دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و قصد شرکت در کلاس زبان انگلیسی را دارید به شما توصیه می‌شود این مقاله را با دقت بیشتری بخوانید. چون دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین‌، مخصوص شما ایرانی‌های خارج از کشور طراحی شده‌اند. آیلتس برای ایرانیان خارج از کشور، به دلایل گوناگونی نیاز می‌باشد. چرا که بسیاری از ایرانیان برای ارتقای نمره خود و یا به علت گرفتن اقامت کشور انگلیسی زبان‌، نیازمند این مدرک بین‌المللی می‌باشند. اما اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و حتی یک بار در کلاس‌های زبان انگلیسی شرکت کرده‌اید به مشکلات زیر برخورده‌اید.

قیمت بسیار بالای دوره‌ها

مهم‌ترین مساله در زمینه آیلتس برای ایرانیان خارج از کشور‌، هزینه‌های دوره‌های مختلف می‌باشد. به عنوان مثال اگر در کانادا زندگی می‌کنید و قصد شرکت در دوره‌های گروهی آیلتس را دارید برای تنها بیست جلسه گروهی مجبور خواهید بود که مبلغ ۷ میلیون تومان را پرداخت کنید. که طبیعتا مبلغ بسیار زیادی برای زبان‌آموزی است که قصد شرکت در یک دوره‌ی گروهی با ده نفر زبان‌آموز دیگر را دارد. شاید این مبلغ برای شما مبلغ زیادی نباشد اما در نظر داشته باشید. که هزینه‌های زندگی در خارج از کشور فقط همین یک مساله نیست و ضرورت‌ها و اولویت‌های بسیار مهم‌تری برای شما وجود دارد.

هزینه بالا

برای ایرانیان خارج از کشور‌، هزینه‌های دوره‌های مختلف آیلتس بسیار بالا می‌باشد.

عدم ارتباط دوستانه با معلم و همکلاسی‌ها

ارتباط موثر یکی از مهم‌ترین مسایل برای یادگیری می‌باشد. از نظر روانشناختی تا زمانی که این ارتباط موثر برقرار نگردد، یادگیری حاصل نمی‌شود. تصور کنید که روز‌های اول مهاجرت شما می‌باشد و در یک دوره یادگیری زبان انگلیسی شرکت کرده‌اید. به قطع یقین با وجود مساله هوم سیک ( نوعی بیماری که فرد در روزهای اول مهاجرت دچار آن می‌شود و دلش مدام هوای وطن می‌کند.) ارتباط دوستانه خوبی با اطرافیان خود برقرار نخواهید کرد. چرا که هنوز با محیط سازگار نیستید و به عبارتی دیگر همه چیز برای شما سرد و بی‌روح ‌است.

ضعف در اعتماد به نفس

متاسفانه و به اشتباه گاها مشاهده می‌شود ایرانی بودن خود را ضعف به حساب می‌آوریم. هر چند این مساله بسیار تاسف‌بار است اما چون ما فقط یک موسسه آموزشی هستیم، قصدی در برطرف کردن این مساله که خاستگاه جامعه‌شناختی دارد، نداریم. مادامی که حس می‌کنیم باقی همکلاسی‌های ما خونشان از ما رنگین‌تر است یادگیری هم آسان نخواهد بود. چرا که در ابتدا نیاز است که از لحاظ ذهنی و روحی آماده شویم و سپس سعی بر یادگیری نماییم. این اعتماد به نفس باعث می‌شود زمانی که سوالی در کلاس به ذهن شما می‌رسد از پرسیدنش امتناع کنید. و همین که سوال خود را نپرسید ممکن است تا آخر کلاس به همان یک سوال فکر کنید و در نهایت با وجود اتلاف وقت و هزینه چیزی خاصی هم یاد نگرفتیم.

همه این‌ها را قطعا خودتان هم بهتر از ما می‌دانستید، اما چه کنیم که این مشکل برطرف شود و راهکار موسسه تخصصی زبان کوییک چیست؟
با درنظر گرفتن این مساله دوره‌هایی خصوصی و منحصر به فردی برای شما درنظر گرفته‌ایم. دوره‌هایی که به معنای واقعی استاد را در کنار خود در هرکجا که اراده کنید احساس خواهید کرد.
نام این دوره‌ها را (EFI (English for Immigrants – دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی – گذاشتیم.

ارتباط دوستانه

عدم ارتباط دوستانه با معلم و همکلاسی‌ها از مهم ترین چالش ها برای مهاجرین است.

نحوه‌ی برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی

  • برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی فقط به صورت خصوصی

با تحقیق و نظرسنجی از زبان‌آموزان به این نتیجه رسیدیم که برگزاری دوره‌ها به صورت گروهی برای زبان‌آموزان نتایج خوبی را به عمل نمی‌آورد چرا که نحوه‌ی مشاوره تخصصی دادن و تمرین کردن می‌بایستی به صورت فرد به فرد و خصوصی باشد. چرا که ضعف زبان‌آموزان مختلف در زمنیه‌های گوناگون می‌باشد. ما در موسسه تخصصی زبان کوییک معتقدیم که دوره‌ها بایستی انعطاف‌پذیر بوده و با در نظر گرفتن ضف زبان‌آموزان مختلف در زمینه‌های مختلف، تغییرات لازم را در روند کلاس‌ها برقرار نماییم.

  • برگزاری کلاس‌ها روی نرم‌افزار اسکایپ و وبینار

نرم افزار اسکایپ و وبینار دارای ویژگی‌هایی است که فضای کلاس حضوری را به معنای واقعی شبیه سازی می‌کند. این نرم‌افزارها از سرعت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد که در صورت اشکال و نوسان سرعت اینترنت دچار قطع شدن نمی‌گردند و در یادگیری خللی ایجاد نمی‌شود. لازم به ذکر است موسسه تخصصی زبان کوییک از سروری بسیار قدرتمند برای این کلاس‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود، دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی به بهترین نحو ممکن برگزار گردند.

  • در نظر گرفتن اختلاف زمانی در دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی

یکی از مشکلاتی که در دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی وجود داشت اختلاف زمانی با کشورهای مختلف بود. از این رو با شما را اولیت قرار دادیم و هر کجا که باشید تایم‌های شما تعیین کننده ساعت برگزاری کلاس‌ها می‌باشند.

اختلاف زمانی

از مشکلاتی که در دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین وجود داشت اختلاف زمانی با کشورهای مختلف بود.

در دسترس بودن فایل‌های آموزشی

مواد آموزشی موسسه تخصصی زبان کوییک کاملا انحصاری می‌باشند. برگزای دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی‌، به شما اجازه خواهد داد به صورت کاملا آنلاین و بدون پرداخت هزینه‌ای به این تجهیزات و جزوات آموزشی دسترسی داشته باشید. با ایجاد اکانت شخصی خودتان در وبسابت موسسه تخصصی زبان کوییک، دسترسی شما به تمامی جزوات کاملا رایگان خواهد بود.

  • امکان داشتن همراه در کلاس‌ها در دوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی

اگر قصد شرکت درکلاس‌ها را دارید دوستان خود را بی‌خبر نگذارید. استفاده از نرم افزار وبینار این اجازه را به شما خواهد داد با هرتعداد دوستی که دارید-به شرط هم سطح بودن در زبان انگلیسی- در کلاس شرکت کنید.

  • آزادی در مطرح کردن سوال‌ها

این کلاس‌ها به شما این اجازه را خواهد داد تا هر سوالی که دارید از معلم خود بدون هیچ استرسی بپرسید و با مساله عدم اعتماد به نفس در کلاس‌های خارج از کشور دچار نشوید. فضای صمیمی کلاس به شما این اجازه را خواهد داد تا با استاد خود احساس راحتی کنید و به کلاس خود تا حد قابل توجهی علاقه‌مند شوید.

  • برگزاری تعیین سطح و امتحانات به صورت کاملا آنلاین

از آنجایی که فکر همه چیز را کرده‌ایم دیگر هیچ خلایی در روند تعیین سطج و برگزاری امتحانات وجود ندارد. کافیست شما یک آی‌دی اسکایپ یا شماره تلفنی که به واتس آپ متصل می‌باشد به شماره موسسه تخصصی زبان کوییک ارسال نمایید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و وقت تعیین سطح را برای شما تعیین می‌کنند.
امتحانات دردوره‌های زبان انگلیسی برای مهاجرین ایرانی به صورت کاملا جدی‌! برگزار می‌گردند و هیچ تفاوتی با کلاس‌های حضوی ندارند. از آنجا که نبود امتحانات جدی ! زبان‌آموزان را نسبت به مطالعه مواد آموزشی سست می‌کند با برنامه ویژه امتحانی‌، آزمون‌هایی کاملا طبقه‌بندی شده را برای شما فراهم آورده‌ایم.

آنلاین

برگزاری تعیین سطح و امتحانات به صورت کاملا آنلاین

قیمت بسیار مقرون به صرفه

این دوره‌ها برای شما هموطنان گرامی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و در مقایسه با هزینه زیادی که در خارج از کشور پرداخت می‌نمایید بسیار برای شما سودمند می‌باشند. لازم به ذکر است که تاکنون تعداد زیادی از زبان‌آموزان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند و کیفیت این دوره‌ها را بسیار بالاتر از نمونه‌های خارج از کشور یافته‌اند.

برای شرکت در این دوره‌های می‌توانید از طریق ارسال پیامک به نرم‌افزار واتس‍اپ خط همراه موسسه به مشاورین ما اطلاع دهید و در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

11 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته