کلاس خصوصی آیلتس

آیا قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشور یا دانشگاهی انگلیسی زبان را دارید؟ آیا تابحال هیچ مطالعه‌ای در زمینه انگلیسی نداشته‌اید؟ و یا تا حدی با زبان انگلیسی آشنایی دارید اما نمی‌توانید به تنهایی برای کسب نمره بالای آیلتس آماده شوید؟ نگران نباشید شما در هر سطح زبان انگلیسی که باشید می‌توانید با کلاس‌های خصوصی آیلتس در موسسه کوییک به نمره‌‌ی حداقل ۶ در آزمون آیلتس دست پیدا کنید!

با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک می‌توانید در مهارت‌های چهارگانه آزمون آیلتس شامل اسپیکینگ٬ ریدینگ٬ لیسنینگ و رایتینگ به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. به عبارت دیگر، شرکت در این کلاس‌های خصوصی آیلتس کوییک باعث می‌شود که کاملاً پتانسیل‌های شما در تمام مهارت‌های چهار‌گانه آیلتس شکوفا شوند بدون آنکه نیاز باشد که شهریه اضافی پرداخت کنید.

با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با تمامی شرایط کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک آشنا شوید.

کلاس‌‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک مناسب چه کسانی است؟

اگر شرایط زیر را دارید دوره‌های خصوصی آیلتس موسسه تخصصی زبان کوییک برای شما بهترین گزینه است:

دوره‌های خصوصی آیلتس
  • افرادی که قصد دارند خیلی زود مهاجرت کنند! 

در صورتی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را  دارید و بایستی در مدت زمان مشخصی نمره آیلتس خود را به حداقل مورد نیاز دانشگاه ها برسانید دوره‌های خصوصی آیلتس برای شما مناسب می‌باشند. به عبارت دیگر آموزش خصوصی آیلتس برای افرادی که Deadline دارند گزینه مناسبی است.

کلاس خصوصی آیلتس برای افرادی که وقتشان طلاست
  • افرادی که وقتشان طلاست!

برای کسانی که دوست دارند بیشترین بهروه‌وری و دستاورد را در طول یک ساعت کلاس داشته باشند٬ شرکت در کلاس‌های خصوصی می‌تواند بازدهی بیشتری در مدت زمان مشخص٬ نسبت به کلاس های گروهی برایشان داشته باشد. پس اگر زمانتان برای شما از هزینه مهم‌تر است دوره‌های خصوصی آیلتس برای شما بهترین گزینه است.

شرکت در کلاس آنلاین خصوصی آیلتس
  • افرادی که قصد شرکت در کلاس آیلتس آنلاین دارند

در صورتی که در به هر دلیلی نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری موسسه شرکت نمایید٬ شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس (به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی)٬ گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. چرا که کلاس‌های خصوصی آنلاین آیلتس٬ بازدهی بیشتری نسبت به کلاس‌های گروهی دارد و تمرکز زبان‌آموزان در این کلاس‌ها خیلی بیشتر است

  • افرادی که اعتماد به نفس کافی ندارند!

اگر اعتماد به نفس شرکت در کلاس‌های گروهی را ندارید٬ کلاس‌های خصوصی آیلتس برای شما گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. چرا که در این کلاس‌ها شما از اینکه در برابر بقیه اشتباه کنید٬ نمی‌ترسید! شما می‌توانید شروع فرآیند آیلتس را به صورت خصوصی آغاز کنید تا با افزایش سطح دانش و مهارت خود کلاس‌های خصوصی آیلتس را به صورت گروهی ادامه دهید.

ویژگی‌های کلاس خصوصی آیلتس در موسسه کوییک

با شرکت در دوره‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک٬ می‌توانید به مزایای ارزشمند زیر دست پیدا کنید:

  • اساتید با تجربه و با انگیزه

موسسه تخصصی زبان کوییک٬ با تکیه بر کادر آموزشی متشکل از اساتید نمونه در تهران٬ هم اکنون بعد از سال ها تجربه در امر تدریس آیلتس٬ بهترین موسسه برای تدریس تکنیک های آیلتس به حساب می‌آید. معلم‌ خصوصی IELTS در تهران با بیشترین دستمزد نسبت به موسسات مختلف در تهران٬ به صورت تمام وقت در خدمت موسسه می باشند و این سابقه تدریس فراوان٬ ایشان را به برندهای آموزش آیلتس در کشورمان تبدیل کرده است. مدیران موسسه با زیرنظر گرفتن کیفیت تدریس اساتید٬ در راستای رشد مداوم آن‌ها تلاش می‌کنند.

  • به‌روزترین منابع دانشگاه‌های انگلیس و استرالیا

درجا زدن و به روز نرساندن منابع آموزشی٬‌ یکی از بزرگترین مشکلات هر سیستم آموزشی به حساب می‌آید. موسسه کوییک٬ همواره نگاه یادگیرنده خود را در طی این سال‌ها حفظ کرده است و با استفاده از اساتیدی که در کشورهای مختلف همچون انگلیس٬استرالیا و آمریک زندگی می‌کنند٬ به روزترین منابع آموزشی را در روند تدریس خصوصی آیلتس اجرا می‌کند.

منابع یادگیری خصوصی آیلتس
  • کسب نمره حداقل ۶ در آزمون آیلتس

آموزش خصوصی زبان و تدریس خصوصی آزمون آیلتس در موسسه کوییک٬ این اطمینان را برای شما به ارمغان می‌آورد تا با شرکت در دوره‌ها و طی نمودن کل فرآیند آموزشی موسسه٬ از  کسب نمره حداقل ۶ در آزمون آیلتس خیالتان راحت باشد. مشاوره فرد به فرد در کل پروسه آموزش و به دنبال آن آگاهی از نقاط ضعف و قوت دانشجویان٬ باعث می‌شود تا نگرانی بابت این تضمین از جانب موسسه وجود نداشته باشد.

  • امکان برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین

بسیاری از زبان آموزان در شهری جز تهران یا کشوری جز ایران زندگی می‌کنند. با علم بر این موضوع٬ پلتفرم آموزشی آنلاین از سال ۹۴ در این موسسه برقرار بوده است. دوره خصوصی آزمون آیلتس آنلاین٬ این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در کل کلاس همانند کلاس حضوری٬ نقشی فعال را داشته و همچنین با ضبط کل کلاس بتوانید بارها از مطالب آموزشی مطرح شده توسط اساتید استفاده نمایید.

  • شهریه مناسب نسبت به بازدهی کلاس ها

در کلاس‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک٬ با صرف هزینه‌ای معقول نسبت به میزان بازدهی کلاس‌ها می‌توانید به نتیجه دلخواه خود در آزمون آیلتس دست پیدا کنید. ما می‌دانیم که زمان برای افرادی که در کلاس‌های خصوصی آیلتس شرکت می‌کنند٬ مهم ترین آیتم به حساب می‌آید. پس تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا با زمان‌بندی مناسب کلاس‌ها و کمترین اتلاف وقت شما را به هدف نهایی‌تان نزدیک کنیم.

  •  مشاوره فردی و آگاهی از نقاط ضعف و قوت

مشاهده و تحت نظر قراردادن مستمر زبان آموزان کلاس‌های خصوصی٬ باعث می‌شود تا نیازهای فردی این افراد در طول هر ترم به دقت مورد مطالعه قرار گیرد و مورد ارزیابی و تجزیه تحیل واقع شوند. این به زبان آموزان کمک خواهد کرد تا در هیچ کجای مسیر یادگیری زبان انگلیسی دچار انحراف نشوند و مسیر اشتباهی را دنبال نکنند.

  • انعطاف‌پذیری با زمان ارایه شده توسط زبان‌آموزان

مخاطبین اصلی موسسه تخصصی زبان کوییک٬ دانشجویان و افرادی هستند که مشغول به کار در ارگانها و اصناف مختلف می‌باشند. این افراد در زمان‌بندی و تشکیل کلاس‌ها با محدودیت‌های فراوانی مواجه می‌شوند. شرکت در دوره‌های خصوصی آزمون آیلتس٬ این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا زمان کلاس‌ها را خودتان انتخاب نمایید.

  • برگزاری کلاس‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز

با توجه به داشتن اساتید در سراسر دنیا و وجود اختلاف زمانی٬ قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان دسترسی به برگزاری کلاس‌ها را داشته باشید.

روش برگزاری دوره‌های خصوصی آیلتس

آموزش خصوصی آیلتس در موسسه زبان کوییک به دو صورت زیر می‌باشد:

  • دوره‌های آنلاین خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس در این کلاس‌ها به صورت مجازی و بر روی پلتفرم آنلاین اختصاصی موسسه٬ یا بر روی نرم‌افزار اسکایپ می‌باشد. مزیت کلاس‌های خصوصی آنلاین آیلتس٬ امکان ضبط کردن کلاس‌ها می‌باشد. این امر باعث می‌شود تا زبان‌آموزان بتوانند بعد از اتمام کلاس‌ها به محتواهای آموزشی دست‌یابی داشته باشند.

  • دوره‌های حضوری خصوصی آیلتس

تدریس آیلتس به صورت خصوصی و حضوری٬ امکان استفاده از امکانات در نظر گرفته‌شده برای زبان‌آموزان را فراهم می‌سازد. شرکت در کلاس‌های حضوری آیلتس برای افرادی که علاقه به حضور فیزیکی در فرآیند یادگیری‌شان دارند٬‌مناسب است.

نحوه ثبت نام در کلاس های خصوصی آیلتس

جهت ثبت نام در دوره های کلاس خصوصی آیلتس موسسه کافیست دو مرحله زیر را طی نمایید.

۱. تماس با مشاورین موسسه

با تماس با مشاورین موسسه٬ یا پرکردن فرم درخواست تماس در پایین همین صفحه٫ همکاران ما در اسرع وقت تعیین سطح را برای شما مشخص می نمایند.

۲. شرکت در جلسه تعیین سطح  رایگان و ثبت نام

زبان آموزان می‌بایستی طبق تایم تعیین شده در جلسه تعیین سطح آنلاین یا حضوری خود شرکت نمایند. دقت داشته باشید که تعیین سطح شما توسط مدیران این مجموعه انجام می گردد و شما می‌توانید به پیش‌زمینه ذهنی مناسبی نسبت به نقاط ضعف و قوت خود٬ دست یابید.

ثبت نام در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

لینک تماس برای ثبت نام دوره های آنلاین زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس به مبتدیان و سطوح بالاتر زبان انگلیسی

روند برگزاری کلاس‌ها برای زبان‌آموزان٬ با توجه به جلسه تعیین سطح زبان آموزان٬ صورت می گیرد. یعنی اگر سطح زبان شما ضعیف باشد٬ یا در سطوح بالای زبان انگلیسی باشید٬ می توانید به دو صورت زیر در کلاس‌ها شرکت نمایید.

  • زبان‌آموزانی که دانش عمومی زبان خوبی ندارند

یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های آیلتس٬ برای افرادی که دانش اولیه زبان مناسبی ندارند٬ بسیار بی فایده است. چرا که عامل اصلی موفقیت در آزمون آیلتس٬ دانش عمومی زبان شماست و اگر در این زمینه توانمند نباشید٬ دستیابی به نمره‌های بالا غیر ممکن است.

به همین جهت٬ در روز تعیین سطح٬ استاد مربوطه به شما خواهند گفت که چه تعداد جلسه برای بهبود دانش عمومی زبان خود نیاز دارید.

در بخش زبان عمومی یا General English، به دانش کافی از گرامر، لغت، مکالمه و نوشتن دست پیدا می‌کنید تا بتوانید برای شروع مهارت‌های آیلتس آماده شوید. پس از کسب مهارت‌های کافی، دوره آموزش تکنیک‌های آیلتس شروع می‌شود که در طول 3 ترم تمامی آنچه که باید بدانید را آموزش می‌بینید. آنقدر این آموزش‌ها موثر است که ما به شما تضمین می‌دهیم که قطعا به نمره‌ای بیشتر از 6 دست پیدا خواهید کرد.

  • زبان‌آموزانی که دانش عمومی زبان آن‌ها به قدر کافی خوب است

اگر سطح دانش عمومی زبان شما به قدر کافی خوب باشد که توانایی شروع تکنیک‌ها و مهارت‌های آیلتس را داشته باشید٬ استاد تعیین سطح تعداد جلساتی که برای هر مهارت اسپیکینگ٬ لیسنینگ٬ ریدینگ و رایتینگ نیاز دارید را به شما خواهد گفت. پس از آن با توجه به نقاط ضعف و قدرت شما در هر مهارت تعداد جلسات مربوطه به شما اعلام خواهند شد.

هزینه کلاس های خصوصی آیلتس در موسسه کوییک

به طور کلی هزینه کلاس های خصوصی در آزمون آیلتس بسیار معقول می‌باشد. هر چند نسبت به کلاس های گروهی نیازمند پرداخت هزینه بیشتری دارید٬‌اما با توجه به صرفه‌جویی در زمان خود٬ شرکت در این کلاس ها می‌تواند به طور کلی مقرون به صرفه باشد. جدول هزینه کلاس‌های خصوصی آیلتس به شرح زیر می‌باشد.

هزینه دوره‌های خصوصی آیلتس
شهریه هر جلسه کلاس خصوصی آیلتس ( آنلاین و حضوری) ساعت برگزاری
500 هزار تومان ۸ صبح تا ۹ شب
700 هزار تومان ۹ شب به بعد

کلاس خصوصی رایتینگ٬ لیسنینگ٬ اسپیکینگ و ریدینگ

این احتمال وجود دارد که شما قصد داشته باشید فقط در یک یا دو مهارت آیلتس شرکت نمایید. در این صورت می‌توانید فقط در یکی از مهارت‌ها شرکت نمایید. این کلاس برای افرادی مناسب است که قبلا آیلتس داده‌اند و در یک یا دو بنداسکور (Bandscore) نیاز به ارتقای نمره دارند. با مشاوره با اساتید موسسه می توانید نقاط ضعف خود را در این مهارت ها و اسکیل ها بررسی کرده و در امتحانات پیش روی خود‌‌٬ از نمره بهتری برخوردار شوید.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

تجربه شرکت کنندگان کلاس خصوصی آیلتس

ما همیشه به دنبال این هستیم که شما رضایت کامل از کلاس خصوصی آیلتس داشته باشید. اطمینان داشته باشیم که توانسته‌اید به هدف خود دست پیدا کنید. به همین دلیل است که از همه مشتریان خود می‌خواهیم در طول دوره خصوصی خود نظرات خود را با ما درمیان بگذارند. در اینجا بخشی از نظراتی که در ماه‌های اخیر دریافت کرده‌ایم را آورده‌ایم.

نظرات شرکت کنندگان در کلاس خصوصی آیلتس

  • ” معلمی که موسسه برای دوره من درنظر گرفته بود بسیار دوست داشتنی بود با خیلی با آرامش و دوستانه تدریس می‌کرد. وجدان کاری داشت و روش تدریس آن کاملا با روحیه من مطابقت داشت.”
  • “معلم خصوصی من خارق‌العاده بود. او قبل از شروع جلسات تدریس خصوصی، تمرینات من را ارزیابی کرد. بر این اساس او برنامه تدریس را طراحی می‌کرد و من را از پیشرفتی که انتظار داشت آگاه می‌کرد. او مسلط و با آرامش تدریس می‌کرد و با صبوری من را تشویق می‌کرد. و همیشه به موقع به کلاس می‌رسید. من کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک را تمامی شما توصیه می‌کنم.”
  • “من برای گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاهی در گرجستان نیاز به مدرک آیلتس داشتم. هم زمان کمی داشتم و هم خیلی مسلط به زبان انگلیسی نبودم. با شرکت در کلاس خصوصی موسسه کوییک توانستم در مدت زمانی کوتاه نمره بالایی را کسب کنم. اگر شما هم شرایط من را دارید، شک نکنید که موسسه کوییک بهترین انتخاب برای شماست.”
  • “دخترم که در شرف فارغ‌التحصیلی در کارشناسی ارتباطات طراحی گرافیک بود و قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های اروپایی را داشت. با متد LQuick توانست به سرعت مدرک آیلتس خودش را بگیرد و برای پذیرش اقدام کند. بسیار از موسسه کوییک سپاسگزار هستم.”
  • “معلمی که موسسه کوییک برای من انتخاب کرده است بسیار مهربان و خوش رو است. او به کمک کرد تا موضوعات را به گونه‌ای یاد بگیرم که فراموش نکنم. من بسیار دوستش دارم چراکه اعتماد به نفس من را در صحبت کردن بالا برده است.”
  • ” من تابحال 3 جلسه درس داشتم و واقعاً پرفایده بوده و چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. شهریه بسیار مناسبی نیز پرداخت کرده‌ام. از کلاس‌های خود راضی بودم و انگیزه زیادی برای ادامه دادن دارم. از تکنیک‌های آموزشی بسیار سرگرم کننده استفاده می‌کند. من کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک را به عنوان یک بهترین کلاس‌های آیلتس به شما توصیه می‌کنم و قصد دارم به بقیه نیز این کلاس‌ها را معرفی کنم.”
  • “کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک کاملا همان چیزی است که دنبالش بودم! مدرسان آن حرفه‌ای، قابل اعتماد و مسلط به آموزش زبان انگلیسی هستند و می‌توانند به خوبی مهارت‌های شما را تقویت کنند. موسسه کوییک، بزرگترین کشف من است، متشکرم!”

سوالات متداول شما در زمینه کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک

چرا کلاس خصوصی آیلتس موسسه کوییک را انتخاب کنم؟

چون این کلاس ها با رویکرد آموزش سریع و پربازده و به صورت تضمینی برگزار می شود. گاهی مدت زمان کمی از سوی سفارت و یا دانشگاه برای ارائه مدرک زبان به شما داده می شود. شرکت در کلاس های ترمیک می تواند وقت شما را تلف کند. بنابراین با انتخاب موسسه کوییک و دوره خصوصی آیلتس می توانید در مدت زمان کم به نمره مورد نظر دست در آیلتس دست یابید.

محل برگزاری کلاس خصوصی آیلتس کجاست؟

برای شرکت در کلاس‌ها می توانید به صورت حضوری و آنلاین از کلاس‌های خصوصی بهره‌مند شوید.

آیا می‌توان به صورت آنلاین در کلاس خصوصی آیلتس شرکت کرد؟

بله. همان‌طور که گفته شد موسسه کوییک تمامی کلاس های خود را می‌تواند برپایه متد OQuick که از بنیانگذار آن است، برگزار کند. پس در هر نقطه از تهران و یا کشور که هستید می توانید در کلاس‌های خصوصی تضمینی موسسه کوییک ثبت نام کنید.

طول کل دوره برای زبان آموز سطح صفر چقدر است؟

بستگی به سطح اولیه شما دارد٬ با شرکت در مشاوره رایگان مشخص می‌شود

آیا می توان فقط در بخش آموزش مهارت های آیلتس ثبت نام کرد؟

بله. در ابتدا مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و آزمون تعیین سطح انجام می‌شود. در صورتی که به مهارت‌های جنرال انگلیش مسلط باشید، می توانید از ترم 5 که شروع آموزش مهارت‌های آیلتس است، در کلاس خصوصی آیلتس شرکت کنید

آیا مدرسان موسسه کوییک ارزیابی می شوند؟

بله. تمامی مدرسان ما تجربه تدریس در کلاس آیلتس و همچنین به صورت خصوصی را دارند. همه آن ها از دانش روز تدریس زبان اطلاع دارند. از طرفی آن ها با استاندارد بسیار بالایی مورد ارزیابی قرار گرفته اند که نشان‌دهنده این است كه آنها شخصیت و تخصص لازم برای تدریس موفق زبان در کلاس خصوصی آیلتس را دارند.

چگونه می توانم ثبت نام کنم؟

روند ثبت نام بسیار ساده است! با شماره موسسه کوییک تماس بگیرید و با یکی از مشاوران مجرب ما صحبت کنید. آنها در مورد شهریه، متد یادگیری و اهداف آموزشی شما صحبت می کنند و سپس نحوه واریز شهریه را شما به اطلاع می‌دهند

آیا می توانم در صورت نارضایتی، مدرس خود را تغییر دهم؟

بله. همان طور که گفته شد، مشاوران ما در طول دوره با شما در ارتباط هستند تا از رضایت شما مطمئن شوند. در صورتی که از مدرس خود ناراضی بودید و یا احساس راحتی نمی کردید به سرعت مدرس شما عوض می شود.

اگر نیاز به کنسل کردن کلاس خصوصی آیلتس را داشتم، چه باید کنم؟

هیچ مشکلی نیست! اگر می خواهید کلاس خود را قبل از تاریخ اتمام آن به پایان برسانید، هزینه جلسات باقی مانده، تمام و کمال به شما برگردانده می شود.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]

8 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
Ala

من دوره ایلتس رو به صورت خصوصی میخواستم شروع کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید ، فرصتم خیلی کم هست.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Ala

با عرض سلام
برای ثبت نام داخل همین مقاله لینک تماس رو برای ثبت نام کلاس های خصوصی آیلتس گذاشتیم
شما می توانید با ما تماس بگیرید یا شماره خودتون رو ثبت کنید و مشاورین ما برای تعیین سطح و مشاوره اقدام خواهند کرد.

nilofar

من با آقای جهانی فر رایتینگ برداشتم به شدت کلاس خصوصی آیلتس با ایشون رو توصیه میکنم.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  nilofar

خوشحالیم که این رو میشنویم.
به ایشون اطلاع خواهیم داد و نظر مثبتتون رو انتقال میدیم.

سهیلا

اگر بخوام فقط رایتینگ بیام برای خصوصی آیلتس ممکنه؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  سهیلا

بله
امکان شرکت در کلاسهای خصوصی آیلتس به صورت تک مهارته هست
شما میتونید با موسسه کوییک تماس بگیرید و مشاورین ما حتما با شما وقت تعیین سطح رایگان رو ست می کنند.

بردیا

سلام میتونم استادم رو خودم انتخاب کنم برای کلاسای آیلتس؟ چون من دوستم قبلن اومده بوده اونجا و میخواستم کلاسهای اسکیل رو با استاد قدیم دوستم بردارم .
شماره هم گذاشتم .ممنون میشم پاسخ بدید.

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  بردیا

سلام
در صورت خالی بودن وقت اساتید میتونیم با اساتید مد نظر شما کلاس ها رو شروع کنیم.

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته