نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا برخی از معلمان بیشتر از دیگران هزینه دریافت می‌کنند؟ این هزینه به عرضه و تقاضا، قالب آموزشی و تخصص بستگی دارد، با این حال هزینه پنهان زمان و در دسترس بودن نیز باید در نظر گرفته شود.

اساتید کلاس خصوصی به صورت کاملا تخصصی آموزش دیده‌اند که به پیشرفت شما و فرزندتان کمک کنند اما این راهنمایی توسط فرد متخصص همراه با هزینه خواهد بود. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی از کلاس‌های مبتدی برای تازه کارها تا کلاس‌هایی با موضوعات تخصصی مختلف از جمله آیلتس، آمادگی آزمون مخصوص کسب و کار و.. متفاوت است. می توان گفت که این بازه قیمتی زیاد بوده و شاید در ابتدا کمی نسبت به پرداخت هزینه آن مردد باشید اما باید قبل از هرچیز از خود بپرسید به ازای این هزینه چه خدمات و ارزشی دریافت می‌کنید؟ آیا این جلسات ارزش بالایی دارند؟ و چه زمانی این پرداخت بیشتر برای کلاس خصوصی می‌تواند برای شما مناسب باشد؟

در این مقاله به بررسی نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی و اینکه آیا این هزینه ارزش پرداخت دارد یا خیر، می‌پردازیم. پس اگر مشتاق انتخاب بهترین روش جهت بهبود مهارت زبان انگلیسی خود هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های یک کلاس خصوصی مناسب چیست؟

تدریس خصوصی به چه کلاس گفته می‌شود؟

معلمان خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری کار می‌کنند تا به دانش آموزان به روش‌های مختلف کمک کنند. اغلب، معلمان خصوصی سابقه‌ای دارند که به عنوان معلم، استاد یا متخصص در زمینه‌های موضوعی خاص کار می‌کنند. برخی از معلمان خصوصی زبان دانش و تجربه در زمینه تدریس آیلتس دارند، برخی در مورد آزمون‌های مربوط به تجارت و کسب و کار و برخی نیز برای آموزش کودکان و نوجوانان.

برای تدریس خصوصی از دانشجو زبان انگلیسی هزینه کمتری نسبت به معلمان سطح بالا مانند اساتید انتظار داشته باشید.

هزینه تدریس خصوصی نیز بسته به محل زندگی شما می‌تواند متفاوت باشد. معلمان خصوصی معمولاً در شهرهای بزرگ که هزینه زندگی بالاتر است، گران‌تر هستند. اگر شما یا فرزندتان آزمون و هدف خاصی دارید، احتمالاً هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد زیرا معلم برنامه‌های درسی را متناسب با نیازهای یادگیری شما تنظیم می‌کند.

برخی از معلمان خصوصی نیز هزینه‌های اضافی دریافت می‌کنند یا تحت شرایط خاصی تخفیف ارائه می‌دهند. یک معلم خصوصی اگر مجبور باشد برای کلاس‌ها به خانه شما رفت و آمد کند، ممکن است هزینه سفر را دریافت کند. این هزینه ممکن است به صورت نرخ مشخصی باشد یا کمی به هزینه هر ساعت اضافه شود. علاوه بر این، در صورت رزرو چندین ساعت از قبل، معلمان خصوصی همراه با تخفیف‌هایی خواهد بود.

معلمان خصوصی همچنین ممکن است هزینه لغو را برای کلاس‌هایی که کنسل کرده‌اید را نیز دریافت کنند. البته بهتر است قبل از شروع جلسات قوانین مربوط به کنسلی و شرایط کلاس را با معلم خود هماهنگ کنید.

عوامل موثر بر نرخ تدریس زبان انگلیسی

تخصص و صلاحیت

مانند هر حرفه‌ای، کسب برخی از مهارت‌ها دشوارتر است. افراد کمی در برخی زمینه‌ها متخصص هستند و به این ترتیب، اساتید متخصص در تدریس زبان انگلیسی برای اهداف خاصی مانند آیلتس دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند. همانند جراحان قلب، خلبانان A380 و فضانوردان که به دلیل تخصص خاصی که دارند دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند.

بنابراین تمامی افراد، صلاحیت تدریس خصوصی را ندارند. به عبارت دیگر، معلمان واجد شرایط، یا کسانی که دارای مدرک در موضوعی خاص هستند، احتمالاً ارزش زمان و مهارت‌های خود را بالاتر از مثلاً یک دانشجوی دانشگاهی که تجربه‌ای ندارد، بیشتر می‌دانند. شما ممکن است برای اولین بار به معلم خصوصی یا دانش آموز نسبتاً بی‌تجربه هزینه کمتری  نسبت به یک معلم انگلیسی واجد شرایط برای جلسات خصوصی دریافت می‌کنند.

در نهایت، یک معلم ارشد زبان، یا کسی که می‌تواند نکات کلیدی آزمون‌های بین المللی را تدریس کند، برای کمک به شما در سطح بالایی آموزش دیده است و هزینه بیشتری نسبت به آموزش عمومی دریافت می‌کند.

عرضه و تقاضا

بسته به جایی که زندگی می‌کنید، در دسترس بودن معلمان آموزش دیده بر هزینه‌ای که می‌توانند دریافت کنند، تأثیر خواهد گذاشت. یک معلم حرفه‌ای در بخشی از کشور که دسترسی به اساتید متخصص کم است، قیمت‌های هر ساعت تدریس او اغلب سر به فلک می‌کشند!

اما از سوی دیگر معلمی که در تهران کار می‌کند، به دلیل وجود معلمان و آکادمی‌های متعدد در منطقه مجبور می‌شوند که قیمت‌های خود را رقابتی‌تر تعیین کنند.

بنابراین ظهور آموزش آنلاین و استفاده از دستگاه‌های مجهز به اینترنت، راه حلی برای این مشکل بوده است. چراکه به  زبان آموزان در مناطق دورافتاده امکان دسترسی به معلمان با کیفیت بالا از هر نقطه در ایران را می‌دهد. بنابراین اگر شما به دنبال معلمی خوب با قیمتی مناسب هستید، بدون آنکه نگران محدودیت جغرافیایی خود باشید می‌توانید از بهترین اساتید زبان انگلیسی در کشور با کمک آموزش‌های آنلاین موسسه تخصصی زبان انگلیسی کوییک، استفاده کنید.

هزینه های یک کلاس خصوصی به چه صورت محاسبه می شوند؟

هزینه‌های جاری

معلمانی که مسافت‌های طولانی‌تری را برای رسیدن به خانه شما طی می‌کنند، زمان سفر و هزینه‌های حمل و نقل را در نرخ خود لحاظ می‌کنند. به طور مشابه، مراکز یادگیری شامل هزینه‌های تجاری (اجاره در خود ساختمان، مواد آموزشی، آموزش و پرداخت معلمان واقعی) می‌شود، بنابراین انتظار افزایش هزینه‌ها برای سربار بیشتر و هزینه‌های جاری بیشتری را داشته باشید.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی در مقایسه با فردی که خودمان پیدا می‌کنیم

آیا پیدا کردن معلم خصوصی توسط خودتان خود ارزانتر خواهد بود یا واگذاری انجام آن به یک موسسه آموزشی؟ برخی ممکن است احساس کنند که اگر خودشان اقدام به پیدا کردن معلم خصوصی و برگزاری کلاس کنند برایشان بهتر تمام می‌شود اما همیشه اینطور نیست. استفاده از یک موسسه زبان مزایای زیادی را به همراه دارد و در دراز مدت می‌تواند ارزش بیشتری داشته باشد.

معلمانی که توسط یک موسسه تخصصی زبان برای شما درنظر گرفته می‌شوند، صلاحیت آنها قبلاً بررسی شده‌ است و اغلب  تمامی مراحلی که صلاحیت دانش و توانایی تدریس آنها را اثبات می‌کند را گذارنده‌اند. حتی این موسسات می‌توانند علاوه بر ویژگی توانایی تدریس، سایر ویژگی‌ها همانند شخصیت، رویکرد و سبک تدریس را نیز درنظر گرفته و سپس مورد مناسبی را به زبان آموز معرفی کنند. تمام این عوامل به یک تجربه یادگیری با کیفیت کمک می‌کنند. به پولی فکر کنید که این روند می‌تواند باعث صرفه‌جویی آن شود. زمانی که یک معلم خصوصی را خودتان انتخاب می‌کنید حداقل تا پنج جلسه اول نمی‌توانید متوجه شوید که مناسب شما نیست و در این مدت پول خود را هدر داده‌اید.

اگر معلم خصوصی شما بیمار شود یا دیگر نتواند تدریس کند، پیدا کردن جایگزین ممکن است زمان ببرد. این مساوی است با از دست دادن زمان یادگیری، که می‌تواند هزینه هنگفتی را برای شما به همراه داشته باشد، به خصوص اگر او بخواهید برای آزمون بین المللی در تاریخ مشخصی آماده شوید.

مقایسه کلاس نیمه خصوصی و خصوصی

جلسات گروهی با تعداد افراد کم، معروف به نیمه خصوصی می‌تواند هزینه کمتری در مقایسه با جلسات خصوصی داشته باشد. با این حال، این همیشه بهترین گزینه با ارزش نیست، به خصوص اگر شما از کلاس‌های خصوصی بیشتر استفاده می‌کند. در کلاس نیمه خصوصی، شما در هفته شاید نیاز به تعداد جلسات کمتری نسبت به کلاس‌های گروهی با تعداد افراد زیاد خواهید داشت. گفته می‌شود، برخی از افراد و به ویژه کودکان در گروه‌های کوچک بهره‌وری بیشتری دارند، بنابراین همیشه نیازها و توانایی‌های فرزندتان را هنگام تصمیم‌گیری در نظر بگیرید.

چه مراکز آموزشی نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی پائین‌تری دارند؟

مراکز آموزشی را می‌توان در قالب آموزشگاه‌های زبان یافت. مراکز آموزشی خصوصی همانند موسسه تخصصی زبان کوییک می‌تواند هم به صورت آنلاین و هم جضوری به شما خدمات ارائه بدهد. شما با انتخاب کلاس آنلاین هزینه کمتری نسبت به کلاس حضوری پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این از پشتیبانی آموزشی نیز برخوردار خواهید شد.

در برخی موارد، مراکز آموزشی خصوصی نیز هزینه پذیرش، و هزینه کتاب یا مواد را دریافت می‌کنند. برخی جلسات آزمایشی را با نرخ‌های کمتری نیز ارائه می‌دهند، یا اینکه درصورتی که به نتیجه مورد نظر نرسیدید می‌توانید از جلسات رایگان بیشتر تا رسیدن به سطح مهارتی مورد نظر خود، استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از مراکز آموزشی، درس‌ها را به صورت نیمه خصوصی نیز ارائه می‌دهند که معمولاً دو تا چهار دانش‌آموز برای هرکلاس درنظر گرفته می‌شود.

آشنایی با خدمات تدریس خصوصی

هزینه یک معلم خصوصی بسته به سطح تجربه متفاوت است، اما آموزشگاه زبان همیشه قیمت‌گذاری شفافی را برای درس‌های تدریس خصوصی ارائه می‌دهد. نرخ پرداخت برای معلم آنلاین بسته به هدف شما متفاوت است. اما قیمت‌ها کاملا شفاف است تا دقیقاً بدانید قبل از ثبت نام چه مقدار هزینه باید بپردازید.

برخی از آموزشگاه‌هایی که خدمات تدریس خصوصی ارئه می‌کنند، هزینه‌ای جهت ثبت نام در ن کلاس دریافت می‌کنند اما برخی دیگر فقط براساس تعداد ساعت، نرخی را دریافت می‌کنند. اگر در ابتدا کلاس‌های و تعداد جلساتی که برای یک ماه تدریس مورد نیاز است را رزرو کنید، می‌توانید از تخفیف بهره مند شوید.

البته در موسسه کوییک سعی شده است که بازه قیمتی بن به مهارت مورد نظر شما تعدیل شود تا دیگر نگران هزینه پرداختی خود با افزایش سطح مهارتی نداشته باشید.

روزهای مختلف پرداخت نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بیشتر اوقات، مراکز یادگیری و پلتفرم‌های تدریس آنلاین نیاز به پرداخت از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی یا انتقال بانکی دارند. صرف نظر از نحوه استخدام معلم خصوصی، دریابید که آیا نیاز به واریز پیش پرداخت دارید یا بعد از هر کلاس باید هزینه را پرداخت کنید. ممکن است برای خرید بسته آموزشی با تعداد ساعات مشخصی تخفیف دریافت کنید.

مطمئن شوید که آیا هزینه‌های اضافی باید پرداخت کنید یا خیر و چه زمانی این هزینه‌ها را باید بپردازید. اگر در مورد هزینه‌های تدریس خود سوالی دارید، برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی، توضیح بخواهید.

شما با استخدام یک معلم خصوصی از طریق موسسه زبان دیگر نیازی به حدس و گمان و نگرانی در مورد هزینه‌های اضافی نخواهید داشت. چراکه از ابتدا همه چیز به صورت شفاف در اختیار شما قرار می‌گیرد و حدس و گمان را از پرداخت‌ها و صورتحساب‌ها حذف می‌کنند. تماس با موسسه زبان کوییک آسان‌تر از پیدا کردن  معلم خصوصی در اینترنت است که پس از پرداخت نگران این هستید که آیاد در کلاس حضور خواهد یافت یا خیر.

پرداخت هزینه خدمات تدریس خصوصی در موسسه زبان کاملا مطمئن است. چراکه در ابتدا تمام شرایط خدمات خود را به وضوح بیان می‌کنند و تمامی شرایط لغو یا تغییر برنامه آموزشی را ارائه می‌دهند. در صورتی که اگر خودتان معلم را پیدا کنید باید باید تمام این جزئیات را به تنهایی با او به مذاکره بگذارید.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک آماده کمک به شما هستند.

تماس با ما

آیا نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین ارزش هزینه کردن دارد؟

در چند سال اخیر، محبوبیت تدریس آنلاین افزایش یافته است، به طوری که بسیاری از افراد اکنون آن را به آموزش حضوری ترجیح می‌دهند.

یکی از دلایل این امر این است که هیچ هزینه‌ای برای سفر، هم برای شما و هم برای معلمتان وجود ندارد. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید راهی برای رفتن به کلاس پیدا کنید، و به این معنی است که معلم شما مجبور نیست هزینه سوخت را در نرخ ساعتی خود لحاظ کند.

در اصل، عدم سفر به معنای هزینه کمتر برای شماست.

اگر شما از فضای راحت خانه، راحت‌تر می‌توانید مطالب جدید را یاد بگیرد، آموزش آنلاین نیز یک روش عالی برا شما خواهد بود. والدین اغلب متوجه می‌شوند که فرزندانشان در یک فضای آشنا می‌توانند بهتر تمرکز کنند، به شرطی که عامل که باعث حواس پرتی می‌شود در اطراف وجود نداشته باشد!

موسسه تخصصی زبان انگلیسی کوییک طیف وسیعی از ویژگی‌های مفید را برای کمک به یادگیری ارائه می‌دهند. از این امکانات می‌توان به چت ویدیویی، اشتراک‌گذاری صفحه و تخته سفید تعاملی اشاره کرد.

مزیت‌های کلاس خصوصی در مقابل نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای اکثریت به نظر می‌رسد که‌ ایده تدریس خصوصی چیزی جز هزینه اضافی نباشد. پس چرا بسیاری به استفاده از معلم خصوصی روی می‌آورند؟ پاسخ ساده است: برای اینکه بتوانند به مهارت کافی دست پیدا کنند و فرصت برای مطالعه منابع مختلف را داشته باشند. کمک گرفتن از یک معلم خصوصی با کیفیت شاید بهترین ابزاری باشد که می‌توانید در بسته مطالعه خود داشته باشید.

دو دلیل وجود دارد که چرا زبان آموز نیاز به پرداخت نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارد: یا در تلاش است که نمره مورد خود را در آزمون بین المللی کسب کند یا در حال حفظ نمرات خوب هستند و مایل به پیشرفت است. تدریس خصوصی برای هر دو گروه مناسب بوده و به یک‌اندازه هم برای آن دسته از زبان آموزانی که باید نمره خود را بالا ببرند و همچنین کسانی که مایل به دستیابی به نتایج بهتر هستند، مفید است.

در ادامه 10 مزیت برتر خدمات تدریس خصوصی آمده که شما را متقاعد می‌کند که نرخ تدیس خصوصی زبان انگلیسی، ارزش پرداخت دارد.

1. تمام توجه معطوف شماست

به هر زبان آموز توجه شخصی معطوف می‌شود که به سادگی نمی توان آن را در کلاس گروهی یافت. کار با معلم خصوصی به شما این اطمینان را می‌دهد که تمرکز او کاملاً روی چیزی است که شما با آن دست و پنجه نرم کنید. وقتی توجه معلم فقط معطوف به شما، مشکلات اصلی شما سریع از کلاس گروهی شناسایی می‌شود. چراکه ممکن است مطالبی که به درستی توضیح داده نشده باشد و در نتیجه به طور کامل اجرا نشده باشد، در ان ثورت به شما برگردانده می‌شود و دوباره در مورد آن مطلب توضیح ارائه می‌شود. این امر زبان آموز را تشویق می‌کند تا دقیقاً آنچه را که می‌آموزد را درک کند و با تشخیص پیشرفت خود احساس آرامش و اعتماد به نفس بیشتری می‌کند.

2. در تکنیک‌های مطالعه خود استاد شوید

یکی از مزایای بزرگ معلمان این است که آنها تحصیل کرده، مشتاق و با تجربه هستند. این سه ویژگی به نفع شما خواهد بود زیرا معلم شما می‌تواند خرد و مهارت‌هایی را به شما منتقل کند که مطالعات و نتایج یادگیری شما را تقویت می‌کند.

معلم خصوصی شما می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه مدیریت زمان، ترتیب کارها و نحوه پاسخ دادن به سوالات را به بهترین شکل ممکن تمرین کنید. از آنجایی که بسیاری از دانش‌آموزان توانایی پاسخگویی به سؤالات در قالب صحیح را ندارند، کمک یک معلم خصوصی این مشکل و بسیاری مسائل دیگر را به طور قابل توجهی بهبود می‌دهد.

3. محیط کار مثبت

تدریس اگر به دید شغل پراسترس تبدیل شود، شور و شوقی که در ابتدا وجود دارد از بین رفته زیرا فشار برای تدریس سرفصل‌های خاص، ضرب الاجل برای انجام آن و برنامه ریزی به طور جدی اشتیاق معلمان را برای کارشان مهار می‌کند. چگونه می‌توان انتظار داشت که زبان آموزان در مورد چیزهایی که می‌آموزند هیجان زده شوند، در حالی که موضوعات به شیوه‌ای سریع تدریس می‌شوند؟ یکی از مزایای تدریس خصوصی این است که هر معلمی نسبت به آنچه که آموزش می‌دهد عشق و علاقه دارد و میل دارد که به دیگران کمک کند تا در درون خود رشد کنند.

درس‌های خصوصی ذهن شما را به سوی دانش بسیار برتر از مدرسه عادی باز می‌کند. فردی که واقعاً درباره موضوعی که تدریس می‌کند هیجان‌زده است، تأثیر قوی‌تری بر یادگیری شما دارد، زیرا موضوعاتی که زمانی کسل‌کننده بودند و به روشی تک و یکنواخت تدریس می‌شدند، اکنون نور جدیدی داده می‌شوند و جالب به نظر می‌رسند.

4. افزایش اعتماد به نفس

همه ما می‌خواهیم در طول دوره آموزشی خود خوب باشیم و مثبتی داشته باشیم. با این حال، متأسفانه همیشه اینطور نیست. تعداد زیادی از زبان آموزان در گذراندن همین دوره‌ها هستند و بنابراین با عزت نفس خود مبارزه می‌کنند. عملکرد ضعیف باعث می‌شود که احساس بی کفایتی کنند. فقدان اعتماد به نفس اغلب به سایر بخش‌های زندگی سرایت می‌کند، زیرا همیشه یادآور نبرد با تکالیف است.

بیشتر زبان آموزان از پرسیدن سؤالات در کلاس احساس راحتی نمی‌کنند، زیرا می‌ترسند همسالانشان در مورد آنها چه فکری کنند. بنابراین، مسائل بدون پاسخ باقی می‌مانند و زمانی که آزمون‌ها و امتحانات در راه هستند، استرس و ناامیدی بیشتری ایجاد می‌شود. توانایی افزایش عزت نفس از اهمیت کلیدی و یکی از مهمترین مزایای تدریس خصوصی است.

۵. امکان انتخاب بهترین استاد

یکی از مزایای عمده خدمات تدریس خصوصی، انتخاب استاد است. در کلاس گروهی، شما انتخابی ندارند که توسط چه کسی آموزش ببینند و این می‌تواند به طور جدی بر نتایج  و همچنین تجربه شخصی در کلاس تأثیر بگذارد.

تعداد زیادی از دانش آموزان به دلیل نداشتن تطابق روحیه با معلم خود، درآن ضعیف عمل می‌کنند که تأثیر منفی مستقیم بر کار آنها دارد. هنگام انتخاب یک معلم خصوصی، معلم پیشنهادی مطابق با روحیه اجتماعی شما انتخاب می‌شود. از آنجایی که معلمان به کاری که انجام می‌دهند علاقه زیادی دارند، پیدا کردن معلمی که مناسب‌ترین نیازهای شما را داشته باشد، آسان است. با کار کردن با کسی که واقعاً با او کنار می‌آیید، یادگیری به یک کار سخت تبدیل نمی شود و بیشتر به یک تجربه ارتباط متقابل تبدیل می‌شود. معلم قادر به درک نیازهای زبان آموز بوده و یادگیری را تقویت می‌کند.

6. بهبود نمرات آزمون و امتحان

یک معلم خصوصی می‌تواند باعث برتری زبان آموز در هنگام آماده شدن برای آزمون‌ها و امتحانات برتری نسبت سایرین شود. تدریس خصوصی، زبان آموزان را قادر می‌سازد که هوشمندانه‌تر کار کنند و در مدت زمان کوتاه‌تری به دستاوردهای بیشتری برسند. با داشتن معلم خصوصی که آنها را راهنمایی می‌کند، زبان آموزان می‌توانند روی بخش‌های خاصی که مشکل دارند، کار کنند و آنها را خیلی سریعتر از زمانی که خودشان با آن مشکل مواجه شوند، اصلاح کنند.

یک معلم خصوصی می‌تواند نقاط قوت و رفع نقاط ضعف را به موقع برای آزمون‌ها و امتحانات شناسایی کند. برای آن دسته از زبان ‌آموزانی که نیاز به تمرین زیاد دارند، معلم خصوصی کمک می‌کند که از اینکه تمام موارد مورد نیاز پوشش داده شده و اطمینان از روند درست اطمینان حاصل شود.

معلمان خصوصی نمونه سوالات امتحان را با زبان آموز کار می‌کنند و نکات و ترفندهای مفیدی را برای رفع مشکلات و موانع در جلسه امتحانی را ارائه می‌دهند. نمرات دانش آموز هنگام کار با یک معلم خصوصی به طرز چشمگیری بهبود می‌یابد و دیگر در کنار همسالان خود احساس ناکافی نمی کنند. این امر همچنین می‌تواند پیشرفت و تقویت اساسی مورد نیاز برای پذیرش در آزمون مورد نظر باشد.

۷. آرامش خاطر برای والدین

با برنامه‌های شلوغی که والدین دارند، اغلب اوقات بسیار دشوار است که برای کمک به فرزندان خود در \یشرفت مهارت زبان انگلیسی وقت بگذارند. حتی زمانی که می‌توانید برای کمک به فرزندتان وقت بگذراند، معمولاً یک روز طولانی با فعالیت‌های اضافی داشته‌اند و به نظر نمی‌رسد که بعد از ساعت 20 بتوانند در شب تمرکز کافی داشته باشند.

ای نامر، اغلب منجر به مشاجره بین والدین و فرزند می‌شود و باعث می‌شود والدین احساس گناه کنند. بهترین کاری که می‌توان انجام داد این است که مطمئن شوید که فرزندتان مطالب مورد نساز را یاد گرفته است. قطعا از مزایای تدریس خصوصی این است که می‌تواند مطابق با برنامه شما کار کند و به فرزند شما کمک می‌کند تا به شیوه‌ای بسیار مؤثری تمرین کرده و به خانواده زمان استراحت بیشتری برای درکنار هم بودن می‌دهد.

آزادی در سوال پرسیدن

8. آزادی در پرسیدن سوال

از آنجایی که کلاس بسیار رقابتی است، زبان آموزان احساس راحتی نمی کنند که سوال بپرسند. آنها از تمسخر و همچنین عملکرد ضعیف در کنار دوستان خود می‌ترسند. آموزش خصوصی آزادی برای پرسیدن سؤالات بزرگ یا کوچک ایجاد می‌کند، زیرا زبان آموزان احساس می‌کنند در یک محیط امن هستند. یک معلم خصوصی دقیقاً درک می‌کند که زبان آموز در تلاش است تا چه چیزی را درک کند و بدون اینکه احساس خجالت یا خودآگاهی کند، حمایت لازم را برای آنها فراهم کند.

9. حس مسئولیت‌پذیری را بیشتر می‌کند

با کمک یک معلم خصوصی، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که جهت تحقق رشد شخصی خود، مسئولیت مطالعات خود را بر عهده بگیرند. هنگامی که سطح مهارت آنها شروع به بهبود می‌کند، زبان آموزان مجموعه مهارت‌های فردی خود را می‌شناسند و برای ادامه کار خود، انگیزه پیدا می‌کنند. همانطور که فداکاری و تعهد آنها آشکار می‌شود، زبان آموزان شروع به درک اهمیت به کارگیری خود می‌کنند. این امر یک ویژگی بسیار مهم برای بزرگسالان و جوان است تا برای آینده خود رشد کنند.

10. بازخورد مستمر از روند بهبود وضعیت فرزند شما

اغلب جلسات والدین-معلم معمولاً یک بار در ترم برگزار می‌شود. معمولا 10 تا 15 دقیقه‌ای که به والدین داده می‌شود تا با معلم فرزندشان بنشینند، برای بحث در مورد موضوعات مهمی که برای عملکرد تحصیلی حیاتی هستند، کافی نیست. یک معلم خصوصی با از روند پیشرفت دانش آموز بازخورد مستمر ارائه می‌دهد. نه تنها یک جریان دائمی ارتباط وجود دارد، وند لاس با هماهنگی والدین انجام می‌شود. ارتباط مستقیم بسیار مهم است زیرا والدین باید از موفقیت و همچنین مبارزات فرزند خود مطلع باشند تا به رشد فرزندانشان کمک کنند. از طریق مزایای یک معلم خصوصی، یک رابطه مثبت بین معلم و دانش آموز ایجاد می‌شود. مربی همچنین مشکلات جدی را پیش بینی می‌کند و قبل از اینکه مشکلی جدی بوجود بیاید به والدین هشدار می‌دهد.

جمع بندی

دلایل بی‌شماری وجود دارد که چرا نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به یک عنصر کلیدی برای تحصیل دانش‌آموزان تبدیل شده است. وقتی به تنهایی برای آزمون زبان آماده می‌شوید، یک معلم خصوصی می‌تواند دنیای متفاوتی را برای بهبود نمرات و افزایش اعتماد به نفس ایجاد کند. در این مقاله ب هبررسی چرایی ارزش این هزینه و همچنین 10 مزیت برتر تدریس خصوصی را برای اطمینان از موفقیت در یادگیری مهارت زبان انگلیسی را نام بردیم.

شما می‌توانید با شماره‌های مووسه تخصصی زبان انگلیسی کوییک تماس بگیرید و از شرایط کلاس خصوصی زبان انگلیسی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اطلاع کسب کنید. از مزیت‌های متمایز این کلاس‌ها در موسسه کوییک ضمانت در موفقیت در آزمون‌های بین المللی همچون آیلتس وتافل است. به این معنی که در صورتی که در آزمون نتوانستید نمره مورد نظر خود را کسب کنید، می‌توانید تا زمانی رسیدن به نمره مورد نظر در جلسات رایگان شرکت کنید. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و یا فرم مشاوره را پرکنید. مشاورین متخصص ما تمام وقت آماده پاسخگویی به شما هستند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته