تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک با سایر موسسات

در این بخش قصد داریم تا به بیان تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک با سایر موسسات فعال در امر آموزش زبان انگلیسی و به ویژه دوره‌های آماده‌سازی آزمون آیلتس بپردازیم، زیرا این باور ماست که شما حق شناخت کامل و مقایسه‌ی برتری‌های موسسات مختلف نسبت یه یکدیگر را دارید.

کدام موسسات واقعا تخصصی هستند؟

در ابتدا به منظور راحت‌تر ارائه‌ نمودن تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک با سایر موسسات، ترجیح می‌دهیم آن‌ها را در دو دسته‌ی موسسات بهره‌مند از کتب امثال Interchange، و موسسات تخصصی آماده‌سازی آزمون آیلتس تقسیم سازیم.
اکنون موسسات بسیاری در کشور بر مبنای کتب سطح‌بندی شده‌ای فعالیت می‌نمایند که معروف‌ترین آن‌ها مجموعه کتاب‌های Interchange می‌باشد، و با نگاهی مختصر به سایر کتاب‌های این چنینی همچون American English File، English Result، Four Corners و… می‌توان دریافت که تمامی آن‌ها بر پایه و مبنا و روشی نگاشته شده‌اند که نویسنده مجموعه کتاب‌های Interchange پرفسور Jack C. Richards مبدع آن بوده است.

نکته‌ای که توجه به آن بسیار ضروری و حائز اهمیت است سال نگارش و چاپ مجموعه کتاب‌های Interchange است که بازمی‌گردد به دهه‌ی ۸۰ میلادی و اکنون حدود ۴ دهه از تاریخ عرضه‌ی این کتاب‌ها می‌گذرد. شاید تنها صرف توجه به این نکته مخاطب را قانع سازد که روش و متدی را پیش‌رو دارد که سال‌ها بسیاری از تاریخ ابداع آن می‌گذرد و ویرایش‌های دیگر این مجموعه نیز نتوانستند دستاوردی نوین به اصل کتاب اضافه نمایند و اهم تغییرات شامل صفحه‌آرایی و تصویرسازی مجموعه شده است.

تفاوت‌

تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک با سایر آموزشگاه‌های زبان

سایر کتاب‌های این سبک که پیش‌تر از آن‌ها نام برده شد ( American English File، English Result، Four Corners و… ) بر ستون‌هایی استوار هستند که پرفسور Jack C. Richards آن‌ها را بنا کرد. به سختی می‌توان تغییر ساختاری در روش آموزشی، تمرین‌ها و تکالیف این عناوین شاهد بود و بیشتر می‌توان این‌گونه بیان کرد که برای هر بخش جایگزینی در همان سطح و سبک و سیاق در نظر گرفته‌اند.

نکته‌ی دیگر در باب موسسات استفاده کننده از این کتاب‌ها مربوط به نحوه‌ی تدریس آن‌ها می‌باشد. این کتاب‌ها هر کدام دارای حداقل ۴ جلد می‌باشند و هر کتاب در طی ۳ یا ۴ ترم تدریس شده که هر ترم یک ماه و نیم تا دو ماه به طول می‌انجامند. یک حساب سر انگشتی نشان‌دهنده مدت زمانی است که یک زبان‌آموز باید سپری نماید تا آمادگی لازم برای شروع دوره‌های آزمون‌های بین‌المللی همچون آیلتس را کسب نمایند.

از سوی دیگر، موسساتی که خود را متخصص در آماده‌سازی زبان‌آموزان برای آزمون آیلتس معرفی می‌نمایند نیز شروط خاصی را برای شرکت زبان‌آموزان در دوره‌های آیلتس قرار داده‌اند همچون سطح دانش زبانی فرد داوطلب، و در صورتی که دانشجو برای سطح لازم را نداشته باشد بایستی در دوره‌های پیش از آیلتس (Pre IELTS) شرکت نموده و خود را برای حضور در این دوره‌ها آماده سازند و مدت زمانی که فردی با دانش صفر زبانی باید سپری نماید در حدود ۱۰ ماه می‌باشد و پس از آن داوطلب اجازه‌ی حضور در کلاس‌های آمادگی آزمون IELTS را کسب خواهد نمود.

کتاب‌های Interchange

چاپ مجموعه کتاب‌های Interchange بازمی‌گردد به دهه‌ی ۸۰ میلادی

مزیت‌ها و تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک برای یادگیری زبان انگلیسی 

  • منابع خیلی متفاوت !

در موسسه تخصصی زبان کوییک ما از برترین کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی استفاده می‌نماییم که از مهم‌ترین منابع و مراجع دانشگاه‌های معتبر دنیا می‌باشند و همواره در نگارش کتاب‌های فرعی بسیاری به عنوان مرجع اصلی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. علاوه بر این نکته، تیم R&D ما تحقیقات و فعالیت‌های گسترده‌ای برای گردآوری و تدوین کتب مورد استفاده قرار داده است.

دپارتمان R&D کوییک

دپارتمان R&D کوییک تحقیقات گسترده‌ای برای تدوین کتب انجام نموده است

  • سریع‌ترین موسسه تهران در آموزش زبان انگلیسی

“کوییک” در زبان انگلیسی به معنای “سریع” می‌باشد و ما مدعی آن هستیم که زبان‌آموزان ما می‌توانند به سریع‌ترین صورت ممکن به نتیجه‌ی دلخواه خود دست‌یابند. بدین صورت که فردی با دانش زبانی صفر تنها پس از گذراندن ۷ ترم حدودا یک ماهه آمادگی شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره‌ی ۶٫۵ در این امتحان را دارا می‌باشد.

  • تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک در دوره‌های واقعا تضمینی !

از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های دوره‌های موسسه کوییک تضمینی است که برای دوره‌های خود قرار داده است. اگر زبان‌آموزی پس از اتمام موفقیت‌آمیز دوره‌های ما نائل به کسب نمره‌ی ۶٫۵ در آزمون آیلتس نگردد، آن‌گاه موسسه با تمام امکانات خود از جمله ارائه‌ی کلاس‌های خصوصی رایگان تا کسب نتیجه‌ی مطلوب زبان‌آموز را همراهی می‌نماید.

کلاس زبان خلوت

در دوره‌های The Quickest حداکثر ۶ زبان‌آموز در کلاس حضور دارند

  • کلاس‌های واقعا خلوت!

تعداد زبان‌آموزان حاضر در کلاس‌های گروهی موسسه‌‌ تخصصی زبان کوییک از جمله موارد دیگری است که نشانگر کیفیت بالای این کلاس‌ها هستند. در دوره‌های The Quickest حداکثر ۶ زبان‌آموز در کلاس حضور دارند و این امر باعث ارتقای سطح کیفی کلاس و یادگیری بهتر زبان‌آموزان می‌شود.
در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد انواع کلاس‌های موسسه تخصصی زبان کوییک دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

5 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته