زبان کسب و کار به انگلیسی در موسسه تخصصی زبان کوییک

انواع مختلفی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش مهارت‌های انگلیسی خود شرکت کنید. اما در دنیای امروز با توجه خسته کننده بودن مقوله‌ی یادگیری زبان ما در موسسه تخصصی زبان کوییک به دنبال ارائه آسان‌ترین روش یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی هستیم. زبان کسب و کار بخش تخصصی زبان انگلیسی است که از آن بیشتر در دنیای تجارت استفاده می‌گردد. استفاده از زبان کسب و کار ابتدا به بلد بودن عمومی زبان انگلیسی نیاز است و سپس به طور تخصصی می‌توان در حوزه تجارت از آن بکار برد.

زبان کسب و کار چیست ؟

چنانچه به دنبال اطلاعات کامل در این زمینه هستید می‌توانید با خواندن این مقاله خواسته خود را محقق سازید.
تحصیل در تجارت واژگانی را که در تجارت و دنیای کار استفاده می‌کنید به شما می‌آموزد. علاوه بر یادگیری شرکتی‌، شما همچنین یاد می‌گیرید که چگونه کارهای مربوط به مشاغل را انجام دهید. این موارد شامل مواردی مانند نوشتن مشاغل و گزارشات، نحوه ارائه سخنرانی ، ارائه نظرات و برگزاری جلسات است و یا جنبه‌های دیگر یادگیری تجارت انگلیسی می‌تواند شامل نوشتن نامه و ایمیل‌، درخواست نقش و درک پروفایل شغلی باشد. برخی از دوره‌های انگلیسی زبان کسب و کار نیز می‌تواند شما را برای زندگی در یک محیط اداری و شرکتی آماده کند. بسیاری از دانشجویان یادگیری زبان کسب و کار را امری دشوار تلقی می‌کنند که میتواند دو دلیل اصلی داشته باشد. این دو دلیل عبارتند از‌: عدم آگاهی عمومی از زبان انگلیسی یا عدم آگاهی از آسان‌ترین روش یادگیری کسب و کار به زبان انگلیسی.

یادگیری زبان تجارت

شرکت در کلاس‌های آموزشی به یادگیری زبان تجارت کمک بسیاری میکند

 یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی شامل چه مواردی است؟

  •  شرکت در کلاس‌های آموزشی

یکی از آسان‌ترین روش‌ها شرکت در محیط‌های برگزار کننده این دوره‌ی تخصصی می‌باشد موسسه تخصصی زبان کوییک توانسته است با برگزاری کلاس‌های آموزشی با آسان‌ترین روش یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی این هدف را محقق سازد.

  • جهت یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی  کتابهای تجاری غیر داستانی بخوانید

از آنجا که کتابهای غیر داستانی تمایل به استفاده از زبان روزانه دارند‌، می‌توانید پس از یادگیری واژگان مربوطه‌، آنها را بفهمید و بخاطر بسپارید.
از جمله روش‌های دیگر این است که شما کلمات کلیدی را در مراجع جستجو کنید و یا فقط در بخش کتاب‌های مرجع در کتابفروشی مرور کنید، عناوین بسیاری را پیدا خواهید کرد و کلمات تخصصی آن‌ها را استخراج می‌کنید و حفظ می‌کنید.

  •  وبلاگ‌های مرتبط ، پادکست‌ها و فیلم‌ها را دنبال کنید

درست مانند مطالعه کتاب‌های غیر داستانی‌، وبلاگ‌ها و وب سایت‌های مرتبط با تجارت نیز از درک روزنامه‌ها‌، مجلات و رمان‌ها آسان‌تر هستند. همچنین‌، وبلاگ نویسان می‌خواهند مخاطبان خود را علاقه‌مند کنند و از کلمات غیر ضروری یا زبان کسل کننده استفاده نمی‌کنند. پست‌‌ها کوتاه‌تر و آسان‌تر نیز هستند.
بسیاری از وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و فیلم‌ها را نیز در زمینه موضوعات خود ارائه می‌دهند. بنابراین بسته به ترجیحات و سبک یادگیری خود، می‌توانید در هنگام استراحت در شب به پادکست گوش دهید و یا به تماشای یک فیلم بپردازید.
دسترسی راحت به اینترنت و داشتن گوشی‌های اسمارت (هوشمند) این متد که از جمله مهم‌ترین متدها هستند را محقق میسازد.

تجارت

تحصیل در تجارت واژگانی را که در تجارت و دنیای کار استفاده می‌کنید به شما می‌آموزد.

  •  مطالعه روزنامه رسمی شرکت

محتوا روزنامه رسمی شرکت‌ها منبعی کامل از واژگان کاربردی و محتوا در زبان کسب و کار است. همچنین به‌عنوان آسان‌ترین روش یادگیری زبان کسب و کار شناخته می‌شود چرا که دسترسی به آن آسان است و زبان کاربردی در آن مشابه با سایر می‌باشد و مطالعه چندی از آن‌ها، امر حفظ کردن و تکرار کلمات و واژگان کسب و کار را تسهیل می‌بخشد.

  • از گروه‌ها و مقالات LINKEDIN جهت یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی استفاده کنید.

LinkedIn یک سایت عالی برای شبکه‌های تجاری است که در آن ‌می‌توانید با همکاران قدیمی و فعلی خود ارتباط برقرار می‌کند و یا گروها و شرکت‌های تجاری زیادی را دنبال کنید. همچنین LINKEDIN پر از مقاله‌های تجاری است و گروه‌های صنعتی مختلفی وجود دارند که می‌توانید در آن شرکت کنید و در آنجا می‌توانید در بحث‌ها شرکت کنید.
یکی از آسان‌ترین روش یادگیری زبان کسب و کار در LINKEDIN ایجاد حساب شخصی خود و انتشار و نوشتن رزومه‌ی کاری و تجاری (CV) خود در آن است. جهت آگاهی از نوشتن چگونگی رزومه کاری (CV) به نحوه نوشتن رزومه کاری مراجعه کنید.

  • در سمینارها شرکت کنید‌، مخصوصاً با مهمانان بین‌المللی

تجربه تعامل انگلیسی چهره به چهره و در محیط به اعتماد به نفس و صحبت کردن شما کمک می‌کند. گوش دادن به سخنرانانی که با لهجه‌های مختلف صحبت می‌کنند‌‌، درک گوش شنوایی شما را بهبود می‌بخشد‌، و از آنجا که سمینارها بر اساس مضامین مشخص برگزار می‌گردند ، یک سمینار می‌تواند واژگان شغلی را به شما یاد دهد. امروزه ثبت نام و شرکت در یک سمینار تجاری از آسان‌ترین روش یادگیری زبان علاوه بر آن گستره‌ی علم کسب و کار به روز را به شما ارئه می‌‌دهد.

مطالعه روزنامه

مطالعه روزنامه رسمی شرکت از روش‌های مناسب برای بهبود کسب و کار به انگلیسی

  •  رمان‌هایی را بخوانید که یکی از شخصیت‌های اصلی در حوزه تجارت شما کار می‌کند

در حالی که این امر می‌تواند مشکل‌تر از خواندن کتاب‌های غیر داستانی باشد‌، می‌تواند سرگرم کننده‌تر باشد. و هنگامی که به سبک نویسنده خاصی عادت کردید‌، با حرکت به سایر کتاب‌های نویسنده‌، به انگلیسی‌های خود در کل در پروسه کمک می‌کنید.

  • فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در دنیای تجارت‌، را به زبان انگلیسی تماشا کنید

برنامه‌های تلویزیونی‌ ‌و فیلم  به دلیل ماهیت خود کلمات خاصی را تکرار می‌کنند و تکرار (با تصاویر) به شما کمک می‌کند کلمات را بدون زحمت بشناسید و به خاطر بسپارید. اکنون‌، به طور مرتب تماشای مطالب به زبان انگلیسی (در حالی که خودتان را با زیرنویس انگلیسی به چالش می‌کشید یا زیرنویس ندارید) برای مهارت‌های زبانی شما شگفتی می‌کند. اما وقتی می‌خواهید واژگان خود را در یک منطقه خاص بهبود بخشید‌، باید موضوع خود را مطابق آن انتخاب کنید.

آموزش زبان تجارت به انگلیسی

آموزش زبان تجارت به انگلیسی

  •  اخبار CNN و BBC را تماشا کنید و به رادیو BBC گوش دهید

چه راهی بهتر و ساده‌تر برای گسترش واژگان انگلیسی در حوزه کسب و کار؟
شما میتوانید با تغییر کانال‌ها و گوینده‌های اخبار مختلف شنیدار خود را نیز تقویت کنید.

زندگی در یک محیط اداری

برخی از دوره‌های انگلیسی زبان کسب و کار نیز می‌تواند شما را برای زندگی در یک محیط اداری و شرکتی آماده کند

  •  روزنامه‌های تجاری و صنعتی را  جهت یادگیری زبان کسب و کار به انگلیسی مطالعه کنید

میتوانید با مطالعه قسمت‌های تجاری روزنامه‌ها واژگان متفاوت در ساختارهای دستوری پیچیده‌ای را ببینید و خواندن یک مطلب تجاری در حین خوردن صبحانه بسیار کارامد باشد.

بنابرابن مهارت‌های انگلیسی در کسب و کار برای پیشرفت در کار ضروری است. بهبود واژگان و دانش انگلیسی در شغل شما به شما کمک می‌‌کند تا با اثربخشی بیشتری کار کنید و فرصت‌های شغلی جدیدی را باز کنید.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

6 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته