیسی، شاید اولین و قطعی‌ترین راه شرکت در دوره مکالمه زبان انگلیسی باشد. بی شک با شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی، مهارت‌های لازم برای مکالمه به زبان انگلیسی را در کنار سایر مهارت‌ها یاد خواهید گرفت. به‌عبارت‌دیگر تمامی دوره‌های موسسه تخصصی زبان کوییک بر مبنای آموزش، تمرین و تکرار هر چهار مهارت زبان انگلیسی تعریف شده‌اند. اما این کاملاً طبیعی است که برخی از زبان‌آموزان در یکی از مهارت‌های انگلیسی ضعیف‌تر از سایر مهارت‌ها عمل کنند که معمولاً این ضعف در مهارت اسپیکینگ ظاهر می‌شود. به همین دلیل ما دوره‌های مختلفی از آموزش و تمرین برای تقویت مکالمه را برای زبان‌آموزان در نظر گرفته‌ایم. کلاس‌های مکالمه موسسه تخصصی کوییک باهدف ایجاد محیطی امن برای شنیدن و صحبت‌کردن شکل‌گرفته‌اند. مقاله زیر را تا انتها بخوانید تا با تمام ویژگی‌های متفاوت کلاس‌های آموزش مکالمه انگلیسی موسسه کوییک آشنا شوید و بتوانید با خیالی آسوده در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید.

دوره مکالمه زبان انگلیسی چیست؟

دوره مکالمه زبان انگلیسی با دوره آموزش زبان انگلیسی متفاوت است. چرا که در این دوره تمرکز و هدف اصلی کلاس بر گفتار زبان‌آموز خواهد بود. اما در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، زبان‌آموزان به‌صورت کامل و آکادمیک به یادگیری جنبه‌های مختلف از زبان انگلیسی می‌پردازند. در نتیجه دوره مکالمه زبان برای افرادی مناسب است که تنها می‌خواهند مهارت مکالمه یا اسپیکینگ خود را تقویت نمایند. دوره آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی با تمرکز بر توانایی مکالمه افراد به‌صورت کاربردی طراحی شده است. این دوره‌ها ترفندها و مطالب مفید را بر اساس موقعیت‌های مختلف به زبان‌آموزان آموزش می‌دهند تا بتوانند در مسائل روزمره و موقعیت‌های متفاوت، توانایی صحبت‌کردن به زبان انگلیسی را داشته باشند.

دوره مکالمه زبان انگلیسی

چرا باید در دوره آموزش مکالمه انگلیسی شرکت کنیم؟

در کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی، بحث و گفتگو از جمله عناصر اساسی است که می‌تواند علاقه‌مندی و انگیزه دانش‌آموزان را برانگیزاند. در این کلاس‌ها این فرصت برای آنها فراهم می‌شود تا درباره موضوعاتی که برایشان اهمیت دارد، با دیگران صحبت کنند. ارائه و توجیه عقاید به زبان انگلیسی در این کلاس‌ها، به دانش‌آموزان احساس موفقیت را القا می‌کند. همچنین آنها را تشویق می‌کند که برای بیان عقاید پیچیده از دستور و واژگان پیچیده‌تر زبان انگلیسی استفاده کنند.

دوره حرفه‌ای مکالمه زبان انگلیسی
دوره آموزش مکالمه انگلیسی

کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی در موسسه کوییک به طور سازمان‌یافته و مرتب ارائه می‌شوند. این دوره‌ها بر پایه یک برنامه آموزشی کامل و منطقی تدارک دیده شده‌اند؛ که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه‌شان را بهبود بخشند و اعتمادبه‌نفس بیشتری در ارتباط با زبان انگلیسی کسب کنند. از طریق سال‌ها تدریس و تجربه، این موسسه مطمئن است که با استفاده از منابع آموزشی به‌روز و تکنیک‌های تدریس مؤثر، به زبان‌آموزان خود کمک می‌کند تا به مهارت‌های زبانی لازم برای ارتباط مؤثر در موقعیت‌های واقعی دست یابند.

از دیگر مواردی که می‌تواند شما را به شرکت در دوره مکالمه زبان انگلیسی کوییک ترغیب کند، توجه کلاس مکالمه به سطح شماست. قطعاً حضور در جمعی که همپا و هم‌سطحتان نباشد، می‌تواند نتایج زیان‌باری را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در دوره مکالمه کوییک ما به سطح شما کاملاً واقفیم و برنامه آموزشی مخصوص شما را تنظیم می‌کنیم.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد
آموزش مکالمه زبان انگلیسی

بدیهی است که یادگیری یک زبان جدید مانند انگلیسی با قرارگرفتن در محیط مناسب بسیار مؤثرتر خواهد بود. صحبت‌کردن و شنیدن در محیطی که زبان موردنظر در آن استفاده می‌شود، باعث تقویت مهارت‌های مکالمه، فهم شنیداری، و افزایش اعتمادبه‌نفس زبان‌آموز می‌شود. شرکت در کلاس‌های مکالمه انگلیسی در موسسه Quick می‌تواند این فرصت را به شما بدهد که در یک محیط پویا و فعال، با دیگران ارتباط برقرار کنید و مهارت‌های خود را بهبود بخشید. این فرصت به شما اجازه می‌دهد تا با تمرین‌های مکالمه، بیشترین بهره را از زمان و انرژی خود برای یادگیری زبان انگلیسی ببرید و به شکلی کاملاً طبیعی با زبان آشنا شوید.

به‌روشنی مشخص است که حضور در این دوره‌ها دارای فواید دیگری نیز است، و یکی از این فواید حضور یک استاد ماهر و باتجربه در کنار شماست. مدرسان موسسه کوییک همواره بر پیشرفت شما در طول جلسات متمرکز هستند. آن‌ها به شما نکات و تکنیک‌های جدید را آموزش می‌دهند، اشکالات گفتاری شما را تصحیح می‌کنند و شما را در راه بهبود مهارت‌های زبانی تشویق می‌کنند. با داشتن یک استاد مجرب و فعال در کلاس، شما بهترین فرصت را برای یادگیری و تقویت مهارت‌های زبانی خود خواهید داشت. توانایی مدرسان در تشخیص نیازهای شما، ارائه بازخوردهای سازنده، و انگیزه‌بخشی بیشتر، از جمله عواملی است که به شما کمک می‌کند تا به شکلی مؤثرتر و سریع‌تر در مسیر یادگیری زبان انگلیسی پیش بروید.

آموزش مکالمه انگلیسی

دیگر زمان آن رسیده که دست از سرزنش‌کردن خود بردارید. شما در طول سال‌های گذشته زبان انگلیسی را مطالعه کرده‌اید. در نتیجه به‌خوبی متون انگلیسی را می‌خوانید یا حتی مکالمات را می‌شنوید و درک می‌کنید. اما همچنان نمی‌توانید صحبت کنید، در نتیجه خود را سرزنش می‌کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که کم‌کاری از جانب شما نیست. فقط اینکه به شیوه صحیح این کار را انجام نداده‌اید. با شرکت در کلاس آموزش مکالمه زبان انگلیسی موسسه کوییک به این خودتخریبی پایان خواهید داد.

دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

  • اگر پیش‌ازاین زبان خوانده‌اید و به هر دلیلی دانش خود را به فراموشی سپرده‌اید و می‌خواهید با کمی مکالمه این دانش را بازیابی کنید، کلاس مکالمه زبان انگلیسی مناسب شماست.
  • چنانچه در فکر مهاجرت هستید، این دوره‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. برای حضور در محیط‌های آکادمیک و کاری در یک کشور انگلیسی‌زبان باید همانند بومیان این زبان صحبت کنید. با حضور در دوره آموزش مکالمه انگلیسی حضور در این محیط‌ها را تجربه کنید!
  • گروه دیگری که به آن هاکلاس مکالمه را پیشنهاد می‌کنیم، کسانی هستند که برای یک مصاحبه آماده می‌شوند. برای موفقیت در مصاحبه های کاری، مصاحبه های سفارت و نیز مصاحبه های تحصیلی در مقطع ارشد و دکتری می‌توانید دوره مکالمه را انتخاب کنید.
  • کسانی که باید در آزمون‌های زبان مانند آزمون آیلتس ، تافل و دولینگو شرکت کنند، می‌توانند از این کلاس‌ها بهره ببرند. البته همان‌طور که می‌دانید در موسسه کوییک کلاس‌های آمادگی آزمون‌های تافل، آیلتس و دولینگو برگزار می‌شود و در طول ترم‌ها آزمون‌های شبیه‌ساز و آزمایشی اجرا می‌شود که شما می‌توانید آنها را برای تجربه کامل آموزش امتحان کنید. اما اگر در آزمون زبان دیگری قصد شرکت دارید یا فقط به‌خوبی در بخش اسپیکینگ ظاهر نمی‌شوید، کلاس مکالمه کوییک بهترین انتخاب ممکن برای شماست.

هرکسی که بخواهد انگلیسی را صحبت کند می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند. اما موضوعی که باید حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که حداقل باید با زبان انگلیسی آشنا باشید. کمی دستور زبان بدانید و به واژگان روزمره برای شروع کار مسلط باشید. اگر در سطح کاملاً صفر هستید، سایر دوره‌های کوییک را به پیشنهاد می‌کنیم. در موسسه زبان کوییک دوره‌های متفاوتی از آموزش زبان وجود دارد که می‌توانید بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کنید. این دوره‌ها به‌صورت حضوری و آموزش آنلاین زبان و نیز گروهی و خصوصی برگزار می‌شوند و تمرکز آن‌ها بر آموزش زبان انگلیسی است. به‌عبارت‌دیگر آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد را می‌توانید بیاموزید.

آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی به‌صورت گروهی در موسسه کوییک

دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت گروهی نیز در موسسه کوییک برگزار می‌شود. این دوره به محوریت بحث آزاد یا فری دیسکاشن اجرا می‌شود. هدف از این دوره آموزش و تجربه شنیدن و صحبت‌کردن در موقعیت‌های روزمره به زبان انگلیسی است. همراهی سایر زبان‌آموزان و شنیدن نظرات متفاوت آن‌ها، محیطی کاربردی و پویا را برای آموزش زبان به وجود می‌آورد. شرکت در این دوره باعث بالارفتن اعتمادبه‌نفس، دایره واژگان و مهارت‌های اسپیکینگ و لیسنینگ می‌شود. در دوره‌های مکالمه، رویکرد موضوع‌محور به کلاس‌ها ابعاد جدیدی اضافه می‌کند.

در هر جلسه، یک یا دو موضوع به‌عنوان محور انتخاب می‌شود که این موضوعات از طرف استاد به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. قبل از شرکت در کلاس، زبان‌آموزان به تحقیق و تمرین روی موضوعات مشخص می‌پردازند تا با داشتن اطلاعات کافی و آمادگی لازم برای مواجهه با چالش‌های موجود در کلاس، حضور پربارتری داشته باشند. سطح متوسط (Intermediate) یا بالاتر، مناسب‌ترین سطح برای شرکت در دوره‌های مکالمه هستند؛ زیرا افراد با این سطوح توانایی برقراری مکالمات پیچیده‌تر و گسترده‌تر را دارند. این افراد می‌توانند در موضوعات گوناگونی از جمله بحث درباره اخبار روزمره، تفسیر فیلم و موسیقی، برنامه‌های آینده، تفسیر تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی و… شرکت کنند. همچنین، آنها می‌توانند اصطلاحات عامیانه و روزمره را درک کرده و از آنها در مکالمات خود استفاده کنند و به‌راحتی ایده‌ها و نظرات پیچیده‌تر خود را بیان کنند.

آموزش مکالمه زبان

کلاس مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت خصوصی در موسسه کوییک

مکالمه فعالیتی است پویا و اجتماعی؛ به زبان ساده‌تر شما برای تمرین و یادگیری اسپیکینگ انگلیسی به یک شنونده یا گوینده نیاز دارید تا تمرکز این شخص بر شما باشد. کلامتان را بشنود، منظورتان را درک کند، در صورت نیاز کلامتان را اصلاح کند و پاسخ مناسب به شما بدهد. البته تمامی این مراحل باید بر اساس گفتار یک انگلیسی‌زبان بومی انجام شود. داشتن چنین محیط و چنین شخصی می‌تواند یک موهبت باشد؛ زیرا در کمترین زمان ممکن شما را در مکالمه به انگلیسی ماهر خواهد ساخت. دقیقاً کلاس مکالمه خصوصی کوییک چنین موهبتی است.

اساتید ماهر و باتجربه کوییک با شما در کلاس درس حاضر می‌شوند و سطح شما را می‌سنجند و البته پله‌پله تا سطحی که می‌خواهید، پیشرفت شما را تضمین می‌کنند. برنامه‌ریزی این دوره کاملاً انحصاری است و بستگی به سطح شما دارد. برای شرکت در این دوره شما هیچ محدودیتی ندارید، با هر سطحی می‌توانید شرکت در این دوره را امتحان کنید. همچنین کلاس‌های خصوصی دارای انعطاف بیشتری نسبت به زمان برگزاری هستند و می‌توانند بر اساس درخواست شما تنظیم شوند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا زمان و جلسات را مطابق با برنامه شخصی و زمان‌های فردی خود تنظیم کنید. در کل، کلاس‌های خصوصی به شما امکان می‌دهند تا بهترین برنامه آموزشی را برای خود انتخاب کنید و به شکلی کارآمد و باانگیزه به اهداف زبانی خود برسید. همین حالا تعیین سطح شوید!

آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع

نحوه ثبت‌نام در دوره مکالمه زبان انگلیسی کوییک

برای ثبت‌نام در دوره گروهی مکالمه یا کلاس‌های خصوصی تقویت مکالمه زبان انگلیسی موسسه تخصصی زبان کوییک باید با ما تماس بگیرید. با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند و اطلاعات دقیق‌تری درباره دوره‌های موجود و شرایط ثبت‌نام را به شما می‌گویند. این مشاوران می‌توانند به شما کمک کنند تا دوره‌ای را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده می‌کند. در قدم بعدی با کمک مشاوران، شما باید تعیین سطح شوید. این مهم‌ترین قدم در امر آموزش است. انتخاب نحوه اجرای جلسه تعیین سطح به عهده شماست، می‌خواهید آنلاین این کار را انجام دهید یا به‌صورت فیزیکی در یکی از شعب موسسه کوییک حاضر شوید. این جلسه به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. نتایج جلسه تعیین سطح یک دید کلی به شما و مشاوران ما خواهد داد؛ به عبارتی دیگر این نتایج نقطه آغاز پیشرفت شما در مکالمه انگلیسی است.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

ویژگی‌های دوره مکالمه موسسه تخصصی زبان کوییک

  • آموزش تلفظ صحیح کلمات و جملات: این شامل آموزش تلفظ در دو لهجه American و British توسط اساتید متخصص کوییک است. این آموزش به شما کمک می‌کند تا تلفظ صحیح را در مکالمات خود بکار ببرید و از درستی ارتباطات خود مطمئن شوید.
  • گفتگو درباره موضوعات متنوع: در کلاس‌های مکالمه، اساتید به شما موضوعات مختلفی را ارائه می‌دهند که شما را در مکالمات روزمره و مواجهه با موقعیت‌های واقعی تقویت می‌کند.
  • ارزیابی پیوسته عملکرد شما: اساتید به طور مداوم عملکرد شما را در مکالمات بررسی می‌کنند و با ارائه بازخورد‌های مفید، به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های اسپیکینگ خود را بهبود دهید.
  • برگزاری جلسات حضوری یا آنلاین: کلاس‌های مکالمه خصوصی به‌صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند که این امکان را به شما می‌دهد تا بهترین گزینه را برای شرکت در کلاس انتخاب کنید.
  • آمادگی برای بخش اسپیکینگ آزمون‌های زبان انگلیسی: اساتید باتجربه در کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند تا برای بخش اسپیکینگ آزمون‌های زبان انگلیسی آماده شوید و مهارت‌های لازم را به دست آورید.
  • آشنایی با فرهنگ و زندگی کشورهای انگلیسی‌زبان: باتجربه زندگی در کشورهای انگلیسی‌زبان، اساتید می‌توانند به شما اطلاعاتی درباره فرهنگ و رفتارهای مربوط به این کشورها را ارائه دهند؛ این به شما کمک می‌کند تا در مکالمات خود بهتر به موضوعات مربوط به این فرهنگ‌ها پاسخ دهید.
  • آموزش اصطلاحات و ضرب‌المثل‌ها: اساتید در کلاس‌های مکالمه اغلب از اصطلاحات و عبارات رایج در مکالمات روزمره استفاده می‌کنند و با توضیح و استفاده از آنها، شما می‌توانید آشنایی بیشتری با این اصطلاحات پیدا کنید.
  • افزایش اعتمادبه‌نفس: با شرکت فعال در مکالمات گروهی و تمرین‌های مکالمه، اعتمادبه‌نفس شما در انجام مکالمات روزمره بهبود می‌یابد و شما خود را در موقعیت‌های مختلف زبانی محک می‌زنید.

هزینه کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی موسسه کوییک

هزینه شرکت در کلاس‌های مکالمه خصوصی و گروهی موسسه کوییک به شرح زیر است:

نام دوره مکالمهتعداد جلسات هر ترمظرفیت کلاسشهریه
دوره مکالمه گروهی (free discussion)105 تا 8 نفر1.950.000 تومان (تمامی جلسات)
دوره خصوصی مکالمه
متغیر
1 نفر
500.000 تومان به ازای هر جلسه

سؤال‌های پرتکرار در زمینه دوره حرفه‌ای مکالمه زبان انگلیسی

به سؤال‌های زیر درباره دوره مکالمه زبان انگلیسی پاسخ می‌دهیم. شاید سؤال شما در این میان باشد!

چرا مانند یک انگلیسی‌زبان، روان و حرفه‌ای مکالمه نمی‌کنم؟

ممکن است به‌عنوان یک انگلیسی‌زبان غیربومی، مشکلاتی در مکالمه و انتقال افکار و ایده‌های خود داشته باشید. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره گروهی یا خصوصی مکالمه کوییک است. این دوره‌ها با استفاده از روش‌های آموزشی منحصربه‌فرد، به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های مکالمه‌ی خود را بهبود بخشیده و به سطحی بالاتر از قبل برسید.

کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی چندنفره برگزار می‌شوند؟

دوره مکالمه زبان انگلیسی موسسه کوییک به‌صورت یک‌نفره در کلاس خصوصی برگزار می‌شود. همچنین ظرفیت کلاس‌های گروهی 5 تا 8 است.

امکانش هست بدون تعیین سطح ثبت‌نام کنیم؟

تعیین سطح برای شروع هر یک از دوره‌های موسسه کوییک الزامی است. اما چنانچه زبان‌آموز سایر دوره‌های کوییک باشید، برای شرکت در دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی ما نیازی به تعیین سطح نیست.

دوره آموزش مکالمه انگلیسی کوییک مناسب چه کسانی است؟

این دوره برای افرادی مناسب است که به دنبال یک تجربه آموزشی هستند که تمرکز اصلی آن بر توسعه مهارت‌های گفتاری در زبان انگلیسی و بهبود توانایی مکالمه آنها باشد. همچنین این دوره برای افرادی که علاقه‌مند به بهبود سریع مهارت‌های مکالمه‌شان هستند و تمایل دارند در این زمینه پیشرفت کنند، مناسب است.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته