معرفی بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان انگلیسی

بر کسی پوشیده نیست که یادگیری زبان انگلیسی شما را به‌سوی فرصت‌های جدید و ارزشمند سوق می‌دهد. با دانستن زبان انگلیسی ارتباطات آسان‌تر و درک فرهنگ‌ها آسوده‌تر می‌شود. قطعاً در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی، چالش‌برانگیز بودن راه را احساس خواهید کرد. اما فراموش نکنید که یادگیری انگلیسی وظیفه‌ای دلهره‌آور نیست. در واقع می‌تواند سفری لذت‌بخش باشد. یکی از مواردی که می‌تواند این سفر را لذت‌بخش کند، تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی است. از تماشای فیلم‌های کلاسیک تا جدیدترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا دروازه‌ای جذاب و مهیج برای بهبود مهارت‌های انگلیسی شما فراهم شده است. تصور کنید درحالی‌که سرگرم می‌شوید، کلمات جدید یاد می‌گیرید، قوانین دستور زبان را مسلط می‌شوید و تلفظ خود را بهبود می‌بخشید. برای بسیاری از افراد تماشای سریال و فیلم انگلیسی برای تقویت زبان روشی مؤثر و ثابت شده بوده و هست.

در راهنمای جامع ای که پیش روی شماست، به این می‌پردازیم که چگونه می‌توانید با تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. همچنین در بررسی راهکارها، نکات و فواید بی‌شمار این فرایند یادگیری غوطه‌ور شویم. در پایان به معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان می‌پردازیم. البته بهتر است در همین ابتدای کار به شما بگوییم که بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان را بر اساس سطح شما دسته‌بندی کرده‌ایم. به‌عبارت‌دیگر در هر کجای مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستید فیلم و سریال مخصوص خود را ببینید!

آیا با تماشای فیلم‌ها می‌توان زبان انگلیسی یاد گرفت؟

ابتدا شما به ما بگویید؛ آیا شما علاقة زیادی به تماشای فیلم یا سریال دارید؟ کاملاً ثابت شده است که علاقه شما به فیلم‌ها هم می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی باشد. تماشای فیلم‌ها و سریال های انگلیسی‌زبان می‌تواند به طور قابل‌توجهی توانایی شما را ارتقا دهد. تماشای سریال‌ها و فیلم‌های انگلیسی، فرصت طلایی‌ای را فراهم می‌کند تا با زبان انگلیسی به‌گونه‌ای طبیعی که توسط بومی زبانان صحبت می‌شود، آشنا شوید. این روش ارزشمندی است که به شما کمک می‌کند درک خود از زبان، ساختار جملات، عبارات مفید، اصطلاحات رایج و تلفظ‌ها را تقویت کنید.

شنیدن گفتار بومی زبانان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که قوانین دستور زبان را به شکل طبیعی یاد بگیرید. مغز اطلاعات را مانند یک نوزادی که زبان مادری خود را یاد می‌گیرد، از طریق غرق‌شدن در دنیای فیلم جذب می‌کند. به‌عبارت‌دیگر شما همیشه نیازی به مطالعه فعال ندارید تا اطلاعات جدید را کسب کنید. کافی است از فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنید. یادگیری یک زبان جدید با تماشای سریال موردعلاقه‌تان، خیلی جذاب‌تر از حضور در کلاس‌های زبان و ساعت‌ها مطالعه کتاب‌ها است. البته هنگام انتخاب فیلم‌ها برای تماشا، در نظر داشته باشید که فیلم‌های جذاب یا جواهرات کلاسیک را انتخاب کنید. این‌ها بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان هستند؛ زیرا اغلب دارای واژگان غنی و دیالوگ‌های به‌یادماندنی هستند که می‌توانند دایره لغت انگلیسی شما را گسترش دهند. پس، خود را در دنیای فیلم‌های انگلیسی غرق کنید و پتانسیل بهبود مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را به فعلیت برسانید.

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال

بهتر است با مزایای یادگیری زبان انگلیسی از طریق دیدن فیلم و سریال آشنا شوید:

معرفی بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان انگلیسی
  • یکی از مزایای اساسی این است که شما با روش مکالمه افراد بومی زبان با یکدیگر آشنا خواهید شد. شما جزئیات تلفظ، لحن و اصطلاحات عامیانه را می‌شنوید و به‌خاطر می‌سپارید.
  • از دیگر مزایای تماشای بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان این است که یک فرصت عالی برای بهبود مهارت‌های شنیداری شما فراهم می‌شود. با گوش‌کردن به گفتگوها و مکالمات در فیلم‌ها، می‌توانید با تغییرات لهجه‌ها در مناطق مختلف آشنا شوید. این آشنایی برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مفید است.
  • افراد بومی، اغلب از زبان به شکلی متفاوت از آنچه که در کتاب‌ها خوانده‌اید، استفاده می‌کنند و فیلم‌ها به شما این اختلافات را می‌آموزند. در نتیجه به دنبال معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان به شما هستیم.

چگونه با فیلم‌ها انگلیسی یاد بگیریم؟

یادگیری زبان با فیلم نیز آداب مخصوص به خود را دارد. رعایت این آداب الزامی نیست، اما بر میزان اثربخشی آموزش تأثیرگذار است:

تقویت زبان با فیلم و سریال

پیوستگی در تماشای فیلم انگلیسی برای تقویت زبان یکی از عوامل مهم است.

یادگیری زبان جدید، یک سفر است که نیازمند تداوم و پیوستگی است. زمانی که به بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود از طریق تماشای فیلم‌ها می‌پردازید، عبارت “به طور مداوم فیلم تماشا کنید” ارزش زیادی دارد. تماشای مداوم فیلم‌های انگلیسی، نه‌تنها باعث حفظ پیشرفت شما می‌شود؛ بلکه آنچه را که یاد گرفته‌اید، نیز تقویت می‌کند. این یک روش عالی برای یکپارچه‌سازی زبان با زندگی روزمره شماست. با تماشای بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان به‌صورت منظم، با زبان آشناتر می‌شوید. برای شما هیچ فرقی ندارد که یک فیلم اکشن یا یک فیلم کلاسیک را تماشا کنید، پیوستگی در تماشا به‌تدریج درک زبان انگلیسی شنیداری شما را بهبود می‌بخشد؛ دایره واژگان شما را گسترش می‌دهد و مهارت‌های کلامی شما را نیز بهبود می‌بخشد.

زیرنویس انگلیسی را برای فیلم فعال کنید!

حتی اگر دارید یک فیلم را به زبان انگلیسی تماشا می‌کنید و خودتان را در این زبان ماهر می‌شمارید. یک ابزار یادگیری ارزشمند را ممکن است از دست بدهید و آن زیرنویس انگلیسی است. روشن‌کردن زیرنویس در مسیر تماشای فیلم انگلیسی برای تقویت زبان تغییردهنده باشد.

  1. اول اینکه زیرنویس‌ها فرصتی را برای ارتباط زبان گفتاری با شکل نوشتاری آن فراهم می‌کنند. این به‌ویژه برای زبان‌آموزانی که می‌خواهند املای کلمات انگلیسی‌شان و ساختار جملات خود را بهبود بخشند، مفید است.
  2. دوم اینکه این یک راه عالی برای اطمینان حاصل‌کردن از اینکه چگونه کلمات باید نوشته شوند و چگونه در جملات جا بیافتند، است.
  3. سوم اینکه، اگر بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان را انتخاب کردید و می‌خواهید با لهجه‌ها یا گویش‌های مختلف آشنا شوید، وجود زیرنویس می‌تواند به شما در درک تلفظ‌های سخت و نامشخص کمک می‌کند. این قابلیت به‌ویژه زمانی مفید است که به لهجه‌های محلی دشوار گوش می‌دهید.
مزایای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال

فیلم را متوقف و شروع به تماشای مجدد کنید:

زمانی که با قسمتی از یک گفتگو یا دیالوگ سخت در تماشای فیلم انگلیسی برای تقویت زبان مواجه می‌شوید؛ پخش فیلم را متوقف کنید و چند بار دیالوگ‌ها را همراه خواندن زیرنویس‌ها گوش کنید. تمام افراد بومی انگلیسی‌زبان لهجه‌ها و تلفظ‌های مختلف و مخصوص خود را دارند. به طور طبیعی ممکن است برخی از آن‌ها را دشوارتر از دیگران درک کنید. این کاملاً طبیعی است! اگر توقف کنید و زمانی را صرف تکرار یک بخش کنید، اغلب کلمات واضح‌تر خواهند شد. از وقت خود استفاده کنید و صبور باشید.

چگونه با فیلم‌ها انگلیسی یاد بگیریم؟

عبارت‌ها را با صدای بلند تکرار کنید!

وقتی کلمات یا اصطلاحات جدید و جالبی را در یک فیلم یا سریال می‌شنوید، می‌توانید فیلم را متوقف کنید و آن‌ها را با صدای بلند تکرار کنید. سعی کنید نحوه تلفظ کلمات را از بازیگر تقلید کنید تا گفتارتان پیشرفت کند. این یک نمونه از یادگیری شفاهی در فیلم انگلیسی برای تقویت زبان است. تکرار با صدای بلند یک کلمه جدید به شما کمک می‌کند تا متمرکز شوید و اطلاعات از حافظه کوتاه‌مدت به حافظه بلندمدتتان منتقل کنید.

با سرعت کمتر فیلم ببینید!

یک روش دیگر برای استفاده مفیدتر از فیلم‌ها این است که آن‌ها را با سرعت کمتری تماشا کنید. شما می‌توانید دیالوگ‌های فیلم را با سرعتی که با سطح شما هماهنگ است، بشنوید. تماشای یک برنامه با سرعت کمتر می‌تواند مهارت‌های شنیداری شما را بهبود بخشد چرا که بر هر کلمه تمرکز خواهید کرد. فهم شنیداری یکی از مهارت‌های زبانی مشکل است، پس بسیار صبور باشید، اگر نیاز به کم‌کردن سرعت پخش دارید، ناامید نشوید و به خود فرصت دهید.

کلمات و عبارت‌های مفید را یادداشت کنید!

هنگام تماشای بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان با عبارات و اصطلاحات جدیدی روبرو می‌شوید که شاید برای شما جالب باشند. در این مواقع، به‌جای فراموش‌کردن، آن‌ها را یادداشت کنید. یادگیری اصطلاحات در زبان دیگر ممکن است ابتدا گیج‌کننده باشد؛ اما هنگامی که به معنا پی ببرید، بسیار سرگرم‌کننده است. می‌توانید یک فهرست از عبارت‌های جذاب و جدید را تهیه کنید و فلش کارت‌های مخصوص به خود را داشته باشید. اگر این کارت‌ها را در فواصل منظم بازبینی کنید، اطلاعات را حفظ کرده و درک خود از زبان را عمیق‌تر می‌کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با سریال و فیلم

سعی کنید از موارد جدیدی که یاد گرفته‌اید، استفاده کنید!

آنچه که از فیلم و سریال یاد گرفته‌اید را در قالب مناسب و با ساختاری صحیح در مکالمه به کار ببرید. کلاس زبان یا هنگام صحبت با دوست خود یا هر محیط دیگری که برای تقویت مکالمه از آن استفاده می‌کنید؛ مکانی مناسب برای تمرین دانش جدید است. استفاده از واژگان جدید در محیط‌های واقعی، روش عالی‌ای برای تثبیت یادگیری است. علاوه بر این، این اطمینان حاصل می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در سیاق مناسب استفاده کنید. این روش فوق‌العاده‌ای برای کار روی مهارت‌های مکالمه‌تان و افزایش اعتمادبه‌نفس در استفاده از انگلیسی در زندگی روزمره است.

معرفی بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان

یک خلاصه کوتاه از فیلم و سریال بنویس!

این کار نه‌تنها نشان می‌دهد که شما درک خوبی از محتوای فیلم داشته‌اید؛ بلکه به شما یادآوری می‌کند که از زبان جدیدی که یاد گرفته‌اید، استفاده کنید. در هنگام نوشتن خلاصه داستان فیلم انگلیسی برای تقویت زبان، سعی کنید واژگان جدیدی که یاد گرفته‌اید را در متن بکار ببرید. تلاش کنید به شکلی بنویسید که شخصی که این فیلم را ندیده با خواندن متن شما به درک درستی از محتوای آن برسد. همچنین سعی کنید دلایل را برای هر اتفاق بیان کنید.

حالا بدون زیرنویس ببینید!

سرانجام، اگر تابه‌حال فیلم‌ها و سریال‌ها را با زیرنویس به زبان خودتان تماشا کرده‌اید. زمان آن رسیده است که دوباره آنها را تماشا کنید و تنها از زیرنویس زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین اگر تابه‌حال بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان را با زیرنویس انگلیسی تماشا کرده‌اید، سعی کنید دوباره بدون هیچ زیرنویسی فیلم را ببینید!

معرفی بهترین مجموعه‌های کارتونی برای تقویت زبان

یک روش سرگرم‌کننده و مؤثر برای یادگیری انگلیسی، تماشای کارتون‌های انگلیسی‌زبان است. کارتون‌ها نه‌تنها سرگرم‌کننده بلکه یک پلتفرم فوق‌العاده برای بهبود توانایی زبان انگلیسی شما یا فرزندانتان هستند.

بهترین انیمیشن‌های سریالی برای تقویت زبان در سطح مبتدی

بهترین انیمیشن‌های سریالی برای تقویت زبان در سطح مبتدی

هر چند که هرکسی می‌تواند این کارتون‌ها را تماشا کند، اما این دسته عمدتاً برای کودکان و خردسالان جذاب‌تر است. به همین دلیل، این قسمت از مقاله را به‌عنوان یک راهنمای کمکی برای والدینی که به دنبال منابعی تصویری برای کمک به فرزندان خود در یادگیری انگلیسی هستند، نوشته‌ایم. برای کودکانی که سفر یادگیری زبان خود را آغاز کرده‌اند، سادگی امری اساسی است. فیلم‌هایی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم در سطح مبتدی هستند. این سطح یک‌قدم کوتاه و آسان به دنیای زبان انگلیسی از طریق ماجراهای روزمره است. واژگان معرفی شده در این فیلم‌ها عمدتاً باهدف ساده‌سازی انتخاب شده‌اند و شامل کلمات متداولی هستند که کودکان در زندگی روزانه خود با آنها برخورد می‌کنند.

این رویکرد به کودکان اجازه می‌دهد به‌راحتی و بدون ایجاد فشار زیاد، وارد دنیای یک زبان جدید شوند. برای بهبود تجربه یادگیری، توصیه می‌شود با تماشای کارتون‌ها به زبان مادری کودک، کار را شروع کنید و به‌آرامی به زبان انگلیسی تغییر دهید. این غرق‌شدن گام‌به‌گام به کودکان این امکان را می‌دهد که ابتدا داستان را درک کنند. سپس با شخصیت‌ها در محیطی که احساس راحتی می‌کنند، آشنا شوند. در ادامه معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان در سطح مبتدی را آغاز می‌کنیم:

Peppa Pig

این کارتون در میان تمام کودکان در سراسر جهان محبوب است. پپا، یک خوک است که همراه مادر، پدر، و برادر کوچکش “جورج” زندگی می‌کند. پپا، ماجراهایی پر از خنده و گاهی غم‌انگیز که همیشه به شادی ختم می‌شود را تعریف می‌کند. گفتگوهای جذاب در هر قسمت، نه‌تنها کودکان را سرگرم می‌کند؛ بلکه به شیوه بازیگوشانه و لذت‌بخش زبانشان را نیز تقویت می‌کند. فقط توجه داشته باشید که این کارتون بهترین گزینه برای کودکانی است که بسیار جوان هستند، از جمله کودکان کمتر از 7 یا 8 سال.

peppa pig
Bluey

Bluey

در دنیای انیمیشن بلوی غرق شوید؛ جایی که یادگیری زبان در داستان یک سگ جوان “بلو هیلر” نهفته است. بلو با پدر، مادر و خواهر چهارساله‌اش “بینگو” زندگی می‌کند. ماجراهای بلو با پیچیدگی بیشتری نسبت به “پپا” رخ داده که یک داستان غنی را ارائه می‌دهد که به‌آرامی درک زبان را افزایش می‌دهد. از طریق گفتگوهای جذاب و داستان‌های دلنشین، “بلو” نه‌تنها سرگرم‌کننده است؛ بلکه یک برنامه عالی برای کودکان فراهم می‌کند تا در فراز و نشیب‌های زبانی انگلیسی با لهجه استرالیایی آشنا شوند.

Cocomelon

با کوکو ملون، کودکان می‌توانند با بیبی جی‌جی، یویو و تام‌تام در ماجراجویی‌های روزمره همراه شوند. این انیمیشن موزیکال که برای جوان‌ترین گروه تماشاگران طراحی شده است، شامل شخصیت‌های جذابی است که در رویدادهای مختلف شروع به برقراری ارتباط می‌کنند. از طریق آهنگ‌هایی جذاب و داستان‌های دلنشین، کوکو ملون نه‌تنها مخاطب را جذب می‌کند؛ بلکه زبان را به شیوه‌ای جذاب و لحنی متفاوت معرفی می‌کند.

cocomelon
Everything’s Rosie

Everything’s Rosie

در دنیای شگفت‌انگیز این کارتون غرق شوید که داستان ماجراهای یک دختر کوچک به نام رزی و دوستانش را دنبال می‌کند. توسط گفتگوهای پویا و داستان‌های جذاب، این مجموعه نه‌تنها شخصیت‌ها را زنده می‌کند؛ بلکه به‌عنوان یک محیط یادگیری زبان نیز عمل می‌کند.

بهترین انیمیشن‌های سریالی برای تقویت زبان در سطح متوسط

در این سطح کارتون‌ها گاه‌به‌گاه با پیچیدگی‌های زبانی روبرو می‌شوند و در آن‌ها به مفاهیم علمی و اصطلاحات عامیانه پرداخته می‌شود. این سطح نه‌تنها ذهن‌های جوان را به چالش می‌کشد، بلکه درک نوآورانه‌تری از انگلیسی را ایجاد می‌کند. این مجموعه از کارتون تعادلی کامل از سرگرمی و غنی‌سازی آموزشی را ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان در سطح متوسط می‌پردازیم:

SpongeBob

مانند”پپا”، احتمالاً هر کودک و والدینی در سراسر جهان اسم “باب اسفنجی” را شنیده است. با این کارتون محبوب، تماشاگران می‌توانند به ماجراهای اسفنج باب، شلوار مکعبی، بپیوندند. باب یک اسفنج دریایی سخنگوست که در یک رستوران کار و در یک آناناس، زیر آب زندگی می‌کند. این مجموعه انیمیشنی نه‌تنها خنده‌دار است، بلکه یک محیط منحصربه‌فرد برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان‌های جذاب و گفتار کاراکترمحور فراهم می‌کند.

SpongeBob
Bob the Builder

Bob the Builder

این کارتون نیز مدت‌هاست وجود دارد اما نیاز به اندکی معرفی دارد. به باب و تیم ماشین‌آلاتش برای کمک به دیگران بپیوندید. آن‌ها با چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوند. باب سازنده نه‌تنها با ماجراهای ساخت‌وساز شما را سرگرم می‌کند. بلکه یک فیلم انگلیسی برای تقویت زبان عالی است؛ زیرا از طریق گفتگوهای حل مسئله و پیچیدگی‌های داستانی زبان را آموزش می‌دهد.

Thomas and Friends

به ماجراهای توماس و دوستانش در راه‌آهن بپیوندید. داستان درباره تعدادی قطار است که در جزیره “سودور” زندگی می‌کنند. با تمرکز بر شخصیت اصلی، توماس، این مجموعه نه‌تنها جهان لوکوموتیوها را کاوش می‌کند؛ بلکه یکی از بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان است. توماس و دوستان با داستان‌های دلنشین و تعاملات شخصیتی، یک سفر زبانی در دنیای ریل‌ها را به شما نشان می‌دهند.

Thomas and Friends
The Boss Baby: Back in Business

The Boss Baby: Back in Business

قطعاً در معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان باید به دنبال “بیبی باس” باشیم. “بچه رئیس: بازگشت به کار” مجموعه‌ای است انیمیشنی؛ در ادامه‌ی فیلم “بچه رئیس” که در 2017  منتشر شد، ساخته شده است. این مجموعه شامل یک نوزاد کت‌شلوار پوش و برادر 7 ساله‌اش است که با هم متحد می‌شوند تا توطئه خبیث مدیرعامل شرکت Puppy Co را مهار کنند. با ماجراهای خنده‌دار این مجموعه یکی از بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان محسوب می‌شود. همچنین برای تماشاگران جوان یک تجربه سرگرم‌کننده و آموزنده است.

بهترین انیمیشن‌های سریالی برای تقویت زبان در سطح پیشرفته

فهرست بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان در سطح پیشرفته برای کودکان بزرگ‌تر آماده شده است. افرادی که در حال حاضر درک خوبی از زبان انگلیسی دارند و قادر به صحبت و بیان خود هستند. واژگان گاهی برای کودکان بزرگ‌تر مناسب است؛ کسانی که می‌توانند انتظار تجربه‌ای را داشته باشند که نه‌تنها سرگرم‌کننده است؛ بلکه مهارت‌های زبانی آنها را به سطح بالاتر ارتقا می‌دهد.

Gravity Falls

در سفر مرموز گرویتی فالز همراه دوقلوهای دیپر و میبل پاینز شرکت کنید. سپری‌کردن تعطیلات تابستانی در محل گردشگری عمه خود، داستانی معمایی را برای دوقلوها رقم می‌زند. البته نه‌تنها یک ماجراجویی که یک سفر هیجان‌انگیز در دنیای فیلم انگلیسی برای تقویت زبان است. این مجموعه به یادگیرندگان این امکان را می‌دهد که با گفتگوهای پیچیده و واژگان پیشرفته درگیر شوند.

Gravity Falls
Kim Possible

Kim Possible

به کیم که یک تشویق‌کننده دبیرستانی است و دوستش بپیوندید. در مجموعه باید با دو مشکل بزرگ، جرم‌های بین‌المللی و دوران نوجوانی در نبرد و چالش باشید. در این مجموعه اکشن، نیز داستان‌هایی شگفت‌انگیز همراه با آموزش زبان انگلیسی انتظار شما را می‌کشد. گفتگوهای پیشرفته و واژگان متنوع، این انیمیشن را به یک ماجرای هیجان‌انگیز برای کودکان بزرگ‌تر که به دنبال تسلط زبانی هستند، تبدیل می‌کند.

Scooby Doo

چه کسی اسکوبی دو را نمی‌شناسد؟ این شاهکار بی‌نظیر را! هنگام معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان باید اسکوبی دو را معرفی کنیم. با این کارتون انگلیسی، تماشاگران می‌توانند با ماجراهای چهار نوجوان، فرد، دافن، ولما و شگی و نیز سگ سخنگویشان اسکوبی، درگیر شوند. به نظر می‌رسد، می‌توان با تعقیب و حل‌کردن رموز مرتبط با موجودات خیالی نه‌تنها سرگرم شد که انگلیسی را نیز آموخت. کودکان بزرگ‌تر می‌توانند گفتگوهای پیشرفته، واژگان متنوع و چالش‌های زبانی را در ماجراهای خنده‌دار اسکوبی دو و دوستانش انتظار داشته باشند.

Scooby Doo
Ben10

Ben 10

ماجراهای پسر ۱۰ساله، بن تنیسون که مجهز به “آمنیتریکس” یک دستگاه بیگانه به شکل ساعت است را دنبال کنید. این سریال به این صورت پیش می‌رود. بن با تبدیل‌شدن به ۱۰ موجود بیگانه مختلف همراه دخترخاله‌اش گوئن و پدربزرگش مکس، با بدی‌ها در زمین و فضا مبارزه می‌کند. بن تن نه‌تنها ماجراهای فضایی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد؛ بلکه چالش‌های زبانی را هم برای شما فراهم می‌کند. همچنین گفتگوهای پیشرفته را به طور بی‌وقفه در داستان می‌گنجاند. همین موارد این مجموعه را در زمره بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان قرار می‌دهد.

معرفی بهترین انیمیشن‌های سینمایی برای تقویت زبان

در معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان باید به دنیای محبوب انیمیشن‌های سینمایی سفر کنیم:

Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood

یک انیمیشن خانوادگی که نمونه حساب شده و زیبا در این ژانر است. این یکی از بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان انگلیسی است چرا که تماشای آن آسان است. بنابراین می‌توانید بر زبان تمرکز کنید و در داستان گم نشوید. ازآنجایی‌که این داستان از دیدگاه یک پسر جوان گفته می‌شود؛ زبان استفاده شده ساده و مناسب برای زبان‌آموزان مبتدی و متوسط است.

Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood
Toy Story

Toy Story

مجموعه انیمیشن‌های محبوب داستان اسباب‌بازی‌ها را حتماً می‌شناسید. پس بار دیگر که می‌خواهید قسمت‌های آن را تماشا کنید، زبان و زیرنویس انگلیسی را فعال کنید! قطعاً نام این مجموعه در میان معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان می‌درخشد. انیمیشن‌هایی مانند “داستان اسباب‌بازی‌ها ” معمولاً برای مخاطبان جوان‌تر ساخته می‌شوند. به این معنا که داستان و واژگان پیچیده نیستند. حتی اگر این فیلم اساساً برای کودکان باشد، بزرگ‌ترها می‌توانند از این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنند.

Despicable Me

“من نفرت‌انگیز” در مورد “گرو” قدرتمندترین تبهکار دنیا و سه دخترش و البته خطرناک‌ترین همکاران دنیا “مینیون ها” است.

حتی اگر داستان اصلی درباره گرو باشد، ستارگان واقعی این فیلم سه دختری هستند که گرو آن‌ها را به فرزندی پذیرفته است. دیالوگ‌های کوتاه اما بسیار خنده‌دار کوچک‌ترین دختر خانواده؛ او را به یک الگوی خوب برای زبان‌آموزان انگلیسی که تازه شروع کرده‌اند تبدیل می‌کند. برای مبتدیان که می‌خواهند از این مجموعه فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنند. بهتر است بر سه خواهر و گفتار آن‌ها تمرکز کنند، زیرا بیشتر شخصیت‌های دیگر دارای لهجه‌های استاندارد انگلیسی نیستند.

Despicable Me

معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان

 در این بخش، فهرستی از بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی در سال‌های اخیر را تهیه کرده‌ایم. در انتخاب این فیلم‌ها به تنوع موضوعی برای آشنایی بیشتر شما با واژگان در حیطه‌های مختلف پرداخته شده است. با تماشای این فیلم‌ها در معرض یادگیری زبان قرار می‌گیرید؛ زیرا با کلمات و عبارات رایج، اصطلاحات، لحن‌های محاوره‌ای، کلمات ناسزا و موارد دیگر در زبان انگلیسی آشنا می‌شوید.

If Beale Street Could Talk

If Beale Street Could Talk

اولین فیلم در فهرست معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان ما “اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند” است. این فیلم، داستان زن بارداری به نام تیش را روایت می‌کند. این داستان در هارلم دهه 1970، بر اساس رمان جیمز بالدوین با همین عنوان، ساخته شده است. این زن برای اجرای عدالت برای نامزدش که به‌ناحق به زندان افتاده است، تلاش می‌کند. این فیلم درام – عاشقانه به بررسی موضوعاتی همچون تبعیض نژادی و فساد در سیستم قضایی آمریکا می‌پردازد.

در این فیلم، شما تاریخ آمریکا و واژگان مرتبط با موضوعات انصاف، سرکوب توسط پلیس، نژادها، تبعیض و سیاست‌های اجتماعی را خواهید آموخت.

Darkest Hour

داستان واقعی مرگ نظامیان بریتانیا در جنگ جهانی دوم و پیروزی نهایی آن را در “تاریک‌ترین ساعت” یاد بگیرید. هنگامی که اشغال توسط نازی، بریتانیا را تهدید می‌کند، نخست‌وزیر جدید آن، وینستون چرچیل، باید مردم را در یک سو متحد کند و کشور را برای مقاومت و حفظ آزادی و دموکراسی سرپا نگه دارد. یک فیلم انگلیسی برای تقویت زبان عالی است که برای یادگیری فرهنگ و تاریخ انگلیس نیز مفید است.

شما با واژه‌ها و عبارات جدید مرتبط با جنگ، سیاست و همچنین برخی اصطلاحات قدیمی و اصیل بریتانیایی آشنا خواهید شد.

Darkest Hour
The Lost Daughter

The Lost Daughter

این درامای روان‌شناختی، بر اساس رمان النا فرانته با همین نام ساخته شده است. در “دختر گمشده”، لدا، یک استاد میان‌سال، با نینا، یک مادر و دختربچه‌اش، در تعطیلات در یونان آشنا می‌شود. نینا از مسئولیت مادری خسته شده و با مشکلات دخترش مواجه است. این موضوع احساسات قدیمی و ناشی از گناه را در لدا بیدار می‌کند.

در معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان این فیلم را نام بردیم؛ زیرا تماشای آن واژگان مربوط به جنسیت و خانواده را آموزش می‌دهد.

The Hateful Eight

این فیلم در سال 1877 در وایومینگ، پس از جنگ داخلی آمریکا رخ می‌دهد. داستان هشت نفر غریبه را روایت می‌کند که از یک طوفان برفی در یک ایستگاه اتوبوس درخواست پناهندگی می‌کنند. این وسترن مدرن درگیری و تنش را میان افراد نشان می‌دهد.

این فیلم به شما کمی درباره جنگ داخلی آمریکا و ناامنی اجتماعی که چند دهه پیش در این کشور وجود داشت، آموزش خواهد داد. علاوه بر این، ازآنجایی‌که این فیلم تقریباً به طور کامل بر اساس مکالمه است، برای تمرین گوش‌دادن یک انتخاب عالی است.

The Hateful Eight
Monty Python and the Holy Grail

Monty Python and the Holy Grail

این کمدی – تخیلی کلاسیک، یک فیلم سورئالیستی نمادین از گروه کمدی بریتانیایی به نام مونتی پایتون است. این فیلم یک بازسازی طنزآمیز از افسانه شاه آرتور و شوالیه‌های میزگرد است.

گرچه با تماشای این فیلم به داستان اصلی آرتور شاه خیانت خواهید کرد؛ اما با اصطلاحات به‌روز آشنا می‌شوید. شما می‌توانید اصطلاحات بریتانیایی و عامیانه را یاد بگیرید و به تمرین گوش‌دادن به لهجه‌های مختلف انگلیسی بپردازید. فقط و فقط از این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنید!

The Social Dilemma

یک مستند متمایز و آموزنده که به تأثیرات افراد متخصص در حوزه فناوری بر جامعه می‌پردازد. در معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان از این فیلم نام بردیم؛ زیرا بهترین انتخاب در این فهرست برای گسترش واژگان مرتبط با فناوری، شبکه‌های اجتماعی و شرایط انسانی است.

The Social Dilemma
To the Bone

To the Bone

فیلم درام سال 2017 درباره زندگی با اختلال تغذیه است که گاهی اوقات تماشای آن سخت است. این فیلم داستان یک زن جوان که با “آنورکسیا” زندگی می‌کند را روایت می‌کند. ما در این فیلم خام و احساسی، لحظات خوب و بد در مراکز درمانی را مشاهده می‌کنیم.

در این فیلم، شما با واژگان مرتبط با غذا، سلامت و روابط خانوادگی و همچنین امیدها و آرزوها برخورد خواهید کرد.

فراموش نکنید که اگر شما یا کسی از نزدیکانتان با اختلال تغذیه مبارزه کرده است، ممکن است محتوای این فیلم برایتان ناراحت‌کننده باشد.

Ma Rainey’s Black Bottom

این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از آگوست ویلسون در سال 1982 ساخته شده است که از زندگی واقعی خواننده بلوز، ما رینی الهام گرفته شده است. این فیلم در بعدازظهر یک جولای در سال 1927 اتفاق می‌افتد. زمانی که ما رینی در یک جلسه ضبط در استودیو شرکت می‌کند. بااین‌حال، تنش‌ها بالا می‌رود؛ زیرا سیاست‌های گروه و مسائل نژادی به‌طورجدی مطرح می‌شوند.

این فیلم برای هر کسی که به صحنه موسیقی بلوز آمریکایی و ریشه‌های آن علاقه‌مند است یک انتخاب عالی است. همچنین به تنش‌های سیاسی دهه 1920 پرداخته و از زبان عامیانه مخصوص به شخصیت‌ها استفاده می‌کند.

زبان‌آموزان با سطح پیشرفته انگلیسی ممکن است از این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان به‌ویژه مهارت گوش‌دادن خود بهره ببرند.

Ma Rainey’s Black Bottom
The Irishman

The Irishman

اگر عاشق فیلم‌های مافیایی هستید، این فیلم سال 2019 بر اساس خانواده جرمی بوفالینو در پنسیلوانیا ساخته شده است. این یک نمونه عالی از این ژانر است. چه می‌شود اگر راز ها فاش شوند؟

یکی از بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان همین اثر است. این فیلم از ابتدای لحظات خود از اصطلاحات مافیایی استفاده می‌کند. همچنین تمرین گوش‌دادن خوبی را برای لهجه و اصطلاحات ایتالیایی – آمریکایی فراهم می‌کند.

معرفی بهترین سریال برای تقویت زبان

از سریال و فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنید. از داستان‌ها و موضوعات متنوع لذت ببرید و هم‌زمان با این کار، واژگان جدیدی را یاد بگیرید. درک خود را افزایش دهید و تلفظ خود را بهبود بخشید. یک کودک، زبان مادری خود را از طریق غرق‌شدن در زبان یاد می‌گیرد، و این همان تکنیک یادگیری زبان از طریق تماشای سریال‌ها را ترویج می‌دهد. برای معرفی بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان، فهرست زیر را برایتان تهیه کرده‌ایم:

Breaking Bad

والتر وایت یک استاد شیمی است که ناگهان با مرگ خود روبرو می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای پوشش هزینه‌های پزشکی و برای کسب پول زیاد، مواد مخدر تولید کرده. سپس با پول‌هایی که به دست می‌آورد، زندگی خانواده‌اش را پس از مرگش تأمین کند. باتوجه‌به پیشینه‌اش در زمینه شیمی، وی قادر به تولید متافتامین (مت) با یکی از دانش‌آموزان سابق خود به نام “جسی” می‌شود. این دو این ماده مخدر را با خلوص بالا تولید می‌کنند. این کار سریعاً توجه گروه‌های محلی را به خود جلب می‌کند.

بریکینگ بد شما را با کلمات و عبارات مرتبط با مواد مخدر، جرم، پلیس و خانواده آشنا خواهد کرد. شخصیت‌ها دارای لهجه‌های آمریکایی و لهجه‌های مکزیکی هستند. این سریال همچنین بسیاری از اصطلاحات اسپانیایی – مکزیکی را نشان می‌دهد. از این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنید، درحالی‌که از آن لذت می‌برید.

Breaking Bad
cooked

Cooked

این مجموعه بررسی می‌کند که چگونه پختن غذا نه‌تنها طعم آن را تغییر می‌دهد؛ بلکه شکل دنیای اطراف ما را نیز دگرگون می‌سازد. این مجموعه مستند بر اساس کتاب هم‌نام او ساخته شده است. هر قسمت به نام‌های “آتش”، “آب”، “هوا” و “زمین”، با یک مفهوم و روش پخت مختلف سروکار دارد. از طریق غذا و عناصر، به فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف پرداخته می‌شود.

شما علاوه بر افزایش دایره واژگان انگلیسی مرتبط با غذا؛ بسیاری از اطلاعات مربوط به مردمان، اعتقادات، و عادات آشپزی را خواهید آموخت.

After Life

این مجموعه تلویزیونی داستان تونی را روایت می‌کند، یک مرد میان‌سال که به‌تازگی همسر خود را ازدست‌داده و در نتیجه، بسیار افسرده و عصبانی است. او خشم خود را به افراد اطرافش تحمیل می‌کند. علی‌رغم موضوع اصلی که در حیطه غم و ازدست‌دادن است، تونی خود را در مواقع خنده‌دار زیادی می‌بیند که از جوانب غمگین سریال می‌کاهد.

این سریال به موضوعات واقعی زندگی مانند ازدست‌دادن و تنهایی، کارکردن در یک دفتر می‌پردازد. در فهرست بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان است؛ زیرا شما بسیاری از واژگان انگلیسی مرتبط با زندگی روزمره را یاد خواهید گرفت.

after life
Our Planet

Our Planet

اگر عاشق مستند درباره جهان طبیعی هستید، این سریال فوق‌العاده را حتماً باید تماشا کنید. هر قسمت روی یک محیط یا منطقه مختلف دنیا تمرکز دارد: از جنگل‌ها تا دریاهای ساحلی و دنیاهای یخ‌زده. صدای آرام و آهسته “سر دیوید اتنبورو” تماشاگر را از گوشه و کناره سیارة شگفت‌انگیزمان آگاه می‌کند.

شما بسیاری از کلمات جدید مرتبط با طبیعت، مانند نام حیوانات و گیاهان، و اصطلاحات آب‌وهوا و محیط‌زیست را یاد خواهید گرفت. به‌هیچ‌عنوان این مجموعه را از دست ندهید!

معرفی بهترین سیتکام ها برای تقویت زبان

به بخش مجموعه‌های آموزنده کمدی خوش آمدید. تلاقی سرگرمی و آموزش، بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان را می‌سازد. شوخی و طنز به‌عنوان یک ابزار ضروری در فرایند یادگیری شناخته شده است. این به پویایی یادگیری زبان کمک می‌کند، تفکر را تحریک می‌کند و خلاقیت را افزایش می‌دهد. مجموعه‌های کمدی یا ” situational comedies” بر پایه شوخی حاکم‌اند. این نمایش‌ها به شکلی طراحی می‌شوند که خنده‌دار و سرگرم‌کننده هستند، اغلب در اطراف یک گروه ثابت از شخصیت‌ها و یک داستان جذاب می‌چرخند.

That '70s Show

That ’70s Show

همان‌طور که اسم این سیتکام نشان می‌دهد، داستان در دهه 1970 اتفاق می‌افتد، زمانی که موسیقی راک محبوب بوده است. یکی از شخصیت‌های اصلی اریک فورمن است؛ یک دانش‌آموز معمولی دبیرستان است که در دهه 70 بزرگ می‌شود. داستان بر زندگی او، دوستانش و خانواده‌اش تمرکز دارد. آن‌ها یک گروه معمولی از نوجوانان هستند که احساسات معمولی نوجوانان مانند شادی و افسردگی را تجربه می‌کنند.

این یک نمایش خنده‌دار است؛ اما درعین‌حال بسیار واقعی است و زندگی نوجوانان عادی را نشان می‌دهد. این مجموعه زبان انگلیسی روزمره که جوانان استفاده می‌کنند را نشان می‌دهد. همچنین اشتباهات افرادی که انگلیسی‌زبان اولشان نیست را مشاهده خواهید کرد.

The Office

این مجموعه کمدی محبوب و شناخته‌شده یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دنیای انگلیسی‌زبان است. داستان درباره یک گروه از افراد است که در یک شرکت در پنسیلوانیا کار می‌کنند. رئیس‌دفتر، مایکل، یک احمق دوست‌داشتنی است که اغلب از مرزها عبور کرده و خودش را در دردسر می‌اندازد. البته سایر کارکنان نیز شخصیت عجیب مخصوص به خود را دارند.

صحنه‌های مصاحبه به‌خصوص برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی مناسب هستند؛ زیرا می‌توانید تمرکز خود را روی یک شخصیت خاص قرار دهید. حرکات بدن و رفتارهای آنها هنگام صحبت‌کردن را مشاهده کنید. از این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنید. البته بسیار لذت خواهید برد.

the office
Brooklyn Nine-Nine

Brooklyn Nine-Nine

این یک سیتکام درباره اداره پلیس شهر نیویورک است. شخصیت اصلی در کارش بسیار خوب است؛ اما در مواقع خنده‌داری گیر می‌افتد. گاهی اوقات شخصیت‌های اصلی به‌سرعت صحبت می‌کنند یا از اصطلاحات خودساخته استفاده می‌کنند. برخی از بازی با کلمات ممکن است برای مبتدیان چالش‌برانگیز باشد، اما تماشای کل سریال آسان و لذت‌بخش است.

با بروکلین ناین – ناین اصطلاحات نوین را یاد بگیرید. این سریال تلویزیونی همچنین موضوعات جالبی مانند تبعیض نژادی و برخورد پلیس با افراد را پوشش می‌دهد.

Friends

یکی از بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان را از دست ندهید! داستان در منهتن، نیویورک، بیان می‌شود و داستان شش دوست جوان را دنبال می‌کند: راس، ریچل، مونیکا، فیبی، چندلر و جوئی. زندگی آن‌ها از طریق روابط خونی، عاشقانه، همسایگی و دوستی‌های دوران دبیرستانی‌شان متصل است. البته همگی در یک آپارتمان زندگی می‌کنند. این سریال زندگی روزمره آن‌ها، مشکلات و لحظات خنده‌دارشان را نشان می‌دهد.

این یک برنامه خنده‌دار است و شوخی‌ها بسیار واضح هستند. به این معناست که شما نیازی به فهم دقیق زبان انگلیسی ندارید تا بفهمید چه چیزی گفته می‌شود. شخصیت‌های این برنامه همگی بسیار متفاوت هستند؛ می‌توانید یاد بگیرید چگونه از انگلیسی عالی برای ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. همچنین زبان کاملا محاوره‌ای است. سرعت گفتار در این سریال نسبت به بیشتر سیتکام‌های دیگر آهسته‌تر و واضح‌تر است. در نتیجه برای همه شما که سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارید، بهترین انتخاب است.

Friends
Modern Family

Modern Family

این سیتکام بسیار محبوب، داستان سه خانواده مرتبط به هم را دنبال می‌کند. این خانواده‌ها نماینده زندگی خانوادگی و غیرمعمول آمریکاییان در قرن 21 هستند. این برنامه به ازدواج‌های نامتعارف، رقابت بین برادران و خواهران و عشق میان افراد از نسل‌های مختلف می‌پردازد. در حقیقت تمرکز این برنامه بر نشان‌دادن ارزش‌های مختلف است.

ترکیب تیم بازیگران از افراد با سنین مختلف است. هر شخصیت نحوه‌ای منحصربه‌فرد در گفتار دارد. به‌عنوان‌مثال گلوریا به انگلیسی با لهجه کلمبیایی صحبت می‌کند، هیلی که یک نوجوان است، از اصطلاحات اینترنتی بسیار استفاده می‌کند.

The Big Bang Theory

این سیتکام درباره گروهی از دوستان باهوش است که در دانشگاه کار می‌کنند و انواع مختلف تحقیقات و آزمایش‌های علمی را انجام می‌دهند. شلدون و لئونارد دوستان نزدیکی هستند. این برنامه روابط آن‌ها در حین انجام آزمایش‌ها، بازی‌کردن با بازی‌های ویدئویی و خواندن کتاب‌های کمیک را دنبال می‌کند.

این برنامه بسیار خنده‌دار است. شما نیازی ندارید حتماً همه چیزی که گفته می‌شود را بفهمید تا درک کنید چه اتفاقی می‌افتد؛ زیرا فعالیت‌ها واضح هستند. اگر به فیزیک و علم علاقه‌مندید، می‌توانید لغات مرتبط با این حوزه را یاد بگیرید. ازآنجایی‌که داستان در دانشگاه قرار دارد، شما همچنین حس خواهید کرد که تحصیل در یک دانشگاه آمریکایی چگونه است.

The Big Bang Theory
How I Met Your Mother

How I Met Your Mother

شخصیت اصلی تد موزبی است که داستان را به فرزندانش درباره چگونگی و زمان ملاقات با همسرش (مادرشان) تعریف می‌کند. داستان تد در سال 2005 آغاز می‌شود و وی آن زمان ۲۷ساله است.

این یک برنامه سرگرم‌کننده است و از زبان طنز و زبان روزمره بسیار استفاده می‌کند. در نتیجه این فیلم انگلیسی برای تقویت زبان انتخابی هوشمندانه است.

سخن پایانی درمورد سریال و فیلم انگلیسی برای تقویت زبان

همان‌طور که حالا می‌دانید، سفر یادگیری انگلیسی از طریق فیلم‌ها فقط در مورد کسب یک زبان نیست؛ بلکه درباره‌ی ورود خود به یک‌دنیای رنگارنگ از داستان‌گویی و ارتباط است. اهمیت ندارد که چه اندازه به فهرست بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان توجه می‌کنید. فقط دو نکته را فراموش نکنید: اول اینکه باتوجه‌به سطح و تسلط خود در زبان انگلیسی فیلم را انتخاب کنید. دوم اینکه حتماً به رده‌های سنی درج شده در بخش توضیحات هر فیلم توجه کنید و فیلم مخصوص به رده سنی خود را ببینید. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم برای تقویت زبان پرداختیم. البته این معرفی فقط شامل بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان نبود. بلکه بهترین انیمیشن‌های، سیتکام ها و مجموعه ها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم برایتان مفید باشد!

سریال برای تقویت زبان انگلیسی

پرسش‌های پرتکرار درباره ی بهترین فیلم و سریال برای تقویت زبان

در این بخش، به سوالات متداول درباره استفاده از فیلم‌ها به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای یادگیری زبان پاسخ می‌دهیم:

آیا می‌توانم انگلیسی را از طریق تماشای فیلم‌ها یاد بگیرم؟

بله می‌توانید از طریق فیلم‌ها انگلیسی یاد بگیرید. فیلم‌ها امکان آموزش زبان، افزایش واژگان و بهبود مهارت‌های شنیداری را فراهم می‌کنند که آنها را به یک ابزار مؤثر و لذت‌بخش برای یادگیری زبان تبدیل می‌کند.

آیا افرادی که انگلیسی را بلد هستند، می‌توانند با تماشای فیلم‌ها مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند؟

بله افراد با دانش بالا در زبان انگلیسی می‌توانند با تماشای فیلم‌ها مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. هرچند که آنها درک بهتری از زبان دارند، فیلم‌ها همچنان می‌توانند واژگان، لهجه‌ها و اصطلاحات متنوع را به این افراد بیاموزند.

چگونه می‌توان از فیلم‌ها برای آموزش انگلیسی استفاده کرد؟

برای استفاده از فیلم‌ها برای آموزش انگلیسی، فیلم‌هایی با زیرنویس انگلیسی را انتخاب کنید، برای درک دیالوگ‌ها مکث کنید و ساختارها را تکرار کنید.

کدام فیلم برای بهبود انگلیسی مناسب است؟

صادقانه بگوییم، تفاوتی ندارد. هر فیلمی به شما چیزی می‌آموزد. البته انتخاب فیلم به علاقه و سطح زبانی شما بستگی دارد. شما می‌توانید فیلم‌ها را از میان شاهکارهای کلاسیک و محبوب‌های باکس آفیس در ژانر موردعلاقه خود انتخاب کنید. آنچه را انتخاب کنید که شما را به خود مشغول کند و با اهداف زبانی شما هماهنگ باشد.

کدام کارتون برای یادگیری زبان در سن کم مناسب‌تر است؟

بلوی یک انتخاب عالی برای یادگیری انگلیسی در کودکان است. داستان‌های جذاب و واژگان متنوع آن یک تجربه غنی از نظر یادگیری زبان را ارائه می‌دهد.

کدام سریال‌های انگلیسی مناسب برای یادگیری اصطلاحات کسب‌وکار هستند؟

سریال The Office (نسخه آمریکایی برای تمرین در فهم لهجه آمریکایی و نسخه بریتانیایی برای فهم لهجه بریتانیایی) مناسب است. این سریال قالب یک مستند را دنبال می‌کند. شما احساس می‌کنید که افرادی را در یک دفتر واقعی در زندگی روزمره خود تماشا می‌کنید، بنابراین برای یادگیری واژگان عملی در محیط کار عالی است.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته