بهترین متد آموزش زبان انگلیسی در موسسه تخصصی زبان کوییک

بهترین متد آموزش زبان انگلیسی همواره بحث بسیاری از اماکن آموزشی بوده‌است. بر اساس تحقیقات انجام شده هیچ متد آموزش زبان انگلیسی دارای برتری نسبت به روش دیگری نیست. از این رو نمی‌توان از یک روش خاص برای تمامی افراد با سنین مختلف، اهداف، ویژگی‌ها و نیازهای مختلف استفاده کرد. یک مدرس با تجربه علاوه بر داشتن علم و درک درست نسبت به انواع مختلف روشهای تدریس باید با در نظر گرفتن شرایط، روش یادگیری، روحیات و احتیاجات دانش‌آموزان روشی مناسب را انتخاب نماید و با به کار گیری تکنیک‌های مناسب زبان‌آموزان را در رسیدن به اهدافشان کمک کند.

در کنار بهره‌مندی از تمامی روش‌ها این نکته حائز اهمیت است که امروزه استفاده از روش‌های قدیمی برای آموزش زبان انگلیسی تاثیرگذار نخواهد بود و استفاده از روش‌های نوین همچون روش تک بیس و پراجکت بیس که متمرکز بر روی انجام فعالیت‌های خاصی است و همچنین روش لکسیکال سیلابس که به محتوای مورد نیاز دانش‌آموزان اشاره می کند انگیزه یادگیرندگان زبان را افزایش می‌دهد و به یادگیری و استقلال دانش‌آموزان کمک می‌کند.‌

آیلتس تضمینی در بهترین متد آموزش زبان انگلیسی

بهترین متد آموزش زبان انگلیسی متدی می‌باشد که ضامن موفقیت شما در آزمون‌های بین‌المللی می‌باشد. سیستم بین‌المللی سنجش زبان انگلیسی که با عنوان آزمون آیلتس شناخته و دارای چهار مهارت زبان است. این مهارت ها شامل مهات ریدینگ، مهارت رایتینگ، گوش دادن و اسپیکینگ آیلتس است. آیلتس مورد احتیاج بسیاری از افراد با اهداف مختلف از جمله ادامه تحصیل در کشورهای دیگر، مهاجرت، زندگی در خارج از کشور و یا ادامه تحصیل برای مقطع دکترا می‌باشد. آزمون آیلتس در بیش از ۱۰ هزار مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها، موسسات، سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی برگزار می‌شود. آزمون‌ آیلتس دارای سنجیدگی و دقت بالا، ساختار منسجم، شفافیت در نحوه نمره دهی و غیره می‌باشد. در دوره‌های آیلتس تضمینی با استفاده از اساتید حرفه‌ای و با تجربه داوطلبان از جدیدترین روش‌های آموزش زبان بهره‌مند می‌شود و در جهت اهداف‌‌شان قدم برمی‌دارد. برخلاف کلاس‌های گروهی این کلاس‌ها به صورت خصوصی برگزار شده. نظارت و ارزیابی خوبی صورت می‌گیرد و همچنین برنامه‌های زمان‌بندی شده به خوبی اجرا می‌‌شود. مدت یادگیری کوتاه و رسیدن به هدف به سرعت انجام می‌شود.

آموزش زبان

بهترین متد آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی برای مهاجرت

یکی از دلایل یادگیری زبان انگلیسی مهاجرت به کشورهای دیگر برای زندگی، کار و یا ادامه تحصیل است. یادگیری زبان انگلیسی کار ساده‌ای نیست به خصوص زمانی که افراد در مدت زمان کوتاه و به طور فشرده باید مطالب زیادی را بیاموزند. سطح یادگیری زبان با توجه به هدفی که براساس آن قصد مهاجرت دارید، متفاوت است. برای یادگیری زبان افراد نیازمند رعایت اصول و قوانینی هستند.
مهاجرت کردن با مشکلاتی همراه است که باید در مواجهه با آنها آرامش خود را حفظ کرد.
باید سعی کرد تا زبان انگلیسی را در کشور خود آموخت. یادگیری در محیط دوستانه‌تر و صمیمی می‌تواند آرامش بیشتری را برای یادگیری زبان‌آموز ایجاد کند.
باید از یادگیری زبان لذت برد. انگیزه افراد برای یادگیری زبان نباید فقط با هدف مهاجرت و یادگیری اجباری زبان باشد بلکه باید زبان را با لذت آموخت. زبان‌آموزان می‌توانند از برنامه‌های رادیویی و حتی سریال‌های جذاب و ساده استفاده کنند.
گام بعدی در یادگیری هرچه بهتر مکالمه زبان انگلیسی بیشتر است. افراد باید تلاش کنند تا خود را درگیر محیط‌هایی کنند که در آن مکالمه صورت می‌گیرد. این امر باعث تقویت توانایی صحبت کردن افراد می‌گردد. اگر هدف اصلی افراد مهاجرت به کشوری دیگر است بهتر است برای رسیدن به این هدف زمان و انرژی کافی را گذاشت زیرا پیشرفت در زبان انگلیسی به تلاش بی وقفه نیاز دارد.

مهاجرت

یکی از اهداف یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت به سایر کشورها می‌باشد

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در بهترین متد آموزش زبان انگلیسی

برای یادگیری و رسیدن به هدفی که در ذهن است باید هر روز تلاش کرد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عمل کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. وقت و زمان برای یادگیری مهارت‌های مختلف از جمله یادگیری زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است.
دوره‌های فشرده مکالمه زبان انگلیسی در مدت زمانی کوتاه و با سرعتی مناسب مکالمه را تقویت می‌کند. در دوره‌های فشرده مکالمه زبان انگلیسی دانش‌آموزان در بازه زمانی معین تحت فشار قرار گرفته و به مطالب مسلط می‌شوند. دوره‌های فشرده زبان انگلیسی از طریق برگزاری کلاس‌ها به طور فشرده، شرایطی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا با دستور زبان، نحوه بیان، مکالمه، فرهنگ آن کشور آشنا شوند. این کلاس‌ها برخلاف کلاس‌های معمولی در زمان کوتاه و به طور مکرر برگزار می‌شوند و می‌توان با تمرین روزانه و مستمر مکالمه را آموخت.
اینکه مدت زمان زیادی را صرف شرکت کردن در کلاس‌ها کرد و آهسته مسیر پیشرفت را پشت سر گذاشت ممکن است از جذابیت یادگیری زبان دوم کم کند. اما با شرکت در کلاس‌های فشرده زبان در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با سرعت بیشتری به توانایی بحث کردن در مورد موضوعات مختلف و پیچیده دست پیدا کرد.

مکالمه

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در بهترین متد آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی برای کودکان

در دنیای امروز یادگیری زبان دوم از اهمیت بالایی برخوردار است. یادگیری زبان دوم ما را توانمند و مغز‌ها را پرورش می‌دهد. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان بهتر است زبان دوم در سنین کودکی آموزش داده شود. بر طبق مطالعات بهتر است آموزش زبان دوم قبل از ۱۰ سالگی آغاز شود زیرا در این سن یادگیری اطلاعات جدید در شرایط ایده‌آل خود قرار دارد. کارشناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم می‌پردازند دارای مهارت کامل‌ترین در تلفظ کلمات می‌باشند. زبان‌های مختلف با لهجه‌های متفاوت به واسطه‌‌ی تفاوتی که در هجاها و آواها وجود دارد متفاوت هستند و اگر کودکان قبل از شکل‌گیری بخش‌های مربوطه شروع به یادگیری زبان کنند در آن صورت تفاوت‌ها را می‌توان کمتر احساس کرد. بهترین زمان برای یادگیری زبان دوم در کودکان سنی است که کودکان دارای تلفظ نسبتاً کامل نسبت به زبان مادری خود هستند. به گفته کارشناسان بهترین سن برای یادگیری زبان ۴ سال است. یادگیری زبان دوم در سنین کم دارای فوایدی است که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به بالا رفتن روابط اجتماعی کودک اشاره کرد. از مزایای دیگر یادگیری زبان دوم عملکرد بهتر کودکان در تمامی زمینه‌های درسی ، کسب نمرات قبولی در امتحانات، افزایش توانایی ذهنی و درک بهتر، کاهش ابتلا به آلزایمر و زوال عقل است.بهترین متد آموزش زبان انگلیسی‌، متدی است که برای کودکان نیز برنامه‌هایی خاص در نظر گرفته ‌باشد.

کودکان

سن کودکی بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد

سوال‌های رایج در زمینه بهترین متد آموزش زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

همواره این سوال دغدغه ذهن خیلی از علاقه مندان یادگیری زبان انگلیسی بوده است. که جهت تقویت زبان انگلیسی خود از چه متدی استفاده نمایند. در این مقاله به بهترین روش‌ها اشاره شده است که با مطالعه آن می‌توانید پاسخ سوال خود را بیابید.

آیا متدهای آموزشی زبان انگلیسی جهت موفقیت در آزمون‌های بین المللی موثرند؟

بله، بهترین متد آموزشی، متدی است که ضامن موفقیت شما در آزمون‌های بین‌المللی باشد، در موسسه تخصصی کوییک از روش‌های منحصر به فرد جهت موفقیت شما در آزمون‌های بین‌المللی نظیر آزمون آیلتس استفاده می‌شود.

بهترین متد آموزش مکالمه زبان انگلیسی کدام است؟

مکالمه فشرده زبان انگلیسی می‌تواند روش بسیار موثری در یادگیری شما باشد، چرا که زبان آموز در بازه زمانی معینی تحت فشار قرار گرفته و به مطالب مسلط می‌شود.

موسسه تخصصی زبان کوییک از چه متدهایی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌نماید؟

در این موسسه از متد کاملا منحصر به فرد جهت تسلط شما به زبان انگلیسی استفاده می‌شود که شما قادر خواهید بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آزمون‌های بین‌المللی شرکت نمایید. پس با شرکت در دوره‌‎‌های هفت ترم موسسه به بالاترین امتیاز آیلتس دست یابید.

از چه متدی در یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم که هر چهار مهارت انگلیسی ما تقویت شود؟

سعی کنید در همان ابتدای یادگیری روی هر چهار مهارت خود کار کنید. در موسسه کوییک از همان ترم یک روی هر چهار مهارت شما کار می‌شود و در پایان دوره جنرال توانایی شما در چهار مهارت زبان انگلیسی بالا رفته است و در دوره اسکیل فقط تکنیک‌های آیلتس به شما آموزش داده می‌شود.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

3 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته