روش‌های یادگیری رایگان زبان انگلیسی

قصد دارید مهارت انگلیسی صحبت کردن خود را بهبود ببخشید و به دنبال کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی می‌گردید؟ جای خوبی آمده‌اید! از نظر تعداد افرادی که انگلیسی یا به‌عنوان زبان مادری و یا زبان دوم صحبت می‌کنند، زبان انگلیسی گسترده‌ترین زبان در جهان است به همین دلیل، یادگیری زبان انگلیسی در بین زبان‌آموزان بسیار محبوب است. انگلیسی صحبت کردن فرصت‌های زیادی را در شغل، سفر و یا مطالعه برایتان ایجاد می‌کند. مهم نیست از چه زاویه‌ای به آن نگاه می‌کنید، این زبان برای اکثر ارتباطات بین‌المللی ضروری است؛ که این ارتباطات شامل تجارت، آموزش و گردشگری می‌باشند.
با توجه به این موضوع، ما در موسسه تخصصی زبان کوییک به‌صورت گسترده و به میزان زیاد برای پیدا کردن یک کلاس جهت یادگیری رایگان زبان انگلیسی به صورت  آنلاین باکیفیت بالا و به‌صورت رایگان جستجو کرده‌ایم. این موارد عبارت‌اند از:

• دوره‌های صوتی و تصویری زبان برای کمک به درک شنیداری شما
• دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای بهبود تلفظ
• دوره‌های خواندن و نوشتن زبان انگلیسی، زیرا اغلب زبان انگلیسی در نگارش متفاوت‌تر از گفتار است.

بیایید به راهکارهای مختلف آموزش یادگیری رایگان زبان انگلیسی به‌ صورت آنلاین نگاهی بیندازیم. در اینجا ۱۰ تا از بهترین دوره‌های رایگان زبان انگلیسی بعلاوه چند دوره اضافه‌تر به‌عنوان هدیه را برای شما قراردادیم.

درس‌های رایگان زبان انگلیسی آنلاین: بهترین انتخاب‌های ما
در اینجا ما سایت‌های موردعلاقه‌ خود را که به شما برای یادگیری رایگان زبان انگلیسی کمک می‌کند، قرار داده‌ایم. این سایت‌ها واقعاً مفید و خوب هستند چون ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی، صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن شما را تقویت می‌کنند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش رایگان زبان انگلیسی بصورت انلاین

یادگیری رایگان زبان انگلیسی به‌صورت خلاقانه: EnglishClass101

اینکه ما طرفدار پر و پا قرص آموزش‌های خلاق و مبتکرانه زبان و یادگیری رایگان زبان انگلیسی هستیم، بر کسی پوشیده نیست. درست از درس اول، مهم نیست که چه زبانی را آموزش می‌بینید، شما صحبت‌های روزمره افرادی را می‌شنوید که آن زبان، زبان‌اصلی و یا مادری‌شان است.
سایت EnglishClass101 برای تمامی سطوح حتی افراد مبتدی هم درس‌هایی دارد. همه‌ی دوره‌های آموزش رایگان نیست اما واقعاً همه دوره‌ها کاربردی و فوق‌العاده هستند و تعدادی دوره در هر سطح را می‌توانید به‌صورت رایگان دریافت کنید. این دوره‌ها شامل، ترکیبی از دروس تصویری و صوتی معلمانی پرانرژی است که در برگزاری آموزش زبان به بزرگ‌سالان تجربه و مهارت کافی را دارند.
ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد و اگر سبک یادگیری را مناسب دیدید، می‌توانید دوره‌های دیگر را خریداری کنید.
علاوه بر این، هر درس به‌صورت مجزا متن نوشتاری مختص به خودش را هم دارد که همین کار مهارت خواندن زبان انگلیسی شما را هم تقویت می‌کند. همچنین این سایت یک انجمن یادگیری هم دارد که شما می‌توانید با زبان‌آموزان دیگر سایت به گفتگو بپردازید و یادگیری رایگان زبان انگلیسی را تجربه کنید و مهارت‌های خود را تقویت کنید.
اگر حق عضویت کامل را خریداری کنید می‌توانید به‌تمامی قسمت‌های سایت دسترسی داشته باشید؛ که این حق عضویت شامل، فلش کارت‌های آموزشی SRS، آزمون‌های مربوط به هر درس می‌شود که این آزمون‌ها امکان مقایسه لهجه شما با افراد بومی را به شما می‌دهد.

یادگیری آنلاین

یادگیری آنلاین از مهم ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی است.

یادگیری رایگان زبان انگلیسی به صورت آنلاین: درس‌هایی برای مهارت صحبت کردن

اگر به روش حرفه‌ای شدن در ۳ ماه (Fi3M) آشنایی دارید، قطعاً میدانید که بهترین روش برای یادگیری یک‌ زبان صحبت کردن با آن زبان است. اینجاست که شما می‌توانید صحبت کردن به انگلیسی را شروع کنید.

دوره‌های Speak in a week

Speak in a week یک دوره ایمیلی رایگان طبق شیوه Fi3M می‌باشد که تنها در ۷ روز یک‌زبان دیگر به شما آموزش می‌دهد. اگر دانش شما از زبان انگلیسی در حد متوسط است و می‌توانید آن را با کمک google translate متوجه شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم این دوره را امتحان کنید. هفته بعد شما کاملاً مسلط انگلیسی صحبت می‌کنید و از یادگیری رایگان زبان انگلیسی لذت می‌برید.

تماشای ویدیو

یکی دیگر از روش‌های آموزش آنلاین تماشای فیلم و ویدیو می‌باشد.

یادگیری رایگان زبان انگلیسی به صورت آنلاین : دوره‌های تصویری و ویدئویی

هنگامی‌که از زبان انگلیسی برای صحبت کردن در دنیای واقعی استفاده می‌کنید، قطعاً فرد رو در روی شما هم انگلیسی‌ زبان است؛ و این موقعیت خوبی است برای شما که دارید زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید. وقتی به‌صورت مستقیم در محیط انگلیسی‌ زبان قرار می‌گیرید و انگلیسی صحبت می‌کنید بسیار مفید است زیرا حتی اگر کلمه‌ها را درک نکنید از زبان بدن فرد مقابلتان متوجه خواهید شد که چه می‌گوید.
دیدن فیلم‌های زبان انگلیسی هم شما را در شرایطی مشابه شرایط بالا قرار می‌دهد اما بسیار آسان‌تر است. می‌توانید به صحبت افرادی که در فیلم هستند ضمن توجه به محیط اطراف و زبان بدنشان گوش دهید.

با Let’s Talk انگلیسی بیاموزید

Let’s Talk مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از دوره‌های کوتاه ویدیویی یادگیری رایگان زبان انگلیسی در یوتیوب است.
صدها فیلم در مورد تمامی موضوعات زبان انگلیسی در اینجا وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید ویدیویی در مورد افعال عبارتی را پیدا کنید، کلمه‌ای مثل خستگی را در فیلم نشان می‌دهند و یا لغاتی که در رادیو می‌شنوید و تمامی اصطلاحاتی که در زبان انگلیسی وجود دارد به صورت فیلم نمایش داده میشود. بهترین زمان برای دیدن ویدیو های ۱۰ دقیقه ای Let’s Talk، در زمان استراحت صبحگاهی‌تان است. هدف این ویدیو‌ها آموزش انگلیسی بین‌المللی است هرچند که ویدیو‌هایی برای گویش‌های خاص هم وجود دارد.

بهترین کتاب‌های‌‌‌‌‌‌ خودآموز زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL)

به عنوان معلمان حرفه‌ای سبک ESL، به نظر ما این‌ها جزو بهترین کتاب‌ها هستند برای دانش‌آموزان ESL، فرقی نمی‌کند که او در محیط کلاس انگلیسی را یاد می‌گیرد و یا در خانه به تنهایی. همچنین، این کتاب‌ها تنها مختص دانش‌آموزان نیست، بلکه برای معلمان، مدیر‌ها و یا خانواده کسانی که به این سبک آموزش می‌بینند نیز مناسب است.

یادگیری انگلیسی

تماشای ویدیو‌های زبان اصلی جهت آموزش انگلیسی یک روش بین‌المللی است

کتاب لغات و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی به همراه پاسخ

نوشته فلیسیتی اودل، مایکل مک کارتی
سایت Flashworthy می‌نویسد:
• کتاب همراه با پاسخ است.
• کتاب شیوه جذابی برای یادگیری لغات دارد.
• لغات در این کتاب برحسب موضوع (شغل، ورزش، آمورش، رسانه و غیره) و همچنین برحسب نوع کلمه (اسم‌های غیرقابل‌شمارش، کلمات بدون نقش، ترکیبات معمول و غیره) مرتب‌شده‌اند.
• جملات مثالی این کتاب از اصلاحات رایج آمریکای شمالی گرفته‌شده است.
• تمرینات بعد از هر بخش این امکان را به زبان‌آموز می‌دهد تا میزان یادگیری خودش را با استفاده از پاسخ کلیدی کتاب، بسنجد.
کتاب اصلاحات رایج در زبان انگلیسی: افعال عبارتی و کلمات هم‌نشین
نوشته رابرت جی. دیکسون
سایت Flashworthy می‌نویسد:
این کتاب به ترتیب از سطح آسان تا سطح دشوار را پوشش می‌دهد. کتاب همچنین شامل بسیاری از افعال و جملات عبارتی است. تمرین‌های زیادی دارد تا زبان‌آموز بتواند میزان یادگیری‌اش را بسنجد و همچنین در انتهای کتاب نیز فهرستی مفید به‌عنوان فرهنگ لغت قرار دارد. به‌عنوان هدیه، در انتهای کتاب پیوستی وجود دارد که ترجمه تمامی جملات اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی را ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

4 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته