بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه کدام است ؟

امروزه استقبال گسترده از یادگیری زبان انگلیسی در جامعه ایرانی در بین همه اقشار و در همه سنین از کودک تا بزرگسال وجود دارد. این فراگیری علل مختلفی دارد، از جمله: یادگیری زبان انگلیسی یک مهارت محسوب می‌شود، زبان انگلیسی شانس شما را برای گرفتن یک کار مناسب افزایش می‌دهد، کار با ابزاری چون کامپیوتر و انواع و اقسام نرم افزارها مستلزم دانستن زبان انگلیسی است، سفرهای خارجی، مهاجرت و شرکت در آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل و …. این نیاز گسترده به یادگیری زبان انگلیسی موجب شده تا در تهران و به خصوص شمال شهر موسسات آموزش زبان انگلیسی نسبتا زیادی وجود آید که اغلب آن‌ها ویژگی‌های اصلی یک موسسه زبان خوب را دار می‌باشند، بنابراین هنگامی که می‌خواهیم برای یادگیری زبان انگلیسی موسسه‌ای را انتخاب کنیم، این انتخاب برای ما دشوار می‌شود، چرا که اغلب به دلیل داشتن مشغله‌های بسیار در زندگی وقت نداریم که بخواهیم با رفتن به موسسه‌های مختلف بهترین موسسه زبان انگلیسی را از بین چند موسسه پیدا کنیم. لذا با توجه به پرسش‌های بسیار زیادی که همگان برای انتخاب یک موسسه معتبر و مناسب جهت یادگیری زبان دارند، در این مقاله معیارهای یک موسسه زبان انگلیسی مناسب را از دیدگاه کارشناسان خبره بیان می‌کنیم که بتواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. بر اساس این معیارها موسسه زبان کوییک واقع در محله اقدسیه تهران بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه شناخته شده در شمال تهران می‌باشد.
باید توجه داشته باشید که بسیاری از نظرات در رابطه با بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه تهران یا در کل شهر تهران، کاملا شخصی بوده و به سلیقه هر فرد، ویژگی‌های شخصیتی و نحوه یادگیری اشخاص بستگی دارد. زبان‌آموزان عزیز حتما به این موضوع توجه داشته باشند که پیدا کردن بهترین موسسه تنها بخشی از مسئله است و مسئله اصلی در یادگیری و موفقیت در زبان انگلیسی تلاش و انگیزه خود شما است.

اجرای هم‌زمان کلاس‌ها در سطوح مختلف

معیار بعدی اجرای همان زمان گروهی از کلاس‌ها در سطوح مختلف است تا شما به راحتی قادر به تغییر سطح کلاس خود در صورت نیاز باشید. گاهی اوقات زبان‌آموزان با شرکت در یک کلاس متوجه می‌شوند که بالاتر یا پایین‌تر از سطح عمومی کلاس هستند، بنابراین باید به راحتی بتوانند کلاس خود را به سطحی که مناسب آن‌ها است تغییر دهند. موسسه تخصصی زبان کوییک به عنوان بزرگترین آموزشگاه زبان در اقدسیه مفتخر است که با برنامه‌ریزی دقیق در اجرای کلاس‌ها مانع تعویق در روند یادگیری شما شده‌است.

بررسی منظم تکالیف توسط اساتید مجرب

تکالیفی که زبان‌آموزان در منزل انجام می‌دهند در واقع ادامه و تثبیتی است برای جلسه آموزشی آن‌ها، لذا بررسی منظم تکالیف و تحلیل اشکلات و نقاط ضعف زبان‌آموزان توسط اساتید در موسسه زبان انگلیسی کوییک به طور مصرانه‌ای انجام می‌شود، چرا که این امر تاثیر زیادی بر روند یادگیری شما خواهد گذاشت.فراموش نکنید که سخت‌گیری در ارائه تکلیف‌های شما و نظارت اساتید بر اجرای صحیح آن‌ها باعث شده‌است که موسسه تخصصی زبان کوییک به عنوان برترین موسسه زبان در نزدیکی منطقه یک و البته تهران شناخته شود.

ارائه برنامه آموزشی مناسب

از ویژگی‌های دیگر یک موسسه زبان انگلیسی خوب ارائه برنامه آموزشی برای اساتید مناسب با هدف زبان‌آموزان و برنامه مطالعاتی منحصر به فرد برای آن‌هاست. دربهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه، با هر سطحی از زبان انگلیسی، برنامه‌ای برای شما تعریف می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بیشترین بازده بتوانید به هدف خود برسید. موسسه زبان کوییک  با کسب عنوان برترین موسسه زبان انگلیسی منطقه اقدسیه توانسته با ارائه معرفی بروزترین متد برای آموزش زبان‌ انگلیسی و آمادگی برای آزمون IELTS، با در نظر گرفتن مدت زمانی که هر زبان‌آزمون در نظر گرفته است، با نتایج باور نکردنی آن‌ها را برای رسیدن به اهدافشان یاری می‌کند.

موسسه تخصصی زبان کوییک

موسسه تخصصی زبان کوییک فضای مناسب برای آموزش زبان انگلیسی می‌باشد

محیط مناسب آموزشی متناسب با بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه

محیط مناسب آموزشی از معیارهایی است که یک موسسه را به بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه تبدیل می‌کند. فضای مناسب آموزشی شامل اندازه موسسه و کلاس‌ها، زمان یادگیری، کیفیت تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده برای آموزش است. شیوه‌های نوین آموزشی، ایجاد محیط مفرح و بستر مناسب برای یادگیری همراه با سرگرمی، استفاده از روش‌های خلاقانه آموزشی و ترغیب زبان‌آموزان به استفاده از این شیوه‌ها، فراهم کردن امکانات رفاهی و فراهم آوردن مواد و منابع آموزشی مناسب است که می‌تواند منجر به بهبود مهارت‌های زبان آموزان شود.

جمعیت کلاس‌ها در بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه تعداد زبان‌آموزان کلاس است. اگر تعداد زبان‌آموزان کلاس از تعداد مشخصی فراتر رود کیفیت آموزشی و سطح یادگیری کلاس پایین می‌آید. در کلاس‌های شلوغ به زبان‌آموز وقت و توجه کافی معطوف نمی‌شود و همچنین ممکن است برخی افراد از صحبت کردن در جمعیت‌های زیاد احساس راحتی نکنند. به‌طور استاندارد کلاس‌های موسسه زبان باید به‌صورت گروه‌های ۶-۸ نفره تشکیل شود و جمعیت کلاس نباید از حداکثر ۱۰ نفر فراتر رود.

برگزاری آزمون‌های آزمایشی Mock Test

برگزاری آزمون‌های آزمایشی منظم ازمهمترین معیارها برای انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه است. قبل از برگزاری آزمون جلسه توجیهی برای زبان‌آموزان برگزار می‌گردد. به دلیل این که این آزمون‌ها در فضایی کاملا مشابه با آزمون‌ اصلیIELTS برگزار می‌گردند؛

آزمون‌های آزمایشی

برگزاری آزمون‌های آزمایشی منظم ازمهمترین معیارها برای انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه است.

مزایای برگزاری آزمون‌های آزمایشی در بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه

شما با محیط و شرایط برگزاری آزمون اصلی، سبک سوالات کامل آشنا می‌شوید و استرسی که ممکن است در حین برگزاری آزمون داشته باشید را تجربه کرده و نحوه برخورد با آن را تمرین می‌کنید، لذا در زمان آزمون اصلی خود به جز سوالات چیز دیگری که برای شما جدید باشد و قبل از آزمون با آن مواجه نشده باشید وجود ندارد.
نزدیک‌ترین نمره به آزمون اصلی را به شما اعلام می‌کنند.
این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بعد از اطمینان از آمادگی کامل خود برای شرکت در آزمون IELTS و گرفتن نمره دلخواه، اقدام به ثبت‌نام آزمون کنید که این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت دلار هزینه نسبتا زیادی برای زبان‌آموزان دارد.به علاوه نتیجه آزمون توسط اساتید مجرب وکارکشته در زمینه آزمون IELTS در حضور شما، به طور خصوصی بررسی می‌شود تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

هزینه‌ها

یکی دیگر از ملزوامات بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه هزینه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است، به طوری که زبان‌آموز بتواند تمام تمرکز خود را بر یادگیری بگذارد و دغدغه‌ای برای پرداخت هزبنه کلاس‌های خود نداشته باشد،و متناسب با خدمات ارائه شده به زبان‌آموز باشد.

مدرسین باتجربه

به جرئت می‌توان گفت که موثرترین معیار برای این که یک موسسه بتواند به عنوان بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه شناخته شود، داشتن اساتیدی است که هر دو فاکتور نحوه‌ی برخورد و سواد کافی را به طور هم زمان داشته باشد.
واقعیت این است که تعداد مدرسین آیلتس در هر شهر بسیار محدود بوده و آموزش آیلتس کاری تکنیکال می‌باشد و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر اینکه فرد می‌تواند مدرس ایلتس باشد نیست.
به علاوه یک استاد باید بتواند با درک کافی از شرایط و روحیات یادگیری زبان‌آموزان حس اشتیاق در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را در آنان ایجاد کند و دلسوزانه آنان را در رسیدن به هدفشان همراهی کند.
دانش و آگاهی اساتید فاکتور بسیار تاثیر‌گذار است چرا که بدون سطح دانش بالای یک استاد نمی‌توان توقع نتایج خوب برای زبان‌آموز او داشت.یک استاد زبان کارامد باید به طور مداوم اطلاعات و دانش خود را با شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و ملی آموزش زبان انگلیسی و مطالعه مستمر به روز رسانی کند.موسسه زبان کوییک با به کارگیری اساتیدی با این ویژگی‌ها توانسته به آماری تحسین برانگیز در رضایت زبان‌ آموزان دست یابد.

بررسی تکالیف

بررسی منظم تکالیف و تحلیل اشکلات و نقاط ضعف زبان‌آموزان امری تاثیر گزار در یادگیری زبان است

دوره‌های آموزشی آنلاین

ترافیک و شلوغی سرسام‌آور شهر، علاوه بر اینکه میزان زمان زیادی را تلف می‌کند، باعث می‎شود هنگامی که یک زبان‌آموز در کلاس حاضر می‌شود به علت خستگی ناشی از ترافیک و گاها رانندگی طولانی مدت، بازدهی کافی را نداشته باشد، بنابراین کارشناسان معتقدند یک موسسه زبان خوب باید بتواند این مشکل که امروزه بسیاری از زبان‌آموزان با آن مواجه هستند را نیز برطرف سازد. موسسه تخصصی زبان کوییک به عنوان بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه با برگزاری کلاس‌های آنلاین یا مجازی این مشکل را برطرف نموده‌است و بسیاری از زبان‌آموزان در اقصی نقاط دنیا از مزیت‌های این کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.کافی ‌است که با یک موبایل هوشمند یا کامپیوتر شخصی خودتان به اینترنت متصل شوید و از این خدمت بهره‌مند شوید.
موسسه تخصصی زبان انگلیسی کوییک به سبب تمرکز جدی بر توسعه معیارهای ارائه شده توسط کارشناسان خود را در مسیری قرار داده است که به زودی گوی سبقت را از بزرگان این عرصه خواهد ربود و در حال حاضر به سرعت درحال تبدیل شدن به محبوبترین آموزشگاه زبان انگلیسی و مقصد نهایی زبان آموزان جوان شده است.

ویدیوی زیر به شما کمک خواهد کرد تا وجه تمایز موسسه تخصصی زبان کوییک را نسبت به دیگر موسسات به خوبی دریابید و با دقت بیشتری بهترین گزینه را انتخاب نمایید

چرا کوییک؟

پاسخ به این سوال، نیازمند آن است که به ویژگی‌های منحصر به فردی که موسسه تخصصی زبان کوییک برای شما به ارمغان آورده‌است توجه نمایید.

  • تست تعیین سطح رایگان توسط مجرب‌ترین اساتید در زمینه تدریس زبان انگلیسی
  • فضای آموزشی مناسب و متفاوت مطابق با مدرن‌ترین امکانات آموزشی
  • کارنامه درخشان زبان‌آموزان در آزمون‌های بین‌المللی همچون آیلتس و تافل
  • متد آموزشی انحصاری و جزواتی که با تحقیقات و توسعه فراوان در موسسه تخخصی زبان کوییک فراهم آورده شده‌اند
  • مشاوره در حین روند یادگیری و امتحانات منظم برای مرور مطالب
  • تمرکز بر تمامی موارد یادگیری انگلیسی به میزان اصولی نه صرفا تمرکز برگرامر و مکالمه
  • لهجه بریتانیایی و تمرکز بر آن برای آمادگی جهت آزمون آیلتس
  • کسب رتبه ممتاز به عنوان سریع‌ترین متد آموزشی
  • تعهد و پایبندی نسبت به تعهدات و پرهیز از تمرکز بر شعار محور بودن
دوره آنلاین

از مزیت های دوره آموزش در موسسه تخصصی زبان کوییک دوره آنلاین آن میباشد.

سوالات متداول در زمینه بهترین موسسه زبان انگلیسی در اقدسیه

نحوه برگزاری کلاس‌ها به چه صورت است؟

کلاس‌ها به دو صورت گروهی(حداکثر 7 نفر زبان‌آموز) و خصوصی برگزار می‌گردند. همچنین امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین با کیفیت حضوری نیز وجود دارد.

کل فرآیند یادگیری زبان انگلیسی در بهترین موسسه زبان اقدسیه چقدر است؟

برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته کلا 7 ترم پنج هفته‌ای طراحی شده‌است.

موسسه کوییک از چه منابعی برای تدریس زبان انگلیسی استفاده می‌کند؟

منابع موسسه کوییک کاملا منحصر به فرد بوده و توسط اساتید مجرب ما طراحی شده است. تدریس این منابع در هیچ آموزشگاه دیگری مجاز نیست.

وجه تمایز اساتید موسسه تخصصی زبان کوییک چیست؟

تمامی اساتید از اساتید نامی با حداقل 10 سال سابقه تدریس در زمینه آزمون آیلتس و زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته هستند.

پشتیبانی موسسه کوییک از زبان‌آموزان خود به چه صورتی است؟

زبان‌آموزان می‌توانند هر لحظه سوالات خود را با اساتید مطرح کنند و از مشاوره‌های اساتید بهره‌مند شوند.

تعیین سطح زبان انگلیسی در موسسه زبان کوییک چگونه است؟

تعیین سطح در موسسه کوییک به صورت حضوری یا آنلاین و کاملا رایگان انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

53 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته