آیلتس ۷ با روش اصولی در موسسه تخصصی زبان کوییک

اگر تا کنون برای شرکت در یکی از داشگاه‌ها، بار رنکینگ بالا، اقدام نموده‌اید، به قطع یقین در فهرست نیازمندی‌های این دسته از دانشگاه‌ها با نمره آیلتس ۷ رو به رو شده‌اید. چرا که این مراکز آموزشی بسیار معتبر بوده و برای آنها مهم است که دانشجویانی که در دوره‌های آموزشی آنها شرکت می‌کنند، از نظر زبان انگلیسی مشکلی نداشته باشند. آیلتس ۷ بهترین گواه برای تضمین تسلط بر زبان انگلیسی شما می‌باشد.

کسب آیلتس ۷ تا چه اندازه ممکن می‌باشد؟

در پاسخ می‌توان گفت که هیچ غیرممکنی برای انسان‌های هدفمند وجود ندارد، اگر کسی بوده که این نمره را کسب کند قطعا شما هم می‌توانید آیلتس ۷ و البته بیشتر را در کارنامه خود داشته‌باشید.
برای کسب این نمره درخشان در آزمون بین‌المللی آیلتس دانستن مواردی بسیار ضروری می‌باشد. بدون توجه به این موارد کار برای شما بسیار سخت خواهد بود. متاسفانه به همین دلیل است که بیشتر زبان‌آموزان معتقدند که کسب آیلتس ۷ غیر ممکن است.
اما این موارد ضروری کدامند؟ محققین موسسه تخصصی زبان کوییک به دو عنوان ضروری دست یافته‌اند:

  • دانش عمومی زبان انگلیسی خود را برای کسب آیلتس ۷ قوی کنید.

بدون داشتن درک اولیه از زبان و اصول قواعد آن کسب نمره‌های بالا در آزمون غیرممکن می‌باشد. به یاد داشته‌باشید که محوریت هر زبانی را اصول و قواعد و ساختارهای دستوری آن تشکیل می‌دهند. شما باید با مطالعه این مطالب سطح زبان خود را تقویت کرده و سپس اقدام به یادگیری تکنیک‌های آیلتس نمایید.برای یادگیری این اصول دو روش متفاوت وجود دارد.

  • شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی

بی‌تردید توصیه ما به شما این است که برای رشد و ترقی بیشتر با یک معلم و یا موسسه خوب زبان انگلیسی کار خود ا آغاز نمایید. موسساتی در این زمینه پیشنهاد می‌شوند که زمان زیادی را صرف آموزش زبان انگلیسی نمی‌کنند. به طور مثال گاها مشاهده می‌شود که موسساتی وقتی چند ساله از زبان‌آموزان تلف کرده و بعد از صرف این مدت زبان تازه شروع به تکنیک‌های آیلتس ۷ می‌کنند. موسسه تخصصی زبان کوییک با صرف کم‌ترین زمان این امر را برای شما میسر می‌سازد.
اگر توان شرکت در کلاس‌ها و موسسات را به دلایل مالی و زمانی را ندارید به شما توصیه می‌شد که منابع خودآموز انگلیسی همچون Grammar in use را مطالعه کنید تا در قواعد زبان انگلیسی پیشرفت کنید. راه دیگری که می‌توانید در نظر بگیرید مشاهده‌ی ویدیوهای مربوط به یادگیری زبان انگلیسی در سایت‌های مختلف همچون YouTube می‌باشد. چرا که این سایت‌ها مطالب بسیار متنوعی درباره تدریس قواعد و گرامر زبان انگلیسی می‌باشند و فضایی شبیه فضای کلاس را برای شما فراهم می‌آورند.

آیلتس

قطعا شما هم می‌توانید آیلتس ۷ و البته بیشتر را در کارنامه خود داشته‌باشید.

  • تمرین مهارت‌های انگلیسی را به صورت اصولی

بعد از این که خیال شما  از جهت کسب دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی راحت شد، وقت آن است که تکنیک‌های IELTS را آموزش ببینید. برای حصول بهترین نتیجه در تکنیک‌ها، به صورت خلاصه مواردی را به شما متذکر می‌شویم.

  • روش‌های تقویت لیسنینگ جهت کسب آیلتس ۷

لیسنینگ آیلتس بخش بسیار مهمی می‌باشد که نیازمند این است که گوش‌های شما آشنایی کافی را با زبان انگلیسی به خصوص لهجه‌ی بریتانیایی داشته‌باشد. توصیه می‌شود پیش از شروع تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس نیاز است که تا حد ممکن به داستان‌های کوتاه گوش دهید و فیلم ببینید. گوش دادن و تماشای صرف به هیچ عنوان کافی نمی‌باشد.اما روش درست تمرین کردن داستان‌های کوتاه کدام است.

فرض کنید که شما شورت استوری The Moonstone را انتخاب نموده‌اید و قصد تمرین‌کردن آن را دارید. در ابتدا چند صفحه اول آن را به دقت مطالعه نمایید تا بدانید به قول معروف قضیه از چه قرار است. سپس کتاب خود را بسته و به فایل صوتی مربوط به آن گوش کنید. جمله‌ها را یکی پس از دیگری play کرده و سپس در انتهای هر جمله pause نمایید. بعد از توقف در انتهای هر جمله می‌بایستی تلاش کنید که جمله را دقیقا شبیه گوینده تکرار کنید. این که میگوییم دقیقا شبیه گوینده متن به این دلیل است که با این تکنیک نه تنها گوش‌های شما تقویت می‌شوند، بلکه قادر خواهید‌بود که بعد از مدتی با لهجه درست به صبحت کردن با زبان انگلیسی اقدام نمایید. باید توجه داشته‌باشید که شورت استوری‌ها را متناسب با سطح مناسب خود انتخاب کنید. در موسسه تخصصی زبان کوییک با یک برنامه‌ریزی مناسب، داستان‌های کوتاه فراخور سطح زبان‌آموزان طراحی شده تا بدین‌وسیله در مهارت شنیداری از تمامی زبان‌آموزان مراکز دیگر موفق‌تر عمل نمایند.

معلم و یا موسسه زبان انگلیسی

بی‌تردید توصیه ما به شما این است که برای رشد و ترقی بیشتر با یک معلم و یا موسسه خوب زبان انگلیسی کار خود ا آغاز نمایید.

روش‌های تقویت اسپیکینگ در آزمون آیلتس

اسپیکینگ بسیار مهم و بسیار دیربازده می‌باشد. مهارت اسپیکینگ زمانی در شما دچار ترقی و پیشرف می‌شود که مدام به انگلیسی فکر کنید. به عنوان مثال وقتی با خودتان خلوت کرده‌اید انگلیسی فکر کنید. نقشه‌های خود را به انگلیسی در سر بپروانید. اما این به تنهایی کافی نمی‌باشد. زیرا باید نمود خارجی صحبت‌کردن نیز در شما پدیدار شود.

بهتر است موضوعات مختلفی را برای خود در نظر بگیرید و قبل از این که درباره موضوع صحبت کنید، به واژه‌هایی بیندیشید که ممکن است برای صحبت کردن در رابطه با آن موضوع به آن نیاز داشته باشید. بعد از یافتن این واژگان درباره این موضوع صحبت کنید و صدای خود را ضبط نمایید. در انتها می‌توانید به صدای ضبط‌شده خود گوش کرده و ایرادات خود را بیابید و در ضبط‌های بعدی این اشتباهات را تکرار نکنید.

این اقدام به تنهایی کافی نمی‌باشد. به شما توصیه می‌کنیم نمونه‌های خوب و بالایی که در آزمون آیلتس امتیازات خوبی را کسب کرده‌اند را در مدیاهای مختلف نظیر YouTube دنبال کنید تا بفهمید راز موفقیت آنها در چیست.

مهارت اسپیکینگ

مهارت اسپیکینگ زمانی در شما دچار ترقی و پیشرف می‌شود که مدام به انگلیسی فکر کنید.

  • روش‌های تقویت ریدینگ در آزمون آیلتس

تا می‌توانید متن بخوانید، به یاد داشته باشید که تکنیک‌هایی شبیه اسکن یا اسکیم در نهایت شما را به محدوده جواب‌های ریدینگ نزدیک می‌کنند و با این روش حداکثر نمره‌ای که می‌توانید کسب کنید ۶ است. برای آیلتس ۷ شما نیاز دارید که قادر به ترجمه باشید و درک مطلب تا از متون آیلتس بالا باشد. پس نمونه‌های مختلف ریدینگ را تهیه کرده وسعی به ترجمه کردن آن نمایید.

متون آیلتس

برای آیلتس ۷ شما نیاز دارید که قادر به ترجمه باشید و درک مطلبتان از متون آیلتس بالا باشد.

برای کسب آیلتس هفت در رایتینگ، تا آنجا که ممکن است از خواندن قالب‌ها Templates خودداری نمایید. رایتنیگ‌های نمره بالا را بخوانید، اما این به این دلیل نیست که آنها را کپی کنید. دلیل خواندن رایتینگ‌ها با نمره بالا استفاده از گرامرها و ساختارهایی است که در آن‌ها استفاده شده‌است.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

16 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته