مشاوره رایگان زبان انگلیسی در موسسه تخصصی زبان کوییک

مشاوره رایگان زبان انگلیسی به داوطلبین یادگیری این زبان از جمله خدماتی است که موسسه تخصصی زبان کوییک در اختیار عموم قرار می‌دهد، تا داوطلبین یادگیری زبان انگلیسی بتوانند درک بهتری از وضعیت خود داشته و با توجه به نیاز خود و نظر کارشناسانه‌ی مدیریت موسسه بهترین تصمیم را برای یادگیری زبان انگلیسی بگیرند.

وجود یک جلسه‌ی تعیین سطح و مشاوره پس از آن، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. شاید بسیاری از زبان‌آموزان بیاندیشند که چون ترم‌های متعددی را در موسسات گوناگون طی نموده‌اند پس در سطوح بالایی از دانش زبانی قرار دارند. اما حقیقت ماجرا بسیار متفاوت است.

ما چه تعریفی از دانش زبانی داریم؟

دانش زبانی آن است که فرد بتواند در لحظه از آن بهره‌مند شود. زمانی که شما در یک جلسه‌ی کاری‌ (که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود) حضور دارید صد در صد فرصت زیادی برای فکر کردن و آماده‌سازی جملات خود ندارید. در بخش Speaking آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی همچون آیلتس و یا مصاحبه در سفارت‌های کشورهای انگلیسی زبان نیز شما بایستی توانایی اندیشیدن و پاسخ دادن در کسری از ثانیه را داشته باشید. هیچ آزمون لغتی به صورت کتبی در این موقعیت‌ها از شما گرفته نمی‌شود، بلکه شما بایستی توانایی خود در استفاده از لغات گوناگون را به رخ طرف مقابل یا ممتحن بکشید. همچنین، ساختارهای گرامری که در صحبت کردن خود استفاده می‌نمایید بایستی فاقد هر گونه اشتباه باشند. برخی از اشتباهات بسیار کوچک می‌توانند به شدت از ارزش و اعتبار شما بکاهند.

 زبان انگلیسی

ویژگی ها و مزایای مشاوره رایگان زبان انگلیسی

با توجه به تعریفی که از دانش زبانی ارائه شد، به وضوح قابل درک است که روش‌هایی که به صورت کتبی سطح دانش انگلیسی زبان‌آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند فاقد ارزش کافی هستند و نمی‌توانند معیاری درست و دقیق را به داوطلبین یادگیری زبان انگلیسی ارائه دهند. بنابراین موسسه تخصصی زبان کوییک با روشی علمی و تایید شده تعیین سطح رایگانی را به صورت شفاهی برای زبان‌آموزان برگزار می‌نماید تا به بهترین نحو دانش و سطح اولیه زبان‌آموزان را محک زده و بتواند آن را در کلاسی مناسب با سطح خود قرار دهد. این امر سبب می‌شود که نه تنها در هزینه‌ی پرداختی زبان‌آموز به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی شود بلکه مدت زمانی که داوطلب برای یادگیری زبان انگلیسی صرف می‌نماید نیز کمتر خواهد شد. از سوی دیگر زبان‌آموزان در کلاس‌هایی قرار نخواهند گرفته که بالاتر از سطح ایشان باشد، این اشتباه می‌تواند باعث یاس و نا‌امیدی زبان‌آموز شود و او را از ادامه‌ی مسیر باز دارد.

مشاوره رایگان زبان انگلیسی پس از انجام تعیین سطح صورت می‌پذیرد. حال مشاور دید کامل و جامعی نسبت به سطح و دانش زبانی داوطلب دارد و می‌تواند بهترین توصیه‌ها را در اختیار ایشان قرار دهد.

شروع یادگیری زبان انگلیسی

شروع یادگیری زبان انگلیسی با تعیین سطح و مشاوره

مشاوره رایگان زبان انگلیسی دارای چه ویژگی‌ها، مشخصات و مزایایی است؟

داوطلبین یادگیری زبان انگلیسی به شدت سردرگم هستند. نمی‌دانند کدام روش یا موسسه مطلوب آن‌ها است. نمی‌دانند آیا امکان کسب نمره‌ی دلخواه خود در مدت زمان تعیین شده را دارند یا خیر؟ نمی‌دانند آیا می‌توانند به موسسات و کادر آموزشی آن‌ها در تمام طول این مسیر اتکا کنند یا خیر؟

مشاوره رایگان زبان انگلیسی

مشاوره رایگان زبان انگلیسی

مشاوره رایگان زبان انگلیسی که توسط کادر حرفه‌ای موسسه تخصصی زبان کوییک برای داوطلبین یادگیری زبان انگلیسی فراهم شده است، پاسخی برای تمامی این سوالات خواهند بود.مدیریت موسسه مسئولیت تعیین سطح و ارائه مشاوره رایگان به زبان‌آموزان را تقبل کرده است تا در تمامی نکات بهترین سرویس و خدمات به داوطلبین ارائه شود.

تعیین سطح

تعیین سطح زبان انگلیسی

طی جلسه‌ی مشاوره، مدیریت موسسه با سعه‌ی صبر تمامی توصیه‌ها و نکات لازم برای انتخاب دوره‌های مناسب را به داوطلب ارائه می‌دهد (اطلاعات لازم در مورد دوره‌های مختلف موسسه تخصصی زبان کوییک را می‌توانید در این مقاله مطالعه بفرمایید) و با دقت تمام زمان تقریبی که فرد می‌تواند به هدف خود دست یابد را مشخص نموده و همچنین برنامه‌ریزی اولیه برای آموزش داوطلب صورت می‌پذیرد.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]

52 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
ارمینا

سلام خسته نباشید من تا سطح B2 زبان رو خوندم همیشه هم توی اسپیکینگ و رایتینگ و لیسنینگ نمره کامل میارم ولی تو آزمون کتبی حتی نصف نمره هم نمیتونم بیارم ،چیکار باید بکنم؟کتابی هست کمکم کنه؟

هستی
پاسخ به  ارمینا

👤

مهران

سلام استاد خوبی؟❤️
ببخشید خیلی از دوستام بهم میگن تو بلد نیستی انگلیسی خوب لهجه ای صحبت کنی و فقط داری ادای لهجه رو در میاری با اینکه من الان کتابای امریکن انگلیش ۵ هم تموم کردم و خودم حس میکنم این صدای خودمه ولی اونا میگن داری ادا در میاری اصلا هیچی بلد نیستی:// میشه یه راهنمایی کنید منو چی کار کنم

مهر

آیا جواب how old are you
مینوان she یا His به کار برد

فاطمه

سلام خسته نباشید ، من چند ساله که زبان میخونم ولی نه میتونم صحبت کنم نه بنویسم ، کلمه ای نمیتونم یاد بگیرم سریع فراموش میکنم ، کلاس زبان میرم اما راضی نیستم _ چه راه کاری بهم پیشنهاد میدین تا سطحم رو بالاتر ببرم؟

مهدی

سلام بنظرتون کتاب آمریکا انگلیس خوبه یا نه؟

حمید

سلام. شخصی که میخواهد مدرس زبان انگلیسی یا مترجم شود باید تلفظ تمام کلمات را بر اساس فونتیک ها بلد باشد؟ لطفا روش و منبعی برای یادگیری تلفظ کلمات مهم معرفی کنید.

Zara

سلام خسته نباشید
من تا سطح A2 خوندم ولی نمیتونم انگلیسی صحبت کنم
باید چیکار کنم

محمد

سلام.من از لحاظ مکالمه کم میارم!بهترین راه تقویت درک مطلب و سرعت مکالمه چیه؟وگرنه از لحاظ نوشتاری خوب هستم.

زهرا

سلام
من امسال کلاس نهم هستم
میخواهم کلاس زبان برم نمی دونم کدوم کتاب رو بخونم ؟
به نظر شما کتاب فمیلی اند فرندزبرای سن من که ۱۴ ساله هستم مناسب است؟

نجوا

سلام وقتتون بخیر
من توی زبانکده ای زبان رو یاد می‌گیرند که بهم میگه ما مدرک پایانی نداریم و هر کتابی رو که تو خوندی ما مدرک همون کتابو فقط بهت می‌دیم الان خواستم ببینم باید چی کار کنم؟

Mobin

سلام
من زبان رو تا تاچستون ۲ خوندم ولی چون مجازی شد ول کردم حدودن یکسالی میشه اما خودم حس میکنم که مطالب یادم نرفته و با یک نگاه کلی یادم میاد.حالا سوالم اینه اگه برم اموزشگاه و بگم قبلا زبان نخوندم از چه ترم نوجوانی اجازه میدن شروع کنم.۱۶ سالمه

هستی

سلام وقتتون بخیر من میخام زبان شروع کنم برم کلاسش ولی خب هم سنم زیاده به خاطر همین میخام سطحمو بدونم چطوری متوجه شم که سطحم در چه حده و قراره واسه کدوم ترم بیوفتم فمیلی یا استارتر؟

ناشناس

سلام ببخشید من الان تا family and friends 5 رو خوندم و خیلیا میگن که این کتاب برای دانش اموز کلاس نهم کمه
به نظرتون کتاب های four corners برای سطح من مناسبه؟

محمدرضت

سلام من زبان از پایه ضعیفم تو راهنمایی ،ینی تقربا صفرم النم کلاس یازدهمم ،چیکار کنم از کجا شرو کنم؟؟

...

سلام
من برای اولین بار رفتم کلاس زبان و سطح A1 شدم و تو کلاس معلم فقط انگلیسی صحبت می‌کنه و من نمیتونم بیشتر حرف هاش و خواسته هاش رو متوجه بشم به نظرتون باید چکار کنم؟

مریم

سلام وقت‌بخیر
من تا اول سطح high intermediate توی کانون زبان ایران اموزش دیدم ولی دوساله که کلاسهارو ول کردم
ولی توی این مدت جز اینکه شاید vocab کمی یادم رفته باشه افتی نداشتم و حتی فکر میکنم با زبان راحتتر شدم چون برای وقتای ازادم مثلا داستان‌های انگلیسی میخوندم یا ویدیوهایی با این زبان میدیدم
میخواستم ازتون بپرسم ایا دوباره برم کانون زبان و برای ادامه تعیین سطح بدم یا شروع کنم برای آیلتس آموزش ببینم اگه اینکارو بکنم چیزی رو از دست نمیدم؟ مثلا چون دوره زبانم رو اونجا تموم نکردم؟
ممنون میشم کمکم کنید

هیفا

سلام خسته نباشید وقت بخیر.
من امسال کلاس میرم اگر بخوام در کنکور زبان شرکت کنم باید چه کتاب هایی رو بخونم؟

no one

سلام میگم اول هر کلمه باید با Capital Letters نوشته شود مثلا اول classmate یاmap?

امیر

سلام خسته نباشید ببخشید برای مدرک تافل یا آیلتس از کجا باید شروع کرد

Mosi

آیا گفتن دکتر به انگلیسی در تلفظ گفتن (د) فرق دارد

احمد

سلام میخواستم بدونم آیا اگر کنکور انگلیسی بدم و دانشگاه قبول بشم و مدرک خوبی بگیرم آیا این مدرک برای مهاجرت مفید است و اگر مدرک دانشگاه آزاد را بگیرم مفید است یا خیر؟

حمید

سلام..من میخواستم زبان رو تو خونه شروع کنم چه کتابی برای شروع پیشنهاد میکنید..سطح زبانم اصلا خوب نیست..لطفا یه کتابی باشه که اموزش هاش توی گوگل موجود باشه

یارا

سلام استاد
من تا سطح های اینترمدیت خوندم برای آزمون ttc حتما باید سطح ادونس رو بگذرونیم یا میتونیم خودمون مطالعه کنیم و در کلاسای ttc شرکت کنیم؟

یارا

سلام
من تا سطح های اینترمدیت خوندم میتونم برای شرکت در کلاسای ttc سطح ادونس رو سلف‌استادی داشته باشم یا حتما باید بگذرونمش؟

حسام

سلام ببخشیدمن موندم بین چندین اپ برای یادگیری زبان نمیدونم کدوم بهتره سطحم مبتدیه یه اپی میخوام باهاش سازگار بشم راحت باشه باهاش کار کردن انقدر تبلیغ میکنن نمیدونیم کدوم رو انتخاب کنیم دولینگو که فارسی نداره اما آیلینگو میگن خوبه با چرب زبان شما میشه چندین اپ برای زبان معرفی کنید

عماد

سلام
آیا واقعا تسلط به کتابهای mindset IELTS منجر به نمره 7.5 میشود؟
کسی تجربه آیلتس با کتابهای MINDSET رو داره؟

امیر

سلام وقت بخیر
استاد من الان چند ساله دارم زبان انگلیسی میخونم،به زبان ترکی استانبولی هم کاملا مسلطم
میتونم تو ترکیه مترجم باشم؟
چون تقریبا تا یک سال خونمون میره اونجا

Mahdi

سلام وقت بخیر
برای مدرک FCE و CAE منابع تافل مفید هست یا مطالبش مجزاست؟

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته