کلاس‌های تضمینی آیلتس چگونه هستند؟

کلاس‌های تضمینی آیلتس بهترین انتخاب برای داوطلبین شرکت در آزمون آیلتس می‌باشد که دلگرمی و قوت قلبی است در مسیری که طی ‌می‌کنند برای نیل به اهداف بزرگتری همچون مهاجرت تحصیلی و کاری، پیشرفت شغلی و یا توانایی ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی به بهترین نحو ممکن.

موسسه تخصصی زبان کوییک با اتکا بر تجربه‌ای طولانی و انجام فرآیندهای پیشرفته‌ی تحقیق و توسعه یا R&D موفق به تبیین دوره‌هایی شده است که امکان تضمین حصول نتیجه‌ی مطلوب را فراهم آورده است. نکته‌ی مهم قراردادی است که فی‌ما‌بین موسسه تخصصی زبان کوییک و زبان‌آموزان به امضا می‌رسد تا هر دو طرف نسبت به تعهدات خود در قبال یکدیگر پایبند باشند.
دوره‌های تضمینی به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس به انواع گوناگونی در موسسه تخصصی زبان کوییک برگزار می‌گردند که عبارتند از:

 دوره‌های خصوصی
 دوره‌های The Quickest
 دوره‌های Normal

در بخش درباره کوییک توضیحات مختصری درباره‌ی انواع کلاس‌های تضمینی آیلتس ارائه شده است و در ادامه به تفضیل به شرح هر یک می‌پردازیم:

دوره‌های خصوصی

افراد دارای عادات یادگیری و شخصی متفاوتی هستند. برخی از زبان‌آموزان ترجیح می‌دهند که در کلاس‌های گروهی شرکت داشته باشند، در حالی که تعداد زیادی دوره‌های خصوصی را بهترین انتخاب برای خود می‌دانند. علت چیست؟
دو دسته از زبان‌آموزان شرکت در کلاس‌های خصوصی را انتخاب می‌کنند. دسته‌ی اول زبان‌آموزانی هستند که فرصت چندانی برای اخذ مدرک آیلتس ندارند. این مدت معمولا کمتر از ۶ یا ۷ ماه می‌باشد، و دسته‌ی دیگر ترجیح می‌دهند تمام توجه استاد معطوف به آنان باشد، از برنامه‌ریزی شخصی و انعطاف‌پذیر بهره‌مند باشند و در نهایت امر می‌توان گفت که بالاترین سطح آموزش را در اختیار داشته باشند.
شرکت در کلاس‌های تضمینی آیلتس به صورت خصوصی به دلایل متنوع از جمله برنامه‌ریزی کاملا منحصر به فرد و انعظاف پذیر، پشتیبانی به کامل‌ترین شکل ممکن، توجه کامل کادر آموزشی و حداکثر تکرار و تمرین در کلاس، زبان‌آموزان را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن به هدف خود دست یابند.

دوره‌های The Quickest

این دوره‌ها به صورت نیمه گروهی برگزار می‌شوند و انتخابی مقرون به صرفه و منطقی برای زبان‌آموزانی هستند که بیش از ۷ ماه فرصت برای کسب مدرک آیلتس را دارند. این دوره‌ها دارای ۷ ترم هستند که هر ترم در حدود یک ماه به طول می‌انجامد و تعداد زبان‌آموزان در کلاس‌ها ۴ تا ۶ نفر می‌باشد. بنابر تحقیقاتی که در دانشگاه Cambridge انگلستان صورت پذیرفته است حضور ۴ تا ۶ نفر در کلاس‌های گروهی آموزش زبان انگلیسی حداکثر بازده و یادگیری و برای زبان‌آموزان فراهم می‌آورد و به همین دلیل واحد R&D موسسه تخصصی زبان کوییک کتب و جزوات را به گونه‌ای طراحی کرده است که بهترین بازده برای این تعداد از زبان‌آموزان در کلاس فراهم باشد.
به علاوه، داوطلبین بسیاری هستند که تاکنون در طی مسیر یادگیری زبان انگلیسی در موسسات متعدد دوره‌های طولانی مدتی را طی کرده‌اند ولی به دلایل گوناگون پس از مدتی حدود یک ساله از پیمودن ادامه‌ی مسیر بازمانده‌اند. حال آن که دوره‌های The Quickest این مشکل را حل نموده‌اند و زبان آموزان می‌توانند در زمانی مناسب مدرک لازم خود را کسب نمایند.

کلاس‌های تضمینی آیلتس

کلاس‌های تضمینی آیلتس (مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتاری)

دوره‌های Normal

این دوره‌ها ارائه دهنده مطالبی کاملا یکسان با دوره‌های The Quickest هستند. تفاوت اصلی دوره‌های Normal و The Quickest در تعداد ترم‌ها می‌باشد. همان طور که پیش‌تر عنوان شد دوره‌های The Quickest دارای ۷ ترم حدودا یک ماهه می‌باشند در حالی که دوره‌های Normal دارای ۱۴ ترم حدودا یک ماهه می‌باشند. این دوره‌ها مورد انتخاب زبان‌آموزانی است که فرصتی بیش از ۱۴ ماه برای کسب مدرک آیلتس و یا تسلط بر زبان انگلیسی دارند. تعداد زبان‌آموزان حاضر در این گونه از کلاس‌ها حداکثر ۱۲ نفر می‌باشد.

متد آموزشی یادگیری زبان

متد آموزشی متفاوت در یادگیری زبان انگلیسی

کلاس‌های تضمینی آیلتس در موسسه تخصصی زبان کوییک به انواع مختلفی فراهم شده‌اند تا تمامی داوطلبین یادگیری زبان انگلیسی و شرکت‌کنندگان در آزمون آیلتس با شرایط و نیازهای متفاوت بتوانند از بهترین متد و کادر آموزش زبان انگلیسی بهره‌مند شوند.

درباره آیلتس بیشتر بدانید

آزمون آیلتس (IELTS) تشکیل شده از واژه‌های (International English Language Test System) می‌باشد، که به زبان فارسی به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی می‌باشد. این آزمون یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی در سرتاسر دنیا به حساب می‌آید. آزمون آیلتس آزمونی بریتانیایی می‌باشد و همان‌طور که استحضار دارید نسبت به آزمون تافل که آزمونی امریکایی می‌باشد متفاوت‌است. نمره‌دهی در آزمون آیلتس(IELTS) از ۰ تا ۹ می‌باشد و مراکز آموزشی مختلف با توجه به درجه علمی‌شان نمره‌های متفاوتی از داوطلبین خودشان انتظار دارند. باید توجه داشته‌باشید که دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه کمبریج، آکسفورد و هاروارد حداقل آیلتس ۷ را از داوطلبین خود انتظار دارند. این آزمون ۴ مهارت مختلف Listening ، Speaking، Reading و Writing را شامل می‌شود و نمره نهایی آزمون شما در واقع میانگین نمرات این مهارت‌ها می‌باشد.

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس در موسسه تخصصی کوییک با برنامه‌ریزی مناسب برای زبان‌آموزان، با گذراندن تنها ۷ ترم، حداقل نمره ۶٫۵ را برای زبان‌آموزان تضمین می‌کند، شاید برای شما سوال باشد که برنامه‌ریزی برای نیل به این هدف چگونه انجام می‌شود. برای پاسخ به این سوال به مراحلی که زبان‌آموزان در دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس طی می‌کنند را خدمت شما اعلام می‌کنیم:

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس

تماس با موسسه و همفکری با مشاوران جهت مشخص نمودن وقت تعیین سطح رایگان

دوره‎های تضمینی آزمون آیلتس در موسسه تخصصی زبان کوییک مستلزم مشورت کردن با مشاورین توانمند این موسسه می‌باشد که همگی دارای نتایج درخشان ۷ به بالا در آزمون آیلتس می‌باشد. شما می‌توانید با تماس با ما از شرایط خود و نیازهای خود در امر یادگیری زبان انگلیسی با مشاوران ما صحبت‌کنید و با تماس تلفنی از دوره‌هایی که برای شما مناسب‌است آگاهی یابید. در این مکالمه وقت تعیین سطح رایگان برای شما تنظیم می‌گردد و در واقع مرحله ابتدایی فرآیند ورود در موسسه تخصصی زبان کوییک پایان می‌یابد.

انجام آزمون تعیین سطح در روز مشخص شده و جایگذاری زبان‌آموزان در سطح مناسب

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس در موسسه تخصصی زبان کوییک این امکان را به شما می‌دهد تا در تعیین سطح رایگان این موسسه شرکت‌نمایید. در روز تعیین سطح یکی از توانمندترین اساتید مجموعه سطح انگلیسی شما را مشخص می‌کند و به شما تمامی ضعف‌های زبانی و نقاط قوتتان را اعلام می‌کند. لازم به ذکر است که مدت تست تعیین سطح از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد. در این روز قوانین کلی موسسه برای شما اعلام خواهد‌شد و سپس با توجه به زمانی که مد نظر شماست در یکی از دوره‌های Normal یا The Quickest قرار خواهید ‌گرفت.

شروع دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس در سریع‌ترین زمان ممکن

دورره‌های تضمینی آزمون آیلتس در موسسه تخصصی زبان کوییک با توجه به حساسیتی که دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو بار در ماه راه‌اندازی می‌شوند، در روز تعیین سطح مشاورین ما حداکثر زمانی که شما در صف انتظار برای شروع کلاس‌های خواهید ‌ماند را اعلام می‌کنند.

آزمون آیلتس

زمان اولویت ما در موسسه تخصصی زبان کوییک است

تمرکز بر دانش عمومی زبان انگلیسی و مهارت‌های آیلتس به صورت همزمان

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس مناسب، دوره‌هایی هستند که زبان‌آموزان را از همان ابتدای کار با آزمون آیلتس آشنا می‌کنند. متاسفانه دیده شده‌است که در بسیاری از موسسات آموزشی، در طول ترم‌های متمادی فقط روی دانش عمومی زبان‌آموزان مانور داده ‌می‌شود. در این موسسات مهارت‌های آیلتس به صورت تیتروار و فقط در یک تا دو ترم عنوان می‌شود. با جرات می‌توان گفت بازدهی در چنین موسساتی خیلی پایین‌بوده چرا که ما معتقدیم زبان‌آموزان ابتدا می‌بایستی از ابتدا با این مهارت‌ها آشنا شوند به همین دلیل است که در موسسه تخصصی زبان کوییک از همان ترم اول در کنار دانش عمومی زبان شما مهارت‌های متناسب با آن سطح به شما آموزش داده می‌شود. بدین صورت که ابتدا در دو ترم اول مهارت‌های لیسنینگ و اسپیکینگ شما تقویت می‌شود و در ترم ۳ در کنار مهارت‌های اسپیکینگ، ریدینگ به بهترین نحو ممکن به عنوان مهارتی مهم به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. در ترم ۴ نیز مهارت بسیار مهم رایتین در کنار سایر مهارت‌ها تدریس شده تا در ترم‌های ۵ و ۶ و ۷ تمامی مهارت‌های آیلتس به صورتی بسته‌ای کامل به شما آموزش داده‌شود.

طی نمودن حداکثر هفت ترم و تضمین حداقل آیلتس ۶٫۵ در دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس

دوره‌های تضمینی آزمون آیلتس ، در ابتدای فعالیت موسسه تخصصی زبان کوییک، امری ناشدنی به نظر می‌آمد ولی با کسب نتایج درخشان زبان‌آموزان به همگان ثابت نمودیم که خواستن توانستن است، شما می‌توانید نتایج درخشان ما را با شرکت در دوره‌های مختلف تجربه کنید. لازم به ذکر است که برای اثبات گفته‌ی خود در روز تعیین سطح می‌توانید نتایج زبان‌آموزان ما را مشاهده‌نموده و بدانید که در گفته‌های خود صداقت را بزرگترین ماموریت خود می‌دانیم. امیدواریم با یادگیری متفاوت در موسسه تخصصی زبان کوییک راه زندگی متفاوت را به بهترین نحو بیاموزید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

10 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته