تدریس خصوصی بهتر است یا تدریس گروهی؟ کدام یک برای شما موثر است؟

شما می‌دانید که می‌خواهید و نیاز دارید که انگلیسی یاد بگیرید. با این وجود، آیا بین انتخاب کلاس‌های خصوصی انگلیسی یا کلاس‌های گروهی یکی را انتخاب کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. این یک تصمیم دشوار است و به تصمیم‌های متفاوتی برای افراد مختلف منجر می‌شود. برخی از داوطلبان در کلاس‌های خصوصی انگلیسی بیشترین میزان یادگیری را دارند در حالی که برخی دیگر در کلاس‌های گروهی بهتر می‌آموزند.

در نهایت، شما می‌خواهید یک موسسه و یک دوره زبان انگلیسی را انتخاب کنید که برای کمک به شما در یادگیری روان انگلیسی بسیار موثر باشد. برای کمک به شما در تصمیم‌گیری، اجازه دهید در مورد تفاوت‌های اساسی بین کلاس‌های خصوصی انگلیسی و دروس گروهی انگلیسی بحث کنیم.

به دنبال گذراندن دوره انگلیسی هستید؟ در زیر نگاهی به مزایای کلاس‌های گروهی و شهریه خصوصی بیندازید.

نگاهی جامع به  انتخاب کلاس خصوصی یا گروهی

انتخاب بین شرکت در کلاس گروه یا کلاس خصوصی بیشتر به اهداف شما، روش یادگیری مورد نظر و بودجه شما بستگی دارد.

  • در مرحله اول، انتخاب شما باید به اهداف شما بستگی داشته باشد. اگر در مهارت‌های زبان انگلیسی خود مشکلات زیادی دارید، نمی‌دانید که چگونه در صحبت‌ها و مکالمات رودررو صحبت کنید، چگونه نوشتن خود را بهتر کنید، چگونه واژگان مربوط به صنعت را بیاموزید، چگونه برای مصاحبه تمرین کنید، یا اینکه نیاز دارید که همه اشتباهات شما تجزیه و تحلیل و تصحیح شود، انتخاب کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای شما مناسب است. معلم می‌تواند روی مشکلات شما تمرکز کند و برنامه درسی مختص به شما را شخصی سازی کند.

اگر فقط می‌خواهید سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید و دوست دارید با سایر دانشجویان صحبت کنید یا می‌خواهید یاد بگیرید چگونه در جلسات صحبت کنید، گفتگوی کوتاه راحتی داشته باشید، مهارت گوش دادن خود را بهبود ببخشید، مذاکره را تمرین کنید، بحث کنید، یا بحث در سخنرانی را بیاموزید، کلاس گروهی ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد.

  • ثانیا، روش یادگیری ترجیحی شما مهم است. آیا تمرین و یادگیری به تنهایی را ترجیح می‌دهید و دوست دارید که تمام توجه معلم به شما باشد؟ یا می‌خواهید برای به اشتراک گذاشتن دانش، انرژی و تجربیات با زبان‌آموز دیگر کار کنید؟

اگر شما یا معلمتان در یک روز خاص انرژی نداشته باشید، کلاس خصوصی می‌تواند خسته کننده باشد. از طرفی زبان‌آموز فشار بیشتری را در کلاس خصوصی احساس می‌کند. آن ها احساس می‌کنند باید بتوانند با معلم خود همگام باشند و اگر مشکلی و یا اشتباهی داشته باشند، ناامید می‌شوند.

اگر همکلاسی‌های دیگری داشته باشید که در کلاس در کنار شما مشغول به یادگیری باشند، می‌توانند مباحث دیگری را پیشنهاد دهند، یا انرژی کلاس را تغییر دهند. غالباً این گونه بوده است که وقتی دانشجویی از من سوالی می‌پرسد یا شوخی می‌کند، انرژی کلاس بیشتر شده و این باعث می‌شود که از ایدۀ دیگری استفاده کنیم.

  • ثالثاً، بین کلاس خصوصی و گروهی اختلاف قیمت وجود دارد. از آنجا که در یک کلاس خصوصی فقط یک دانشجو (گاهی اوقات دو نفر) شرکت می‌کند، هزینه پرداختی توسط همان یک زبان‌آموز پرداخت می‌شود. در کلاس گروهی، هزینه توسط افراد بیشتری پرداخت می‌شود، بنابراین مقدار شهریه کمتر خواهد بود.

کلاس‌های گروهی به وضوح از کلاس‌های خصوصی بسیار کم هزینه ترند، اما اگر می‌خواهید یک برنامه درسی انعطاف‌پذیر داشته باشید، بهتر است کلاس خصوصی را انتخاب کنید. همانطور که می‌بینید، پاسخ به کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی، ساده نیست!

چه زمانی بهتر است که کلاس خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟

این یک سوال بسیار متداول است که داوطلبان از ما می‌پرسند: کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی، دوره‌های انگلیسی به صورت فردی برای من مناسب است یا به صورت گروهی؟

هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا باید زبان انگلیسی را به صورت گروهی یاد بگیرید یا خصوصی، فاکتور‌های زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها فکر کنید. ممکن است فکر کنید که فقط مسئله پول است و پاسخ روشن است، یعنی بهترین انتخاب کلاس خصوصی است.اما تصمیم‌گیری به این راحتی نیست.

در واقع پاسخ به برخی از عوامل مهم بستگی دارد. سوالات اصلی برای تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دروس گروهی یا خصوصی انگلیسی در ادامه آماده است:

  • چه مهارت‌های انگلیسی را می‌خواهید یاد بگیرید؟
  • آیا می‌توانید به کلاس‌های با زمان‌های تعیین شده متعهد باشید؟
  • آیا شما زمان کمی دارید؟
  • آیا برای امتحان یا شغل لازم است مهارت‌های انگلیسی خود را سریعاً ارتقا دهید؟
  • چقدر وقت برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی دارید؟
  • آیا زود خسته می‌شوید؟ آیا می‌توانید مدت طولانی تمرکز کنید؟
  • آیا شما فرد بسیار خجالتی هستید؟ اگر در مقابل دیگران اشتباه کنید ناراحت می‌شوید؟
  • آیا دیگران به راحتی حواس شما را پرت می‌کنند، شاید خیلی اجتماعی باشید؟
  • چقدر زمان دارید تا تکالیف خود را انجام دهید؟
  • چه مقدار پول می‌خواهید برای آموزش زبان انگلیسی خرج کنید؟

اینها برخی از مواردی است که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی، به آن‌ها باید فکر کنید. حال، بیایید نگاهی دقیق به این عوامل بیاندازیم.

زبان انگلیسی را چگونه بیاموزیم؟ کلاس گروهی یا خصوصی؟

مزایای کلاس گروهی زبان انگلیسی

مزایای کلاس‌های انگلیسی گروهی

چه مزیت‌هایی کلاس‌های گروهی دارند:

امکان تعامل بیشتر را خواهید داشت

داشتن فرصت تعامل با همکلاسی‌ها راهی عالی برای بهبود و رشد زبان است. می‌توانید در بحث‌ها و مناظره‌ها شرکت کرده و مهارت‌‌های صحبت کردن و گوش دادن را بیشتر تمرین کنید.

می‌توانید با افراد جدید دوست شوید

شما این فرصت را دارید که با همکلاسی‌های خود دوست شوید که این یک امتیاز خوب برای یادگیری یک زبان جدید است. بهبود ارتباطات اجتماعی شما، به نوبه خود، مهارت‌های زبانی شما را بهبود می‌بخشد زیرا به شما فرصت بیشتری برای تمرین مهارت‌های مکالمه انگلیسی می‌دهد.

هم‌کلاسی شما ممکن است سوالات مهمی بپرسند

وقتی یاد می‌گیرید بدون شک سوالاتی خواهید داشت اما داوطلبان دیگر ممکن است سوالاتی را بپرسند که فکرش را هم نکرده‌اید. در این صورت امکان گسترش دانش خود را خواهید داشت و اطلاعات مفیدی را بدست می‌آورید که غیر از کلاس‌های گروهی جای دیگری نمی‌توانستید بدست آورید.

سوالات سایر داوطلبان کلاس می‌تواند اطلاعات اضافی به شما بدهد که شاید استاد قصد تدریس آن را نداشته است.

فشار کمتری را در کلاس احساس می‌کنید

یادگیری در یک گروه می‌تواند فشار را از روی شما بردارد زیرا شما با معلم تنها نیستید. همچنین این خصوصیت کلاس گروهی می‌تواند به شما فرصت بیشتری دهد تا اطلاعاتی را که یاد می‌گیرد را هضم کنید.

مزایای کلاس‌های خصوصی انگلیسی

کلاس‌های خصوصی چه مزیت‌هایی را می‌توانند داشته باشند :

دروس کلاس مختص شما تعیین شده

کلاس‌های خصوصی این مزیت را دارند که کاملاً شخصی و مطابق با سبک یادگیری شما باشد. استاد می‌تواند بدون نگرانی از شرایط سایر داوطلبان، دروس را متناسب با شما تنظیم کند.

زمان برگزاری انعطاف‌پذیر

ممکن است شغل تمام وقت داشته باشد و یا مسئولیت‌های زیاد شما مانع از شرکت در کلاس‌های زبان شود. کلاس‌های گروهی معمولاً در روزهای معین و در زمان‌های معین برگزار می‌شوند در حالی که کلاس‌های خصوصی می‌توانند انعطاف بیشتری داشته و مطابق برنامه شما تنظیم شود.

آموزش متمرکزتر

وقتی در کلاس فقط شما و یک معلم خصوصی باشید، تجربه تدریس بسیار متمرکزتری را خواهید داشت. 100٪ توجه به شما است که می‌تواند کمک کند تا خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید. استاد شما همچنین می‌تواند زمینه‌هایی را که در آن نیاز به تلاش بیشتر دارید را  برجسته کند و متناسب با مطالب درسی را تنظیم کند.

اما اگر به راحتی خسته شوید، دروس خصوصی گزینه مناسبی برای شما نیست. اینکه تمرکز بر روی شماست ممکن است خیلی سخت باشد و منصرف شوید. البته ممکن است به این مشکل در کلاس گروهی نیز مواجه شوید. پاسخ واحدی برای این ویژگی وجود ندارد. شما باید مطمئن شوید که انگیزه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را دارید. همانطور که می‌گویند، “شما می‌توانید یک اسب را به آب ببرید، اما نمی‌توانید آن را مجبور به نوشیدن کنید”.

اگر در کلاس فقط با داوطلبان دیگر گپ بزنید و به معلم توجه نکنید، چیز کمتری یاد خواهید گرفت و سرعت آموزش در کلاس کمتر می‌شود و این یعنی به هدر رفتن هزینه است. اگر شما حواستان به درس معلم خود نباشد و مدام از سایر همکلاس‌های خود بخواهید که مطالب را برای شما توضیح دهند چون آن‌ها گوش داده‌اند در این صورت شما باید به صورت خصوصی دور زبان انگلیسی را بگذرانید یا تلاش کنید که در کلاس گروهی بیشتر روی یادگیری متمرکز باشید.

پیشروی مطالب درسی با سرعت یادگیری شما

از آنجا که فقط شما در کلاس هستید، دروس با سرعت شما پیش می‌رود، نه فرد دیگری.

کلاس خصوصی زبان، مناسب برای داوطلبان خجالتی

اگر از یادگیری زبان جدید در میان گروهی از افراد غریبه احساس ترس و وحشت می‌کنید، ممکن است در کلاس خصوصی که فقط شما و معلم خصوصی در آن شرکت می‌کنید احساس راحتی بیشتری داشته باشید. داوطلبان خجالتی در مقابل فقط معلم خود می‌توانند بهتر مهارت صحبت کردن را تمرین کنند.

به عبارت دیگر باید ویژگی‌های شخصیتی خود را بشناسید. اگر فردی خجالتی هستید یا بیش از حد حساس هستید و از اینکه جلوی همکلاسی‌ها اشتباه کنید ناراحت می‌شوید، صرف نظر از اینکه این ویژگی شما احمقانه به نظر برسید یا خیر، رفتن به کلاس گروهی برای شما فایده‌ای نخواهد داشت. شما باید عمیقا درک کنید که اشتباه کردن اشکالی ندارد بلکه بخشی از یادگیری است. اگر کسی به شما بخندد، احمق است. جدا از آن، یک معلم باید مطمئن باشد که فضای کلاس دوستانه است تا در آن حتی فرد خجالتی نیز احساس راحتی کند.

مدت زمان کوتاه‌تر یادگیری

اگر واقعاً برای یادگیری یا بهبود مهارت‌های انگلیسی خود عجله دارید یا سریعاً قبل از امتحان انگلیسی می‌خواهید مروری داشته باشید، بهتر است که در کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.

در کلاس عمومی نمی‌توانید بازخورد فوری و یادگیری متناسب با نیاز شما که در یک درس خصوصی اتفاق می‌افتد را تجربه کنید. معلم می‌تواند هر تعداد از ایرادات شما را اصلاح کند و بر روی اشتباهات و مطالب تکمیلی مورد نیاز شما تمرکز کند. معلم به دنبال راهی برای فهم سریع شما خواهد بود. این نوع شخصی سازی دروس تدریسی تقریباً در یک کلاس گروهی بزرگتر امکان پذیر نیست.

تکالیف متناسب با زمان و توانایی شما

اگر خیلی تنبل هستید یا به سادگی وقت کافی برای انجام کمترین حجم از تکلیف را ندارید، چه رسد به مطالعه اضافی، کلاس خصوصی زبان بیشتر برای شما مناسب است. در این کلاس‌ها تمرکز بر روی شماست و اگر نتوانید زیاد تمرین کنید، کلاس خصوصی زبان می‌تواند به شما کمک کنند تا پیشرفت کنید. از طرف دیگر، اگر وقت زیادی دارید و می‌توانید خارج از کلاس درس زیادی بخوانید، معلم شما می‌تواند بیشتر از اینکه با گروه تمرین کند، به شما درس بدهد و تکالیف شما را مرور کند.

هزینه کلاس خصوصی در مقایسه با کلاس گروهی

آخرین سوال کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟ در مورد میزان بودجه شماست. بودجه شما چقدر است؟ کلاس خصوصی می‌تواند گران تمام شوند. شما باید سبک یادگیری شخصی خود را کشف کنید، سطح انگیزه و ظرفیت تمرکز خود را بررسی کنید. سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید. به یاد داشته باشید که می‌توانید دو نوع یادگیری را متناسب با بودجه خود ترکیب کنید.

حال بیایید که در آموزش آیلتس و آموزش کودکان در مورد کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟ را بررسی کنیم.

کلاس‌های گروهی یا خصوصی زبان انگلیسی

کلاس گروهی برای کودکان بهتر است یا خصوصی؟

برای کودکان و نوجوانان کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟

مشخص کنید که چرا می‌خواهید فرزندتان خارج از موسسه زبان به کلاس خصوصی برود. آیا به این دلیل است که کودک شما قادر به کنار آمدن و همگام شدن با همسالان خود نیست؟ آیا نمرات او در حد بالا نیست؟ به نظر شما اگر فرزند شما تمرینات اضافی زبان را بگذاراند می‌تواند نمرات بهتری کسب کند؟ آیا شما به سختی وقت خود را خالی می‌کنید و نمی‌توانید وقت خود را با کودک خود بگذرانید و به او در تحصیل کمک کنید؟

دلیل موجهی برای ثبت نام فرزند خود در کلاس خصوصی زبان داشته باشید. وقتی می‌دانید  که چرا این کار را برای فرزند خود می‌خواهید انجام دهید بهتر می‌توانید در مورد کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی فرزندتان تصمیم بگیرید.

برای آمادگی آزمون آیلتس کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی

بررسی مزایای کلاس‌های گروهی و خصوصی

مزایای گروهی آیلتس

  • هزینه کمتری نسبت به کلاس‌های خصوصی آیلتس دارد.
  • کلاس‌های در زمان های مشخص شده برگزار می‌شوند.
  • میانگین کلاس در موسسه زبان تخصصی کوییک در هر کلاس هفت نفره (حداکثر 9 زبان‌آموز) است که به معنای این است که معلم شما می‌تواند تمام تکلیف شما را بررسی و میزان یادگیری شما را افزایش دهد.
  • مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را در یک محیط یادگیری تعاملی بسیار سریعتر می‌توانید توسعه دهید.
  • می‌توانید در کلاس‌های گروهی آیلتس نکات و ایده‌ها را با همکلاسی‌های خود به اشتراک بگذارید.

کلاس گروهی آیلتس برای چه زبان آموزانی مناسب است؟

  • برای افرادی که وقت آزادشان عصر و آخر هفته است و به صورت تمام وقت کار می‌کنند.
  • برای سطوح زبانی که در سطح متوسط ​​به بالا هستند یعنی در حدود آیلتس 4.5 تا 6.0 بسیار مناسب است.
  • افرادی که می‌خواهند روی تکنیک‌های آزمون آیلتس متمرکز شوند و نمرۀ خود را به طور موثری بهبود دهید.
  • برای افرادی مناسب است که در مدت زمان محدودی نیاز به آموزش فشرده آیلتس دارند.
  • افرادی که نیاز به توسعه مهارت‌های عمومی انگلیسی دارد.
  • زبان‌آموزانی که می‌خواهند زبان انگلیسی سطح پیشرفته را برای دست‌یابی به موقعیت‌های شغلی مانند پزشکی یا پرستاری یاد بگیرد.
  • افرادی که نیاز به توسعه انگلیسی خود برای یک هدف خاص، به عنوان مثال نگارش دانشگاهی دارند.
برای زبان انگلیسی کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی

مزایای کلاس خصوصی انگلیسی

مزایای کلاس خصوصی آیلتس

  • مطالب درسی متناسب با سطح زبان و سرعت یادگیری شما تدریس می‌شود. هیچ وقت از کلاس عقب نخواهید افتاد و خسته نمی‌شوید، زیرا تمرکز در کلاس برروی شماست.
  • می‌توانید زمان کلاس را طبق برنامه شخصی خود تنظیم کنید. در این صورت با زمانبندی انعطاف‌پذیر، راحت‌تر می‌توانید در سرکلاس حاضر شوید.
  • می‌توانید تمرکز روی انواع دیگر یادگیری انگلیسی، نه تنها آیلتس، مانند انگلیسی عمومی، انگلیسی تجاری یا نوشتن دانشگاهی داشته باشید.

حال بیایید کمی دقیق‌تر به نحوه آموزش در دوره‌های خصوصی آیلتس نگاه بیاندازیم.

دوره خصوصی آیلتس

دورۀ خصوصی می‌تواند در خانه یا محل کار زبان‌آموز برگزار شود. روزها و زمان‌های کلاس را می‌توان با توجه به در دسترس بودن زبان‌آموز تنظیم کرد. کلاس‌ها می‌توانند زودتر از ساعت 8:30 صبح و حداکثر ساعت 10 شب برگزار شوند.

قبل از شروع برنامه، تعیین سطح انگلیسی زبان‌آموز و قرار دادن وی در مسیر درست برای دستیابی به موفقیت سریع و کارآمد بسیار مهم است. می‌توان با توجه به سطح زبان‌آموز دو مسیر را برای یادگیری او مشخص کرد.

یک برنامه برای افرادی است که نیاز به آموزش دوره‌های پیش از آیلتس دارند یعنی دانشجویان سطح متوسط ​​و پایین‌تر و یک برنامه پیشرفته‌تر برای دانشجویان سطح متوسط ​​و بالاتر برگزار می‌شود. اینکه یک دانشجو باید در چه مسیری قرار بگیرد، توسط آزمون آیلتس و تعیین سطح زبان انگلیسی مشخص می‌شود که معمولا به صورت رایگان انجام می‌شود.

برنامه کلاس خصوصی دوره‌های پیش از آیلتس

برنامه پیش از آیلتس برای دانشجویانی است که در آزمون تعیین سطح انگلیسی و آزمون آیلتس، نمرۀ خالص 5.0 یا پایین‌‌تر را کسب کرده‌اند. هدف این برنامه ارتقاء دانش عمومی انگلیسی دانشجو همزمان با آموزش مباحث آزمون آیلتس است.

خواندن

داوطلبان با یادگیری انواع سوالات آیلتس و چگونگی رویکرد یافتن پاسخ‌ها شروع می‌کنند. آن‌ها انواع موضوع و سوالات مختص آیلتس را یاد خواهند گرفت، اما این موارد در این دوره‌ها، کوتاه‌تر و آسان‌تر و در نتیجه قابل کنترل‌تر از آزمون واقعی خواهد بود.

در برنامه پیش از آیلتس، داوطلبان یاد می‌گیرند که چگونه به طور موثر متن‌ها را اسکن کنند تا به سرعت و به طور موثر پاسخ را پیدا کنند. فرآیند تکنیک‌های حذف به آن‌ها یاد داده و تمرین می‌شود.

نوشتن

در نوشتن، توانایی سازماندهی سریع ایده‌ها و پیاده سازی آن‌ها به صورت سازمان یافته نقش کلیدی دارد. داوطلبان اینکه چگونه افکار و مقالات خود را به سرعت سازماندهی کنند را تمرین می‌کنند.

در اولین تسک ماژول نوشتن آکادمیک آیلتس، داوطلبان باید بتوانند نمودارها، جداول، چارت و غیره را تجزیه و تحلیل کنند، به طوری که باید از واژگان و دستور زبان خاص استفاده کنند. در تسک دوم نوشتاری، داوطلبان باید از دامنه وسیعی از واژگان استفاده کنند. یادگیری کلمات مرتبط با موضوعات رایج آیلتس از مواردی است که در این دوره‌ها روی آن تمرکز می‌شود.

گوش دادن

داوطلبان باید قادر به درک لهجه‌های مختلف باشند: کانادایی ، انگلیسی ، استرالیایی و نیوزیلند. برای یادگیری لهجه‌ها و بهبود مهارت گوش دادن یک راه وجود ندارد. داوطلبان روش‌های مختلفی را برای بهبود درک خود چه در داخل و چه در خارج از درس می‌آموزند و تمرین می‌کنند. در کلاس، گوش دادن مخصوص آزمون آیلتس آموزش داده می‌شود تا دانشجو بتواند به انواع سوالات عادت کند.

صحبت کردن

داوطلبان باید بتوانند در سطح بالایی از مهارت صحبت کنند تا نمره بالایی در ماژول صحبت کردن کسب کنند. برای این منظور، واژگان ، اصطلاحات، تلفظ، روان بودن و اعتماد به نفس مهم هستند. دوره پیش از آیلتس جهت بهبود داوطلبان در این زمینه‌ها و همچنین استفاده از حافظه برای پاسخ دادن به رایج‌ترین سوالات آیلتس آموزش داده می‌شود.

برنامه کلاس خصوصی دوره‌های آیلتس

دوره آیلتس برای داوطلبانی است که در آزمون تعیین سطح انگلیسی و آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند و نمره 5.5 یا بالاتر را کسب کرده‌اند. هدف این برنامه کمک به زبان‌آموز در گرفتن نمره 6.5 یا بالاتر به موثرترین روش ممکن است.

خواندن

در این بخش داوطلبان با دو یا سه نوع سوال روبرو هستند. داوطلبان در مورد چگونگی پاسخ به این نوع سوالات آموزش می‌بینند. اسکیمینگ و اسکن و همچنین روند مهارت‌های حذف آموزش داده خواهد شد. بسیاری از داوطلبان با مشکل زمان در بخش خواندن مواجه هستند، بنابراین تکنیک‌های مدیریت زمان نیز به آن‌ها یاد داده می‌شوند.

نوشتن

در ماژول نوشتن، توانایی ایجاد یک طرح کلی بسیار مهم است. باید غرابت معنایی و قالب دقیق مقاله مشخص شود. داوطلبان باید دامنه وسیعی از واژگان در مورد طیف وسیعی از موضوعات را در اختیار داشته باشند.

اولین تسک نوشتن در آزمون آکادمیک مستلزم این است که داوطلبان باید یاد بگیرند و بتوانند از ساختارهای خاص واژگان و جملات استفاده کنند. دومین تسک نوشتاری، داوطلبان را ملزم می‌کند که بتوانند خلاقانه فکر کنند، استدلال‌ها را ارزیابی کنند و برای اثبات یک نکته از مثال‌های موثر استفاده کنند.

شنیداری

بهبود گوش دادن در یک زمان کوتاه می‌تواند یک چالش باشد، چالشی که نیاز به کار سخت دارد. به منظور ارتقاء مهارت شنیداری در آمادگی برای آزمون آیلتس، به دانشجویان روش‌های موثر برای بهبود درک شنیدن چه در داخل و چه در خارج از کلاس نشان داده می‌شود. دانشجویان انواع سوالات و فعالیت‌های گوش دادن مخصوص آیلتس را تمرین خواهند کرد. علاوه بر این، فعالیت‌های گوش دادن از منابع مختلف دیگر برای تمرین خارج از کلاس مورد نیاز است.

صحبت کردن

برای دستیابی به نمره بالا، داوطلبان باید بتوانند در مورد موضوعات روزمره به صورت سنجیده و طبیعی گفتگو داشته باشند. داوطلبان آزمون همچنین باید بتوانند سوالات مطرح شده را به راحتی درک کنند. برای تحقق این امر، دانشجویان باید با تعداد مشخصی از مباحث اساسی که در ماژول در مورد آن‌ها صحبت می شود، آشنا شوند. داوطلبان تمرین خواهند کرد که پاسخ‌های استثنایی را برای سوالات ساده آماده کنند. بیشتر داوطلبان در استفاده از ساختارهای دستوری پیچیده راحت نیستند، بنابراین آشنایی با چنین ساختارهایی تمرکز اصلی کلاس است.

آموزش زبان انگلیسی، خصوصی یا گروهی؟

تصمیم نهایی

تصمیم نهایی شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس است یا گروهی؟

نتیجه بحث برای آمادگی آزمون آیلتس کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی چیست؟ با توجه به موافقان و مخالفان هر دو سبک تدریس، برنده واحدی وجود ندارد. هر دو روش آموزش مناسب است و به نیازهای شما بستگی دارد.

جهان دنیای رقابت است و شما به عنوان داوطلب آیلتس بهتر است تدریس خصوصی را انتخاب کنید چراکه به نفع شما باشد. کورکورانه دیگران را دنبال نکنید، هوشمندانه انتخاب کنید. اگر کند یاد می‌گیرید، شرمنده نباشید به کلاس خصوصی آیلتس بروید. قبل از ثبت‌نام و تصمیم‌گیری، صادقانه توانایی‌های خود را بسنجید.

با سرویس آموزشی معتبر موسسه کوییک مشورت کنید. ما هر دو کلاس تدریس خصوصی و گروهی را برای آمادگی انواع آزمون‌های بین‌المللی از جمله آیلتس، TOEIC، TOEFL iBT  و بسیاری دیگر داریم. شما مطمئناً از معلمین ماهر و حرفه‌ای خود بیشترین بهره را خواهید برد.

مروری بر انتخاب بهترین دوره‌های تدریس زبان انگلیسی‌(گروهی یا خصوصی)

برخی از ویژگی‌هایی که باید در انتخاب بهترین دورۀ انگلیسی مورد توجه قرار گیرد در این پست آورده‌ایم. جدا از این، به یاد داشته باشید که شما همیشه می‌توانید هر دو را ترکیب کنید، کلاس خصوصی انگلیسی و دوره‌های گروهی.

ما در موسسه زبان تخصصی کوییک هم کلاس‌های خصوصی انگلیسی و کلاس‌های انگلیسی گروهی برگزار می‌کنیم. هر دو فرصت یادگیری بسیار خوبی را پیش روی شما می‌گذارند. با این حال، بسته به زبان‌آموز، یکی از این دو روش می‌تواند تجربۀ یادگیری مفیدتری از دیگری برای او باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پر کنید.

شما چه تجربه‌ای از کلاس‌های خصوصی و گروهی دارید؟ مهمترین تفاوت‌ها یا مزایا برای شما کدامست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های زیر به با سایر زبان آموزان اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته