حقوق آموزش زبان انگلیسی

کنجکاو هستید که چگونه با آموزش زبان آنلاین انگلیسی می‌توانید درآمد داشته باشید؟ خب، دیگر نیاز به پرس‌‌و‌جو ندارید. این پست به صورت دقیق شما را راهنمایی می‌کند که به میزان درآمد آموزش زبان انگلیسی پی‌ببرید.

آیا می‌توانید به صورت تمام وقت انگلیسی تدریس کنید؟

میزان حقوق آموزش زبان انگلیسی به معنای واقعی کلمه چیزی است که شما آن را تعیین می‌کنید. با اکثر موسسه‌ها و موسسه‌های آنلاین تدریس زبان انگلیسی می‌توانید هر چقدر که دوست دارید کار کنید. به عبارت دیگر تدریس زبان می‌تواند برای شما کار پاره وقت و یا تمام وقت دارد.

به طور خلاصه، حقوق آموزش زبان انگلیسی بسته به عوامل مختلف بستگی دارند:

  • موسسه‌ای که با آن زبان انگلیسی را به صورت آنلاین تدریس می‌کنید.
  • تعداد ساعاتی که صرف تدریس می‌کنید.
  • صلاحیت و تجربه شما.
  • پرداخت و پاداش پایه شما.

برخی از موسسه‌های آموزش زبان انگلیسی نرخ ثابتی را در هر ساعت دارند، در حالی که برخی از پلتفرم‌های آنلاین به شما امکان می‌دهند نرخ ساعتی خود را تعیین کنید.

در این مقاله می توانید حقوق آموزش زبان انگلیسی را با هم مقایسه کنید و متوجه شوید که چقدر می توانید از آموزش زبان انگلیسی درآمد کسب کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حقوق آموزش زبان انگلیسی براساس نوع کلاس‌های آموزشی

حقوق آموزش زبان انگلیسی بسته به نوع کلاس متفاوت است.

مقایسه کلاس‌های خصوصی با کلاس‌های گروهی

شما می‌توانید یک مدل قیمت گذاری برای کلاس‌های زبان انگلیسی خود بر اساس تعداد دانش آموزان در هر کلاس داشته باشید. می‌توانید نرخ ساعتی ثابتی را برای کلاس‌های انفرادی تعیین کنید، می‌توانید انتخاب کنید که شهریه کلاس‌های گروهی باهم پرداخت شود.

به طور کلی، گروه‌های آموزشی یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر در هر ساعت است. حتی اگر قیمت پایین‌تری به ازای هر دانش‌آموز همراه باشد، باز هم وقتی نرخ پرداختی به ازای هر فرد را در تعداد دانش‌آموزان در کلاس ضرب کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

انتخاب آموزش‌های تخصصی

یکی از راه‌های به حداکثر رساندن پتانسیل حقوق آموزش زبان انگلیسی خود، تخصص در زمینه‌های خاصی مانند آموزش انگلیسی تجاری، آموزش انگلیسی فنی، یا آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون‌های مهارت انگلیسی مانند آیلتس یا تافل است.

داشتن مدرک نشان می‌دهد که شما در یک موضوع خاص متخصص واقعی هستید و می‌توانید کلاس‌ها را متناسب با نیازها و اهداف خاص دانش‌آموزان تنظیم کنید، که این خود دلیل کافی برای پرداخت حقوق آموزش زبان انگلیسی بیشتر است.

  • معلمان آنلاین واجد شرایطی که آمادگی آزمون مهارت زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند، معمولاً از 100 تا 250 هزار تومان در ساعت هزینه دریافت می‌کنند.
  • در همین حال، معلمان خصوصی که در زبان انگلیسی خاص صنعت مانند پزشکی، مهندسی، یا مهمان نوازی تخصص دارند، می‌توانند تا 350 هزارتومان در ساعت هزینه دریافت کنند.

می‌توانید یک دوره آموزشی Micro-Credential برای آموزش آمادگی آزمون آیلتس بگذرانید تا با دریافت آن بتوانید آموزش‌های تخصصی برگزار کنید.

درنظرگرفتن کلاس‌ها و بسته‌های تبلیغاتی

علاوه بر پرداخت حقوق آموزش زبان انگلیسی به ازای هر ساعت یا هر درس، می‌توانید بسته‌های درسی یا تبلیغاتی را برای کلاس‌های خصوصی یا گروهی ارائه دهید که راهی عالی برای جذب دانش‌آموز است. به عنوان مثال، برای دانش آموز یا گروهی از آن‌ها که تعداد مشخصی از کلاس‌ها را در هفته یا ماه می‌گذرانند، می‌توانید قیمت ویژه‌ای ارائه دهید.

برگزاری کلاس‌های آزمایشی آموزش زبان انگلیسی

همچنین می‌توانید کلاس‌های آزمایشی را به صورت رایگان یا با تخفیف ارائه دهید. اگر به صورت فریلنسر کار می‌کنید، می‌توانید پروفایلی در شبکه‌های اجتماعی و یا مارکت پلیس بسازید و نرخ کلاس آزمایشی خود را تعیین کنید. با این حال، مطمئن شوید که میزان هزینه‌ای که برای تبلیغ و یا ثبت نام در مارکت پلیس پرداخت می‌کنید کمتر نباشد.

تعیین اهداف مالی در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی

قبل از اینکه نرخ کلاس آنلاین خود را تعیین کنید، از خود بپرسید: “چقدر می‌خواهم درآمد کسب کنم؟” این اهداف به شما کمک می‌کند که ابتدا یک هدف درآمد ماهانه یا سالانه تعیین کنید که مطمئن هستید می‌توانید به آن دست پیدا کنید، سپس بررسی کنید که آیا می‌توانید با نرخ‌هایی که در نظر گرفته‌اید، منهای هزینه‌های اضافی و مالیات، به هدف خود برسید.

بررسی نرخ حقوق‌ها آموزش زبان انگلیسی رقبا

با اطلاع از نرخ پیشرفت سایر معلمان انگلیسی که تقریباً همان سطح صلاحیت و تجربه شما را دارند، یک رقم حداقل یا محدوده قیمتی درنظر بگیرید. می‌توانید این کار را با مشاهده قیمت‌های کلاس آنلاین آنها (مانند مرور یک ماکت پلیس یا بازدید از وب‌سایت‌های فریلنسرها)، با پرسیدن از سایر معلمان یا با پیوستن به جامعه معلمان انگلیسی آنلاین مطلع شوید.

درآمد آموزش زبان

نرخ ساعتي آموزش زبان انگليسي

چگونه می‌توانم نرخ ساعتی خود را به عنوان یک معلم آنلاین آزاد افزایش دهم؟

به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید نرخ‌های خود را افزایش دهید و در هر ساعت هزینه بیشتری دریافت کنید. در اینجا چند راه وجود دارد که می‌توانید قیمت کلاس خود را افزایش دهید و از پتانسیل حقوق آموزش زبان انگلیسی حداکثری بهره ببرید:

  • تجربه بیشتری کسب کنید. با جذب دانش‌آموزان بیشتر، تدریس کلاس‌های بیشتر و دریافت نظرات خوب در یک پلیس مارکت یا رسانه‌های اجتماعی، ارزش خود را به‌عنوان یک معلم ESL آنلاین آزاد افزایش می‌دهید.
  • مدارک خود را با کسب گواهینامه تخصصی TEFL/TESOL در زمینه تخصص خود، مانند آموزش زبان انگلیسی تجاری یا آموزش به زبان آموزان جوان، تکمیل کنید.
  • جایگاهی مانند آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان یا برگزاری کلاس‌های فنی انگلیسی را انتخاب کنید.
  • کیفیت کار خود را از طریق برنامه درسی یا توسعه محتوای کلاس بهبود بخشید. یکی از راه‌های انجام این کار، گذراندن دوره‌های تخصصی، مانند دوره‌های Bridge Micro-credential است که برای شروع رایگان! هستند. در این صورت مهارت‌های تدریس خود را افزایش می دهید.
  • اگر بیش از یک سال است که نرخ‌های خود را تغییر نداده‌اید، به احتمال زیاد باید افزایش دهید.

حال بیایید طبق آمار حقوق آموزش زبان انگلیسی را بررسی کنیم.

حقوق آموزش زبان انگلیسی چقدر است؟

فردی که به عنوان معلم زبان انگلیسی مشغول به کار است معمولاً حدود 36800000 ریال در ماه درآمد دارد. حقوق آموزش زبان انگلیسی از 16,900,000 ریال (کمترین) تا 58,400,000 ریال (بالاترین) متغیر است.

این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق آموزش زبان انگلیسی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است.

به طور کلی، معلمان انگلیسی معمولاً بین 20 تا 150 هزارتومان در ساعت بسته به سطح صلاحیت آنها، حقوق آموزش زبان انگلیسی کسب می‌کنند. اگر برای اولین بار معلم زبان انگلیسی با گواهینامه TEFL هستید، احتمالاً برای شروع 100 تا 250 هزار تومان در ساعت درآمد خواهید داشت.

متوسط، حداکثر، حداقل و محدوده حقوق آموزش زبان انگلیسی

    محدوده حقوق و دستمزد آموزش زبان انگلیسی

حقوق آموزش زبان انگلیسی از 16,900,000 ریال در ماه (حداقل حقوق) تا 58,400,000 ریال در ماه (حداکثر حقوق) است.

حقوق متوسط آموزش زبان انگلیسی

متوسط ​​حقوق 39700000 ریال در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان معلم زبان انگلیسی مشغول به کار هستند کمتر از 39700000 ریال درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 39700000 ریال درآمد دارند. میزان متوسط نشان دهنده ارزش متوسط ​​حقوق است.

صدک‌های حقوق آموزش زبان انگلیسی

دو مقدار با میزان متوسط حقوق آموزش زبان انگلیسی ارتباط نزدیک دارند: صدک 25 و 75. به عبارت دیگر، 25 درصد از معلمان زبان انگلیسی کمتر از 25500000 ریال درآمد دارند در حالی که 75 درصد آنها بیش از 25500000 ریال درآمد دارند. همچنین 75 درصد از معلمان زبان انگلیسی کمتر از 53,000,000 ریال و 25 درصد بیش از 53,000,000 ریال درآمد دارند.

مقایسه حقوق آموزش زبان انگلیسی بر اساس سال‌های تجربه

تجربه و سن چه تاثیری بر پرداختی شما در آموزش زبان انگلیسی دارد؟ سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال‌های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می‌شود. در ادامه به بررسی حقوق آموزش زبان انگلیسی بر اساس سطح تجربه می‌پردازیم.

یک معلم انگلیسی با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 19200000 ریال در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می‌رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال 25,600,000 ریال در ماه درآمد کسب کند که 34 درصد بیشتر از فردی با سابقه کمتر از دو سال است.

با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوقی معادل 37,900,000 ریال در ماه دریافت می‌کند که 48 درصد بیشتر از فردی با دو تا پنج سال سابقه است.

علاوه بر این، معلمان زبان انگلیسی که تخصص آنها بین ده تا پانزده سال است، حقوقی معادل 46200000 ریال در ماه دریافت می‌کنند که 22 درصد بیشتر از فردی با پنج تا ده سال تجربه است.

اگر سطح تجربه بین پانزده تا بیست سال باشد، دستمزد مورد انتظار 50،300،000 ریال در ماه است که 9 درصد بیشتر از فردی با ده تا پانزده سال سابقه است.

در نهایت، کارکنان با بیش از بیست سال سابقه حرفه‌ای حقوقی معادل 54500000 ریال در ماه دریافت می‌کنند که 8 درصد بیشتر از افراد با پانزده تا بیست سال سابقه است.

مقایسه حقوق آموزش زبان انگلیسی بر اساس آموزش

سطح تحصیلات چه تاثیری بر حقوق و دستمزد دارد؟

در زیر تفاوت میانگین حقوق بین معلمان زبان انگلیسی مختلف که دارای تجربه یکسان اما سطوح تحصیلات متفاوت هستند نشان داده شده است.

همه ما می‌دانیم که تحصیلات عالی برابر با حقوق بیشتر است، اما یک مدرک چقدر می‌تواند به درآمد شما اضافه کند؟ ما حقوق معلمان انگلیسی را بر اساس سطح تحصیلات تقسیم کردیم تا بتوانیم مقایسه کنیم.

زمانی که سطح تحصیلات لیسانس باشد، متوسط ​​حقوق یک معلم انگلیسی 21900000 ریال در ماه است.

در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 34300000 ریال در ماه حقوق دریافت می‌کند که 57 درصد بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

یک دکترا به دارنده خود به طور متوسط ​​57,600,000 ریال در ماه حقوق می‌گیرد که 68 درصد بیشتر از فرد دارای مدرک کارشناسی ارشد است.

تا اینجا براساس نوع کلاس آموزشی، سطح تحسیلات، تجربه و بسیاری عوامل دیگر به بررسی حقوق آموزش زبان انگلیسی پرداختیم. اما با پیشرفت تکنولوژی و البته در دوران پاندمی علاقه و اشتیاق دانش‌آموزان به استفاده از کلاس‌های آنلاین به صورت چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین نباید از این مسیر جریان درآمدی غافل شویم.

از همین رو در ادامه این پست به بررسی روش‌های آنلاین برای افزایش میزان درآمد و حقوق آموزشرزبان انگلیسی پرداخته‌ایم. پس اگر می‌خواهید همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا باشید و درآمد بیشتری داشته باشید تا انتهای مقاله را بخوانید.

آموزش آنلاين زبان انگليسي

آموزش آنلاين زبان انگليسی

از آموزش آنلاین انگلیسی چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟

شما می‌توانید از طریق آموزش آنلاین انگلیسی از طریق سه روش مختلف درآمد کسب کنید: آموزش با موسسه آنلاین ESL، ارائه خدمات آموزشی در موسسه آموزش زبان یا ایجاد کسب و کار آنلاین ESL خودتان تا بتوانید برای خود کار کنید. بیایید هر یک از این سه گزینه را در زیر بررسی کنیم:

تدریس در موسسات تخصصی زبان آنلاین

مسلماً ساده‌ترین گزینه آموزش با یک موسسه آنلاین ESL برای کسانی که می‌خواهند از خانه تدریس داشته باشند، ایده‌آل است. موسسه‌هایی که به این شکل ساختار یافته‌اند، مانند Linguda و Open English در خارج از ایران و موسسه زبان تخصصی کوییک در ایران، اغلب طرح‌های درسی و آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید کلاس‌های خود را بر اساس آن‌ها پایه گذاری کنید.

این موسسات همچنین دارای یک شبکه بزرگ و جهانی از دانش آموزانی هستند که به دنبال معلمان آنلاین ESL هستند تا با آنها درس بخوانند، که باعث می‌شود دیگر دغدغه معرفی خود به دانش‌آموزان و ثبت‌نام آن‌ها را نداشته باشید.

با این حال، موسساتی با این ماهیت به شما اجازه نمی‌دهند نرخ ساعتی خود را تعیین کنید. هنگامی که برای یک شغل آموزشی با آنها مصاحبه می‌کنید، بر اساس تجربه و صلاحیت شما، نرخ ساعتی به شما پیشنهاد می‌شود. این نرخ‌ها می‌توانند متفاوت باشند، اما اغلب دارای یک برنامه مبتنی بر انگیزه نیز هستند. اگر بیش از 45 کلاس در ماه تدریس کنید، می‌توانید به ازای هر ساعت مبلغ بیشتری را دریافت کنید.

راه‌های افزایش حقوق آموزش زبان انگلیسی در موسسات تخصصی زبان آنلاین

اگر به دنبال راه‌هایی برای کسب حقوق آموزش زبان انگلیسی بیشتر از طریق آموزش آنلاین انگلیسی با یک شرکت ESL با حداقل نرخ پایه‌ای هستید که آنها ارائه می‌دهند، می‌توانید با راه‌های زیر این میزان درآمد را بیشتر کنید:

  • دریافت گواهینامه TEFL: اگر گواهینامه TEFL 120 ساعته (حداقل) داشته باشید می‌توانید شغل خود را تضمین کنید. داشتن این مدرک می‌تواند به شما کمک کند که پایه حقوق آموزش زبان انگلیسی بالاتری دریافت کنید.
  • تجربه تدریس: مانند هر شغلی، کارفرمایان برای تجربه ارزش قائل هستند. اگر ESL را به صورت حضوری آموزش داده‌اید، عالی است، و اگر تجربه تدریس آنلاین انگلیسی را دارید، حتی بهتر است! دوره‌های گواهینامه TEFL آکادمی بین‌المللی (TEFL (ITA ما را ملزم می‌کند که یک جزء آموزش عملی (پراتیک) را به عنوان بخشی از دوره خود تکمیل کنید، بنابراین در پایان دوره، حداقل 20 ساعت تجربه تدریس در روزمه خود خواهید داشت!
  • مدرک دانشگاهی: آیا مدرک دانشگاهی (در هر رشته‌ای) دارید؟ البته همه موسسات ESL آنلاین به مدرک نیاز ندارند، اکثر آنها به مدرک نیاز دارند. داشتن مدرک معمولاً به این معنی است که نرخ دستمزد بالاتری دریافت خواهید کرد.
  • به دنبال موسساتی باشید که پاداش‌هایی برای بالابردن انگیزه شما ارائه می‌دهند: اگر بیش از 45 کلاس در ماه تدریس کنید، پاداش‌های تشویقی ممکن است شامل مواردی مانند 100 هزار تومان اضافی برای هر کلاس باشد. پاداش می‌توانید براساس تعداد نظرات مثبتی باشد که در پایان هر کلاس دریافت می‌کنید. پاداش حضور و غیاب برای عدم حذف یا لغو هیچ یک از جلسات کلاس و غیره.

پروفایل آموزشی در مارکت پلیس بسازید

مارکت پلیس‌ها نوعی پلتفرم هستند که به دانش آموزانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند با معلمان ESL که پروفایلی در فهرست خود دارند، کمک می کند. پروفایل معلم شما باید صلاحیت‌ها، تجربه و هر گونه آموزش یا گواهینامه‌های اضافی را که کسب کرده‌اید را برجسته کند. مثلا:

صلاحیت‌های:

  • دوره گواهینامه TEFL خود را (حضوری، آنلاین، تعداد ساعات، و آموزشگاه آموزشی که به شما گواهی داده است و غیره) را شامل شود.
  • مدرک شما (در صورت داشتن مدرک) و محل کسب آن.

تجربه:

  • به غیر از آموزش، تمرینی را که باید به عنوان بخشی از دوره TEFL خود تکمیل می‌کردید، شامل تعداد ساعت‌های تکمیل شده نیز مهم هستند.
  • اگر در گذشته به صورت خصوصی تدریس کرده‌اید، این مورد را در نظر بگیرید؛
  • آیا قبلا انگلیسی تدریس کرده‌اید؟
  • آیا شما در کلاس درس اینجا در ایالات‌متحده آمریکا تدریس کرده‌اید؟
  • آیا قبلا ESL را در خارج از کشور در کلاس درس تدریس کرده‌اید؟

آموزش‌های تکمیلی:

آیا در کنار دوره TEFL آموزش تخصصی گذرانده‌اید؟ به عنوان مثال، ما در موسسه کوییک دوره‌های تخصصی 2 هفته‌ای آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان تازه کار و آموزش زبان انگلیسی تجاری را ارائه می‌دهیم که می‌توانید در طول یا بعد از اتمام دوره گواهینامه TEFL خود بگذرانید.

راه‌های دیگر برای افزایش فروش در مارکت پلیس:

  • ویدیوی مقدماتی: همچنین می‌خواهید یک ویدیوی مقدماتی جذاب ایجاد کنید تا خود را به دانش‌آموزان آینده (و والدین آنها) معرفی کنید. این ویدیو لهجه، توانایی‌های شما و اینکه چرا فکر می‌کنید یک معلم زبان انگلیسی عالی هستید را نشان می‌دهد. از این ویدیو برای فروش بیشتر و نمایش توانایی‌های خود برای جذب اولین دانش‌آموزانتان، به دست آوردن نظرات مثبت و شروع به ایجاد پایگاه مشتریان استفاده کنید.
  • نرخ پرداخت: برخلاف موسسه های ESL ساختاریافته، با مارکت پلیس، می‌توانید نرخ پرداختی خود را برای هر کلاس تعیین کنید. معمولاً قبل از اینکه نرخ خود را افزایش دهید، برای جذب دانشجویان جدید و ایجاد شهرت با بازخوردها و نظرات مثبت، با نرخ کمتر شروع کنید. اگر دانش‌آموزان شما ارزشی در درس‌های شما پیدا می‌کنند، دوست دارند با شما کار کنند. آنگاه دیگر با افزایش جزئی در نرخ‌های شما مشکلی نخواهند داشت. مهم است که به یاد داشته باشید از همان ابتدا نرخ پرداخت خود را خیلی بالا قرار ندهید. نرخ بالا بدون هیچ بازبینی برای توجیه آن نرخ، جذب دانش‌آموزان را دشوار می‌کند. عجله نداشته باشید، با گذشت زمان به مراتب موفق‌تر خواهید بود. علاوه بر این، حتی ممکن است در نظر داشته باشید که به هر دانش آموز جدید اولین درس رایگان خود را ارائه دهید و از آن ها بخواهید که برای شما نظر بدهند!

کسب و کار آموزشی آنلاین

راه اندازی کسب و کار آموزشی آنلاین در مارکت پلیس

کسب و کار آموزشی آنلاین خود را راه اندازی کنید

چالش‌برانگیزترین گزینه از میان این سه گزینه، راه‌اندازی کسب‌وکار تدریس آنلاین خود است. اگر شما طرفدار این روش کسب درآمد هستید و انگیزه لازم برای پیگیری و تضمین موفقیت را دارید می‌تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد.

در این صورت، نه تنها باید برای پیدا کردن دانش‌آموزان خود تلاش کنید، بلکه باید خودتان از صفر شروع به نمایش خدمات از طریق وب‌سایت، پلتفرم های ویدیویی که می‌خواهید برای کلاس‌های خود استفاده کنید.  همچنین باید تصمیم‌ بگیرید که برای چه گروه سنی می‌خواهید خدمات تدریس ارائه کنید. بر این اساس برنامه‌های درسی خود را ایجاد کنید، نام خود را در آنجا معرفی کنید و کسب و کار خود را بازاریابی کنید، نرخ دستمزد خود را مشخص کنید.

مزایای راه‌اندازی کسب و کار آموزشی آنلاین شما عبارتند از:

  • خودتان مجری هستید و از ابتدا تا انتهای مسیر حقوق آموزش زبان انگلیسی را خودتان کنترل می‌کنید.
  • مجبور نخواهید بود از درآمد خود کمیسیونی به ماکت پلیس بپردازید.
  • شما می‌توانید حقوق آموزش زبان انگلیسی بیشتری داشته باشید. البته شنا باید نرخی را تعیین کنید که به اندازه کافی منصفانه باشد تا دانش آموزان جدید جذب کنید. از طرفی نیز باید از پایین آمدن بیش از حد نرخ خودداری کنید زیرا ممکن است نشان دهنده عدم اعتماد به توانایی‌های تدریس شما باشد.
  • معرفی به سایرین. دانش آموزان شما می‌توانند دوستان، خانواده، و غیره خود را از طریق تبلیغات شفاهی مثبت برای کمک به ایجاد پایگاه دانشجویی خود معرفی کنند و حتی می‌توانید تخفیفی برای افاردی که معرفی می‌کنند در نظر بگیرید تا دانشجویان فعلی شما اگر فرد جدیدی را معرفی کردند بتوانند از آن سود ببرند.
  • شما هیچ قراردادی امضا نمی‌کنید و یا تعهدی برای حداقل/حداکثر ساعت تدریس نخواهید داشت (مانند برخی از موسسات آموزشی).

حال بیایید ویژگی‌هایی را بررسی کنیم که شما را به یک معلم زبان پرطرفدار و موفق تبدیل می‌کند. پس به خواندن ادامه دهید تا با نکات مهمی که می‌تواند حقوق آموزش زبان انگلیسی شما را افزایش دهد آشنا شوید.

ویژگی‌های یک معلم زبان خوب

دانستن یک زبان با تسلط خوب در صحبت کردن، شما را به یک معلم زبان خوب تبدیل نمی‌کند. آیا فکر می‌کنید صرف دانش و آموزش معلم برای روی آوردن به حرفه آموزش زبان کافی است؟ ویژگی های زیادی وجود دارد که یک معلم باید داشته باشد تا یک معلم خوب زبان باشد. علاوه بر مهارت در زبان برای تسلط بر مهارت‌های خواندن، گفتار و شنیدن، معلم باید به خوبی از واژگان و تسلط بر کلمات استفاده کند.

ویژگی‌های مهم یک معلم خوب زبان انگلیسی

بیایید ویژگی‌های خوب یک معلم را بررسی کنیم که می‌تواند باعث شود برای مدت طولانی‌تری در حافظه دانش آموزان بماند. این راهنما نه تنها برای دانش‌آموزان بلکه برای معلمانی است که آرزو دارند معلم زبان خوبی شوند.

محیط یادگیری را شخصی کنید

بررسی کنید که آیا معلم می‌تواند بسته به نیازهای خاص کلاس به هر کلاس تدریس شخصی ارائه دهد یا خیر. شما نمی‌توانید به دانش‌آموزان در سن‌های مختلف با یک سبک تدریس و آموزش دهید. بهترین روش آموزش دانش‌آموزان زیر 6 سال متفاوت از نیاز دانش‌آموزان بالای 6 سال است. بنابراین معلم باید بتواند با دانش‌آموز ارتباط برقرار کند و تدریس شخصی و همچنین سفارشی را اجرا کند. معلمی که بتواند ارتباط عاطفی و روانی با دانش‌آموزان برقرار کند می‌تواند بهترین معلم باشد.

خوش‌بینی را گسترش دهید

یادگیری زبان ممکن است به سختی یادگیری ریاضیات نباشد، اما آسان هم نیست. اغلب دانش‌آموزان به دلیل پیچیدگی زبان، دوره‌ها را در میانه ترم ترک می‌کنند. اما یک معلم امیدوار و مشوق می‌تواند دانش آموزان را به یادگیری زبان انگلیسی و کسب مهارت تشویق کند.

معلم پرشور توانمند در ایجاد شور و اشتیاق در دانش‌آموزان

یک معلم باید به زبان علاقه داشته باشد و بتواند شور و اشتیاق را به دانش‌آموزان نیز القا کند. اشتیاق باعث می‌شود که خستگی در هنگام مطالعه یک زبان جدید از‌بین می‌برد. جرقه علاقه باعث ایجاد شور و شوق می‌شود و در نتیجه معلم را در میان معلمان خوب قرار می‌دهد.

ایجاد ارتباط بین معلم و دانش‌آموز در آموزش زبان انگلیسی

معلمی که بتواند با دانش‌آموزان و محتوای آموزشی و دانش‌آموز ارتباط برقرار کند، به راحتی نام خود را در لیست معلمان خوب زبان قرار می‌دهد. ایجاد علاقه به موضوع و محتوای آموزشی در بین دانش‌آموزان از طریق وسایل کمک آموزشی مانند داستان‌ها، فیلم‌ها، تصاویر، عکس‌ها و غیره برای یادگیری مهم است.

دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا مشارکت کنند

مشارکت دانش‌آموزان منجر به یادگیری مؤثر یا موفق می‌شود. معلمانی که ابزارهای متفاوتی را برای مشارکت دانش‌آموزان به کار می‌گیرند، احتمال بیشتری دارد که سرنخ موفقیت را به دست آورند. دانش‌آموزانی که فعالانه درگیر هستند، راحت‌تر از کسانی که از مشارکت خودداری می‌کنند، یاد می‌گیرند.

 مسئوليت

یک معلم خوب این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که در قبال هرگونه بی‌احتیاطی و عدم علاقه نسبت به مطالعه زبان با انتقاد روبرو شود و پاسخگو باشد.

با پیشرفت دانش‌آموز هماهنگ می‌شود

کلاس‌های یادگیری زبان در هر مرحله یادگیری متفاوت است. یک معلم زبان خوب باید بتواند مراحل مختلف رشد را درک کند و به دانش‌آموزان با ایده‌ای خوب از آموزش سفارشی به بهترین وجه برای زمینه ذهنی دانش‌آموزان متمایز آموزش دهد.

مروری بر حقوق آموزش زبان انگلیسی 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی فرصت‌های خوبی را برای افزایش حقوق آموزش زبان انگلیسی به صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت فراهم می‌کند. اگرچه این شغل پردرآمدترین حرفه نیست، اما انعطاف‌پذیری و راحتی زیادی را ارائه می‌دهد، از جمله توانایی کسب درآمد از خانه در حالی که می‌توانید دانش خود را به دیگران آموزش دهید.

تنظیم و افزایش نرخ کلاس خود به عنوان یک معلم انگلیسی همه به شما بستگی دارد. اگرچه برای تعیین ارزش کلاس‌های شما معیارهایی دخیل هستند. با سنجیدن عوامل کلیدی که بر نرخ تدریس تأثیر می‌گذارند، می‌توانید یک استراتژی قیمت‌گذاری اولیه را انتخاب کنید که برای شما و دانشجویانتان منصفانه باشد و همچنین نرخ ساعتی خود را در بلندمدت افزایش دهید.

آیا شما هم راهکاری برای افزایش حقوق آموزش زبان دارید؟ خوشحال می‌شویم که در زیر همین صفحه در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوال‌های متداول در زمینه حقوق معلمان زبان انگلیسی

ویژگی‌های مهم یک معلم خوب زبان انگلیسی چیست؟

شرط لازم تدریس زبان انگلیسی داشتن مدرک‌های بین‌المللی از جمله آیلتس، تافل و… است اما قطعا این موضوع کافی نیست. یک معلم خوب باید قدرت انتقال و سطح بیان بالایی داشته باشد تا بتواند آنچه را می‌خواهد آموزش دهد به بهترین شکل ممکن انتقال دهد. یک معلم خوب باید بتواند با صبر، حوصله و با عشق تدریس کند. اساتید موسسه زبان کوییک با تجربه و تخصص خود در تدریس، بسیار مسئولیت پذیر بوده و خود را همگام با یادگیری زبان آموز می‌کنند. این موضوعات هستند که یک معلم را از دیگر معلمان متمایز می‌کنند.

درآمد یک معلم زبان به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل بسیاری در حقوق و درآمد معلم زبان تاثیر‌گذار هستن که از مهترین آنها می‌توان به تجربه و ساعت کاری اشاره کرد. یک معلم زمانی می‌تواند با تمرکز و حوصله به بهترین شکل تدریس کند که دغدغه‌های مالی نداشته باشد. در شرایط اقتصادی کنونی که همه‌ی ما به نوعی درگیر آن هستیم این فاکتور بسیار تاثیر گذار است. حال آنکه زمانی شما می‌توانید در تدریس زبان انگلیسی درآمد خوب و حتی عالی داشته باشین که متمایز از همه باشین و به نوعی تدریس کنید که همه عاشق کلاس‌های شما باشند. وقتی همه خواهان کلاس‌های شما باشند قطعا درآمد شما هم بیشتر خواهد شد.

برای اینکه به یک معلم زبان خوب تبدیل شویم از کجا شروع کنیم؟

تحصیلات آکادمیک برای شروع لازم و ضروری‌ست اما قطعا این مهم کافی نخواهد بود ما در موسسه زبان تخصصی کوییک با برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مدرس، آموزش‌های لازم جهت تبدیل شدن شما به یک معلم حرفه‌ای با روش‌های نوین و بروز را ارائه می‌دهیم.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.4]

7 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
سایه

سلام من لیسانس زبان دارم و حدود ۵ سال تجربه تدریس در آموزشگاه . حدود ۵ ماه هست در آموزشگاهی مشغول به کار هستم که از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر هست و به صورت مهد زبان انگلیسی برای کودکان ۴ تا ۷ ساله هست . ممکنه میزان حقوق من رو تخمین بزنید که چقد ر باید دریافتی داشته باشم . سپاسگزارممت

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  سایه

سلام
واقعا این مقوله نیاز به تجربه و توانایی شما داره.
حقوق زبان بسته به نوع مهارت شما میتونه تا ساعتی یک میلیون تومان هم باشه.
نمیشه عدد دقیقی گفت.
معلم های بهتر و پر سابقه تر طبعا درآمد های بالاتری خواهند داشت.

Maryam

بنظرم یا یکم زیادی اقراق کردین یا یکی دو سه تا صفر اضافی گذاشتین!
با یه دودوتا چارتای ساده می فهمین رئیس یه آموزشگاه زبانم نمیتونه برجی ۵ میلیارد درآمد داشته باشه حتی اگه آموزشگاهم همچین درآمدی داشته باشه قطعا یه استاد زبان ساده نمیتونه! مگه اینکه بخواد به افراد خاصی مثل سلبریتیا و سیاستمدارا و کارمندای ارگانای خاصی آموزش بده یا پکیجای خاصی برای ارائه داشته باشه! به نظر میاد این بیشتر تبلیغ شما باشه تا واقعیت موجود!

ثنا
پاسخ به  Maryam

اگه منظورت اون نرخ‌هایی هس که بالا ذکر شده اونا به ریال نوشته شده

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  ثنا

بستگی به سطح زبان و تجربه مدرس داره این حقوق ها.

رویا

بر چه اساسی این میزان درآمد رو نوشتید من یک معلم با مدرک سلتا هستم ساعتی چهل هزار تومن در یک شهر کوچک درامدم هست فقط در صورتی که در شهری باشید که شاگرد حاضر به هزینه کردن برای یادگیری باشه و خصوصی تدریس کنید شهری مثل بندرعباس میتونید از پس یه زندگی خیلی ساده بر بیاید اونم بماند که پول پیش خونه رو تا در بیارید باید در خونه مشترک با خونواده یا دوستی زندگی کنید.

راحله

چقدر حقوق شون پایینه 😶☹️

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته