بهترین اپلیکیشن (نرم‌افزار) آموزش زبان انگلیسی چیست؟

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با توجه به ساختاری که هر اپلیکیشن دارد، دارای اهمیت زیادی است. پس باید به دنبال اپلیکیشنی باشیم که نیاز‌های ما را برآورده کنند. در موسسه تخصصی کوییک قصد داریم تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که برای یادگیری زبان موثر هستند را به شما معرفی کنیم.

در دنیای امروز دانستن زبان دوم به خصوص انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا یکی از رکان اساسی برای موفقیت در کار و تحصیل به حساب می‌آید. حتما در اطراف خود شخصی را دیده‌اید که کاملا به زبان مسلط است و با توجه به آن توانسته در کسب و کار خود موفق شود.

یادگیری زبان انگلیسی کمترین امتیازی که می‌تواند به همراه داشته باشد، برقراری ارتباط با افراد معمولی انگلیسی زبان است. به طور مثال در اینستاگرام می‌توانید با فردی خارجی گفتگو کنید و این کار تنها با یادگیری ساختار زبانی امکان‌پذیر است.

طبق آماری که در دنیا گرفته شده‌است افرادی که تنها به یک زبان صحبت می‌کنند روی به کاهش و در مقابل افراد دو زبانه به شدت در حال افزایش هستند. حالا با خود فکر کنید که شما در چه مرحله و جایگاهی هستید؟ دو زبانه هستید یا سه زبانه یا فقط به زبان مادری خود صحبت می‌کنید؟

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به شما در آزمون‌های استخدامی کمک می‌کند. قطعا کارفرما با دیدن رزومه شما و تسلط به زبان انگلیسی روی شما حساب دیگری باز خواهد کرد. همچنین در آینده اگر نتوانید انگلیسی را بفهمید به مشکل خواهید خورد زیرا تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و بدون دانستن زبان نمی‌توانید از آن استفاده کنید. با دانستن زبان دوم، یادگیری زبان سوم نیز برای شما آسانتر می‌شود. از همه مهمتر با یادگیری زبان انگلیسی اعتماد به نفس بالاتری بدست می‌‌آورید، رشد فردی و شخصیتی پیدا می‌کنید و از لحاظ فرهنگی با سایر افراد تفاوت پیدا می‌کنید.

به طور کل یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبانی به عنوان زبان دوم کاملا به نفع شما خواهد بود و سرعت شما برای رسیدن به موفقیت را افزایش می‌دهد.

برای یادگیری زبان راه‌های زیادی وجود دارد. راه‌های سنتی و جدید آموزشی که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. یکی از این روش‌های جدید استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان است. با کمک این اَپ‌ها سطح زبانی خود را می‌توانید ارتقاء دهید.

این اپلیکیشن‌ها به چندین دسته تقسیم می‌شوند: مناسب اندروید، ios و کامپیوتر که هر کدام از آنها برای کودکان و بزرگسالان و همچنین روی مهارت خاصی مانند گرامر و واژگان و … تاکید می‌کنند.

در این مقاله ما به صورت کلی به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزشی می‌پردازیم. شما می‌توانید با توجه به نیازتان یک یا چند اَپ را انتخاب و از آن استفاده کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

با این اپلیکیشن‌ها می‌توانید آموزش زبان را شروع کنید، اما بهتر است که در کنار کلاس‌های درس و آموزشگاه‌ها از این اَپ‌ها کمک بگیرید.

  • دولینگو

این اپلیکیشن که با تمام سیستم عامل‌ها همخوانی دارد با کمک بازی روی 4 مهارت خواندن، نوشتن، درک مطلب و گوش دادن تاثیر می‌گذارد. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید‌ 35 زبان زنده دنیا را یاد بگیرید. با این اَپ به ساختار واژگانی و گرامری زبان مسلط می‌شوید. دولینگو یکی از پر طرفدار‌ترین اپ‌های آموزشی در دنیا است.

با کمک اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو می‌توانید برنامه‌ای منظم تنظیم کنید و طبق آن پیش بروید که تمرین و تکرار روزانه زبان برای شما عادت شود. از ویژگی‌‌های بارز این اپلیکیشن که باعث استقبال زیاد زبان‌آموزان از آن شده رایگان بودن این اپلیکیشن کاربردی است.

شهرت جهانی اپلیکیشن دولینگو باعث شده تا روزنامه تایمز از آن به عنوان دریچه‌ای رو به آینده آموزش زبان یاد کند. بازی دولینگو زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی و چندین زبان دیگر را آموزش می‌دهد. نسخه پیشرفته این اپلیکیشن به نام دولینگو پلاس نیز به بازار آمده است. برای استفاده از آن باید مبلغی پرداخت کنید. تفاوت آن با نسخه قبلی در نداشتن تبلیغات است.

  • آموز زبان انگلیسی با Memrise

با دارا بودن چندین میلیون کاربر فعال این اَپ به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان تبدیل شده‌است. شیوه کار این اپ به صورت ویدئویی است. یعنی افرادی که به زبان انگلیسی زبان مادری آنها است به افراد جدید آموزش می‌دهند. به این طریق کاربران می‌توانند مهارت صحبت کردن خود را افزایش دهند.

  • شیوه آموزش این اپلیکیشن

شیوه آموزش این اَپ به صورت متد مستقیم است. در واقع به صورت مستقیم شما را در دنیای واقعی قرار می‌دهد تا در محیط زبان را یاد بگیرید. در این شرایط مانند نوزادی که فقط از راه گوش دادن به صحبت‌ها زبان را می‌آموزد با زبان‌اموز رفتار می‌کنند. نوزاد پس از چند ماه شروع به صحبت کردن به انگلیسی می‌کند و زبان‌آموز نیز با شنیدن، دیدن تصاویر و اشیاء آموزش خواهند دید.

در اپلیکیشن Memrise هیچ ترجمه‌‌ای وجود ندارد و تمام موارد به کمک آموزش‌های شفاهی آموزش داده می‌شود. این اپلیکیشن به دلیل خود آموز بودن نیاز به دقت زیادی دارد.

با استفاده از بازی و آموزش این اپلیکیشن، تلفظ و آواها را مانند یک فرد انگلیسی زبان اصیل یاد می‌گیرید. اما تمام این‌ها زمانی بدرد می‌خورد که شما به صورت جدی به دنبال یاد گرفتن زبان باشید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد اما برای بعضی از لِوِل‌ها باید کمی هزینه پرداخت کنید.

معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان

آموزش ویدیویی زبان با اپلیکیشن memrise

  • اپلیکیشن Hello English

این اَپ دارای 51 میلیون کاربر است که نشان می‌دهد افراد زیادی از این اَپ استفاده می‌کنند. 3 سال قبل گوگل آن را به عنوان برترین اپلیکیشن معرفی کرده‌است. دارای درس‌ها و آموزش‌های تعاملی بسیار زیادی با موضوع لغات، گرامر و غیره است. از این اپ به صورت آفلاین نیز می‌توانید استفاده کنید.

هِلو انگلیش را می‌توان جزو اپلیکیشن‌های مناسب برای کودکان به شمار آورد. با کمک این اَپ تمام مهارت‌های چهارگانه مانند: نوشتن، املای صحیح، گرامر و لغت به کودک آموزش داده می‌شود.

در اپلیکیشن هِلو انگلیش اخبار و ویدئو در اختیار افراد قرار می‌گیرد. بیش از چند هزار کلمه در این اپ قرار دارد، حتی به صورت گروهی و چند نفره می‌توانید در این اپلیکیشن با هم در ارتباط باشید، با یکدیگر بازی کنید و با افراد جدید آَشنا شوید. به همین جهت از نظر خیلی از کاربران به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان به حساب می‌آید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن ارتباط مستقیم زبان‌آموز و مدرس است. اگر در زمان درس به مشکل خوردید یا معنی عبارتی را متوجه نشدید به راحتی می‌توانید با برقراری تماس از مدرس راهنمایی بگیرید. همچنین برای تقویت مهارت نوشتن بهتر است با ربات‌ها چت کنید. در زمان چت کردن با ربات به شما نمره داده می‌شود تا سطح خود را با دیگران مقایسه کنید.

  • اپلیکیشن بابِل

اپلیکیشن Babble به وسیله مدرسان زبان طراحی شده‌است. تمام مهارت‌های زبان انگلیسی در این اپ به صورت تعاملی آموزش داده می‌شوند. با توجه به آماری که از استفاده کنندگان این اَپ گرفته شده‌است تقریبا 70 درصد آنها در بخش speaking و حدود 92 درصد در بخش لغت و گرامر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند.

آموزش در این اپلیکیشن به صورت دو طرفه و تعاملی انجام می‌شود و تنها با صرف 15 دقیقه زمان می‌توانید دروس مختلف را فرا بگیرید. این اَپ دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی از جمله لغات مناسب برای سفر، اصطلاحات روزانه و مناسب برای کار و سایر لغات مورد نیاز در زندگی روزمره زبان‌‌آموزان است. این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی قادر به تشخیص صورت افراد است و می‌تواند ایرادات تلفظی افراد را بگیرد.

  • اپلیکیشن زبان انگلیسی باسو

این اَپ جزو اپلیکیشن‌های محبوب گوگل قرار گرفته است. با توجه به آماری که از کاربران این اَپ گرفته شده‌است برآورد کرده‌اند که اگر 20 ساعت برای اپ زمان بگذارید به اندازه یک ترم در موسسه بازده خواهید داشت.

در اپلیکیشن Busuu حدود 12 زبان برای آموزش وجود دارد. از ویژگی‌های عالی این اَپ، به راه انداختن شبکه‌ای از زبان‌آموزان گرد یکدیگر است. این عمل باعث ارتباط افراد با یکدیگر و افزایش مهارت‌های گفتاری آنها می‌شود. ویژگی دوست‌یابی برای یادگیری بیشتر در این اپلیکیشن باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. به این شکل که زبان‌آموز می‌تواند با افرادی که انگلیسی زبان مادری آنها است ارتباط بگیرند و به این طریق بخش گفتاری یا مکالمه خود را ارتقاء بخشند.

اگر در آزمون نهایی این اپ شرکت کنید و نمره قابل قبولی بیاورید با کمک سازمانی معتبر در امور آموزش‌های تحصیلی، به شما مدرکی معتبر داده می‌شود. این کار در هیچ کدام از اپلیکیشن‌ها وجود ندارد.

  • رُزِتا استون

اولین نرم افزاری که برای آموزش زبان انگلیسی در اواخر دهه 90 وارد بازار شد Rosetta Stone بود. اما امروزه به صورت اپلیکیشن نیز در دسترس است و روی تمام پلتفرم‌ها قابل اجرا است. نویسندگان این اپ اعتقاد دارند تمام انسان‌ها توانایی درک و آموزش را دارند فقط باید برای آموزش زمان بگذارند.

این اپلیکیشن علاوه بر زبان انگلیسی سایر زبان‌ها مانند فرانسه، آلمانی، عربی، چینی، ژاپنی و حتی فارسی را آموزش می‌دهد. کار با این اپلیکیشن به صورت آفلاین و آنلاین است. روش کار این اپ به صورت قرار گرفتن در محیط است. یعنی با برنامه‌هایی که دارد شما را در محیط انگلیسی زبان قرار می‌دهد، به طور مثال در ابتدا باید منوی گوشی خود را به زبان مورد نظر تغییر دهید.

اگر Rosetta Stone را روی چند دستگاه نصب کنید می‌توانید روش یک‌دست سازی را انجام دهید و از هر دستگاهی وارد شوید.

اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

اولین نرم‌افزار آموزش زبان

  • اپلیکیشن Learn English

این اپ دارای تمامی لغات برای تقویت زبان انگلیسی است. می‌توانید 60 زبان را با این اپلیکیشن یاد بگیرید. زبان‌هایی مانند آفریقایی، عربی، بلغاری، دانمارکی و سایر زبان‌های مطرح و مورد نیاز دنیا را دارد. زبان فارسی نیز یکی از زبان‌های این اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن زبان را به صورت تصویری آموزش می‌دهد تا بهتر در ذهن بماند این روش مانند آموزش زبان مادری اثر می‌کند. در زبان مادری به جای آن‌که مفهوم را در ابتدا آموزش دهد به سراغ تصویر می‌رود و مفاهیم را تصویری آموزش می‌دهد تا ساختار زبانی شکل بگیرد.

زمانی آموزش زبان آسان می‌شود که شما به جای ترجمه ذهنی بتوانید انگلیسی به موضوع فکر کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه امکان ضبط صدا، چک کردن تلفظ صحیح، بررسی و اعلام پیشرفت زبان‌آموز است. این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت آفلاین نیز استفاده کنید.

  • اپلیکیشن Elevate

این اپلیکیشن برای تقویت ذهن بسیار موثر است. با این کار می‌توانید تسلط ویژه‌ای روی بخش گفتاری پیدا کنید. این اَپ خودش سطح شما را تشخیص می‌دهد و با توجه به آن، آموزش را شروع می‌کند تا بازدهی خوبی داشته باشید.

با توجه به آماری که از کاربران گرفته شده‌است کسانی که از این اپ استفاده کرده‌اند پیشرفت بهتر و چشمگیر‌تری نسبت به سایر افراد داشته‌اند و همچنین اعتماد به نفس آن‌ها نیز بالاتر از سایرین بوده‌است.

اساس کار این اپلیکیشن بر مبنای بازی و آموزش است. حتی بازی‌های فکری زیادی در این اپ وجود دارد که باعث تمرکز و افزایش هوش محاسباتی شما نیز می‌شود. به عبارتی بهترین اپلیکیشن برای استراحت فکر است.

  • اپلیکیشن واژگان تصویری

این اپ به صورت تصوری بیش از 6000 کلمه را به شما آموزش می‌دهد تا کلمه در ذهن شما تثبیت شود. واژگان تمامی سطوح زبان را شامل می‌شوند.

  • اپلیکیشن EF Hello

این اپ تمام تمرکزش روی مکالمه و چت کردن است. عملکرد این اَپ با سایر اپلیکیشن‌ها متفاوت است زیرا بر پایه هوش مصنوعی عمل می‌کند. می‌توانید با چت کردن با سیستم صحبت کنید و به صورت رایگان زبان گفتاری را یاد بگیرید. درست است که این اَپ ترجمه فارسی ندارد اما جملات آن بسیار ساده و قابل فهم هستند. از مزیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به بررسی سطح کاربر، وجود هم‌کلاسی هوشمند (سیستم) برای تمرین با او، داشتن تمرین‌های مکالمه و تلفظ به همراه دیکشنری نام برد.

حالا نوبت معرفی دو اپلیکیشن آموزش زبان است که توسط ایرانیان طراحی شده‌است.

  • اپلیکیشن لِرنیت

از این اپلیکیشن استقبال زیادی شده‌است زیرا بالای 200000 کاربر دارد. روشی که در این اپ استفاده شده GTM است.

از این روش برای آموزش زبان خارجی به بزرگسالان استفاده می‌شود. تمام دروس دارای ترجمه فارسی نیز می‌باشند؛ به طور مثال گرامر با زبان فارسی آموزش داده می‌شود و کلمات و اصطلاحات دارای معنی فارسی هستند.

تمام دروس طبقهٰٰ‌بندی شده و منظم هستند. گرامر به شکل توضیحی و صوتی ارائه می‌شود تا شما تجسم کنید که در کلاس درس و رو به روی مدرس هستید. بهترین اپ برای آموزش زبان به کودکان همین لِرنیت است زیرا با کمک بازی آموزش‌های لازم را به کودکان می‌دهد. در حال حاضر فقط روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا است.

  • اپلیکیشن B-amooz

این اپلیکیشن توسط ایرانیان طراحی شده‌است. نام این اپ زبان بیاموز است که علاوه بر زبان انگلیسی زبان‌های دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند. متد آموزشی این اپ نیز همان GTM است تا تمام سنین بتوانند از آن استفاده کنند.

بیاموز دارای دسته بندی‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها دارای زیر مجموعه‌های دیگری هستند. از این دسته بندی‌ها می‌توان به گرامر، لغت، شنیداری، خواندن، تلفظ و آموزش الفبا اشاره کرد. در این اَپ با کمک جعبه لایتنر و فلش کارت می‌توانید لغات زیادی را یاد بگیرید.

در B-amooz برای یادگیری گرامر دسته بندی‌های موضوعی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها دستور زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر را یاد بگیرید. برای آموزش بخش درک مطلب نیز منابع آموزشی مفیدی در اپلیکیشن گنجانده شده‌است. این اپلیکیشن فعلا روی سیستم عامل اندروید قابل نصب می‌شود.

دقت کنید که هدف ما از این مقاله تبلیغ از اپلیکیشن خاصی نیست. هدف ما آشنایی شما با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان است.

اپلیکیشن‌ها معمولا همراه با آموزش کمی جنبه فان و سرگرمی را به همراه خود می‌آورند. این جنبه‌های جذاب اپلیکیشن‌ها باعث شده افراد زیادی به سمت آن‌ها بیایند و آموزش را با اپلیکیشن ها تکمیل کنند.

دانش‌آموزان، مدرسین و حتی افراد با شغل‌های دیگر مانند خانه‌داری و غیره می‌توانند با نصب این اَپ‌ها در هر زمان و مکانی، مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند.

در ادامه چند ایپلیکیشن مفید دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Sentence Master Pro

این اپلیکیشن بر پایه بازی و یا گیمیفیکیشن بنا شده‌است. به این شکل که از طریق بازی، جملات به هم ریخته را مرتب و به این طریق زبان‌آموز را ترغیب می‌شود تا سطح زبانی و دایره لغات خود را به چالش بکشد.

نحوه بازی به این شکل است که زبان‌آموز باید در زمان مشخص شده جملات را مرتب کند. طراحی این بازی به گونه‌ای است که برای نوجوانان بسیار لذت بخش است.

این اپلیکیشن برای افرادی که سطح علمی بالایی دارند و می‌خواهند یک جهش بزرگ در افزایش دایره واژگانی خود داشته باشند بسیار مناسب است. این اَپ روی تمام سیستم عامل‌ها به صورت رایگان قابل نصب است. این اَپ دارای ضرب‌المثل نیز هست که بسیار مورد توجه بزرگسالان قرار گرفته است.

اپلیکیشن WORD GAMES

اپلیکیشن بازی با کلمات روی تمام سیستم عامل‌ها به صورت رایگان قابل نصب است و هدف آن تقویت زبان انگلیسی است. این اَپ روشی در نظر گرفته است که با کمک تکرار‌های زیاد کلمات را به خاطر بسپارید.

این بازی دارای فلش کارت‌هایی است که امکان اضافه کردن نوت روی آن وجود دارد. با کارت‌هایی تصویری می‌توانید معانی لغت‌ها را یاد بگیرید. این اپلیکیشن برای دانش‌آموزان بسیار کاربردی است.

اپلیکیشن تِد

TED در واقع همایش‌هایی است که در سراسر دنیا با موضوعات مختلف برگزار می‌شود. با کمک این اَپ می‌توانید مهارت شنیداری خود را افزایش دهید. در این اپلیکیشن شما هر موضوعی را پیدا خواهید کرد. این اپ برای افرادی که سطح زبانی بالایی دارند بسیار موثر است و می‌توانند دانش خود را در هر زمینه‌ای بالا ببرند. اپلیکیشن تد دارای زیر نویس به سایر زبان‌ها حتی فارسی است پس برای فهم بهتر می‌توانید از زیر نویس استفاده کنید.

اپلیکیشن Lingvist

این اپلیکیشن روی تمام سیستم عامل‌ها به صورت رایگان قابل نصب است و زبان‌های زیادی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و غیره را در خود جای داده است. اپ دارای فلش کارت‌هایی برای یادگیری انواع مختلف کلمات است. طراح این اپلیکیشن در ابتدا قصد داشته که روی زبان فرانسه کار کند زیرا روش‌های سنتی آموزش خسته کننده بوده‌اند اما بعدها به مدل آموزشی خوبی برای یادگیری زبان‌های مختلف رسیده است.

این برنامه بدلیل آنکه از هوش مصنوعی بهره می‌برد می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی شما باید کلمات سخت‌تر و پیچیده‌تری را آموزش ببینید.

اپلیکیشن Quizlet

با کمک این اپلیکیشن می‌توانید فلش کارت‌هایی با مفاهیم مورد علاقه خود تهیه کنید. در هر زمانی به این فلش کارت‌ها می‌توانید دسترسی داشته باشید به عنوان مثال زمانی که در صف شلوغ بانک هستید می‌توانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

اپلیکیشن Drops

این اپلیکیشن برای کسانی مفید است که می‌خواهند لغات انگلیسی را سریع یاد بگیرند. این برنامه با کمک شکل و بازی، زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. فقط لازم است روزی چند دقیقه زمان بگذارید تا به راحتی کلمات را به خاطر بسپارید.

اپلیکیشن آموزش زبان DROPS

آموزش زبان به کمک شکل و بازی در اپلیکیشن دراپز

اپلیکیشن Tandem

اگر از رفتن به کلاس‌های بی نتیجه مکالمه خسته شده‌اید این اپلیکیشن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با این اپلیکیشن می‌توانید با افراد بومی ارتباط برقرار کنید و زبان خود را تقویت کنید. هر چقدر که صحبت کردن شما خوب باشد اما زبان زود فراموش می‌شود، حتما باید برای جلوگیری از فراموشی لغات کسی را داشته باشید تا با او صحبت کنید. تندِم دارای دو میلیون کاربر است که قصد دارند همگی زبان خود را ارتقاء دهند. این اپلیکیشن بیشتر زبان‌ها را ساپورت می‌کند.

در حقیقت زمانی که وارد برنامه می‌شوید و به طور مثال می‌خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، برنامه به صورت خودکار شما را به فرد انگلیسی زبان اصیل متصل می‌کند. مسلما هیچ کسی مانند یک انگلیسی زبان نمی‌تواند به شما اصطلاحات را یاد بدهد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به صورت تصویری و صوتی با افراد در ارتباط باشید.

اپلیکیشن Exceller

این اپلیکیشن برای افرادی که دوست دارند هر چه سریعتر انگلیسی را یاد بگیرند موثر است. این برنامه برای کسانی که کمی با انگلیسی آشنایی دارند و تصمیم گرفته‌اند آن را تقویت کنند مفید است. اپلیکیشن روی قسمت‌های خاصی مانند ضمیر، فعل و لغت تاکید می‌کند.

اپلیکیشن Fluent IQ

این برنامه می‌تواند شما را به بالاترین سطح زبانی برساند. پس باید قبل از استفاده از این اَپ به سطح پایه در زبان رسیده باشید و سپس به سراغ این اپلیکیشن بروید.

اپلیکیشن Transparent Language

این اپلیکیشن به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان به شما انگلیسی آموزش می‌دهد. از همه مهم‌تر برای 4 مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب آموزش‌های مفیدی دارد. مزیت آنلاین بودن این اپ شما را از دانلود کردن‌های طولانی و یا رایت کردن سی دی بی‌نیاز می‌کند.

اپلیکیشن English Live

این برنامه به شما کمک می‌کند تا در کلاس‌های گروهی و خصوصی شرکت کنید. در هر جایی که باشید با یک گوشی و اینترنت می‌توانید به راحتی به این برنامه دسترسی پیدا کنید. اگر سطح زبانی شما متوسط به بالا است این نرم‌افزار به کمک شما می‌آید. در این نرم افزار لغات و دستور زبان به ساده‌ترین شیوه آموزش داده شده‌است.

در ابتدا که برنامه را نصب می‌کنید از شما آزمونی گرفته می‌شود، این آزمون سطح زبانی شما را مشخص می‌کند. همچنین نقاط ضعف و قدرت خود را در همان ابتدا متوجه خواهید شد. از مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن می‌توانیم به ارتباط آنلاین با مدرس و افراد دیگر اشاره کرد. این اپ میتواند به تقویت مکالمه زبان انگلیسی شما کمک کند.

اپلیکیشن مانگو

این اپلیکیشن روی تمام سیستم عامل‌ها قابل نصب است. با این اپ 72 زبان زنده دنیا را می‌توانید یاد بگیرید. متد آموزش این اپ بر پایه آموزش بصری است. درس‌های آن روی چهار مهارت لغت، تلفظ، دستور زبان و فرهنگ تمرکز دارد.

هر فصل با مکالمه‌ای در مورد آب و هوا شروع می‌شود و نقطه عطف تمام دروس است. درس‌ها توسط افراد بومی و انگلیسی زبانان اصیل ضبط می‌شود و شما تنها گوش نمی‌دهید بلکه می‌توانید از روی متن و ترجمه آن را دنبال کنید.

اپلیکیشن English Basic – ESL Course

این اپلیکیشن باعث پیشرفت هم‌زمان سه مهارت شنیداری، گفتاری و درک مطلب می‌شود. روش تدریس به صورت پله کانی است. یعنی از دروس ساده شروع می‌شود تا دروس سخت ادامه پیدا می‌کند. همه درس‌ها دارای عکس، فایل‌های صوتی و امتحان است و تمام تلاش خود را کرده تا جذابیت داشته باشد. این اپ مناسب افرادی است که تازه شروع به یادگیری زبان کرده‌اند. اگر تا انتهای درس‌ها پیش بروید می‌توانید زبان انگلیسی را به طور کامل صحبت کنید.

شاید با خواندن مطالب این مقاله از خود بپرسید که کتاب‌ها و منابع سنتی چه ایرادی دارد که باید به سراغ اپ‌ها برویم؟ در ادامه پاسخ ما را بخوانید.

چرا استفاده از اپلیکیشن را پیشنهاد می‌کنند؟

در زمان خواندن کتاب فقط یکی از حواس پنج گانه یعنی حس بینایی ما کار می‌کند. هر زمان که حس دیگری وارد شود نتیجه دو برابر افزایش می‌یابد. پس اگر ما در زمان یادگیری حس بینایی و شنوایی را با هم همراه کنیم قدرت یادگیری ما افزایش چشمگیری می‌یابد.

علت آن‌که در کشور انگلیسی زبان بهتر می‌توانید آموزش ببینید نیز همین مساله است. این افراد از بیشتر حواس‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین این اپلیکیشن‌ها پس از سال‌ها تحقیق و بررسی روش‌های موثرِ آموزشی طراحی و تولید شده‌اند به همین دلیل ما به شما در کنار کتاب و مدرس استفاده از اپلیکیشن‌ها را پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی گوشی‌های هوشمند همیشه در دسترس ما هستند و تقریبا عضوی جدا نشدنی از ما به حساب می‌آید. پس می‌توانیم همیشه در اپلیکیشن‌ها باشیم و به کمک آن‌ها ویدئو، فایل‌های صوتی و آموزشی را ببینیم.

مروری بر بهترین نرم‌افزار‌های آموزش زبان انگلیسی 

انتخاب کردن یک اپلیکیشن کار ساده‌ای است، می‌توانید تمام اپ‌های معرفی شده را بررسی کنید و از بین آن‌ها یکی را که بیشتر بدردتان می‌خورد امتحان کنید. اما قبل از هر انتخابی باید سطح زبانی خودتان را بدانید. برای این منظور می‌توانید در آزمون‌هایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود شرکت کنید تا سطح زبانی شما مشخص شود.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که نصب اپلیکیشن و گاه‌گداری سر زدن به آن منجر به یادگیری زبان نمی‌شود. شما باید برنامه‌ای مدون و منظم داشته باشید تا با تلاش به نتیجه برسید.

از طرفی به شما توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن‌ها در کنار کلاس‌ها که مدرسان مجرب آن را تدریس می‌کنند استفاده کنید، زیرا به تنهایی کارایی خاصی ندارند. این اپلیکیشن‌ها برای افرادی که سطح زبانی بالایی دارند نیز توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود افراد با اصطلاحات و لغت‌های جدید آَشنا شوند.

ما در موسسه تخصصی زبان کوییک در کنار کتاب‌ها و آموزش‌های مستمر به شما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان مورد نیاز و مناسب با سطح‌تان را معرفی می‌کنیم. در آزمون رایگان تعیین سطح ما شرکت کنید و از مزایای برترین آموزشگاه زبان انگلیسی شمال تهران بهره‌مند شوید.

سوال‌های رایج در زمینه اپلیکیشن‌های پرکاربرد در زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی کدامند ؟

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با توجه به ساختاری که هر یک از آن‌ها دارد دارای اهمیت زیادی است پس باید به دنبال اپلیکیشنی باشیم که نیاز‌های ‌ما را بر آورده کند، یکی از این اپلیکیشن‌ها دولینگو می‌باشد که با تمام سیستم عامل‌ها همخوانی دارد و روی ۴ مهارت خواندن، نوشتن، درک مطلب و گوش دادن تاثیر می گذارد و با کمک این اپلیکیشن می‌توانید ۳۵ زبان زنده دنیا را یاد بگیرید، با مطالعه دقیق این مقاله می توانید با اپلیکیشن‌های دیگر نیز آشنا شوید.

چگونه می توان به اپلیکیشن زبان انگلیسی دسترسی پیدا کرد؟

انتخاب کردن یک اپلیکیشن کار ساده ای است ، می توانید تمام اپ‌های معرفی شده در مقاله را بررسی کنید، یکی از آنها که بیشتر مناسب شما است انتخاب نمایید. اما قبل از هر انتخابی باید سطح زبانی خودتان را بدانید، برای این منظور می‌توانید در آزمون‌هایی که به صورت آنلاین در موسسه برگزار می‌شود شرکت کنید تا از سطح زبانی خود مطلع شوید.

آیا اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی ابزار مناسبی برای یادگیری زبان هستند؟

بله، ولی به این نکته باید توجه داشته باشید که نصب اپلیکیشن و گاه گداری سر زدن به آن منجر به یادگیری زبان نمی ‌شود شما باید برنامه ای مدون و منظم داشته باشید تا تلاش تان به نتیجه برسد و از طرفی به شما توصیه می شود در کنار اپلیکیشن از کلاس‌های حرفه‌ای موسسه کوییک جهت ارتقا دانش زبانی خود استفاده نمایید .

آیا موسسه زبان تخصصی کوییک راهکار مناسبی را برای استفاده از اپلیکیشن‌ها ارائه می دهد ؟

بله ، موسسه تخصصی زبان کوییک در کنار کتاب‌ها و آموزش‌های مستمر، به شما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان مورد نیاز و مناسب با سطح زبانتان را معرفی می‌ نماید .

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

14 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
عبدالله حسن زاده

سلام
استفاده از اين نرم افزار براى يادگيري زبان انگليسي به تنهايي كفايت ميكنه ؟؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر

سلام استفاده از نرم افزار ها می تونه در کنار انتخاب یک موسسه و روش تدریس خوب بسیار مثمر ثمر تر باشد

محمد زیرابی

سلام و خسته نباشید
ممنون از معرفی اپلیکیشن های آموزش زبان.
اپلیکیشن جهت چک کردن گرامر هم ممکنه معرفی کنید؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  محمد زیرابی

بهترین برنامه برای چک کردن اشکالات گرامری نرم افزار grammarly می باشد

مریم

سلام. برای شرکت در کلاس‌هاتون‌ هم باید نرم افزار خاصی رو باید نصب کنیم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  مریم

کلاس های انلاین موسسه زبان کوییک به صورت انلاین و روی نرم افزار اسکایپ انجام میشه

Nazanin

موسسه شما براي اموزش زبان انگليسي در كنار كتابها اپليكيشن هم به زبان اموزا معرفي ميكنه؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Nazanin

سلام بله موسسه تخصصی زبان کوییک همواره با به روز ترین روش ها در خدمت شما خواهد بود.

Hamed

استفاده از اين اپليكيشن ها چه ميزان تاثير داره در روند يادگيري؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Hamed

به جهت ارتباط روزمره ما با گوشی این خیلی میتونه به شما کمک کنه تا زبان انگلیسی رو به بهترین نحو یاد بگیرید

سارا بانو

بسیار عالی و تقریبا کاملترین لیست رو دارید توی تمام سایت های دیگه..

مجیدی

سلام یک برنامه برای کامپیوتر مخام تعیین سطح زبان

نرگس

سلام وقتتون بخیر باشه
مرسی بابت مقاله خوبتون

یه سوالی که داشتم این بود که الان این لیستی که از اپ های آموزش زبان منتشر کردین میتونیم با اینها تو خونه هم زبان یاد بگیریم؟

و اینکه این اپلیکیشن های زبان انگلیسی مناسب بزرگسالان مبتدی هست؟

علیرضا شاهدی
مدیر
پاسخ به  نرگس

سلام وقت شما هم بخیر باشه
خیلی ممنون از شما

بله اپلیکیشن های زبان انگلیسی منتشر شده مناسب منزل هم هست ولی برای یادگیری اصولی زبان پیشنهاد میشه که در کنار یادگیری زبان در موسسه از این اپ های آموزش زبان استفاده کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی در منزل پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه کنید.

این برنامه های آموزش زبان برای بزرگسالان نیز مناسب است.

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته