کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟

آیا می‌خواهید مهارت‌های انگلیسی خود را بیشتر کنید؟ یا شاید دوست دارید فرزندتان مهارت‌هایی که برای برقراری ارتباط بین‌المللی به آن نیاز دارد، را یاد بگیرد؟ در هر صورت، باید بدانید که کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟ کدام یک آموزش‌های با کیفیت‌‌تری دارد تا بتواند راه را برای شما یا فرزندتان هموار کند. شما می‌توانید با تسلط بر مهارت‌های زبان انگلیسی تمامی دانشی که در مدرسه، دانشگاه و تجارت و کسب‌وکار را کسب کرده‌اید را در سطح بین‌الملل ارائه کنید.

البته بسیاری از ما برای یادگیری یک زبان جدید مشکل داریم. اما بسیاری از ما به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستیم که یکی از این زبان‌های مورد تقاضا انگلیسی است. یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند آسان باشد به خصوص اگر درآموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی ثبت نام کنیم. اما، هر آموزشگاه انگلیسی خوب نیست. شما باید ویژگی‌هایی را فهرست کنید تا بتوانید که یک آموزشگاه زبان خوب و بالاتر از حد متوسط را پیدا کنید.

در اینجا چند ویژگی آمده است تا از فاکتورهای موثر بر کیفیت آموزش در آموزشگاه‌های زبان مطلع شوید و پی‌ببرید که کدام آموزشگاه زبان بهتر است.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان خوب

یک آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد :

آموزشگاه زبان با تجربه وسیع

آموزشگاهی که تجربه زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی دارد می‌تواند انواع مختلف دوره‌ها را برای زبان‌آموزان ارائه کند. اینکه معلمان انگلیسی آموزشگاه بدانند که هر فرد نیازهای یادگیری متفاوتی دارد، بسیار مهم است. در این صورت معلم روش تدریس خود را بر این اساس تطبیق دهد.

موسسه زبان برگزارکننده دوره‌های جامع انگلیسی

یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب باید دوره‌های انگلیسی جامعی داشته باشد که سطوح و اهداف متفاوتی را در نظر بگیرد. دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی باید به گونه‌ای پیشرفته طراحی شوند به طوری که مفید و کاربردی باشند.

آموزشگاه با برنامه کلاسی انعطاف‌پذیر

زندگی امروزه سراسر کار وتکاپوست. همه مشغله کاری دارند و وقت کافی برای انجام برخی فعالیت‌های فوق‌برنامه ندارند. آموزشگاه انگلیسی خوب جدول زمانی انعطاف‌پذیری را برای کلاس‌های خود ارائه می‌دهند تا بتواند با برنامه زندگی زبان‌آموزان مختلف مناسب باشد.

دارا بودن انواع کلاس‌های زبان

بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی، کلاس‌های ارزانی را ارائه می‌دهند که تعداد زیادی زبان‌آموز را در یک کلاس ثبت‌نام می‌کنند. به دنبال آموزشگاه زبان انگلیسی باشید که کلاس‌های گروهی کوچکی را برگزار می‌کند. در این صورت می‌توانید مطمئن شوید که در کلاس توجه کافی به شما می‌شود. بهتر است، آموزشگاهی را پیدا کنید که کلاس‌های خصوصی را برای آموزش متمرکزتر ارائه دهد تا سریع‌تر یاد بگیرید.

برنامه درسی انگلیسی با کیفیت

برنامه درسی آموزشگاه انتخابی خود را بررسی کنید تا ایده بهتری در مورد کیفیت دروس خود داشته باشید. برخی از آموزشگاه‌ها جلسات آزمایشی را ارائه می‌دهند. به این معنی که به شما اجازه دهند در زمان ثبت‌نام در کلاسی شرکت کنید تا مطمئن شوید که انتظارات شما را برآورده می‌شود. کلاس‌های آزمایشی یک راه عالی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید با آن دوره ادامه دهید یا خیر، هستند.

ارائه برنامه درسی جامعی برای بزرگسالان

چه کلاس‌های خصوصی، کلاس گروهی کوچک، دوره‌ مکالمه انگلیسی یا حتی انگلیسی تجاری باشد، شما به یک آموزشگاه انگلیسی نیاز دارید تا بتواند تمامی دوره‌های متفاوت را ارئه دهد.  به عنوان مثال، شما ممکن است بعد از گذراندن دوره کلاس گروهی به دنبال کلاس خصوصی باشید، آموزشگاه باید بتواند انواع دوره‌ها را به شما پیشنهاد دهد.

ممکن است به دنبال کلاس عمومی باشید تا شبکه سازی انجام دهید.  با شرکت در کلاس‌های یک آموزشگاه خوب زبان می‌توانید شبکه‌سازی خوبی با دوستان یا مخاطبین جدید بسازید و با آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید. پس اینکه آموزشگاه بتواند نیازهای مختلف را پاسخگو باشد نشان دهنده خدمات با کیفیت آن‌هاست.

دوره‌های متنوع برای کودکان

برای کوچولوی شما عالی خواهد بود که از نوپایی آموزش زبان را شروع کند. به همین دلیل است که برخی از برنامه‌هایی که آموزشگاه انتخابی باید مناسب هرسنی باشد.  مطمئناً ایده خوبی برای کودک شما خواهد بود که زبان را به طور کامل درک کند و از آن به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر استفاده کند. پس آموزشگاهی را انتخاب کنید که از نوپایی تا دورهای پیشرفته زبان انگلیسی را داشته باشد.

کلاس زبان انگلیسی

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب

در ادامه قصد داریم که کلاس‌های پیشرفته‌ای که یک آموزشگاه زبان خوب باید داشته باشد را لیست کنیم. با ما همراه باشید.

لیست کلاس‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی

آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی نیازمند اطلاع از الگوهای امتحانی است. اینکه بدانید ساختار آزمون چگونه است، چه نوع سؤالاتی از شما می‌پرسد، و چگونه می‌توانید در نهایت از این اطلاعات برای کسب نمره بالا در روز آزمون استفاده کنید.  پس شما باید آزموشگاه زبانی را انتخاب کنید که بهترین متد آموزش داشته باشد و سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به موفقیت را برای شما برنامه‌ریزی کند.

در ادامه نگاهی کوتاه به هر یک از این آزمون‌های محبوب بین‌المللی خواهیم داشت.

نگاهی به آزمون تافل برای داوطلبان زبان

تافل (مخفف عبارت آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) یک آزمون استاندارد آکادمیک انگلیسی است که در درجه اول از دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های ایالات‌متحده گرفته می‌شود. تافل همچنین به عنوان مدرکی برای اثبات توانایی زبان انگلیسی توسط برخی از دانشگاه‌های خارج از ایالات‌متحده پذیرفته شده است.

تافل در واقع مجموعه‌ای از تست‌هاست که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به آزمون تافل iBT و تافل Essentials اشاره کرد.

این آزمون از چهار بخش ریدینگ، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن تشکیل شده است. تافل iBT یک آزمون طولانی و سخت (3 ساعت) است که برای ارزیابی آمادگی یا عدم آمادگی دانشجویان برای تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان طراحی شده است.

بسیاری از داوطلبان قبل از شرکت در آزمون بین 3 تا 6 ماه برای تافل آماده می‌شوند. آزمون TOEFL Essentials به گونه‌ای طراحی شده است که یک آزمون انگلیسی ساده و ارزان باشد.

نگاهی به آزمون آیلتس

آیلتس مخفف سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی است. آزمونی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی است و یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین مدارک زبان انگلیسی در جهان برای تحصیل و مهاجرت است.

آزمون آیلتس برای افراد غیر انگلیسی زبانی که به دنبال تحصیل یا کار در یک محیط انگلیسی زبان هستند، طراحی شده است. این آزمون یک سیستم بین‌المللی شناخته شده برای تست توانایی زبان انگلیسی در چهار مهارت گوش دادن، درک مطلب، نوشتن، و صحبت كردن است.

آزمون آیلتس دو نوع مختلف دارد و پس از دریافت کارنامه، نمره آیلتس شما دو سال اعتبار دارد.

  • آیلتس آکادمیک برای دانشجویان بین‌المللی است که مایل به تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان یا پیوستن به یک موسسه آموزش عالی هستند.
  • آیلتس جنرال بر مهارت‌های مورد نیاز برای حضور در اجتماعی و محل کار به زبان انگلیسی تمرکز دارد. این آزمون برای کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا و نیوزلند را دارند، ایده‌آل است.

نگاهی به آزمون دولینگو

دولینگو یک آزمون ارزیابی مهارت زبان انگلیسی است که مناسب متقاضیان بین‌المللی در بسیاری از دانشگاه‌های ایالات‌متحده و کانادا است. برخلاف تافل و آیلتس، آزمون انگلیسی دولینگو بر حسب تقاضا و از طریق رایانه شما گرفته می‌شود.

آزمون زبان انگلیسی دولینگو تمام مهارت‌های زبان انگلیسی از جمله خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می‌کند. هر راهی که به طور معمول این مهارت‌های زبان انگلیسی را یاد بگیرید و تمرین کنید به شما کمک می‌کند تا برای آزمون آماده شوید.

ممکن روش آموزشی شما شامل تماشای فیلم به زبان انگلیسی، صحبت با دوستانتان، خواندن روزنامه و مجلات و تمرین نوشتن باشد.

آزمون‌های بین‌المللی زبان

یک آموزشگاه زبان خوب مسیر مشخصی برای رسیدن به موفقیت در آزمون های بین المللی دارد.

نگاهی بر آزمون تافل آنلاین (Home Edition)

در دوران کرونا زندگی همه تقریباً مختل شد و بسیاری از مردم مجبور شده‌اند برای مدت طولانی در خانه بمانند. سازمان ETS که طراح آزمون TOEFL iBT هستند با اجرای راه حل آزمون در خانه برای کمک به رفع نیازهای دانش‌آموزان و موسسات در سراسر جهان، به سرعت توانستند که در این شرایط مشکل را حل کنند.

آزمون تافل آنلاین (Home Edition) اکنون برای مدت زمان محدودی در دسترس است تا به داوطلبان کمک کند تا در عین حال که در خانه امن خود هستند، بتوانند مدرک تافل را نیز دریافت کنند. این آزمون همان آزمون TOEFL است که صدها هزار داوطلب در طول سال‌ها در یک مرکز آزمون در آن شرکت کرده‌اند،  فقط اکنون در خانه برگزار می‌شود و به‌طور آنلاین توسط یک ناظر انسانی نظارت می‌شود.

آزمون CAEL

CAEL تنها آزمونی است که نمایشی واقعی از میزان تسلط به زبان برای دانشگاه‌های کانادا ارائه می‌دهد. این آزمون ارزیابی می‌کند که چگونه مهارت‌های گفتاری، خواندن، گوش دادن و نوشتن خود را برای انجام تکالیف آکادمیک که در سال اول تحصیل در یک دانشگاه یا کالج کانادا با آن ها روبرو می‌شوید، استفاده کنید.

آزمون GRE

Graduate Record Examination که به اختصار GRE نامیده می‌شود، آزمونی استاندارد است که مهارت‌های استدلالی و تحلیلی داوطلب در خواندن، نوشتن و ریاضیات را ارزیابی می‌کند. امتحان سختی نیست و به دانش پیشرفته در یک دوره کالج خاص نیز نیاز ندارد. این آزمون به دانشگاه‌ها دیدی در مورد حل مسئله و تفکر انتقادی دقیق مورد نیاز در مقطع تحصیلات تکمیلی داوطلب می‌دهد اینکه چه میزان واجد شرایط ورود به دانشگاه است.

GRE برای پذیرش در اکثر برنامه‌های تحصیلات تکمیلی، به استثنای دانشکده حقوق و دانشکده پزشکی، مورد نیاز است. کسب نمره بالا در GRE به طور قابل توجهی شانس داوطلب را برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد افزایش می‌دهد که به نوبه خود تأثیر طولانی مدت بر رشد شغلی دارد.

آزمون PTE

آزمون آکادمیک پیرسون انگلیسی (PTE) یک آزمون پیشرو و سه ساعته مبتنی بر رایانه است.این آزمون برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی برای تحصیل، مهاجرت و ثبت نام در کالج است. آزمون PTE در سطح بین‌المللی شناخته شده است. نتایج این آزمون در مدت پنج روز کاری اعلام می‌شود.

این آزمون سه بخش اصلی دارد:  صحبت کردن و نوشتن (همزمان)، گوش دادن و خواندن. PTE به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های زبانی خود را که توسط هوش مصنوعی بی‌طرفانه ارزیابی می‌شود را نشان دهید.

آزمون TOIEC

TOEIC Test 2021 یا Test of English for International Communication یک آزمون بین‌المللی برای مهارت زبان انگلیسی برای افراد غیر انگلیسی زبان در بیش از 150 کشور جهان است.

این آزمون توسط  ETS (سرویس آزمون آموزشی) در سطح بین‌المللی برای ارزیابی میزان مهارت مکالمه و نوشتار انگلیسی داوطلبی که می‌خواهد برای تحصیل یا کار به خارج از کشور برود، برگزار می‌شود.

آزمون TOEIC Listening & Reading یک آزمون کاغذی و مدادی و چند گزینه‌ای است که 2 ساعت طول می‌کشد. در حالی که آزمون Speaking و Writing مبتنی بر رایانه است. این آزمون 12 بار در سال در آمریکا و کانادا برگزار می‌شود.

خب، تا اینجا در مورد ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب را بررسی کردیم. هر چه دوره‌های تخصصی بیشتری برگزار کنند، نشان دهنده میزان کیفیت و تجربه آموزش موسسه زبان است.

حالا نوبت به بررسی میزان تاثیر مدرسان در آموزش زبان انگلیسی می‌پردازیم. مدرسان یک موسسه زبان باید چه مدارکی داشته باشند تا بتوان از کیفیت تدریس اطمینان داشت؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

آزمون‌های بین‌المللی

آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی نیازمند اطلاع از الگوهای امتحانی است.

مدارک مهم برای معلمان ESL

دقت داشته باشید داشتن مدرک زبان مهم‌تر از داشتن تجربه نیست. اما داشتن مدرک زبان ابزار قدرتمندی برای آموزش است و به مدرس این امکان را می‌دهد که به تدریس از منظر دیگری نگاه کند. اگر تجربه در کنار مدرک قرار بگیرد می‌توان گفت که شما بهترین مدرس را دارید.

مواردی که در ادامه آمده‌اند بهترین گواهینامه‌ها برای معلمان ESL هستند. ما هر کدام از این مدارک را معرفی می‌کنیم و به بیان تفاوت‌های آن‌ها می‌پردازیم.

لیست گواهینامه مناسب معلمان زبان انگلیسی

اول، باید بدانید که بین مدرک زبان انگلیسی و گواهینامه معلمی انگلیسی تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از موسسه یا مدرسه‌ای که زبان انگلیسی را در آن یاد گرفته‌اید گواهینامه یا دیپلم داشته باشید و یا  اینکه می‌توانید در یکی از آزمون‌های معروف شرکت کنید و مدرک زبان بگیرید.

در ادامه به لیستی از پرطرفدارترین مدارک زبان مخصوص مدرسان زبان اشاره کرده‌ایم.

1. آزمون آیلتس برای مدرسان زبان

نام آیلتس مخفف “سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی” است و در بریتانیا بسیار محبوب است. این آزمون دارای دو نسخه است، یکی به نام “آیلتس آکادمیک” و دیگری به نام “آیلتس عمومی” شناخته می‌شود. شما می‌توانید یکی از این دو را که برایتان بهتر است را انتخاب کنید.

معلم زبان انگلیسی باید مدرک آیلتس آکادمیک داشته باشد.

در این آزمون نمره‌ای بین 1 تا 9 برای هر بخش، شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن داده می‌شود و میزان تسلط در هر یک از این مهارت‌ها را ارزیابی خواهند کرد.

2. آزمون تافل برای مدرسان زبان

نام تافل مخفف عبارت “Test of English as a Foreign Language” است و عملاً با آیلتس فرق چندانی ندارد. اما در ایالات‌متحده آمریکا یا کشورهایی که انگلیسی آمریکایی صحبت یا تدریس می‌شود، تافل محبوبیت بیشتری دارد.

در آزمون تافل انواع مهارت‌ها را ارزیابی می‌کنند. مهارت‌هایی آزمون تافل، مشابه آیلتس است:  شنیداری، درک مطلب، صحبت کردن و نوشتاری.

بنابراین، با داشتن این گواهینامه‌ها، باید یکی از دوره‌های زیر را انتخاب کنید تا شما را به یک مدرس معتبر ESL یا EFL تبدیل کند.

در نهایت مدرس شما به عنوان یک معلم انگلیسی برگزیده برای موسسه آموزشی انتخابی خواهد بود.

3. آزمون TESOL برای معلمان زبان

نام گواهینامه TESOL مخفف عبارت “آموزش انگلیسی به سخنرانان زبان های دیگر” است و همانطور که قبلاً گفتیم ابزارها و مهارت‌هایی را برای استفاده در کلاس در اختیار شما قرار می‌دهد. این آزمون سطوح مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به تجربه تدریس و/یا نیازتان، آزمون طولانی‌تر یا کوتاه‌تر را انتخاب کنید.

این دوره در ایالات‌متحده آمریکا و استرالیا بسیار محبوب است و می‌توان از آن برای کار در کشورهای غیر انگلیسی زبان و همچنین انگلیسی زبان استفاده کرد. این گواهینامه می‌تواند شما را برای آموزش زبان انگلیسی به تاجران یا حتی به مهاجران یا پناهندگانی که نیاز به سازگاری با کشور جدید خود دارند، آماده کند.

4. آزمون TEFL برای معلمان زبان

نام TEFL مخفف “آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی” است. این گواهی بسیار شبیه به گواهینامه TESOL است. اما TEFL از محبوبیت بیشتری در بریتانیا برخوردار است.

TEFL گواهینامه‌ای است که در همه جای دنیا پذیرفته شده است و عمدتاً برای تدریس در کشورهای غیر بومی انگلیسی زبان کاربرد دارد. اگر مدرس توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی در سطح انگلیسی زبانان داشته باشد، می‌تواند در این آزمون موفق شود.

موسسات مختلفی وجود دارند که این دوره‌ها را ارائه می‌دهند، بنابراین شما باید به دنبال آموزشگاه زبانی باید که این دوره‌ها را با متد تدریس پیشرفته ارائه دهند.

5. TESL

نام TESL مخفف “آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم” است.  این مدرک روش‌های تدریسی را از معلمان مورد ارزیابی قرار می‌دهد که برای مهاجران یا افرادی که در کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنند بسیار مناسب است.

TESL بسیار متفاوت از TOEFL و TESOL است.  این آزمون بیشتر مربوط به تدریس در کشورهای انگلیسی زبان است. در نتیجه، این آزمون بین افراد بومی زبانی که به دنبال کار در کشور خود هستند، محبوبیت بیشتری دارد.

6. آزمون TKT مخصوص مدرسان زبان

نام TKT مخفف عبارت “Teaching English Test” است. اگر قصد دارید که مدرک پیشرفته مانند CELTA یا DELTA را اخذ کنید، نقطه شروع گرفتن این مدرک است.

TKT دارای سه ماژول است: اولی “پیشینه آموزش زبان”، دومی “برنامه‌ریزی برای آموزش زبان” و سومی “مدیریت کلاس درس” نام دارد. بسته به در دسترس بودن و نیازها، می‌توانید یکی از آنها را جدا یا تمام آن‌ها را انتخاب کنید.

7. CELTA

نام CELTA مخفف “گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان” است. مدرک پیشرفته‌ای است که توسط سندیکای امتحانات محلی دانشگاه کمبریج (UCLES) CELTA ارائه شده است، و برای مثال، مؤسسات مهمی مانند شورای بریتانیا نیز آن را تایید کرده‌اند.

برای شرکت در آزمون CELTA، به مدرک زبان انگلیسی و داشتن حداقل 20 سال سن نیاز دارید. در این آزمون می‌توان به دو صورت شرکت کرد:

می‌توانید در آن به صورت آنلاین شرکت کنید (13 تا 14 هفته با دوره‌های کارآموزی)

یا می‌توانید به صورت حضوری در آن شرکت کنید (4 هفته با دوره کارآموزی نیز).

8. DELTA

نام DELTA مخفف عبارت ” دیپلم آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان” است و مدرک پیشرفته‌ای است که سازمان TEFL آن را طراحی کرده است. این آزمون دارای سه ماژول است: اولی در مورد درک زبان، روش شناسی و منابع آموزشی است.

دومی در مورد توسعه یک روش حرفه‌ای است و در روش سوم شما انتخاب می‌کنید که آیا می‌خواهید در مورد توسعه یک روش حرفه‌ای بهتر یا در مورد مدیریت آموزش زبان انگلیسی بیاموزید.

البته، می‌توانید گزینه‌های بیشتری برای دریافت گواهینامه به عنوان مدرس انگلیسی پیدا کنید، اما این 8 مورد بسیار محبوب هستند.

علاوه بر مدرس خوب یک آموزشگاه زبان خوب باید تجهیزاتی داشته باشد تا مدرس بتواندبا تکیه بر متد‌های روز دنیا تدریس کند.

بهترین آموزشگاه‌ زبان

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب

مروری بر بهترین آموزشگاه‌ زبان

یادگیری زبان انگلیسی یک سرمایه‌گذاری است که از بسیاری جهات برای شما سودمند خواهد بود. قبل از انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی برای به حداکثر رساندن زمان و هزینه ارزشمند خود، حتما این ویژگی‌ها را در نظر بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم که تمام ویژگی‌هایی که باید در انتخاب آموزشگاه زبان خوب درنظر داشته باشیم را به صورت جامع و کاملی بررسی کردیم.  برای داشتن ایده‌ای از نحوه پیش رفتن دروس شما پس از ثبت‌نام در دوره زبان انگلیسی، شرکت در برخی کلاس‌های آزمایشی بسیار مهم است. در این صورت تصور بهتری از نحوه تدریس و برنامه درسی خواهید داشت.

اگر شما فرصت کافی برای کشف آموزشگاه زبان چه برای کودکان و چه برای آمادگی آزمون‌های بین‌المللی ندارید، می‌توانید به موسسه تخصصی زبان کوییک سری بزنید. موسسه زبان تخصصی کوییک با تکیه بر متدهای روز دنیا با عنوان LQuick توانسته است که داوطلبان آزمون‌های بین‌المللی را در کمترین زمان به هدفشان برساند.

حتما به سایت موسسه سر بزنید و اطلاعات تکمیلی در مورد کلاس‌های آن را از طریق تلفن‌های موجود در سایت جویا شوید. اگر تهران نیستید، نگران نباشید، تمامی دوره‌های این موسسه با متد Quick به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود. پس همین حالا فرم مشاوره را پر کنید و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
Sogand

موسسه تخصصى زبان كوييك بدون اغراق يكى از بهترين موسسات زبان تهران هست و من به شخصه بهشون ايمان دارم ، روش و متد آموزشى موسسه بسيار حساب شده و منظم هست و باعث ميشه مطالب دسته بندي شده و مرتب اموزش داده بشه و طبيعتا بازدهى بالايي داشته باشه
ممنون از استاد ذوالفقارى و استاد جهانى فر كه از بهترين استاد هاى زبان هستن

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Sogand

ممنون از حسن نظر شما

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته