یادگیری زبان انگلیسی در خانه به ساده‌ترین روش

از آنجائیکه در عصر امروز که عصر ارتباطات و الکترونیک می‌باشد و با گسترش رسانه‌های الکترونیکی فاصله زمانی و مکانی بین انسان‌ها از بین رفته است و می‌توانیم با دنیای پیرامون خود بدون حضور فیزیکی با وسایل ارتباطی مثل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و غیره به صورت تصویری و صوتی با دیگران ارتباط برقرار نماییم از این رو یادگیری زبان انگلیسی در خانه به سهولت و آسانی امکان دارد . در زیر به مواردی اشاره می‌شود که به ما کمک می‌کند هر چه بهتر و جذاب‌تر یادگیری زبان انگلیسی در خانه را شروع کنیم.

مراحل یادگیری زبان انگلیسی در خانه

  • آشنایی با قواعد و گرامر زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی در خانه

در مرحله اول بایستی با قواعد و گرامر زبان انگلیسی آشنایی کافی داشته باشیم تا به صورت اصولی و کاربردی به یادگیری زبان انگلیسی در خانه اقدام نماییم؛پس می‌توانیم با شرکت کردن در کلاسهای آنلاین به صورت گروهی و یا خصوصی امکان فراگیری را برای خود فراهم آوریم.موسسه تخصصی زبان کوییک این فرصت را جهت آموزش‌های آنلاین در تمامی نقاط دنیا جهت زبان‌آموزان فراهم آورده است که بتوانند بدون مراجعه حضوری در کلاس‌ها آنلاین ثبت نام نمایند تا در کمترین زمان ممکن با کلیه قواعد و اصول اولیه زبان انگلیسی آشنا شوند و شما بتوانید با شیوه درست و اصولی یادگیری زبان انگلیسی در منزل را فرا گیرید .

  •  افزایش دامنه لغات برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

همزمان با فراگیری اصول پایه در مرحله اول ، در اوقات فراغت و بیکاری به حفظ لغات پرکاربرد با تلفظ صحیح و درست بپردازید .در این راستا موسسه تخصصی زبان کوییک در هر ترم لیست لغات پرکاربرد را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد به همراه نمونه مثال‌هایی که بعد از هر لغت قرار داد تا زبان‌آموز بتواند با الگو گرفتن از آن ، جملات جدید خلق نماید.

حفظ لغات پرکاربرد

در اوقات فراغت و بیکاری به حفظ لغات پرکاربرد با تلفظ صحیح و درست بپردازید

  • مطالعه داستان‌های کوتاه جهت یادگیری زبان انگلیسی در خانه

با توجه به اینکه دامنه لغات زبان‌آموز روز به روز بیشتر می‌شود و با قواعد انگلیسی نیز آشنایی دارد می‌تواند با مطالعه داستانهای کوتاه , ساده و جذاب انگلیسی لذت برده و اوقات فراغت خود را در منزل پر کند.موسسه تخصصی زبان کوییک، داستان‌های کوتاه و ساده را به صورت آنلاین در اختیار زبان‌آموزان خود قرار می‌دهد تا در یادگیری زبان انگلیسی در منزل به او کمک کند.

  • تماشای فیلم و سریال

از آنجایی‌که زمان زیادی را در خانه صرف دیدن فیلم و سریال می‌کنیم می‌توان با دیدن فیلم های خارجی به زبان انگلیسی ، به تقویت شنیداری خود کمک کنیم و باعث می‌شود یادگیری زبان انگلیسی در منزل برای ما دوچندان شود ، ابتدا می‌توان فیلم‌ها را با زیر نویس دید که بعد از مدتی از آن بی نیاز می‌شویم چرا که درست شنیدن کلمات انگلیسی در یادگیری آن بسیار مهم می‌باشد.موسسه تخصصی زبان کوییک فیلم و سریال‌ها را به صورت آنلاین در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد.

تماشای فیلم

تماشای فیلم به زبان انگلیسی به تقویت شنیداری کمک زیادی میکند

  •  مشاهده اخبار با زبان انگلیسی

چنانچه می‌دانیم همه ما هر روزه در پی به دست آوردن آخرین اخبار و رویداد‌ها در تمامی نقاط دنیا هستیم پس بهتر است این اخبار روزانه را به صورت انگلیسی دنبال کنیم تا در یادگیری زبان انگلیسی در منزل به ما کمک کند چرا که در اخبار از جملات روزمره و پرکاربرد بسیار استفاده می‌شود .

  • برقراری ارتباط با زبان انگلیسی به منظور یادگیری زبان انگلیسی در خانه

اگر علاقه‌مند به ارتباط با دوستان خود در شبکه‌های مجازی هستید سعی کنید پیام‌هایی که برای آنها ارسال می‌کنید به صورت جملات صحیح انگلیسی باشد که این کار در یادگیری زبان انگلیسی در منزل شما موثر است و از انجائیکه نوشتن در زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت می‌باشد پس همزمان با تقویت شنیدن‌، حرف زدن و خواندن باید نوشتن خود را هم تقویت کنید که با انجام دادن کارهای ساده از جمله ایمیل زدن‌، پیام دادن می‌توانیم به این امر کمک کنیم.

  • خواندن مجلات و روزنامه‌های انگلیسی‌زبان

اگر علاقه مند به خواندن روزنامه و مجله هستید ، می‌توانید از مجله‌ها و روزنامه‌های انگلیسی زبان استفاده کنید که بعد از مدتی متوجه تغییر خود در درک و فهم مطالب به زبان انگلیسی می‌شوید.

خواندن مجلات

خواندن مجلات و روزنامه‌های انگلیسی‌زبان در خانه

  •  انتخاب موسیقی‌های انگلیسی

اگر در حین انجام کارهای خانه علاقه مند به گوش دادن موزیک هستید سعی کنید موزیک‌های انگلیسی استفاده نمایید تا گوشتان به شنیدن لغات انگلیسی به صورت صحیح و درست عادت کند.

  • عادت دادن ماهیچه‎های دهان و زبان به تلفظ صحیح

بارها کلمات انگلیسی را با صدای بلند و تلفظ صحیح برای خود تکرار کنید تا ماهیچه‌های دهان شما به تلفظ کردن صحیح کلمات انگلیسی عادت کند.

  •  ضبط کردن صدای خودتان

در یادگیری زبان انگلیسی در خانه می‌توانید داستانهای کوتاه را با صدای خود ضبط کرده و بارها آن را گوش دهید و پس از پیدا کردن اشکلات تلفظی خود آن‌ها را برطرف کنید

 ضبط کردن صدای خودتان

در یادگیری زبان انگلیسی در خانه می‌توانید داستانهای کوتاه را با صدای خود ضبط کنید.

فواید یادگیری زبان انگلیسی در خانه

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

میگن وقت طلاست یعنی چی؟ در عصر کنونی و بیشتر در شهرهای بزرگ همواره با مشکلات عدیده‌ای از جمله ترافیک‌، هزینه‌، مسافت‌، آلودگی هوا‌، شلوغی و خیلی مسایل دیگر روبه رو هستیم که با خارج از شدن خانه با مشکلات گفته شده روبه رو می‌شویم که مهترین آن اتلاف وقت و هزینه است برای همین تا جایی که امکان دارد و می‌توانیم باید از این مسایل به دور باشیم . پس با یادگیری زبان انگلیسی در منزل می‌توانیم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنیم و با آرامش بیشتری به یادگیری زبان بپردازیم.

  • در دسترس بودن

گاهی اوقات برای اینکه به مرکز آموزشی مورد دلخواه خود مراجعه نماییم باید مسافتی طولانی را طی کنیم و وقتی به مقصد می‌رسیم از نظر جسمی و فکری ممکن است خسته شویم که این مساله در یادگیری ما اثر منفی دارد پیشنهاد بهتر این است با روحیه‌ای شاد و سرحال یادگیری زبان انگلیسی در منزل را انتخاب کنیم .

  •  راحت بودن

منظور از اینکه هیج‌ جا خونه آدم نمیشه یعنی چی؟ با قرار گرفتن در محیط‌های آموزشی باید در چارچوب و قواعد تعریف شده آن آموزشگاه قدم برداریم پس ممکن است محیط برایمان چندان دلچسب نباشد اما می‌توان در خانه با نشستن بر روی یه مبل راحت و همراه داشتن یک فنجان چای به صورت آنلاین به یادگیری زبان انگلیسی در منزل بیردازیم.

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان

  •  مناسب برای افراد پرکار و پر مشغله

برای کسانی که بیشترین وقت خود را در خارج از خانه صرف می‌کنند و زمانی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارد و همچنین مشتاق هستند به محض فارغ شدن از کار بیرون سریع به خانه برگردند می‌توانند پس از رفع خستگی و استراحت به یادگیری زبان انگلیسی در منزل مشغول شوند.

در یادگیری زبان انگلیسی در منزل منتظر معجزه و اتفاق خارق‌العاده نباشیم‌‌، می‌توانیم با آرامش و پشتکار در محیطی دلچسب به یادگیری زبان بپردازیم و برای خود معجزه خلق کنیم‌، علاقه و عشق داشتن در یادگیری می‌تواند در این راه به ما کمک کند. پس با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت کردن اصول و قواعد گفته شده می‌توانیم یادگیری زبان انگلیسی در خانه را برای خود فراهم نماییم تا بتوانیم با دنیای پیرامون خود به آسانی ارتباط داشته باشیم .
موسسه تخصصی زبان کوییک با دادن مشاوره رایگان و برگزاری کلاس‌های خصوصی و گروهی از راه دور می‌تواند شما زبان‌آموز عزیز را تا رسیدن به مقصد همراهی نمایند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]

3 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته