بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تهران | معرفی ۱۰ موسسه برتر ۱۴۰۳

انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی در تهران کار ساده‌ای نیست. دلیل این امر تعداد زیاد آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران می‌باشد. با توجه به این که یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین نیازهای هر انسانی می‌باشد٬ در این بخش تلاش نموده‌ایم تا زبان‌آموزان را در انتخاب بهترین  آموزشگاه زبان تهران راهنمایی نماییم. فراموش نکنید با ثبت نمودن نظرات و تجربیات شخصی خود از یادگیری زبان انگلیسی در موسسات مختلف٬ در بخش نظرات همین مقاله٬ زبان‌آموزان دیگر را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی راهنمایی نمایید٬ چرا که تجربه شما بهترین معیار برای انتخاب بهترین موسسه زبان٬ برای دیگر داوطلبان یادگیری زبان انگلیسی خواهد بود. در ابتدای این بحث به بررسی فاکتورهای در نظر گرفته شده در راستای انتخاب بهترین موسسه زبان تهران می‌پردازیم.

بهترین آموزشگاه زبان تهران کدامند؟‌

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان تهران٬ نیاز داریم تا به جنبه‌های مختلف مورد نیاز برای گزینش بهترین موسسه زبان‌ها بپردازیم. این عوامل نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب شما خواهند داشت و تا حد زیادی در انتخاب درست شما نقش تعیین کننده‌ای دارند. در ادامه به بررسی مورد بسیار ضروری که موسسات خوب زبان می‌بایستی از آن‌ها برخوردار باشند را می‌پردازیم.

  •  متد آموزشی به کار گرفته شده در موسسات زبان

مهم‌ترین عاملی که باعث ایجاد پیشرفت در روند یادگیری زبان انگلیسی می‌شود٬ متد آموزشی به کار گرفته شده توسط موسسات زبان مختلف تهران است. با وجود بهترین اساتید و تلاش فراوان زبان‌آموزان٬ نبود یک سیستم آموزشی مناسب٬ باعث شکست در روند یادگیری زبان انگلیسی خواهد شد. متد آموزشی موسسات زبان می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در میزان موفقیت زبان‌آموزان ایفا کند. سوالی که مطرح است این است که کدام متد آموزشی برای زبان‌آموزان مناسب است؟ روش آموزشی بهترین موسسات زبان تهران می بایستی از خصوصیات زیر بهره‌مند باشد:

  • به روز بودن متد آموزشی

متدهای قدیمی با کتاب‌های قدیمی٬ پاسخگوی نیاز شما در راستای یادگیری زبان انگلیسی نخواهد بود. بسیاری از کتاب‌هایی که امروزه در موسسات مختلف در ایران به کار گرفته می‌شوند٬ سال‌ها پیش در دیگر کشورها به دست فراموشی سپرده شده‌اند. این متدهای قدیمی در درجه اول باعث عدم کارایی لازم در آموزش زبان انگلیسی خواهند شد و ضمنا باعث می‌شود زبان‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی همچون آیلتس یا تافل را دارند به موفقیت لازم دست‌نیابند. چرا که این آزمون‌ها در سبک سوالات و درجه سختی مهارت‌های مختلف٬ مدام در حال تغییر و تحول می‌شوند و در صوررت آپدیت نبودن بهترین موسسات زبان تهران٬ زبان‌آموزان را با مشکلات متفاوتی همراه خواهند کرد.

new method
  •  تعاملی بودن روش آموزشی موسسات زبان

گاها مشاهده می‌شود که در برخی از آموزشگاه‌های زبان٬ تنها فرد سخنگو در خلال کلاس٬ مدرس زبان انگلیسی می‌باشد. این سبک از کلاس‌ها معمولا تعاملی به حساب نمی‌آیند و در نهایت باعث پیشرفت خاصی در یادگیری زبان انگلیسی نخواهند شد. یک مثالی در بین اساتید زبان حرفه‌ای وجود دارد که می‌گویند کلاس زبانی که فقط صدای یک نفر و آن هم استاد از آن خارج می‌شود بیشتر برای مدرس مفید است تا زبان‌آموزان آن کلاس!

interactive
  • تمرکز بر تمام مهارت‌های زبانی

همانجور که می‌دانید زبان انگلیسی تشکیل شده از ۴ مهارت مهم لیسنینگ٬ اسپیکینک٬ رایتینگ و ریدینگ می‌باشد. موسسات برتر زبان در تهران معمولا این ۴ مهارت را در آن واحد شروع کرده و در طول فرآیند آموزش زبان انگلیسی بر تمامی آن‌ها تکیه دارند. تمرکز صرف بر روی یکی از این مهارتها در درجه اول باعث خستگی و کسالت زبان‌آموزان شده و در مرحله بعد باعث عدم کارایی لازم در پروسه آموزش زبان خواهد شد. فراموش نکنید زبان انگلیسی یک پکیج تشکیل شده از ۴ مهارت ذکر شده می‌باشد و لنگیدن در یکی از مهارت‌ها باعث ایجاد لطمه به باقی مهارت‌ها می‌شود. به عنوان مثال افرادی که ناشنوا هستند معمولا قدرت تکلم مناسبی هم ندارند. پس اگر لیسنینگ شما خوب نباشد طبیعتا در امر اسپیکینگ نیز مشکلات فراوانی خواهید داشت.

multitasking
  •  فضای آموزشی در بهترین موسسات زبان تهران

فضای آموزشی مهندسی شده یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین موسسه تهران می‌باشد. متاسفانه بسیاری از فضاهای آموزشی به کار گرفته شده در سطح تهران٬ مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی نمی‌باشند. نظافت محیط و استفاده از دکوراسیونی که نشان‌دهنده احترام به حقوق زبان‌آموزان است٬ ساده‌ترین حرکتی است که موسسات زبان انگلیسی می‌توانند به کار بگیرند. از نظر روانشناختی آموزشی فضای آموزشی می‌تواند تا چندین برابر در بهبود یادگیری به فراگیران زبان انگلیسی کمک کند.

  • بهره‌مندی از زیرساخت‌های آنلاین و مجازی

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان٬ بسیاری از موسسات شهر تهران ناچار به تعطیل شدن بودند. زبان‌آموزانی که در این موسسات مشغول فراگیری زبان بودند ناچار به ترک کلاس‌ها و عدم ادامه روند آموزشی خود شدند. یک موسسه زبان برتر در تهران می‌بایستی از بسترهای مناسب آموزشی آنلاین مناسب برخوردار باشد تا در صورت وقوع شرایطی مشابه کرونا٬ پاسخگوی نیازهای زبان‌آموزان باشد. همچنین وجود پلتفرم‌های آنلاین باعث برخورداری زبان‌آموزان در سراسر ایران و دنیا از این موسسات زبان خواهد شد.

  • به کارگیری اساتید با اخلاق و با سواد

اساتید بهترین موسسات زبان در تهران باید از دو ویژگی مهم اخلاق خوب و سواد مناسب بهره‌مند باشند. چرا که استاد به عنوان رهبر هر کلاسی نقشی تعیین کننده‌ای در ترغیب زبان‌آموزان در یادگیری زبان دارد. اساتیدی که صرفا از دانش زبانی بسیار بالای برخوردار می‌باشند الزاما نمی‌توانند معلم‌های خوبی به حساب بیایند. چرا که دانشجویان زبان انگلیسی نیازمند ایجاد فضایی تعاملی می‌باشند که تا با  کمک اساتید خود بهترین بهره‌وری را از کلاس خود داشته ‌باشند. حال اگر استاد از اخلاقی مناسب برخوردار نباشد٬ مقاومت در یادگیری زبان‌آموزان امری طبیعی خواهد بود.

  • برخورداری از انواع کلاس‌های آموزش زبان

زبان انگلیسی دارای ابعاد مختلفی می‌باشد و هرکسی با توجه به نیازهای خود در کلاس‌های مختلفی شرکت می‌کند. ممکن است شما یک تاجر باشید و قطعا اهداف یادگیری زبان شما متفاوت از فردی باشد که قصد گرفتن پذیرش از یک دانشگاه بین‌المللی را دارد. بهترین موسسه زبان‌ها در تهران می‌بایستی از انواع مختلف دوره‌ها برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای تمام اقشار جامعه را برآورده کنند. موسساتی که کلاس‌های زبان انگلیسی با رویکردهای مختلفی را برگزار می‌کنند در واقع توانایی خود را در دوره‌های مختلفی از جمله آیلتس و تافل و سایر آزمون‌های بین المللی را نشان می‌دهند.

  • سرعت مناسب در فرآیند آموزش زبان

گاها مشاهده می‌شود که در برخی موسسات زبان تهران٬ پروسه آموزش زبان انگلیسی امری بسیار فرسایشی می‌باشد. به عنوان مثال شروع روند آموزشی تا پایان آن یک فرآیند سه تا چهار ساله است. این سبک از آموزش فرسایشی فقط یک بیزنس به حساب می‌آید! چرا که در طول ۴ سال فرآیند یادگیری زبان انگلیسی٬ اتفاقات مختلفی برای زبان‌آموزان خواهد افتاد که منجر به ترک محیط آموزشی و رها کردن یادگیری زبان می‌شود. پس برخورداری از یک سرعت مناسب در پروسه آموزش امری بسیار ضروری به حساب می‌آید.

  • بهره‌مندی از مشاورین مجرب

این امر بسیار محتمل می‌باشد که در طول یادگیری زبان٬ با سوالات متفاوتی روبرو شوید. یعنی مسیر درست یادگیری از دستتان خارج شود و به قول معروف نتوانید خودتان را مدیریت کنید. وجود مشاوری با تجربه در این میان می‌تواند شما را از این سردرگمی رها کند. بهترین موسسات زبان تهران معمولا در کل پروسه آموزش خود از مشاورینی بهره‌ می‌برند که شما را در این مسیر به بهترین جهت سوق خواهند داد. اینکه زبان آموان احساس کنند که در صورت بروز مشکلات شخصی با تجربه در کنارشان است قوت قلب آن‌ها می‌باشد.

  • برخورداری از سیستم نظرسنجی استاندارد

بهترین موسسات زبان تهران از سیستم نظرسنجی استانداری بهره می‌برند تا به واسطه آن بتوانند فیدبک‌های مناسبی را از زبان‌آموزان به دست‌آورند. احترام به نظرات زبان‌آموزان باعث می‌شود که آنها احساس شنیده شدن را داشته باشند و از اعتماد مناسبی نسبت به آن موسسه برخوردار شوند. توجه داشته‌باشید وجود یک سیستم نظرسنجی تشریفاتی نمی‌تواند تاثیری در بهبود اوضاع داشته‌باشد و این نظرسنجی‌ها می‌بایستی در روند حرکت موسسه موثر واقع شوند.

فهرست ۱۰ آموزشگاه برتر زبان انگلیسی تهران

با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای بالا سعی نموده‌ایم  لیستی ۱۰ موردی از بهترین موسسات زبان تهران برای شما فراهم کنیم.

۱. موسسه زبان کوییک

موسسه زبان کوییک

تلفن: 02126121124

موسسه زبان کوییک با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش٬ بیش از دوازده سال است که کار خود را در زمینه آموزش زبان انگلیسی آغاز نموده‌است. این موسسه با بهره‌مندی از متد منحصر به فرد و کتاب‌هایی که مختص خود موسسه است به یکی از بهترین موسسات زبان تهران تبدیل شده‌است.

  • روش برگزاری دوره‌های موسسه زبان کوییک

دوره‌های موسسه زبان کوییک به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. ویژگی مثبت این کلاس‌ها تعداد بسیار کم زبان‌آموزان در کلاس‌ها می‌باشد. این امر باعث شده تا کلاس‌های موسسه کوییک به صورت نیمه خصوصی تشکیل شوند و موجب رضایت زبان‌آموزان باشد.

  •  مدرسین موسسه زبان کوییک

مدرسین دوره‌های آنلاین موسسه زبان کوییک ساکن بسیاری از کشورهای خارجی نظیر آمریکا و کانادا می‌باشند و با توجه به اینکه این اساتید در دانشگاه‌های مطرح دنیا در حال تحصیل و تدریس می‌باشند٬ باعث افزایش کیفیت آموزشی موسسه کوییک شده‌است.

  •  سریع‌ترین متد آموزشی در میان موسسات ایران

موسسه زبان کوییک در دارای ۴ ترم جنرال و ۳ ترم برای تدریس اسکیل‌های آیلتس٬ تافل و دولینگو می‌باشد. زبان‌آموزان موسسه زبان کوییک با گذراندن ۷ ترم ۵ هفته‌ای قادر خواهند بود به حداقل نمره ۶ در آزمون آیلتس و معادل همین نمره در دیگر آزمون‌های بین‌المللی دست یابند.

  •  فضای آموزشی منحصر به فرد در موسسه کوییک

سبک برگزاری کلاس‌ها در موسسه کوییک و چینش کلاس‌ها در این موسسه٬ مشابه نمونه‌های استاندارد در کالج‌های آموزش زبان در کشورهای مختلف می‌باشد.

  •  کتاب‌های تالیف و گردآوری شده توسط موسسه کوییک

منابع آموزشی و کتاب‌های به کار گرفته شده در موسسه زبان کوییک٬ انحصاری متعلق به خود موسسه می‌باشد و با تمامی کتاب‌های موجود در بازار متفاوت می‌باشد. این منابع آموزشی با الهام از کتاب‌های رفرنس زبان انگلیسی گردآوری شده‌اند و تمرکز آنها بر روی تمامی مهارت‌های مهم زبان انگلیسی می‌باشد.

  • آدرس موسسه زبان کوییک شعبه شهرک غرب

نشانی دفتر شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دادمان، بین خیابان استاد شجریان (فلامک) و گل افشان ، پلاک ۳۸ ، طبقه سوم

آدرس شعبه مرکزی موسسه زبان کوییک

اقدسیه٬ خیابان موحددانش٬ نبش خیابان بوستان٬ پلاک ۶۶

۲. موسسه زبان کیش

موسسه زبان کیش

تلفن: ۰۲۱۴۱۵۹۲۰۰۰

موسسه زبان کیش یکی از قدیمی‌ترین موسسات زبان انگلیسی در تهران به حساب می‌آید. این سابقه بالا در زمینه آموزش زبان انگلیسی باعث کیفیت نسبی در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی خواهد شد. این موسسه دارای شعبات مختلفی در تهران می‌باشد که این امر سبب می‌شود با کمترین میزان مسیر به موسسه زبان مورد نظر خود دست یابید که خود می‌تواند مزیتی منحصر به فرد به حساب آید. همچنین یکی از مزایای این موسسه تدریس زبان‌های مختلف از جمله فرانسوی٬ آلمانی و روسی می‌باشد که دوره‌های این زبان‌های از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

آدرس شعبه مرکزی

تهران٬ بزرگراه آفریقا٬ بعد از چهارراه جهان کودک٬ خیابان کیش٬ پلاک ۴۶

۳ . موسسه زبان اکسیر

موسسه زبان اکسیر

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۵۴۲۱۴

موسسه زبان اکسیر به بهره‌مندی از انواع مختلف دوره‌های آموزش زبان انگلیسی٬ دست زبان‌آموزان را جهت انتخاب دوره مورد نظر خود باز گذاشته است. اطلاعات درج شده در وبسایت این موسسه باعث می‌شود تا زبان‌آموزان اطلاعات جامعی درباره هزینه مختلف دوره‌های این موسسه کسب نمایند. کلاس‌های فشرده و نیمه فشرده این موسسه یکی از خدمات مهم آن می‌باشد.

آدرس شعبه مرکزی

تهران٬ خیابان ظفر٬ نرسیده به نفت٬ پلاک ۱۶۸ طبقه ۲ واحد ۴

۴. آموزشگاه ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا

تلفن: 02149109000

این آموزشگاه از نام‌های معتبر در زمینه تدریس زبان انگلیسی می‌باشد. دوره‌های متنوعی که در تمامی رده‌های سنی در این آموزشگاه در حال برگزاری هستند باعث شده تا انتخاب دوره مناسب داوطلبین متفاوت یادگیری زبان انگلیسی به آسانی انجام پذیرد. دوره‌های آیلتس و تافل در این موسسه یکی از دوره‌هایی که موسسه از آن به نیکی یاد می‌کند و همچنین کلاس‌های بحث آزاد آن نیز برای برخی زبان‌آموزان با کیفیت گزارش شده‌است.

آدرس شعبه مرکزی

تهران٬ بلوار آیت الله کاشانی٬ نرسیده به سه راه جنت‌آباد٬ بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی٬ پلاک ۵۴۴

۵. آموزشگاه زبان گاما

موسسه زبان گاما

تلفن: 02191002349

پلتفرم آنلاین این موسسه یکی از نکات حایز اهمیت در این موسسه به حساب می‌آید. تمامی زبان‌آموزان در این موسسه دسترسی مناسبی به منابع آموزشی آنلاین خود دارند و می‌توانند به راحتی به سیستم انتخاب تایم و اعلام نمرات دسترسی داشته باشند. این مرکز آموزشی در شهرهای مختلفی همچون یزد و شیراز دفاتر خود را ایجاد کرده است که می‌تواند امری مهم برای زبان‌آموزان شهرهای کوچک‌تر به حساب آید. هزینه یادگیری زبان انگلیسی در این مرکز آموزشی معقول و منطقی به نظر می‌آید.

آدرس شعبه مرکزی

میرداماد٬ جنب پنب‌بنزین٬ طبقه فوقانی خدمات ارتباطی٬ پلاک ۱۷۷

۶. موسسه زبان ایرانمهر

موسسه زبان ایرانمهر

تلفن: 02184378

این موسسه یکی از نام‌های آشنا در آموزش زبان به حساب می‌آیند. وجود ۲۵ شعبه در کشور ایران می‌تواند یکی از مزایای رقابتی این واحد آموزشی زبان به حساب آید. دوره‌هایی که برای کودکان و نوجوانان در این موسسه وجود دارند از کیفت خوبی برخوردار بوده و باعث جذب تعداد زیادی از افراد در این بازه سنی شده است. اگر در منزل خود خردسالی دارید که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد٬ می‌توانید روی این موسسه حساب کنید.

آدرس شعبه مرکزی

خیابان شهید بهشتی٬ خیابان قايم مقام فراهانی٬ کوچه دهم٬ پلاک ۲

۷. آموزشگاه زبان پردیسان

موسسه زبان پردیسان

تلفن: 02177744957

یکی از نکات حایز اهمیت درباره این آموزشگاه زبان حوزه فعالیت گسترده آنها می‌باشد. خدماتی که در کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی در این موسسه ارایه می‌شود به عنوان یکی از نقاط قوت این موسسه به حساب می‌آید. این موسسه زبان نیز جز برترین موسسات زبان تهران به حساب می‌آید چرا که با تمرکز بر تدریس بسیاری از زبان‌ها٬ مسیر زبان‌آموزی را برای بسیاری از زبان‌آموزان هموار نموده‌است.

آدرس شعبه مرکزی

نارمک٬ گلبرگ شرقی٬ پلاک ۴۵۹

۹. موسسه زبان بیان برتر

موسسه زبان بیان برتر

تلفن: 02124576

این موسسه نیز با توجه به تبلیغات وسیعی که این روزها در سطح شهر نموده‌است به نامی آشنا در زمینه آموزش زبان بدل شده‌است. استفاده از متدهای ایجاد شده توسط این واحد آموزشی باعث شده‌است که رغبت زیادی برای شرکت در کلاس‌های این موسسه در بین زبان‌آموزان ایجاد کند. این موسسه با بهره‌مندی از پلتفرم آنلاین خود کسب نمره‌های مختلف در آزمون آیلتس را تضمین می‌کند.

آدرس شعبه مرکزی

سعادت‌آباد٬ خیابان ۳۵ شرقی٬ پلاک ۲۰

۱۰. کانون زبان ایران

این موسسه یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در امر آموزش زبان به حساب می‌آید. بسیاری این موسسه را به خاطر دوره‌های منحصر به فردش برای نوجوانان در ذهن خود دارند. کلاس‌هایی که در بستر زیرساخت‌های قوی آنلاین این موسسه برگزار می‌شوند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این نام را بیش از پیش در کشور ایران و شهر تهران مطرح نموده‌است. نکته حایز اهمیت درمورد این موسسه٬ قیمت بسیار مقرون به صرفه دوره‌های مختلف آن می‌باشد.

آدرس شعبه مرکزی

خیابان استاد مطهری٬ خیابان فجر(جم)٬ شماره ۳۳

حال که این لیست ۱۰ مورد از بهترین آموزشگاه‌های زبان تهران را مشاهده کرده‌اید٬ می‌توانید با خیال آسوده‌تری در راستای انتخاب موسسه زبان مورد نظر خود گام برداریم. شما نیز اگر تجربه خاصی از شرکت در موسسات مختلف زبان در تهران یا ایران دارید را عنوان کنید و تجربیات خودتان را در قسمت نظرات با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تلفن: ۸۸۸۴۴۴۰۷,۸۸۴۹۲۲۵۰

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 37 میانگین: 4.9]

38 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
hamide

من قصد دارم ازمون آیلتس بدم
به عنوان بهترین موسسات زبان انگلیسی تهران اسم همه این موسسات رو شنیدم
اگر لطفا این موسسات رو رفتید بگید کدوم رو انتخاب کنم؟
ممنون میشم تجربه هاتون و بگید چون واقعا سر در گم هستم.

Dreamer
پاسخ به  hamide

من تجربیات خودم و دوستانم رو میگم بهتون امیدوارم مناسب باشه براتون. اولا آموزشگاه زبان هایی مثل کیش، سفیر و ایرانمهر را که کلا فراموش کنید اگر واقعا قصد دارید زبان یاد بگیرید. بیان برتر هم‌همون طور که همه می دونن تبلیغاش با اون چیزی که در واقعیت می بینیم خیلی فرق داره. من چند ترم رفتم اونجا ولی بیشتر کلاس به فان میگذره. تو این لیست آفرینش از همه معروف تره و یکی از دوستان رفته ولی برای این که از سطح پایین برسه به آیلتس ۲ سالی زمان می بره. واسه همین من خودم تصمیم گرفتم کوییک رو… ادامه مطلب

kamran

من به نظرم فقط بیان برتر پول دور ریختن بود.
کلی وقتم تلف شد سر همين بهترین موسسه زبان که شما پیشنهاد دادید

روژینا

من دو سال آفرینش کلاس رفتم. با این که خوبه ولی نمی تونم بگم بهترین موسسه زبان انگلیسی آفرینشه. دلیلشم اینه که بعد از این که یک سال و نیم درس خوندیم، جایی که باید آدم نتیجه ببینه نمی تونی کلاس ورکشاپ همه اسکیل ها رو با هم بری و باید دونه دونه باشه و این باعث شد رایتینگی که اول از همه رفتم خیلیاش یادم رفت مجبور شدم خصوصی کلاس برم و دوباره هزینه کنم.

نازی

من از کیش راضیم
به نظرم بهترین موسسه زبان تهران هست

Amirali

بیان برتر فقط تبلیغه
وگرنه بیان برتر کجا و بهترین موسسه زبان انگلیسی کجا

کیکاووس

به نظر من اگر کسی عجله نداره واسه مدرک و چند سالی وقت داره فقط کانون زبان‌خوبه. الکی نیست ایران امریکا بوده اسمش
و دمتون گرم اسم سفیر آشغالی رو نذاشتید😂

Parham

وجدانا کیش رو چطور گذاشتید تو لیست بهترین موسسه زبان؟!!!🤣

Maryam

من خیلی دنبال بهترین موسسه زبان انگلیسی تهران گشتم ولی مشکل همه این بود که کلاسای گروهی شون شلوغ بود ۱۰ تا ۱۵ نفر. کلاس های کوییک چند نفره ست؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Maryam

ظرفیت کلاس‌های گروهی موسسه کوییک حداکثر ۸ نفر می‌باشد.

Nikoo

خیلی ممنون که بهترین موسسات زبان رو معرف کردید. فقط مشه بگید تو موسسه شما من از صفر میتونم آیلتس ۶.۵ بگیرم در كمتر از یک سال یا خیر؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Nikoo

سلام
اگر به صورت گروهی در کلاس‌های موسسه کوییک شرکت کنید کلا ۷ ترم ۵ هفته ای تا کسب نمره ۶.۵ زمان نیاز دارید.

Nazanin

بهترین موسسه زبان انگلیسی که تا حالا رفتم واقعا کوییک بوده و بقیه پیش شما سوتفاهم هستند. خیلی موسسه زبان انگلیسی رفتم ولی من تو کوییک نتیجه گرفتم و وظیفه خودم دونستم همون طور که دوستم شما را به من معرفی کرد، من هم کوییک را به عنوان بهترین موسسه زبان انگلیسی به یقیه معرفی میکنم.

Farnaz Heydari

بیان برتر ادعا میکنه از یک سازمان بین المللی جایزه بهترین موسسه زبان انگلیسی گرفته، ولی فقط کافیه یه سرچ ساده بکنید تا ببینید اون سازمانی که به اینا جایزه داده مثلا، هیچ اعتباری نداره و فقط چند هزار دلار پول می گیره و یه مراسم جذاب و یه لوحی چیزی میده. کاری ندارم به این که هر معلمی پاش رو میذاره اونجا بدون این‌که ببینن صلاحیت داره یا نداره، سواد داره یا نداره، فقط به صرف این که قیافه خوبی داره میذارن سر کلاساشون، این کار ولی واقعا فریب افکار عمومیه که پول بدی به جایی تا تو رو… ادامه مطلب

رومینا
پاسخ به  Farnaz Heydari

کاملا موافقم

hadis

من میتونم بگم نصف اینا رو چرخیدم و رفتم اصلا ارزش نداره ادم وقتشو تو کیش بگذرونه.

عارفه

سلام ، برای اموزش زبان انگلیسی به نوجوانان کسی هست بگه تجربشو؟ من فرزندم ۱۷ ساله دارم و میخوام بدونم کدوم موسسه بهتره؟ ممنون راهنماییم کنید.

رعنا

سلام میشه کسی اگر این موسسات رو رفته تجربشو بگه؟ من واقعا سردرگمم دیگه

Pedram kamyab

آفرینش اومده کتاب های مایندست رو به شکل دیگه تدوین کرده و جور دیگه داره ارائه میده ولی خب همه چیز نهایتا بستگی به معلم داره. خیلی ها ادعاشون میشه تو بهترین موسسه زبان انگلیسی دارن کار می کنند ولی خب کلی تایم کلاس رو حروم می کنن و کتاب کامل تدریس نمیشه. من مثلا یک ترم رو دوبار خوندم که تمام کتاب رو بهم تدریس کنم. پرسنل اداری شون هم اکثرا همیشه دعوا دارند و اصلا مشتری مدار نیستند. البته از حق هم نگذریم اساتید خوبی هم هستند که کل کتاب رو درس میدن.

امیر علی

من ویدئوهای دکتر حسینی رو در اینستاگرام دیدم گفتم حتما آکادمی اکسیر بهترین موسسه زبان انگلیسی هست و واقعا هم‌خود ایشون بسیار با دانش و استاد خوبی هستند ولی متاسفانه این رو نمیشه در رابطه با موسسه گفت.

امیرعباس

معلوم نیست بیان برتر کی پشتشه که این همه هزینه تبلیغ میکنه و یه معلم حسابی ام نداره

Aysan Fallahi

دخترخاله من کوییک رفته و میگه بهترین موسسه زبان انگلیسی هستش که رفته چون خیلیا رو امتحان کرده. ولی من چون تهران نیستم باید آنلاین شرکت کنم. لطفا اگر کسی اینجا تجربه کلاس آنلاین داره بهم بگه که آیا به خوبی حضوری شون هست؟

Tannaz
پاسخ به  Aysan Fallahi

من کوییک کلاس آنلاین دارم و الان ترم ۵ هستم. خوبی شون اینه که رو اسکایپ کلاس برگزار می کنن و ضبط میشه و چون تعداد کمه فرقی با کلاسای حضوری شون نداره. بهت واقعا پیشنهاد می کنم کوییک رو چون به نظر من بهترین آموزشگاه زبان‌همین‌کوییکه و سریع به نتیجه میرسی.

Tina Noori

به نظر من بهترین موسسه زبان انگلیسی اونیه که پشتیبانی کامل داشته مخصوصا واسه امتحان آیلتس. مثلا من بیان برتر رفتم ولی فقط کلاس می رفتم. هیچ کس نبود مانیتور کنه و ببینه من می رسم به هدفم یا نه. از طرف دیگه امتحان پایان ترم هم نداشتند و خیلی ها واقعا لیاقت نداشتند و پاس می‌کردند و این باعث میشد سطح کلاسا بعد از چند ترم بیاد پایین واسه همین من ول کردم اونجا رو.

Kamelia

به نظر من موسساتی که مثل قارچ شعبه زیاد می کنند مثل کیش، ایران مهر و پردیسان نمی تونن جز لیست بهترین موسسه زبان انگلیسی باشند. با گسترش شون روز به روز کیفیت شون کمتر شده.

باران

واقعا چرا باید موسسه کیش تو این لیست باشه؟ با این روش داغون

سحر

سلام
کسی اینجا آموزشگاه زبان ایرانمهر رفته ؟ من چون نزدیک منزلمون هست میخوام برم اونجا. اگر آموزشگاه زبان بهتری میشناسید میشه معرفی کنید

niki

بهترین آموزشگاه زبانی که من رفتم کوییک و آفرینش بود. البته من تا 3 سال پیش میرفتم و الان نمیدونم چه جوری شدن. ولی من اون موقع خیلی راضی بودم

Hadis

بچه ها به نظرتون بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی واسه آیلتس کدومه؟ بعضیا میگن آفرینش مثل قدیم نیست دیگه.

سارا جوکار

سلام
من میخوام یه موسسه زبانی برم که 5 ماهه بتونم ایلتس 6.5 رو بگیرم، اینجا کسی میتونه منو راهنمایی کنه ؟؟

niloo

سلام من فکر میکنم یادگیری زبان انگلیسی بخش عمده ش بستگی به خود آدم داره. هرکدوم از این موسسات میتونن بهترین موسسه یا بدترین موسسه بشن در صورتی که آدم نتونه درست بره جلو و وقت نگذره. به عنوان کسی که سلف استادی زبان رو خوندم به نظرم مسیری که موسسات بهتون میدهند خیلی مهمتر از هر چیزیه. شما باید در مسیری قرار بگیرید که درست باشه . توصیه اخر من هم به عنوان کسی که آیلتس ۷ داره اینه که کتابایی که الان در موسسات هستن مثل امریکن انگلیش فایل و فور کرنر و …. واقن مناسب نیستند. سعی… ادامه مطلب

Amin

سلام
وقتتون بخير
كسي ميتونه بهترين موسسه اى كه انلاين باشه رو بهم معرفى كنه ؟؟

رایان

به نظرم موسسه کوییک در حال حاضر بهترین موسسه هست و دلیل های زیر هم برای اثباتش دارم. ۱. به نظرم مهم ترین دلیل تفاوت کوییک با بقیه موسسات کتابهاشون هست که با وسواس خیلی زیادی جمع آوری شده و نقطه شروع و پایان خوبی در چهار ترم اولشون داره. یعنی مشخصه که کاملا به این باگ تو کلاسهای زبان آگاه بودن و خیلی خلاقانه برطرفش کردن. ۲. نقطه قوت بعدیشون متد تدریسشون هست که به نظرم بی نظیر هستش و واقعا وقتی میگن متفاوته همینجور هست. من خودم به عنوان زبان آموز این موسسه این روش رو شبیه معجزه… ادامه مطلب

مهناز نادری

اگر واقعا فرصت کافی دارید و هدفمند میخواهید مطالعه کنید بهترین گزینه به نظر من موسسه کوییک هستش.
تقریبا فشار کاریتون زیاد میشه چون حجم درسی که داده میشه نسبت به موسسات دیگه خیلی بالاست.
ولی کتاب های که تالیف کردن و اساتیدی که تدریس میکنن واقعا خوبن.
به شخصه برای من محیط خیلی مهمه، سبک کلاس ها و طراحی شون خیلی شبیه به فضای کلاس های خارج از کشور بود.
من خودم به هم معرفی میکنم کوییک رو

ناهید

بهتون پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه ایران‌مهر رو از این لیست انتخاب نکنید. چون مزخرف‌ترین کلاس زبانیه که من رفتم. اساتیدش می‌شه گفت از دانشجویانش سواد کمتری دارند.

محمدحسین

قطعا که موسسه زبان کوییک عالی ترینه دمتون گرم

سینا رحمانی

انتخاب موسسه زبان مناسب میتونه برای همه افراد خصوصا اون دسته از افرادی که قصد مهاجرت دارن خیلی مهم باشه. من خودم در حال حاضر در کشور انگلیس زندگی میکنم و قصد دارم تجربیات خودم رو در این زمینه با شما دوستان مطرح کنم و امیدوارم ادمین محترم وبسایت نظر بنده رو حذف نکنن. من حدود ۴ سال قبل از مهاجرت به صورت جسته و گریخته کلاس زبان سفیر رو میرفتم و میتونم بگم به مدت دو سال این مسیر اشتباه رو رفتم. کیفیت آموزشی واقعا در حدی افتضاح بود که حتی من به عنوان زبان آموز متوجه اشتباهات اساتید… ادامه مطلب

Melika Sadri

واقعا نمی‌شه به قطعیت گفت کدوما بهترین موسسات زبان انگلیسی هستند، چون کاملا برمی‌گرده به هدفی که افراد دارند. من خودم قدیم‌تر که صرفا برای سرگرمی می‌رفتم کلاس زبان، ایران استرالیا رو تجربه کردم و خیلی خوب بود ولی اصلا از ایران‌مهر راضی نبودم. ولی خب وقتی تصمیم گرفتم برای آیلتس کلاس برم، اول رفتم بیان برتر به خاطر تبلیغات شهری زیادی که ازشون دیدم و فکر کردم حتما موسسه خوبی هستند ولی واقعا تمام پولم رو دور ریختم و حتی می‌تونم بگم از این مسسه مسخره‌هایی که سر کوچه‌تون هستند هم بدتره بیان برتر. بعدش با یکی از بچه‌هایی… ادامه مطلب

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته