زبان انگلیسی برای بازرگانان چه اهمیتی دارد؟

همانطور که در مطالب قبلی صحبت کردیم دنیای کسب و کار در دنیای امروزی نیاز به علم سخنوری و مهارت فن بیان دارد که هرچقدر هم این دو قابلیت در زبان فارسی یا مادری خود قوی باشد برای صحبت به زبان انگلیسی که به عنوان زبان ارتباطات است نیاز به توجه به نکاتی دارد که در این امر مهارت ما را اقزایش می‌دهد بخصوص که زبان انگلیسی عمومی با آنچه در محیط و زمینه کاری استفاده می‌شود متفاوت است اگرچه که لازم و ملزوم یکدیگرند. زبان انگلیسی برای بازرگانان می‌توانید طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کامل درسی را که در موسسه تخصصی زبان کوییک استفاده خواهید کرد‌، پیدا کنید. تمام دروس ما در مورد مهارت‌های کاربردی برای یادگیرندگان مشاغل طراحی شده است و می‌تواند برای تکمیل برنامه درسی دوره شما استفاده شود و به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا زبان و مهارت‌های انگلیسی خود را با روش‌های ایجاد انگیزه و لذت بخش توسعه دهند. برنامه‌های درسی ما که توسط مدرسین برتر زبان انگلیسی نوشته شده است‌، قابل استفاده است و هدف این است که زبان‌آموزان خود را به مهارت و اعتماد به نفس لازم برای لذت بردن از یادگیری زبان انگلیسی نزدیک کنند.

راه‌های تقویت زبان انگلیسی برای بازرگانان

زبان انگلیسی برای بازرگانان نیاز به دانش عمومی زبان انگلیسی دارد. آنچه که مهم است مطالعه بالا و افزایش اطلاعات در حیطه‌ کاری خود است که با مراجعه به مقاله ی چگونه مهارت زبان کسب و کار به انگلیسی در محل کار را تقویت کنیم؟ می‌توانید این کار را انجام دهید.

پایه و اساس ارتباط موثر در زبان انگلیسی برای بازرگانان چگونه است و چگونه تقویت میگردد؟

خواندن مرتب به زبان انگلیسی از آنجا که به بهبود درک گرامر شما کمک می‌کند، در عین حال لغات فعال و غیرفعال شما را نیز گسترش می‌دهد. اگر هر هفته درباره همان مباحث مربوط به مشاغل مطالعه کنید ، به زودی دانش بهتری در مورد کلمات، اصطلاحات و ساختارهای دستوری مرتبط ایجاد بدست خواهید آورد زیرا آنها به طور مداوم در متن تکرار می‌شوند. اگر مطالب زیادی را به زبان مادری خود می‌خوانید ، چرا در برخی از مواقع به محتوای انگلیسی آن رجوع نکنید‌؟ نکات زیر را در زمینه زبان انگلیسی برای بازرگانان امتحان کنید:

تجارت

زبان انگلیسی برای بازرگانان‌، عاملی مهم برای پیشرفت تجارت شما

وب سایتهای انگلیسی را جستجو کنید که واقعاً ارزش خواندن دارند

هنگام انتخاب محتوا برای خواندن به زبان انگلیسی‌، خواندن مطالبی که برای  شما جالب و مرتبط باشد مهم است. سعی کنید در وب سایت‌های مرتبط با فعالیت‌های حرفه‌ای خود ، شرکت‌هایی که می‌خواهید درباره آنها بیشتر بدانید یا افراد موفق تجاری را که تحسین می‌کنید ، جستجو کنید. همچنین برای مشارکت در انجمن‌ها یا صفحات رسانه‌های اجتماعی‌، مشارکت کنید. واژگان جدید را بنویسید و ترجمه کنید. خواهید فهمید که بسیاری از اصطلاحات تجاری مدرن از زبان انگلیسی برای بازرگانان به زبان‌های دیگر وام گرفته شده است‌، اما به تفاوت‌های استفاده و تلفظ توجه داشته باشید. وبسایت English pod یکی از مراجع خوب برای تقویت زبان انگلیسی بازرگانان گرامی است.

  • ادبیات یا مستندات خاص کار را بخوانید.

همیشه به دنبال جالب‌ترین مطالب موجود در زبان انگلیسی برای بازرگانان نباشد‌، گاها به خواندن اسناد حرفه‌ای یا فنی ، کتاب دفترچه راهنما‌، آیین نامه و غیره رجوع کنید این روش خوبی برای بهبود درک شما از واژگان مربوط به کار و کاربرد عملی آن است.

بازرگانان

پایه و اساس ارتباط موثر در زبان انگلیسی برای بازرگانان

برخی از افعال و اصطلاحاتی را که معمولاً در زبان انگلیسی برای بازرگانان و تجارت استفاده می‌شود را بیاموزید.

تلاش برای یادگیری برخی اصطلاحات مرتبط با کار و افعال و اصطلاحات تجاری ارزش زیادی دارد‌، روی تلفظ خود کار کنید و تلاش کنید که هر واژه را به درست‌ترین شکل ممکن تلفظ کنید. برای تقویت این کار می‌توانید با گوش دادن به اخبار و تلویزیون و رادیو و چک کردن تلفظ لغت به صورت آنلاین بپردازید.

  • درون یک کتاب برای افزایش دانش عمومی زبان انگلیسی غوطه‌هور شوید.

کتاب‌های درسی دارای ارزش بالای هستند‌، اما در صورتی که انگیزه شما برای مطالعه کاهش دهند‌، خیر! متأسفانه‌، اکثر کتب درسی‌، برای پاسخگویی به نیازها و علاقه‌های زبان‌آموزان خسته‌کننده یا بی‌ربط هستند. به همین دلیل‌، هنگام انتخاب خود باید دقیق باشید. از کتاب درسی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید به راحتی بخوانید و مکالمه روان داشته باشد و دارای کتابچه پاسخ نیز باشد. اما از آنجایی که  تقویت زبان به صورت خود محور بدون مشاور و برنامه‌ریزی وقت تلف‌کن است به شما پیشنهاد میکنم تا آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان ساده در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک چگونه است؟ و یادگیری زبان انگلیسی در خانه  سری بزنید.

زبان انگلیسی برای بازرگانان

زبان انگلیسی برای بازرگانان را از همین حالا شروع کنید

چگونه نوشتار در زبان انگلیسی برای بازرگانان مهم است؟

ارتباطات نوشتاری نقش اساسی در دنیای تجارت دارند و گرچه قالب‌های کاغذی تا حد زیادی با معادل‌های الکترونیکی جایگزین شده‌اند‌، اما اهمیت صحیح نوشتار در انگلیسی رسمی مانند همیشه قوی است. خطاها در مکاتبات رسمی‌، ارائه‌های عمومی و مطالب تبلیغاتی اغلب می‌توانند منجر به سردرگمی و خجالت شوند و در این قسمت به نحوه نوشتن زبان انگلیسی برای بازرگانان می‌پردازیم.

  • چک کردن نوشتار

همیشه ارتباطات نوشتاری در حیطه کسب و کار خود را دو تا سه بار اصلاح کنید تا خطاهای دستوری و اشتباهات املایی را از بین ببرید. همیشه یک بازرگان خوب بهترین خود را در نامه‌نگاری‌ها نشان می‌دهد و سطح کاری شما با قلم شما قبل قضاوت است. زبان انگلیسی برای بازرگانان بخصوص در زمینه نامه‌نگاری و مکاتبات بسیار حائز اهمیت است.

  • اشتباهات خود را ثبت کنید تا بتوانید از آنها یاد بگیرید.

هر کس هنگام استفاده از یک زبان خارجی اشتباه می‌کند. آنچه یک سخنران انگلیسی حرفه‌ای را از جمع متمایز می‌کند‌، تمایل به یادگیری و درس گرفتن از این اشتباهات است. داشتن غرور کاذب حتی اگر بازرگان موفقی باشید و با بروز غلط‌های رایج و پافشاری به درست بودن آن‌ها از جلوه شما می‌کاهد. در زبان انگلیسی برای بازرگانان سابقه کتبی مربوط به خطاهای متداول خود را در املا‌، نگارش و گرامر حفظ کنید. توجه داشته باشید که مرتباً چه اشتباهاتی را تکرار می‌کنید و سپس با استفاده از کتابهای درسی یا کلاسهای انگلیسی با مراجعه به موسسه تخصصی زبان کوییک و یا آموزش زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان آن‌ها را اصلاح کنید.

ارتباطات نوشتاری

ارتباطات نوشتاری نقش اساسی در دنیای تجارت دارند

ایمیل‌های حرفه‌ای خود را بهبود بخشید

به عنوان یک بازرگان حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی هر زمان که یک ایمیل از یک همکار به زبان انگلیسی دریافت کردید‌، سعی کنید عبارات جدیدی را که ممکن است دفعه بعد بتوانید از خودتان استفاده کنید‌، یادداشت نکنید. برای دسترسی سریع به این عبارات تنظیم شده‌، یک فایل را روی رایانه خود نگه دارید. اگر ساختار‌بندی مکاتبات خود را در زبان انگلیسی برای بازرگانان دشوار می‌کنید، به الگوهای نامه‌نگاری در کسب و کار مراجعه کنید.

همانطور که گفته می‌شود: “روم در یک روز ساخته نشده است”. یکی از مهمترین عوامل هنگام یادگیری یک زبان خارجی‌، سازگاری است. این بدان معناست که مدت زمان طولانی‌ برای پیمودن مسافت زیاد، گام‌های بلندی برداشته‌اید. برای ۹۹٪ زبان‌آموزان ، دستیابی به تسلط در تجارت انگلیسی و زبان انگلیسی برای بازرگانان یک بازی با پرتاب‌های بلند است. این بدان معنی است که به زمان نیاز دارید. اگر این موضوع را بفهمید و از رویکرد صحیح به مطالعات خود ادامه دهید، انگیزه خود را طولانی‌تر حفظ خواهید کرد و آنچه را برای دستیابی به تسلط به زبان انگلیسی لازم است انجام می‌دهید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته