بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مطالب قبلی در رابطه با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه برای آموزش زبان با درنظر‌گرفتن دو‌ فاکتور زمان و‌ قیمت صحبت کرده‌ایم. امروزه آموزشگاه‌های بسیاری در سطح شهر تهران به آموزش زبان می‌پردازند. اما چه چیزی باعث شده تا ما را برترین آموزشگاه زبان شمال تهران بشناسند؟ از مهم‌ترین ویژگی‌های کادر آموزشی ما تعهد به خدمت خود و همچنین استمرار در مسیر خود است. بسیاری از آموزشگاه‌ها در ابتدا قوی عمل می‌کنند، اما پس از مدتی در مسیر خود سرد می‌شوند و دانشجو در نیمه مسیر رها می‌گردد. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین ویژگی‌های بزرگ‌ترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران را برای شما بازگو نماییم. چه ویژگی‌هایی باعث شده است که آموزشگاه تخصصی زبان کوییک از رقبای خود پیشی بگیرد و با بهترین نتایج کسب شده توسط زبان‌آموزان خود تبدیل به برترین موسسه زبان انگلیسی اندرزگو و شمال تهران شود؟

چرا آموزشگاه زبان کوییک بهترین موسسه زبان شمال تهران است؟

استانداردهای جهانی برای تبدیل شدن به بهترین موسسه زبان تهران و نیاوران و همچنین شمال تهران باعث شده‌است که موسسه تخصصی زبان کوییک به یکی از پیشگامان در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی تبدیل شود.هر چند فراهم ساختن این شرایط برای خیلی از موسسات کار ساده‌ای نیست، برای دسترسی به نیازهای شما هرکاری که در توان ما بوده‌است انجام داده‌ایم. بهتر است برای آشنایی بیشتر با فاکتورهایی که برایی کسب آن تلاش کرده‌ایم، بیشتر آشنا شوید.

  • فراهم ساختن بهترین شرایط

ما در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک سعی کرده‌ایم بهترین شرایطی را که یک محیط آموزشی استاندارد در سطح جهانی دارا است را در آموزشگاه خود برقرار کنیم. منظور از این شرایط هم شرایط فیزیکی محیط و هم شرایط آموزشی می‌باشد. آموزشگاه زبان کوییک با در نظر گرفتن سن و سطح دانش اولیه زبان‌آموزان پس از مصاحبه با هر فرد، بهترین دوره آموزشی را پیشنهاد می‌نماید و همکاران ما از ابتدای مسیر تا دستیابی به نتیجه مطلوب با قدرت در کنار زبان‌آموزان می‌مانند و آنها را تا آخر مسیر همراهی می‌کنند.

  •  کیفیت بالای دوره‌های آموزشگاه زبان کوییک

آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی کوییک با همکاری با اساتید مجرب و بهره‌گیری از روش‌های آموزشی روز دنیا و همچنین تالیف منابع متناسب با استاندارد‌‌های دانشگاه‌های مطرح دنیا مانند آکسفورد , کمبریج و میشیگان خود را نسبت به رقیبان خود که از روش‌ها و منابع قدیمی استفاده می‌کنند متمایز کرده و یکی از مهمترین عواملی است که موسسه تخصصی زبان کوییک را به بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران و فرمانیه تبدیل کرده است.

زبان انگلیسی

یکی از مهمترین عواملی که در فرآیند آموزش اثرگذار است، در دست داشتن منابع درست آموزشی است.

  • استفاده از برترین اساتید حال حاضر کشور

اساتید آموزشگاه تخصصی زبان کوییک از با تجربه‌ترین و مجرب‌ترین اساتید شهر تهران می‌باشند و رضایت زبان‌آموزان از نتایج‌شان دلیل بر این مدعا است.تمامی اساتید موسسه تخصصی زبان کوییم از افرادی هستند که نمره آیلتس آن‌ها هشت یا بیشتر می‌باشد و همگی با پیچ و خم‌های آزمون آیلتس آشنایی کامل دارند.

  • علم به روز مدرسین آموزشگاه زبان تخصصی کوییک نسبت به آزمون‌های بین المللی

اساتید آموزشگاه تخصصی زبان کوییک همواره در تلاش هستند تا علم خود را به روز نگه دارند و همواره به تحلیل آزمون‌های آیلتس (IELTS) و مهارت‌های این آزمون می‌پردازند. همچنین آزمون ماک (Mock) که در این آموزشگاه و توسط اساتید مجرب و با سابقه این آموزشگاه برگزار می‌شود بسیار نزدیک به آزمون آیلتس می‌باشد و زبان‌آموزان نتیجه‌ای که در آزمون اصلی کسب می‌کنند بسیار نزدیک به نتیجه‌ای است که در آزمون‌های‌ آزمایشی خود که توسط اساتید مجرب آموزشگاه طراحی و برگزار شده است.

  • ظرفیت محدود کلاس‌های گروهی (۴ تا ۶ نفر در هر کلاس گروهی)

یکی از مهم‌ترین نیازهایی که بسیاری از زبان‌آموزان آن را حس خواهند کرد تمایل به سپری کردن دوره‌ی آموزشی است که در مدت زمان بسیار کمی زبان‌آموزان بتوانند بهترین نتیجه را کسب نمایند. اما ما در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و به همین دلیل ما ظرفیت دوره‌های خود را همانند سایر موسسات زیاد نمی‌کنیم. چگونه ممکن است در کلاس‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره به وضعیت تمام دانشجویان یکسان رسیدگی کرد و همه به طور برابر در فعالیت‌های آموزشی کلاس شرکت کنند؟ به همین دلیل ما محدودیت ظرفیت ۶ نفره برای کلاس‌های‌ خود در نظر گرفته‌ایم. طبق محاسبات دقیق، اساتید و مشاوران ما با درنظر گرفتن دو فاکتور زمان و فعالیت‌هایی که سر کلاس باید صورت پذیرند ۶ نفر حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای دوره‌های LQuick می‌باشد تا با خیالی آسوده از کیفیت در کلاس‌های ما شرکت نمایید.

  •  استفاده از بهترین و به روزترین متد آموزش زبان

آن‌چه موسسه تخصصی زبان کوییک را با اختلاف بهترین آموزشگاه زبان شمال شرق تهران نموده است، استفاده از متد LQuick می‌باشد که دستاورد سال‌ها تحقیق در مباحث روانشناسی و زبان شناسی و تلفیق آنان با علم آموزش می‌باشد.

  •  منابع آموزشی معتبر

یکی از مهمترین عواملی که در فرآیند آموزش اثرگذار است، در دست داشتن منابع درست آموزشی است. بسیاری از موسسات آموزشی از منابعی استفاده می‌کنند که منسوخ شده و از سیستم‌های آموزشی روز دنیا کنار گذاشته شده‌اند.

اساتید مجرب آموزشگاه تخصصی زبان کوییک، با آشنایی کامل با متد روز دنیا به روزترین و در عین حال ساده و کارآمد‌ترین منابع آموزشی را تالیف کرده‌اند که مورد تایید دانشگاه‌های مطرح دنیا از جمله آکسفورد،کمبریج و میشیگان می‌باشند. بدین ترتیب از دانش به‌روز زبان انگلیسی در دنیا عقب نمانده و از رقبای خود پیشی می‌گیرند. منابعی که در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک استفاده می‌شوند در هیچ یک از موسسات و آموزشگاه‌های زبان کشور استفاده نمی‌شود و منحصر به فرد می‌باشد.

موسسه تخصصی زبان کوییک

هدف موسسه تخصصی زبان کوییک، ارتقای سطح آموزش زبان‌آموزان است

  •  مشاوره در تمام طول مسیر

همکاران ما پس از پایان هر جلسه وضعیت دانشجویان را بررسی میکنند و در هر زمان که لازم باشد مشاوره لازم را گوشزد می‌کنند.

آموزشگاه تخصصی زبان کوییک تنها آموزشگاهی است که برای هر فرد مشاوره خصوصی در نظر می‌گیرد و سطح دانش و پیشرفت دانشجویان در شناسنامه مربوط به افراد ثبت می‌شود و نقاط ضعف و قوت آن‌ها مشخص می‌شود و در جلسات مشاوره بهترین راه حل برای تقویت این نقاط ضعف ارائه می‌شود.

  • اساتید مجرب و متخصص

اساتید آموزشگاه تخصصی زبان کوییک از برجسته‌ترین اساتید کشور می‌باشند که با تلاش بی‌وقفه خود علاوه بر این که در تمام طول مسیر در کنار دانشجویان هستند همواره سعی می‌کنند دانش خود را به روز نگه داشته و از روش‌های روز دنیا غافل نمانند. همچنین با بررسی تخصصی تمام مهارت‌های آزمون آیلتس تمام نکات کلیدی این آزمون را استخراج کرده‌اند و آموزش را نیز در همین مسیر به کار می‌برند، و به همین دلیل است که ما در پایان دوره ۷ ترمه آموزش زبان، کسب نمره ۶٫۵ در آزمون بین‌المللی آیلتس را تضمین می‌کنیم.

همچنین با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده از زبان‌آموزان، بالاترین آمار رضایت از سطح کلاس‌ها و همچنین برخورد اساتید را شاهد هستیم. این رضایت، میل زبان‌آموزان را برای ادامه مسیر افزایش می‌دهد و همچنین دغدغه‌های آنها را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود با آرامش و فراغ بال به تحصیل علم بپردازند.

همچنین مدیریت آموزشگاه با نظارت بر روش‌های آموزش و همچنین برنامه‌ریزی سودمند و مفید همواره در جهت تسهیل این مسیر تلاش می‌نمایند.

آزمون (MOCK)

برگزای آزمون (MOCK) در موسسه تخصصی زبان کوییک

  • کلاس‌های آموزش زبان مجازی در بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران

اساتید ما تنها به فکر عزیزان ساکن در تهران نیستند و برآنند که علم خود را هرچه بیشتر نشر دهند و برای کسانی که در شهرهای دیگر کشور عزیزمان سکونت دارند کلاس های آموزش زبان مجازی را در نظر گرفته‌اند تا این عزیزان نیز بتوانند از بهترین و به‌روزترین روش‌های آموزش بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران بهره بگیرند و مجبور نباشند وقت و هزینه زیادی صرف موسساتی کنند که با استفاده از روش‌های قدیمی به تدریس زبان می‌پردازند و با طولانی شدن دوره‌ها زبان آموزان را خسته و دلسرد می‌کنند.

  • محیط و فضای آموزشی مناسب در شان بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران

امروزه علم روانشناسی ثابت کرده معماری محیط یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر یادگیری می‌باشد.

ما در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک نهایت تلاش خودرا به کار برده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم تا بهترین شرایط را برای آرامش دانشجویان خود فراهم کنیم و به همین دلیل امروز عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در نیاوران را کسب نموده‌ایم.

همچنین حداقل تعداد دانشجویان در هر کلاس (۶ نفر حداکثر) یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که ما برای آرامش دانشجویان‌مان درنظر گرفته‌ایم و به هیچ عنوان آرامش و کیفیت کلاس‌های‌ خود را قربانی درآمد زایی نمی‌کنیم. فضای آرام و بدون استرس آموزشگاه و به طور کل، معماری داخلی آموزشگاه یکی از فاکتورهای مهم می‌باشد تا به شما ثابت نماید ما در تمامی فاکتورها بهترین در شمال تهران هستیم.

  • دسترسی مناسب و امکان پارک خودرو در پارکینگ طبقاتی

شاید همه ما خیلی وقت‌ها برای پیدا کردن یک جای پارک چندین دقیقه وقت خود را تلف کرده‌ایم. این موضوع علاوه بر ایحاد خستگی باعث می‌شود وقت مفید کلاس یا جلسات مهم ما از بین رفته و بازدهی ما به حداقل کاهش یابد. برای تبدیل شدن به بهترین موسسه در تهران باید فکر همه جا را میکردیم و منطقه جغرافیایی خود را به گونه‌ای انتخاب کردیم که دسترسی به فرمانیه، اندرزگو،تجریش و نیاوران به سادگی انجام شود و وقت شما عزیزان را برای مسایل حاشیه‌ای تلف نکنیم.

برای انجام مشاوره و تعیین سطح موسسه تخصصی زبان کوییک می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا با افتخار شما را  به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کوییک به حساب آوریم.

آموش آنلاین

آموش آنلاین، شیوه‌ای نوین جهت آموزش زبان‌آموزان در سایر شهرها میباشد

سوالات متدوال در زمینه بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران

نحوه برگزاری کلاس‌ها به چه صورت است؟

کلاس‌ها به دو صورت گروهی(حداکثر 7 نفر زبان‌آموز) و خصوصی برگزار می‌گردند. همچنین امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین با کیفیت حضوری نیز وجود دارد.

کل فرآیند یادگیری زبان انگلیسی در بهترین موسسه زبان شمال تهران چقدر است؟

برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته کلا 7 ترم پنج هفته‌ای طراحی شده‌است.

موسسه کوییک از چه منابعی برای تدریس زبان انگلیسی استفاده می‌کند؟

منابع موسسه کوییک کاملا منحصر به فرد بوده و توسط اساتید مجرب ما طراحی شده است. تدریس این منابع در هیچ آموزشگاه دیگری مجاز نیست.

وجه تمایز اساتید موسسه تخصصی زبان کوییک چیست؟

تمامی اساتید از اساتید نامی با حداقل 10 سال سابقه تدریس در زمینه آزمون آیلتس و زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته هستند.

پشتیبانی موسسه کوییک از زبان‌آموزان خود به چه صورتی است؟

زبان‌آموزان می‌توانند هر لحظه سوالات خود را با اساتید مطرح کنند و از مشاوره‌های اساتید بهره‌مند شوند.

تعیین سطح زبان انگلیسی در موسسه زبان کوییک چگونه است؟

تعیین سطح در موسسه کوییک به صورت حضوری یا آنلاین و کاملا رایگان انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

5 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
الهام

ممنونم که خیلی مطالب مفیدی رو اعلام کردید
واقعا موسسه کوییک داره خوب عمل میکنه
امیدوارم همینجور بمونیو

الهام

سلام. نحوه ثبت نام و تعیین سطح به چه صورته؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  الهام

یرای آگاهی از نحوه ثبت نام و شرکت در کلاس ها می تونید با موسسه تماس بگیرید.

وحيد فرقانى

سلام ايا استخدام جهت استاد زبان داريد مكالمه لسرده

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  وحيد فرقانى

متاسفانه در حال حاضر خیر

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته