نظرات شما موجب بهبود و ارتقا خدمات موسسه  تخصصی زبان کوییک به زبان‌آموزان عزیز می‌شود

سلام  و خسته نباشيد به همه عوامل موسسه كوییك. من خيلي از اساتيد و شيوه تدريس شون راضي بودم و همينطور فضاي موسسه خيلي دنج و آرامش بخش بود، خيلي سپاس كه به من كمك كردين تا به هدفم كه كسب نمره آيلتس بود برسم.

به خاطر سطح بسیار ضعیفم در زبان انگلیسی و چون اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن مقابل دیگران را نداشتم من ترجیح دادم از کلاس‌های خصوصی موسسه زبان کوییک استفاده کنم. و پس از چند ترم تونستم خیلی خوب در سفرهای خارجی از زبان انگلیسی استفاده کنم و اعتماد به نفسم بازسازی شد. مطمئنم این اتفاق خوب برای همه‌ی شاگردای این مجموعه میفته.

من همیشه از کلاس زبان هایی که خیلی دوره های طولانی و خسته کننده داشتن فراری بودم همیشه دنبال جایی می گشتم که تو زمان کم بهترین نتیجه را همراه داشته باشه البته کامل و جامع. مرسی از روش های خوب تدریس تون و مرسی از وسواسی که تو یادگیری همه نکات به خرج می دهید. مرسی کوییک که من را به هدفم رساندی

من برای مهاجرت فقط 4 ماه وقت داشتم که نمره‌ی 6.5 آیلتس را به دانشگاه ارائه بدم. از ترم 2 شروع کردم و در مدت زمانی که مورد نظرم بود تونستم در امتحان آیلتس شرکت کنم و 6.5 بگیرم. چیزی که شاید در ابتدای کار به نظرم غیرممکن میومد.

بسیار موسسه خوبی بود، من واقعا از انتخابم خوشحالم

من تو مدت زمان 6 ماه تونستم 6 و نیم بگیرم با توجه به این وقت به نظرم اتفاق شبیه معجزه بود

به نظرم موسسه خوبیه هر چند خیلی سخت گیرننننننن

مدتها به دنبال استادی میگشتم جهت گذراندن دوره آیلتس تا به کمک یکی از دوستان با این موسسه و استادم آشنا شدم و اکنون پس از گذراندن چندین جلسه بسیار از تصمیم و انتخابم رضایت دارم ، سبک خاص آموزش و کتب خاص این موسسه روش جالب و منسجمی است که تاثیر بسیار در مسیر آموزش بر روی زبان آموزان داشته و بسیار بسیار نکات کلیدی را طی دوره آموزشی فرا خواهند گرفت که تا قبل از این و حتی با گذراندن دوره های مختلف زبان به شکل منسجم و در یک پکیج قابل دسترس نبود، لذا از زحمات جناب جهانی فر در طی این دوره ها و سعه صدر ایشان بسیار سپاسگزارم

چيزي که جذاب است اينه که هدف مشخص است و همينطور ريزبينانه نگريستن در رسيدن بهتر و مناسب ترين زمان به هدف است .. و اما در فضايي صميمانه و پر از صداقت. و بي تملق و گزافه گويي اين پکيجي کامل از آموزشگاه کوييک است..

اولين کاري که فضا و سيستم آموزشي آموزشگاه با شخص من کرد افزايش اعتماد به نفس بود و اولين چيزي که اساتيدم در روز اول آموزش به من آموختند تفکر به زباني ديگر( انگليسي ) بود

دستانتان را ميفشارم..

چند سال وقتم در کلاس‌های زبان تلف شد. کلاس‌هایی که خیلی از شاگردانش برای هدفی شرکت نکرده بودند، همه چیز بود غیر از یادگیری زبان انگلیسی. روز تعیین سطح در کوییک به من گفتند اینجا برای کسانی است که می خواهند زبان یاد بگیرند و من در کلاس‌ها چیزی به جز یادگیری ندیدم.

متشکر از کوییک که شعار و عملش یکی بود.

من برای مهاجرت فقط 4 ماه وقت داشتم که نمره‌ی 6.5 آیلتس را به دانشگاه ارائه بدم. از ترم 2 شروع کردم و در مدت زمانی که مورد نظرم بود تونستم در امتحان آیلتس شرکت کنم و 6.5 بگیرم. چیزی که شاید در ابتدای کار به نظرم غیرممکن میومد.

سلام ، من خیلی از متد آموزشی موسسه کوییک راضی ام ، باورم نمیشه که بتونم ٧ ترمه آیلتس بگیرم ، البته من الان ترم دو هستم و در این دو ترم خیلی زبانم پیشرفت کرده، راستی برای محیط اروم و راحتی که در موسسه فراهم کردین متشکر.

وقتی صحبت از کوییک می‌کنیم، باید بدونیم که داریم از موسسه ای حرف میزنیم که خیلی ریز، بدون سر و صدا کارشو جلو میبره،

کسی خودشو خدا نمیدونه تو این موسسه و علی رغم سواد بالای اساتید بیشتر شبیه یه دوست با بچه ها برخورد میکنن

کوییک عزیز همینجور قشنگ و اروم و با انرژی ادامه بده

آموزشگاه کوییک یه موسسه زبان نیست، یه جور فرهنگه، من در حال حاضر دارم اینجا زبانو ادامه میدم، قبول دارم سخت گیری تو این موسسه خیلی بیشتر از جاهای دیگس ولی این سخت گیری در نهایت به نفعه همه بچه هاس

کوییک جونم ، واسه همه سخت گیریات مرسییییییی

همین که تو موسسه کوییک همکلاسیات ادمای درستی هستن و همه قصد مهاجرت دارن خودش میرزه به همه موسسات دیگه

Quick institute of language is the one which has always supported me to improve myself

they really care about all students and I have been keen on teaching method which they have

thank ypu

به خاطر سطح بسیار ضعیفم در زبان انگلیسی و چون اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن مقابل دیگران را نداشتم من ترجیح دادم از کلاس‌های خصوصی موسسه زبان کوییک استفاده کنم. و پس از چند ترم تونستم خیلی خوب در سفرهای خارجی از زبان انگلیسی استفاده کنم و اعتماد به نفسم بازسازی شد. مطمئنم این اتفاق خوب برای همه‌ی شاگردای این مجموعه میفته.

مونا عسگری

 

چند سال وقتم در کلاس‌های زبان تلف شد. کلاس‌هایی که خیلی از شاگردانش برای هدفی شرکت نکرده بودند، همه چیز بود غیر از یادگیری زبان انگلیسی. روز تعیین سطح در کوییک به من گفتند اینجا برای کسانی است که می خواهند زبان یاد بگیرند و من در کلاس‌ها چیزی به جز یادگیری ندیدم.

متشکر از کوییک که شعار و عملش یکی بود.

بهاره دانشمند

من برای مهاجرت فقط 4 ماه وقت داشتم که نمره‌ی 6.5 آیلتس را به دانشگاه ارائه بدم. از ترم 2 شروع کردم و در مدت زمانی که مورد نظرم بود تونستم در امتحان آیلتس شرکت کنم و 6.5 بگیرم. چیزی که شاید در ابتدای کار به نظرم غیرممکن میومد.

نیکو رستگار

سلام ، من خيلي از متد آموزشي موسسه كوییك راضي ام ، باورم نميشه كه بتونم ٧ ترمه آيلتس بگيرم ، البته من الان ترم دو هستم و در اين دو ترم خيلي زبانم پيشرفت كرده، راستي براي محيط اروم و راحتي كه در موسسه فراهم كردين متشكر.

لیلی مهاجر

با سلام

محمد على آدابى هستم

از زبان آموزان موسسه تخصصي زبان كوييك

قبل از هر چيز ميخوام به عنوان كسي كه تا بحال موفق شدم نيمى از دوره هاى زبان آیلتس خودم رو در اين موسسه با موفقيت پشت سر بذارم كمال تشكر رو از استاتيد مجرب و دلسوز اين مجموعه داشته باشم

به جرات ميتونم بگم كمتر استادي اينقدررر براى يادگيرى تك تك شاگردهاش انرژى ميذاره

چيزي كه به نظرم اين موسسه رو از بقيه كلاس هاى زبانى كه ديدم و شنيدم متمايز ميكنه جزوات خيلي قوى هست كه باعث شده مطالب بسيار مفيد ، دسته بندي شده و بدون زياده گويي به زبان آموز منتقل شده و نحوه ى تدريسشون كه اساتيد با مهارت بالا جورى تدريس ميكنن كه علانا بعد از  فقط گذروندن دو ترم  خيلي راحت تونستم صحبت كنم و مطالب رو درك كنم اتفاقي كه شايد بعد از گذروندن چندين ترم در اموزشگاه هاى مختلف برام محقق نشده بود

يادگيرى زبان معجزه نيست كه از جادوگر بخواهيم

بيشتر نيمى از پروسه يادگيرى به خود شخص بستگى داره و من به شخصه مطمئنم در مورد آنچه كه بايد از اساتيد بخوابيم در اين موسسه ذره اي كوتاهى نشده و چه بسا خيلي فراتر از انتظار نيز هست

با تشكر فراوان از استادان بزرگ اين مجموعه

آقايان ذوالفقارى و جهانى فر

 محمد علی آدابی

پس از سالها تلاش بیهوده برای یادگیری زبان و ثبت نام در دوره های بی حاصل که بیشتر جنبه ی تفریحی و اتلاف وقت داشت بالاخره به صورت جدی وارد مبحث یادگیری زبان شدم .بعد از آشنایی با متد زبان آموزی شما توانستم تفاوت بین روشهای مختلف را بطور مشخص ببینم. مخصوصا اینکه توانستم همزمان هر 4 مهارت زبان را تقویت کنم.

شیما عسکری

همه ما ترجیح می دهیم در حوزه یادگیری زبان، از  بهترین آموزش با سریعترین زمان و بالاترین کیفیت برخوردار شویم .

من به عنوان زبان آموز این موسسه، خوشحالم که شروع خوبی در یادگیری داشتم و طی روند آموزش شاهد پیشرفت قابل توجهی بودم .

به همین منظور بابت درایت، تلاش و صبری که از مدرسان این موسسه شاهد بودم ، کمال تشکر را دارم.

امیدوارم در پیشبرد اهداف خود موفق باشید.

سمیه انصاری

درود بر شما

مدتها به دنبال استادی میگشتم جهت گذراندن دوره آیلتس تا به کمک یکی از دوستان با این موسسه و استادم آشنا شدم و اکنون پس از گذراندن چندین جلسه بسیار از تصمیم و انتخابم رضایت دارم ، سبک خاص آموزش و کتب خاص این موسسه روش جالب و منسجمی است که تاثیر بسیار در مسیر آموزش بر روی زبان آموزان داشته و بسیار بسیار نکات کلیدی را طی دوره آموزشی فرا خواهند گرفت که تا قبل از این و حتی با گذراندن دوره های مختلف زبان به شکل منسجم و در یک پکیج قابل دسترس نبود، لذا از زحمات جناب جهانی فر در طی این دوره ها و سعه صدر ایشان بسیار سپاسگزارم

سینا انصاری

چيزي که جذاب است اينه که هدف مشخص است و همينطور ريزبينانه نگريستن در رسيدن بهتر و مناسب ترين زمان به هدف است .. و اما در فضايي صميمانه و پر از صداقت. و بي تملق و گزافه گويي اين پکيجي کامل از آموزشگاه کوييک است..

اولين کاري که فضا و سيستم آموزشي آموزشگاه با شخص من کرد افزايش اعتماد به نفس بود و اولين چيزي که اساتيدم در روز اول آموزش به من آموختند تفکر به زباني ديگر( انگليسي ) بود

دستانتان را ميفشارم..

مهدی براری

شاید نتوان توصیف کرد یادگیری تا چه حد می تواند جذاب باشد. شاید نتوانم بگویم تا چه حد سپاسگذار زحماتتان هستم و می‌خواهم صمیمانه دستتان را بفشارم که در سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام که برای هدف بزرگ مهاجرت می‌جنگیدم شما نه به عنوان استاد که همانند یک دوست همواره کنارم بودید. آن گاه که نا امید می‌شدم شما با دم مسیحایی خود انگیزه را در من دمیدید. و اکنون که در یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا دوره‌ی کارشناسی ارشد را می‌گذرانم نقش استاد جهانی‌فر و استاد ‌ذوالفقاری را در حال و آینده‌ی خود می‌بینم.

نیلوفر خاکسار

بسیار موسسه خوبی بود، من واقعا از انتخابم خوشحالم

رضا تیموری

من تو مدت زمان 6 ماه تونستم 6 و نیم بگیرم با توجه به این وقت به نظرم اتفاق شبیه معجزه بود

به نظرم موسسه خوبیه هر چند خیلی سخت گیرننننننن

ماندانا

وقتی صحبت از کوییک می‌کنیم، باید بدونیم که داریم از موسسه ای حرف میزنیم که خیلی ریز، بدون سر و صدا کارشو جلو میبره،

کسی خودشو خدا نمیدونه تو این موسسه و علی رغم سواد بالای اساتید بیشتر شبیه یه دوست با بچه ها برخورد میکنن

کوییک عزیز همینجور قشنگ و اروم و با انرژی ادامه بده

یاشار

آموزشگاه کوییک یه موسسه زبان نیست، یه جور فرهنگه، من در حال حاضر دارم اینجا زبانو ادامه میدم، قبول دارم سخت گیری تو این موسسه خیلی بیشتر از جاهای دیگس ولی این سخت گیری در نهایت به نفعه همه بچه هاس

یاسمین دهکردی

کوییک جونم ، واسه همه سخت گیریات مرسییییییی

عیسی شاگرد تنبل کلاس

همین که تو موسسه کوییک همکلاسیات ادمای درستی هستن و همه قصد مهاجرت دارن خودش میرزه به همه موسسات دیگه

پارمیدا

Quick institute of language is the one which has always supported me to improve myself

they really care about all students and I have been keen on teaching method which they have

thank ypu

میترا