مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

20 مزایای آموزش انلاین زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون‌های بین المللی

در چندین دهه اخیر، آموزش زبان انگلیسی به کلاس‌های درس خفه‌کننده با تخته سیاه و میزهای ناراحت کننده متکی بود. امروزه، دانش‌آموزان در هر سنی و سطحی، گزینه‌های بسیار بیشتری از جمله دوره‌های آنلاین پیش رو دارند تا بتوانند به مهارت زبان انگلیسی مسلط شوند و به راحتی می توانند از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی بهره‌مند شوند.

آموزش آنلاین در اشکال و اندازه‌های بسیاری ارائه می‌شود که فرصت‌های زیادی برای یادگیری چیزهای جدید را برای دانش آموزان به ارمغان می‌آورند.

جو نمو، نویسنده و کارشناس تجارت، در نوشتن برای مجله Inc، یادگیری آنلاین را «صنعتی 107 میلیارد دلاری که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند» می‌خواند. او در ادامه خاطرنشان می‌کند که صنعت آموزش الکترونیکی به رشد خود ادامه خواهد داد.

تنها سوال این است: آیا شما بخشی از آن خواهید شد؟

چه به عنوان یک معلم و چه به عنوان یک دانش آموز، آموزش آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که بر زندگی‌ها تأثیر بگذارید، به این صنعت رو به رشد کمک کنید و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در اینجا فقط برخی از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و کارهایی که می‌توانید برای شرکت در این کلاس‌ها انجام دهید، آورده شده است.

یادگیری آنلاین چیست؟

یادگیری آنلاین یک رسانه آموزشی است که به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا از طریق اینترنت در دوره‌ها شرکت کنند. به طوری که نیازی به حضور در سالن‌های سخنرانی یا کلاس‌های درس ندارند و می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند از در خانه راحت خود بیاموزند.

یادگیری آنلاین همچنین راهی برای کارشناسان موضوعی است تا دانش خود را به روشی لذت بخش منتقل کنند.

برای برخی، یادگیری آنلاین به معنای دریافت مدرک از طریق برنامه درسی آنلاین دانشگاه، کالج و موسسه زبان است. این شکل ایده‌آل‌ترین نوع تدریس آنلاین است؛ چراکه هرکسی می‌تواند در یک دوره آنلاین در هرکجای دنیا شرکت کند.

البته آموزش آنلاین معایبی نیز دارد. برخی افراد در محیط‌های کلاس درس بهتر یاد می‌گیرند. برخی از دانش آموزان نیز اگر زمان زیادی را به دور از همسالان خود بگذرانند، احساس تنهایی می‌کنند.

با این حال، این زیبایی صنعت یادگیری آنلاین است. فقط به این دلیل که یک دوره آنلاین می‌گذرانید به این معنی نیست که نمی توانید سایر آموزشی سنتی را دنبال کنید. در واقع، شما می‌توانید از این آموزش‌ها به عنوان تکمیل‌کننده دانش خود استفاده کنید.

بیایید برخی از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی را بررسی کنیم.

20 مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یادگیری آنلاین مزایای زیادی دارد، اما بزرگترین آنها عبارتند از:

  1. 1. آزادی در یادگیری هر آنچه که می‌خواهید
  2. راحتی یادگیری از خانه خودتان
  3. در حین مطالعه کار کنید
  4. راحتی و انعطاف پذیری
  5. امکان افزایش امتیاز در رزومه را دارید
  6. کاهش هزینه‌های آموزشی
  7. فرصت‌های بیشتر برای تعامل
  8. 8. با سرعت خودتان مطالعه کنید
  9. افق‌های شغلی پیشرو خود را گسترش دهید
  10. دسترسی بیشتری به تخصص داشته باشید
  11. گسترش شبکه از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی
  12. توانایی بیشتر در تمرکز
  13. از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی خلاص شدن از از رفت و آمدهای خسته کننده است
  14. امکان یادگیری در کنار هزاران دانشجو در سراسر جهان
  15. 15. کاهش فشار از مزایای موزش زبان آنلاین زبان انگلیسی است
  16. مغز خود را تقویت کنید
  17. با توجه به سبک یادگیری خود مطالعه کنید
  18. ایجاد نظم و انضباط و مسئولیت پذیری
  19. یک سرگرمی یا علاقه را دنبال کنید
  20. مهارت‌های ارتباطی را بهبود بخشید

در زیر، به جزئیات دقیق 20 مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی خواهیم پرداخت.

1. آزادی در یادگیری هر آنچه که می‌خواهید

کلاس‌های فیزیکی محدودیت‌های خاصی دارند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

بودجه: کالج‌ها و دانشگاه‌ها نمی‌توانند افراد حرفه‌ای را برای تدریس هر موضوع استخدام کنند، بنابراین باید برنامه‌های درسی خود را کاهش دهند و فقط دروسی را ارائه کنند که بیشترین تقاضا را برآورده کنند.

کارکنان: مدارس باید دائماً کارکنان جدید را برای رسیدگی به میزان جابجایی استخدام کنند. گاهی اوقات، آنها باید کارکنان (و همچنین دوره ها) را کاهش دهند تا پیش بینی‌های مالی را برآورده کنند.

برنامه درسی: بیشتر دوره‌های کالج، دانشگاه و دوره‌های آموزش مداوم باید از برنامه درسی خاصی پیروی کنند که ممکن است اطلاعاتی را که دانش آموزان می‌خواهند بیاموزند را حذف کند.

علاقه: مدارس فیزیکی نمی‌توانند کلاسی را صرفاً به این دلیل که یک نفر می‌خواهد آن موضوع را یاد بگیرد، ارائه دهند. اگر تعدادثبت نامی‌ها کم باشد، کلاس را کنسل می‌کنند.

یادگیری آنلاین همه این موانع را از بین می‌برد زیرا فضایی را برای شکوفایی آموزش ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با تکیه بر مزایای آموزش آنلاین، در مورد هر موضوعی که تصور می‌کنید، کلاسی را پیدا کنید. به‌علاوه، اگر نمی‌توانید دوره‌ای را پیدا کنید که مورد علاقه‌تان باشد، پلتفرم‌های آنلاین به شما این فرصت را می‌دهند که خودتان یک دوره ایجاد کنید.

یکی دیگر از بزرگترین مزایای کلاس‌های آنلاین این است که می‌توانید تا آنجا که می‌خواهید عمیقاً به موضوع خود بپردازید. اینترنت اشتهای سیری ناپذیری برای اطلاعات ایجاد کرده است. با این حال، اطلاعاتی که به صورت رایگان در دسترس هستند همیشه کافی نخواهند بود. آموزش الکترونیکی شکاف بین اطلاعات رایگان و یادگیری تخصصی را پر می‌کند که دانشجویان با رضایت، هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

علاوه بر این، هر گونه موانع شخصی را که ممکن است افراد را از یادگیری باز دارد، از بین می‌برد. به عنوان مثال، موضوعاتی که دارای مفاهیم فرهنگی یا تابو هستند، خود را به یادگیری حضوری وامی ندارند. دانش‌آموزان می‌توانند بدون ترس از قضاوت یا تلافی، موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنند.

آموزش انلاین زبان انگلیسی

مزایای آموزش انلاین زبان انگلیسی

2. راحتی یادگیری از خانه خودتان

بعضی روزها نمی خواهید خانه را ترک کنید. که کاملا قابل درک است؛ کار بیش از حد استرس زا می‌شود، دوستان بیش از حد دور شما را شلوغ می‌کنند و بدن شما به استراحت نیاز دارد. یکی از مزایای آموزش انلاین زبان انگلیسی که پنهان است، عنصر انعطاف پذیری و مراقبت از خود است که به شما این امکان را می‌دهد که از آموزش لذت ببرید.

شما هنوز هم می‌توانید ذهن خود را بدون این که درگیر این باشد که با وجود بیماری یا ترافیک به موقع به محل آموزشگاه برسید، در کلاس حاضر شوید. اگر به دنبال یادگیری آنلاین هستید، می‌توانید بدون پا گذاشتن به بیرون، دوره‌های آموزشی خود را ادامه دهید.

همچنین می‌توانید کلاس‌های خود را در حین انجام کارهای خود همراه داشته باشید و موضوعات جدیدی را از کافی‌شاپ‌ها، اتاق‌های انتظار مطب پزشک و واگن‌های مترو مطالعه کنید. حتی زمانی که به سفر می‌روید در ان سوی دنیا می‌توانید به یادگیری ادامه دهید.

یادگیری آنلاین همچنین به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که در هر شرایطی که برای آنها مفیدتر است، یاد بگیرند. برخی افراد نمی توانند بدون سکوت مطلق تمرکز کنند. دیگران باید به موسیقی گوش دهند یا اطراف خود را با فعالیت احاطه کنند تا انگیزه خود را حفظ کنند. در حالی که دوره‌های کلاس درس محیط و قالب خاصی را ایجاد می‌کنند، مطالعه آنلاین به شما امکان می‌دهد محیط خود را مطابق با ترجیحات شخصی خود بسازید.

3. در حین مطالعه کار کنید

اکثر مردم نمی توانند شش ماه مرخصی کار را برای یادگیری یک مهارت جدید، که مدت معمول یک ترم کلاس درس است، بگذرانند. در واقع، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بین 50 تا 75 درصد از آمریکایی‌ها بسته به حقوق سالانه و درآمد خانوار زندگی می‌کنند.

اگر در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنید، می‌توانید در حین کار مطالعه کنید. بعد از اینکه از دفتر به خانه رسیدید، یک یا دو درس آنلاین را حذف کنید، سپس این روند را روز بعد تکرار کنید. حتی می‌توانید در جلسات کلاس در زمان استراحت ناهار و آخر هفته‌ها شرکت کنید.

4. راحتی و انعطاف پذیری

بین کار، مدرسه، تعهدات اجتماعی و مسئولیت‌های خانوادگی، مردم بسیار درگیر هستند. از لحظه‌ای که بیدار می‌شوند تا زمانی که به رختخواب بر می‌گردند، مدام در حال فعالیت هستند.

برنامه ریزی بیش از حد می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. اگر زمانی برای رفع فشار، استراحت و لذت بردن از زندگی ندارید، از هر فعالیتی که در آن شرکت می‌کنید، دلخور می‌شوید.

اشتباه نکنید، باید کلاس‌های آنلاین را جدی بگیرید. آنها برای کمک به یادگیری مهارت‌های جدید طراحی شده اند، بنابراین باید توجه کامل خود را به آنها معطوف کنید.

با این حال، از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که امکان زمان‌بندی یادگیری به راحتی امکان پذیر می‌کند. شاید صبح یا بعدازظهر، فرصتی نداشته باشید، اما می‌توانید هر شب یک ساعت را به آموزش خود اختصاص دهید.

از طرف دیگر، شاید لازم باشد جلسات مطالعه خود را تقسیم کنید. به عنوان مثال، آکادمی سئو رتبه بندی SE در اولین دوره خود از رویکرد یادگیری با اندازه کوچک استفاده کرد. این یک راه حل عالی برای کسانی است که وقت خالی کمی دارند و به یادگیری انعطاف پذیر نیاز دارند. در حالی که یک دوره فیزیکی به شما نیاز دارد که برای مدت زمان مشخصی در کلاس بمانید، آموزش از راه دور به شما انعطاف بیشتری می‌دهد.

می توانید مطالب درسی را یک ساعت در صبح، مطالعه یا مرور کنید، سپس دوباره برای یک ساعت دیگر در شب را به مطالعه اختصاص دهید. در هر صورت، یکی از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که انتخاب کاملاً با شماست.

5. امکان افزایش امتیاز در رزومه را دارید

افرادی که به دنبال کار هستند و می‌خواهند رزومه خود را قوی کنند نیز می‌توانند از یادگیری آنلاین بهره‌مند شوند.

جست‌وجوی شغل می‌تواند مانند یک کار تمام وقت به نظر برسد، بنابراین ممکن است زمانی برای بازدید از پردیس کالج محلی برای یادگیری آن مهارت‌های اضافی نداشته باشید.

یکی دیگر از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که شما می‌توانید اکثر دوره‌ها را به سرعت یا حداقل بسیار سریعتر از دوره معمولی کلاس درس ترم پایان دهید. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید چند هفته یا ماه صبر کنید تا مهارت‌های جدید خود را به رزومه خود اضافه کنید.

اگر امیدوارید رزومه خود را بهبود ببخشید، روی دوره‌هایی تمرکز کنید که برای مجموعه مهارت‌های خاص یا شغل ایده آل شما اعمال می‌شود. همچنین می‌توانید مهارت‌های بیشتری کسب کنید که ممکن است شما را به گزینه‌ای جذاب‌تر تبدیل کند.

به عنوان مثال، شاید شما امیدوار باشید که به عنوان یک مهندس سازه شغلی پیدا کنید. گذراندن دوره‌ای در آخرین نسخه اتوکد یا حتی ورود اطلاعات می‌تواند باعث شود مدیران استخدام، نگاهی دوباره به رزومه شما داشته باشند. تلاش نشان می‌دهد که شما به پیشرفت مهارت‌های خود اهمیت می‌دهید.

حتی اگر دوره فقط به طور موازی با شرح شغل شما مرتبط باشد، کارفرمای شما می‌داند که شما مایل و قادر به یادگیری مهارت‌ها یا دانش جدید هستید. به علاوه، یک مهارت اضافی شما ممکن است به شما برتری بیشتری نسبت به سایر متقاضیان بدهد.

6. کاهش هزینه‌های آموزشی

دستاوردهای تحصیلی هزینه قابل توجهی دارد، حداقل اگر مسیر سنتی را انتخاب کنید این هزینه‌ها بسیارزیاد خواهد بود.

آیا می‌دانستید که هزینه یک دوره واحد در دانشگاه شیکاگو به طور متوسط ​​4489 دلار است؟ اگر بخواهید مدرک چهار ساله کسب کنید، مبلغ شگفت‌انگیزی 188556 دلار خواهید پرداخت.

دوره‌های آنلاین به چند دلیل با نرخ بسیار پایین تری ارائه می‌شوند.

  • کاهش سربار: معلمان، استادان و مربیان مجبور نیستند برای فضای کلاس، تجهیزات ساختمانی یا سایر مواردی که با تدریس در کلاس فیزیکی همراه است، هزینه‌ای پرداخت کنند.
  • تنوع دوره ها: می‌توانید یک دوره آنلاین متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. وقتی در یک موسسه ثبت نام کنید باید از فهرست دوره‌های آن انتخاب کنید.
  • معلمان غیر متعارف (اما واجد شرایط): وقتی می‌خواهید یک زبان یا نحوه انجام یک کاردستی یاد بگیرید، به یک مربی در سطح دانشگاه نیاز ندارید. افرادی که تجربه تخصصی دارند ممکن است در دانشگاه کار نکنند، اما دوره‌های ارزشمندی را با هزینه بسیار کم تدریس می‌کنند.
  • بدون نیاز به وسایل: دوره‌های آنلاین نیازی به جزوه کاغذی، میز، صندلی، کاغذ، یا هر یک از لوازم دیگری که یک کلاس فیزیکی نیاز دارد، ندارد.
  • مواد قابل استفاده مجدد: معلمانی که دوره‌های آنلاین ایجاد می‌کنند می‌توانند همان محتوا را برای دانش آموزان آینده دوباره ارائه دهند. آنها مجبور نیستند به طور مداوم دوره را بارها و بارها شخصاً اداره کنند.

اگر در هزینه تحصیل خود صرفه جویی می‌کنید، می‌توانید آن را صرف هزینه‌های دیگر کنید، چه برای تعطیلات بعدی خود پس انداز کنید و چه قصد خرید خانه دارید.

7. فرصت‌های بیشتر برای تعامل

ممکن است کالج‌ها و دانشگاه‌ها مانند مکان‌های تجمع اجتماعی به نظر برسند، اما در واقع محیط‌های جزیره‌ای ایجاد می‌کنند. شما هر روز در محوطه دانشگاه با یک سری افراد خاص تعامل دارید، بنابراین فرصت زیادی برای بزگ کردن دایره ارتباطی خود ندارید.

بدون حاشیه بودن اینترنت یکی از بزرگترین مزایای کلاس‌های آنلاین است. از طریق یک دوره آنلاین، می‌توانید با افرادی در طرف مقابل جهان آشنا شوید. هر تعامل فرصت‌های بیشتری را برای عمق و رشد فراهم می‌کند که تحصیلات خود را کشف می‌کنید و مهارت‌های جدید به دست می‌آورید.

ممکن است از طریق رسانه‌های اجتماعی و حتی در جمع‌های فیزیکی با افرادی که ملاقات می‌کنید ارتباط برقرار کنید. اگر دوره شما شامل وبینارهای زنده و ویدیوی پخش زنده است، می‌توانید مستقیماً با دانش آموزان و مربی خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید.

کاهش هزینه تحصیل

دوره‌های آنلاین با نرخ بسیار پایین تری ارائه می‌شوند.

8. با سرعت خودتان مطالعه کنید

همانطور که علایق ما منحصر به خودمان است، سبک‌های یادگیری ما نیز منحصر به فرد است. هرکس با سرعت خودش کار می‌کند و درس می‌خواند.

برخی از افراد مطالب جدید را مانند آهن ربا دریافت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای جذب کامل دانش جدید نیاز به تکرار دارند. هیچ اشکالی در سبک یادگیری شما وجود ندارد، اما اگر در محیط نامناسبی یاد بگیرید، زمان و پول خود را هدر خواهید داد.

سریع‌آموزان معمولاً وقتی دوره‌ای را با دانش‌آموزان کندتر می‌گذرانند، احساس پس رفت می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند با اطلاعات جدید به جلو جهش کنند، اما مجبورند منتظر بمانند تا همتایان خود به نتیجه برسند.

در همین حال، افرادی که دیرتر یاد می‌گیرند نمی توانند قبل از اینکه احساس کنند مطالب را به طور کامل یاد گرفته اند، در درس عجله کنند. سبک یادگیری سریع آنها ممکن است منجر به فشار بی مورد برای رسیدن به دانش آموزان دیگر شود. آنها ممکن است از سرعت یادگیری خود احساس خجالت کنند که می‌تواند بر سلامت روان و همچنین موفقیت تحصیلی تأثیر بگذارد.

به همین دلیل است که امروزه شخصی‌سازی بخش بزرگی از یادگیری آنلاین است و چرا پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی و کلاس‌های درس آنلاین باید از فناوری پیشرفته برای شخصی‌سازی تجربه برای هر نوع یادگیرنده استفاده کنند. برای اینکه بتوانید با سرعت خودتان مطالعه کنید، می‌توانید از یک پلتفرم تجربه یادگیری استفاده کنید که برنامه درسی و مطالب متمایل فعلی شما را با توجه به نیازهای شما، هر گونه مطالب آموزشی گذشته و هر شکاف مهارتی که ممکن است داشته باشید، شخصی‌سازی می‌کند. شخصی‌سازی یک عنصر ضروری در پلتفرم‌های یادگیری و همچنین کلاس‌های آنلاین همزمان و ناهمزمان است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که کنترل خود را حفظ کنید.

کلاس‌های آنلاین به نفع هر دو سبک دانش آموزان است. در یک محیط یادگیری آنلاین، شما سرعت را تعیین می‌کنید. شما با هیچ کس دیگری رقابت نمی کنید، بنابراین مجبور نیستید تحت فشار قرار بگیرید یا پست رفت کنید. درعوض، می‌توانید مطالب را هر چند بار که نیاز دارید برای اطمینان از یادگیری خود تکرار کنید یا از آن عبور کنید.

9. افق‌های شغلی پیشرو خود را گسترش دهید

اگر بحران مالی 2008 چیزی به ما آموخت، این است که چیزی به نام امنیت شغلی تضمین شده وجود ندارد. یک رکود اقتصادی می‌تواند شما را مجبور کند که مسیر خود را کاملاً تغییر دهید.

شما نمی خواهید غافلگیر شوید. اگر در مورد گسترش فرصت‌های شغلی خود فعال هستید، لازم نیست سرنوشت خود را به دست اقتصاد بسپارید. در عوض، شما موفقیت خود را ایجاد می‌کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید از موعیت شغلی خود را در شرکت ارتقا دهید، می‌توانید دوره‌های رهبری، مدیریت، اقتصاد و مدیریت بازرگانی را بگذرانید. هنگامی که فکر می‌کنید ممکن است بخواهید شغل خود را تغییر دهید، دوره‌های آنلاین ارزان قیمت به شما اجازه می‌دهند ابتدا آب را امتحان کنید.

از فکر کردن فراتر از صرف کلاس‌ها نیز نترسید. خودتان شروع به تدریس آنلاین کنید.

ایجاد یک دوره آنلاین موفق نه تنها می‌تواند منبع درآمد اضافی باشد، بلکه منجر به اتفاقات بزرگتر و بهتری نیز می‌شود. صاحبان کسب و کار موفق، همه آنها یاد گرفتند که چگونه یک دوره آنلاین با یک رویا، یک کامپیوتر و کجابی ایجاد کنند.

10. دسترسی بیشتری به تخصص داشته باشید

از بزرگترین مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی دسترسی شما به افراد از هر نوع و سطح تجربه است. می‌توانید به جای انتخاب افرادی که برای تدریس در کلاس‌های آموزشگاه تعیین شده‌اند، از اساتیدی بهره ببرید که در سطح کشور شناخته شده اند.

شرکت در کلاس بهترین‌های تدریس زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند در آینده موفق تر شوید. این موقعیت هانند شرکت در کلاس هنر و علم از داوینچی است. شنیدن ایده‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها مستقیماً از متخصصان برتر در یک موضوع خاص، به شما کمک می‌کند تا مهارت خود را بهتر از هر دوره کلاسی عمومی ارائه دهد.

11. گسترش شبکه از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یکی از مزایای یادگیری آنلاین در توانایی شما برای کار با معلمان و دانش آموزان از هر طبقه است. مزایای پس از پایان دوره متوقف نمی شود.

ممکن است در کلاس آنلاین خود شریک تجاری یا همکار بعدی خود را ملاقات کنید. از طرف دیگر، می‌توانید در لینکدین و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با دانش‌آموزان دیگر ارتباط برقرار کنید.

12. توانایی بیشتر در تمرکز

همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید به انتخاب خودتان محیطی مناسب را برای یادگیری انتخاب کنید. علاوه بر این، زمانی که در ذهنیت درستی هستید، می‌توانید مطالب درسی خود را مرور کنید.

اگر نگران دوستی هستید که نیاز دارد، از یک مشکل کاری ناامید شده‌اید، یا به دلیل برنامه‌ریزی بیش از حد از خواب محروم هستید، از یک دوره آنلاین سود زیادی نخواهید برد. به جای اینکه خود را مجبور کنید تکالیف خود را کامل کنید یا به یک سخنرانی گوش دهید، می‌توانید صبر کنید تا در شرایطبهتر این دوره‌ها را آغاز کنید.

جو مک کالو، مربی آنلاین کهنه کار، بهترین حالت ذهنی برای یادگیری را اینگونه توصیف می‌کند: «در آن احساس مثبت، اعتماد به نفس و آرامش می‌کنید». او در ادامه خاطرنشان می‌کند که احساسات منفی می‌تواند دو پیامد منفی داشته باشد.

  • تمرکز ضعیف. در حین تلاش برای یادگیری، متوجه خواهید شد که ذهنتان به سمت چیزهای دیگر سوق پیدا می‌کند و به دلیل حواس پرتی، زمان بیشتری را برای جذب اطلاعات صرف خواهید کرد.
  • یادآوری اطلاعات. اگر سعی کنید در حالی که در ذهنتان ضعیف است، یاد بگیرید، بعداً در به خاطر سپردن چیزهایی که یاد گرفتید دچار مشکل خواهید شد. به عبارت دیگر، هر زمانی که برای یادگیری در یک ذهنیت منفی صرف شود، اتلاف وقت است.

برای استفاده حداکثری از تجربه یادگیری خود، زمان یادگیری آنلاین خود را به وقتی موکول کنید که می‌دانید در وضعیت ذهنی خوبی خواهید بود.

13. از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی خلاص شدن از از رفت و آمدهای خسته کننده است

اگر از قبل به محل کار خود رفت و آمد می‌کنید (و حتی اگر این کار را نمی کنید)، اضافه کردن زمان رانندگی به روزتان می‌تواند یادگیری را به یک کار طاقت فرسا تبدیل کند. حتی اگر فقط در حال رانندگی به سمت یک مرکز یادگیری اجتماعی هستید، باید هنگام بررسی ارزش دوره به این زمان نیز توجه کنید.

از آنجایی که یادگیری آنلاین هیچ رفت و آمدی ندارد، می‌توانید از زمانی که معمولاً به رانندگی برای رفت و برگشت به کلاس تلف می‌کنید، برای یادگیری بیشتر در مورد موضوع مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر مرتباً مجبور هستید با ماشین به محل کار بروید، یکی دیگر از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که می‌توانید در حین رفت و آمد یاد بگیرید. اگر درس‌های صوتی یا پادکست‌ها را به‌عنوان بخشی از برنامه درسی خود دارید، هنگام رفتن به دفتر به آنها گوش کنید.

همچنین می‌توانید در حین انجام کارهای زیر به دوره خود گوش دهید:

  • نظافت و کارهای دیگر
  • پرواز برای تعطیلات یا سفر کاری
  • تکمیل تعمیر و نگهداری خانه
  • در صف انتظار در یک فروشگاه
  • ورزش کردن در باشگاه
رفت و امد های خسته کننده

با آموزش آنلاین زبان انگلیسی از رفت و آمد های خسته کننده راحت میشوید.

14. امکان یادگیری در کنار هزاران دانشجو در سراسر جهان

گاهی اوقات شرکای تحصیلی شما به اندازه مربیان شما اهمیت دارند. شما می‌توانید از دانش آموزان همکار و همچنین معلمان در یک محیط آنلاین بیاموزید.

تصور کنید، برای مثال، اگر دانش‌آموزان شما قبلاً زبان مادری بودند، چقدر سریع‌تر می‌توانستند زبان دیگری را یاد بگیرید!

برای هر موضوعی، می‌توانید یادداشت‌ها را با هم مقایسه کنید، بینش‌های خود را به اشتراک بگذارید، و حتی راه‌هایی برای همکاری در آینده بیابید.

اینترنت افراد را بر اساس مرزهای شهر، شهرستان، ایالت یا کشور جدا نمی کند. همکلاسان  شما از فرهنگ‌های مختلفی می‌آیند که ممکن است قبلاً هرگز درباره آن‌ها نشنیده باشید. هرچه افق دید خود را بزرگتر کنید، تجربه یادگیری شما قدرتمندتر می‌شود.

15. کاهش فشار از مزایای موزش زبان آنلاین زبان انگلیسی است

مدارس می‌توانند فضای رقابتی زشتی ایجاد کنند. اساتید اغلب معدل نمرات و نتایج آزمون را برای همه ارسال می‌کنند. دانش آموزان مدام خود را با بقیه کلاس مقایسه می‌کنند.

برخی از دانش آموزان برای فشار کلاس‌های حضوری مناسب نیستند چراکه می‌تواند تأثیرات برروی آنها داشته باشد. در مقاله‌ای از انجمن روان‌شناسی آمریکا، امی نووتنی نوشت که افسردگی، اضطراب و حتی افکار خودکشی در دانش آموزان افزایش یافته است.

در واقع، بین سال‌های 2012 تا 2013، تقریباً 50 درصد از دانش‌آموزانی که به نظرسنجی در مورد فشار در کلاس پاسخ دادند، اذعان کردند که برای مسائل مربوط به سلامت روان از یک مشاور یا درمانگر کمک گرفته‌اند. فشار می‌تواند باعث عملکرد ضعیف، بی تفاوتی و کاهش جذب دانش شود.

یکی از مزایای برتر آموزش آنلاین این است که چگونه یک محیط کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد. در حالی که دانش آموزان هنوز می‌توانند با یکدیگر و با مربیان خود تعامل داشته باشند، مجبور نیستند هر روز با فضای رقابتی روبرو شوند. آنها می‌توانند در یک محیط امن که یادگیری را به جای رقابت تشویق می‌کند، یاد بگیرند.

16. مغز خود را تقویت کنید

یادگیری مداوم همچنین به این معنی است که مغزتان را به بهترین نحو با فکر کردن تقویت کنید. مغز فعال سلامت روان را بهبود می‌بخشد، شانس ابتلا به زوال عقل را کاهش می‌دهد و ذهن را برای جذب سریعتر اطلاعات آموزش می‌دهد.

هنگامی که به طور مداوم مغز خود را به چالش می‌کشید، آن را فعال و سالم نگه می‌دارید، که می‌تواند فواید سلامت و تندرستی طولانی مدت داشته باشد. یکی از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که می‌توانید تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، در هر زمان و هر مکان، مغز خود را به کار بگیرید.

مغز خود را با این روشها تحریک کنید:

  • امتحان دادن
  • تماشای فیلم‌های آموزشی
  • خواندن پست‌های وبلاگ
  • گوش دادن به پادکست‌های آموزشی

هر چه بیشتر مغز خود را تحریک کنید، سالم تر خواهید بود.

17. با توجه به سبک یادگیری خود مطالعه کنید

اگرچه در جامعه دانشگاهی بر سر موضوع سبک‌های یادگیری اختلاف نظر وجود دارد، اما هیچ روش ثابت و واحدی برای یادگیری تمامی افراد وجود ندارد. برخی افراد دوست دارند اطلاعات را بشنوند. آنها داده‌ها را به این روش، بهتر پردازش می‌کنند و می‌توانند اطلاعات را برای مدت زمان طولانی تری به خاطر بسپارند.

برخی یادگیرندگان بصری هستند و با نمودارها، فیلم ها، عکس‌ها و چیزهای دیگری بهتر می‌توانند یاد بگیرند. آنها به نشانه‌های بصری پاسخ می‌دهند که به مغز آنها کمک می‌کند تا مسائل را حل کنند و دانش جدید را یاد بگیرند. برخی از دانش آموزان حتی از طریق گیمیفیکیشن، بیشترین یادگیری را دارند.

مهم نیست که چگونه به بهترین شکل یاد می‌گیرید، می‌توانید یک دوره آنلاین برای رفع نیازهای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، زبان آموزان بصری ممکن است بخواهند در دوره‌ای شرکت کنند که شامل تعداد زیادی نمایش تصویری و گرافیکی از داده‌ها است. اگر از طریق گوش دادن بهتر یاد می‌گیرید، دوره‌ای را انتخاب کنید که از پادکست استفاده می‌کند.

18. ایجاد نظم و انضباط و مسئولیت‌پذیری

دوره‌های آنلاین نیز می‌تواند به توسعه شخصی کمک کند.

  • آیا فهرست کارهایی که باید انجام دهید را به تعویق می‌اندازید؟
  • آیا تا به حال از هدفی دست کشیده اید به دلیل اینکه نتوانسته اید به هدف خود دست یابید؟
  • آیا می‌توانید زمانی را به خاطر بیاورید که نتوانستید کاری را به پایان برسانید زیرا علاقه خود را از دست داده اید؟
  • آیا تا به حال یک همکار یا مافوق را به دلیل نظم ضعیف ناامید کرده اید؟

اگر می‌توانید به هر یک از این سؤالات پاسخ «بله» بدهید، یادگیری آنلاین می‌تواند به شما کمک کند.

همانطور که در دوره‌های آنلاین کار می‌کنید، یاد می‌گیرید که خود را مسئول نگه دارید. شما در حال تکمیل یک هدف هستید زیرا می‌خواهید منافعی به دست آورید. خودتان مسئول موفقیت خود هستید.

19. یک سرگرمی یا علاقه را دنبال کنید

دوره‌های آنلاین همه مربوط به دانشگاه‌های سطح بالا نیستند. در واقع، بسیاری از آنها حول محور علایق و سرگرمی‌های شخصی می‌چرخند.

تقریباً در مورد هر موضوعی دوره‌هایی ارائه می‌دهند، به این معنی که شما می‌توانید در مورد هر چیزی که مورد علاقه‌تان است، دوره انتخاب کنید.

از آنجایی که دوره‌های آنلاین هزینه کمتری نسبت به همتایان حضوری خود دارند، نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارید. و می‌توانید از آموختن چیزهای جدید بهره ببرید، حتی اگر ربطی به شغل یا آرزوهای شغلی شما نداشته باشد.

20. مهارت‌های ارتباطی را بهبود بخشید

برقراری ارتباط از طریق کلام نوشتاری یک هنر است، حتی اگر فقط یک ایمیل ساده باشد. بدون دیدن چهره یک نفر و شنیدن صدای او هنگام صحبت کردن، ممکن است در تعاملی که کاملاً روی رایانه شما اتفاق می‌افتد، سوء تفاهم یا گژ قهمی به راحتی اتفاق بیافتد.

گذراندن دوره‌های آنلاین شما را مجبور می‌کند که در زمینه ارتباطات مجازی و مکتوب توانایی خود را ارتقا دهید. شما یاد می‌گیرید که سؤالات خاصی بپرسید تا پاسخ‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید و از طریق زبان نوشتاری استدلال‌های قانع کننده‌ای ارائه دهید. یادگیری آداب معاشرت مجازی می‌تواند به شما در زندگی حرفه‌ای نیز کمک کند.

کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی

کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی موسسه کوییک

موسسه تخصصی زبان کوییک جایی برای به وقوع پیوستن رویای یادگیری آنلاین

شما با شرکت در دوره‌های بسیار متنوع آموزش زبان انگلیسی در موسسه معتبر و حرفه‌ای کوییک، می‌توانید از آموزش‌هایی که در سطح بین المللی هستند، بهره‌مند شوید. در هرکجای ایران و جهان که هستید می‌توانید در کلاس‌های آموزش زبان اساتید برتر کشور شرکت کنید و مهارت‌های خود را برای داشتن آینده‌ای روشن ارتقا دهید.

در هر سطح زبانی که هستید، از مبتدی گرفته تا کلاس‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی همچون آیلتس و تافل و حتی مدارک مخصوص کسب‌وکار، می‌توانید دوره‌های را در میان کلاس‌های آنلاین موسسه کوییک بیابید. پیش همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و یا فرم مشاوره را پر کنید. مشاورین ما تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته