آموزش حروف الفبای انگلیسی

یادگیری صحبت کردن به یک زبان جدید هیجان‌انگیز است. اما یادگیری نوشتن به یک زبان جدید هیجان‌انگیزتر نیز هست! در مجموع زبان دوم، دنیای جدیدی را برروی شما باز خواهد کرد.

آموزش زبان انگلیسی از صفر همیشه چالش برانگیز است و یاد گرفتن اینکه چگونه به زبانی کاملاً متفاوت از زبان خودتان بنویسید، مانند حرکت در سرزمینی است که برای شما کاملاً ناشناخته است.

با این حال، این چالش نباید یک مانع یا مشکل بزرگ باشد! نکات و توصیه‌هایی که در این پست آورده‌ایم برای یادگیری نحوه تسلط آسان بر الفبای انگلیسی و آموزش الفبای انگلیسی بسیار مهم هستند.

در این پست، ما شما را با گام‌هایی ساده و آسان با نوشتن انگلیسی آشنا می‌کنیم که می‌توانید در هر نقطه‌ای از راه، راهنمایی شما باشد. تسلط کامل بر الفبای انگلیسی از همان ابتدا بسیار مهم است.

مقدمه‌ای بر نگارش انگلیسی

سیستم نوشتاری انگلیسی از الفبای لاتین استفاده می‌کند که به عنوان الفبای رومی شناخته می‌شود. در مجموع بیست و شش حرف دارد که از بیست و یک حرف صامت و پنج مصوت ” a – e – i – o – u ” تشکیل شده است. هر حرف دو شکل دارد: بزرگ و کوچک. از نظر فنی، ما در زبان انگلیسی از علامت‌ها استفاده نمی‌کنیم.

انگلیسی کلمات بسیاری دارد که از زبان‌های مختلفی از جمله فرانسوی، یونانی و لاتین آمده‌اند.  ما می‌توانیم این کلمات را در املای بسیاری از کلمات انگلیسی ببینیم. انگلیسی از یک قانون واجی پیروی می‌کند. با این حال، به دلیل این تأثیرات متفاوت، یادگیری و پیروی از قوانین پیچیده است. به همین دلیل است که املا یک کلمه و تلفظ آن همیشه یکسان نیست.

همچنین، تغییر واکه بزرگ که بین سال‌های 1400 تا 1700 اتفاق افتاد، به دلیل تفاوت‌های املایی و تلفظی است. چندین نظریه وجود دارد که چرا در این دوره زمانی تغییرات زیادی در حروف صدادار ایجاد شده است. یک نظریه بیان می‌کند که به دلیل این واقعیت که بسیاری از مهاجران مجبور بودند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، انگلیسی زبانان باید گفتار خود را طوری تنظیم می‌کردند که بتوانند بفهمند.

جدول الفبای انگلیسی

آیا به یادگیری زبان انگلیسی امیدوار هستید؟ یک راه عالی برای شروع یادگیری، الفبای انگلیسی است. سرعت یادگیری تمامی 26 حروف به زبان مادری شما بستگی دارد. افرادی از کشورهایی که در آنها زبان‌های ژرمنی، لاتین یا رومی صحبت می‌شود، ممکن است زمان کمتری برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشند. با این حال، صرف نظر از زبان مادری شما، تا زمانی که تمرین کنید، می‌توانید انگلیسی صحبت کنید و آن را درک کنید.

الفبای انگلیسی از 5 مصوت و 21 صامت تشکیل شده است. 5 مصوت عبارتند از a، e، i، o و u. لیست‌های زیر شامل 5 مصوت زبان انگلیسی و همچنین 21 صامت است. همچنین شکل حروف ” بزرگ” یا “کوچک” را نیز می‌بینید.

Academic Training Reading
حرف بزرگ حرف کوچک
Aa
Bb
Cc
Dd
Ee
Ff
Gg
Hh
Ii
Jj
Kk
Ll
Mm
Nn
Oo
Pp
Qq
Rr
Ss
Tt
Uu
Vv
Ww
Xx
Yy
Zz

تلاش برای یادگیری نحوه نوشتن به زبان انگلیسی بدون یادگیری الفبای آن غیر ممکن است.

صداهای الفبای انگلیسی

Academic Training Reading
صداهای الفبای انگلیسی
Aa- /ei/ a-ee a,ah
Bb – /bi/ bee buh
Cc – /si/ ceekuh
Dd – /di/ deeduh
Ee – /i/ eeeh, ee
Ff – /ef/ ef fuh
Gg – /dʒi/ jee guh, juh
Hh – /eɪtʃ/ a-ch huh
Ii – /ai/ ah-ee ah-ee, ĭ
Jj – /dʒeɪ/ jay juh
Kk – /kei/ kaykuh
Ll – /el/ elluh, ul
Mm – /em/ emmuh
Nn – /en/ ennuh
Oo – /oʊ/ ō (oh) ah, ō, uh, oo, ů
Pp – /pi/ peepuh
Qq – /kju/ kyoo (kyū) kwuh
Rr – /ɑːr/ ah- r ruh, ur
Ss – /es/ essuh, zuh
Tt – /ti/ teetuh, duh
Uu – /ju/ yoo (yū) uh, yoo, oo, ů
Vv – /vi/ veevuh
Ww – /dʌbəl.ju/ dubōyoo wuh
Xx – /eks/ eksks, zuh
Yy – /wai/ wah-ee yuh, ee, ah-ee (i), ĭ
Zz – /zed/zi/ zee zuh
الفبای انگلیسی

یک راه عالی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی ، الفبای انگلیسی است.

برای یادگیری نحوه تلفظ هر حرف، مهم است که به یک انگلیسی زبان گوش دهید. توجه داشته باشید که درک صحبت‌های انگلیسی زبانان در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود. اگر در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تازه کار هستید، گوش دادن به پادکست انگلیسی که برای آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان طراحی شده است می‌تواند بسیار مفید باشد. این پادکست‌ها به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه هر حرف را به درستی تلفظ کنید. سپس می‌توانید با درس‌های پیشرفته‌تر، انگلیسی خود را تقویت کنید.

با این کار شروع کنید و سپس به سمت یادگیری کلمات انگلیسی بروید تا رویکردی گام به گام داشته باشید. در این صورت در یادگیری یک زبان جدید دچار سردرگمی نخواهید شد. مؤثرترین روش استفاده از روش‌های مختلف، از جمله درس‌هایی است که مهارت‌های نوشتاری، گفتاری و درک انگلیسی را آموزش می‌دهند.

هنگامی که بر الفبای انگلیسی تسلط پیدا کردید، بلوک‌های سازنده‌ای را خواهید داشت که برای درک درس‌های پیشرفته‌تر به آنها نیاز دارید. از یک فرهنگ لغت انگلیسی برای تقویت واژگان خود استفاده کنید، به پادکست‌ها گوش دهید تا لهجه‌های انگلیسی را یاد بگیرید، و از فرآیند پرمخاطب یادگیری زبان در جهان لذت ببرید. دانستن نحوه صحبت کردن و درک انگلیسی فرصت‌های زیادی را به روی شما باز می‌کند و تجربیات زندگی شما را بیشتر می‌کند.

چرا یادگیری الفبای انگلیسی مهم است؟

الفبای زبان سازنده جزاء آن است. تلاش برای یادگیری نحوه نوشتن به زبان انگلیسی بدون یادگیری الفبای آن، کمی شبیه تلاش برای ساختن یک خانه آجری بدون دست زدن به تک تک آجرها است! انجام کار به این شکل غیرممکن است. بنابراین به آموزشگاه‌های زبان و روش‌هایی که سعی می‌کنند چیز دیگری به شما آموزش دهند، اعتماد نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد.

همچنین، هنگامی که شروع به تشخیص نمادها و کلمات می‌کنید، با پیشرفت خود تشویق خواهید شد و انگیزه یادگیری حتی سریعتری خواهید داشت. حتی فقط یادگیری اصول الفبا به شما این امکان را می‌دهد که شروع به تشخیص کلمات ساده انگلیسی کنید و احساس بسیار خوبی خواهید داشت!

3 دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق دروس PDF

بیایید اکنون نگاهی دقیق‌تر به این بیندازیم که چگونه مطالعه درس‌های انگلیسی در قالب PDF می‌تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری که صرف دروس معمولی ویدیویی یا صوتی به رویای خود برسید!

1.  باعث صرفه جویی در زمان لازم برای یادگیری می‌شود

یادگیری زبان انگلیسی با کتاب می‌تواند زمان لازم را به طور چشمگیری کاهش دهد. پس از دانلود یک درس یا ابزار، می‌توانید بدون در نظر گرفتن دسترسی به اینترنت، در هر زمان یا مکانی از طریق رایانه یا تلفن هوشمند خود به آن دسترسی آفلاین داشته باشید. و هنگامی که دروس انگلیسی را در قالب PDF دانلود کردید، در واقع می‌توانید سریعتر از ورود به سیستم و تلاش برای انجام این کار از طریق یک سایت به آنها دسترسی داشته باشید.

2.  همه دروس انگلیسی و ابزارهای PDF را می‌توانید چاپ کنید و با خود هر کجا ببرید

گاهی اوقات، یک صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند کافی نیست، به خصوص زمانی که در تلاش هستید چیز جدیدی یاد بگیرید. نکته مهم در مورد درس‌ها، ابزارها یا فایل‌های PDF این است که می‌توان آن‌ها را به سرعت چاپ کرد و سپس به هر جایی برد. در واقع، چاپ درس‌های انگلیسی در قالب PDF می‌تواند در مقایسه با مرور مطالب در یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک، در زمان شما صرفه‌جویی کند.

علاوه بر این، دانستن الفبا حتی به تلفظ کمک می‌کند، زیرا یادگیری حروف هر زبانی شروع به کشف ظرایف و پیچیدگی‌هایی می‌کند که همیشه در هنگام گوش دادن به کلمات آشکار نمی‌شوند.

مهم نیست که چقدر تسلط کامل بر الفبای انگلیسی طول بکشد، اینکه یک شروع عالی در یادگیری نحوه نوشتن و خواندن زبان داشته باشید بسیار مهم است. چراکه باعث می‌شود پایه شما محکم شود و بتوانید مهارت‌های زبانی دیگر را یاد بگیرید. بنابراین هدف خود را برای یادگیری الفبا آنقدر خوب تعیین کنید که بتوانید تمام وقت آن را مطالعه کنید!

3. ابزار مطالعه عالی برای تقویت حفظ و تسلط

مطالعه آنلاین دروس ویدیویی یا صوتی یک راه عالی برای یادگیری زبان است زیرا دانش‌آموزان می‌توانند هر چند بار که نیاز است بخش‌ها را مرور کرده تا زمانی که به درس تسلط پیدا کنند. اما وقتی دوباره همان درس‌های انگلیسی را با فرمت PDF مرور می‌کنید، یک اتفاق باورنکردنی رخ می‌دهد: یادگیری شما به طرز چشمگیری بهبود می‌یابد!

دیدن دوباره مطالب در قالب مکتوب به تقویت اطلاعات در ذهن شما کمک می‌کند و هم حفظ و هم یادآوری را بهبود می‌بخشد. مزایای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از دروس PDF به سرعت باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شما، برنامه زمانی شما و رویای شما برای یادگیری یک زبان جدید می‌شود!

نحوه تلفظ

برای یادگیری نحوه تلفظ هر حرف، مهم است که به یک انگلیسی زبان گوش دهید.

رازهای یادگیری سریع الفبای انگلیسی

دانستن رازهای آموزش الفبای انگلیسی همانند شاه کلیدی است که می‌تواند به یادگیری سریع آن کمک کند. روش‌های به یادگیری اساساً هر روش یا تکنیکی است که به شما کمک می‌کند تا چیزی را راحت‌تر به خاطر بسپارید.

در اینجا چند روش یادگاری برای به خاطر سپردن الفبای انگلیسی آورده شده است تا بتوانید سرعت یادگیری نوشتن به زبان انگلیسی را افزایش دهید.

1. آهنگ یا شعر الفبا را به زبان انگلیسی پیدا کنید و یاد بگیرید

آیا هنوز می‌توانید آهنگ الفبای دوران کودکی خود را به زبان خود به یاد بیاورید؟ این بهترین راه برای یادآوری آن در حافظه و بازخوانی آن است. موسیقی، آهنگ و/یا شعر! یک قطعه ضبط شده پیدا کنید و جهت یادگیری با آن هم خوانی کنید. از معلم خود بخواهید که به شما کمک کند دقیقاً به شما کمک کند تا بفهمید که چه می‌گوید و تا جایی که ممکن است آن را با صدای بلند تکرار کنید.

با این حال، هنوز باید یاد بگیرید که چگونه آن را بنویسید.

2. چند حرف را همزمان مطالعه کنید

یادتان هست زمانی که جوان بودید و برای اولین بار نوشتن را یاد گرفتید؟ شما با کلمات یا جملات شروع نکردید. شما با حروف شروع کردید، یکی یکی!

تصمیم بگیرید که هر هفته فقط چند حرف را یاد بگیرید، و سپس تا زمانی که کاملاً با آنها آشنا نشده‌اید، از آن‌ها نگذرید. نیازی نیست که به یکباره تعداد زیادی از حروف را مطالعه کنید چراکه  ممکن است دلسرد شوید. همچنین، به یاد داشته باشید که اگر سوالی دارید از معلم خود در کلاس آموزشگاه بپرسید!

یاد بگیرید که حروف را در کتاب‌ها، علائم جاده‌ای (اگر در کشور زندگی می‌کنید)، مجلات، در تلویزیون و هر جایی که با زبان انگلیسی نوشتاری روبرو می‌شوید، تشخیص دهید.

3.  حروف الفبا را با دست بنویسید

هدف گذاری کنید که حروف این هفته خود را حداقل یک بار در روز بنویسید و به این هدف متعهد باشید. شما همچنین می‌توانید هر زمان که یک لحظه آزاد دارید این کار را انجام دهید. برای خود یک دفترچه یادداشت مخصوص برای این منظور تهیه کنید به طوری که هر کجا که هستید بتوانید آن را با خود حمل کنید.

در زمان نشستن در قطار یا اتوبوس؟ در زمانی که در جایی منتظر کسی هستید؟ دفترچه یادداشت خود را بیرون بیاورید و الفبای انگلیسی یا حروفی را که در حال یادگیری هستید، بنویسید. حدود 20 تکرار را هدف قرار دهید، همزمان با اینکه در حال نوشتن نامه در سر خود بی‌صدا آن‌ها را تکرار می‌کنید. به این ترتیب، شما به زودی قادر خواهید بود به تنهایی کلمات را بخوانید و بنویسید! هیجان انگیز است، اینطور نیست؟

نوشتن چیزی با خودکار نیز به نظر می‌رسد آن را به گونه‌ای در مغز حک می‌کند که هیچ چیز دیگری انجام نمی‌دهد. علاوه براین، از اینکه می‌توانید یک زبان جدید را در نوشته خود مشاهده کنید به شما حس رضایت می‌دهد!

هنگامی که بر کل الفبا تسلط یافتید، متعهد شوید که حداقل یک بار در روز، حداقل به مدت یک ماه، آن را به طور کامل بنویسید. بدیهی است که هرچه تکرار بیشتر باشد، بهتر است.

4. کل بدن خود را درگیر کنید

تحقیقات نشان داده است که هر چه از حواس و اعمال بیشتری برای یادگیری چیزی استفاده کنیم، اطلاعات جدید سریعتر در حافظه می‌ماند و همانند یک عادت می‌شود. برای اینکه بتوانید از این اصل در یادگیری استفاده کنید، هنگام یادگیری الفبای انگلیسی، حروف بزرگ با گچ روی زمین بنویسید. حال، در حالی که حروف را با صدای بلند می‌خوانید، روی خطوطی که کشیده‌اید قدم بزنید. به این ترتیب، با حرکت دادن تمام بدن خود، حروف را مرور می‌کنید.

لذت بردن باعث می‌شود که یادگیری چیزی را آسان‌تر می‌کند، پس چرا هنگام حرکت به موسیقی انگلیسی مورد علاقه‌تان، حروف را با مراحل رقص ننویسید!

این یک ترفند ساده است که شاید احمقانه به نظر می‌رسد، اما متعجب خواهید شد که با چه سرعتی حروف پیچیده را از این طریق به حافظه خود منتقل می کنید. واقعا این روش کاراست!

5. از ارتباط بین حروف انگلیسی و تصاویر و اشیاء مرتبط در زبان خودتان استفاده کنید

این تکنیک شامل گفتن حرف انگلیسی با صدای بلند، و سپس فکر کردن به کلمه‌ای به زبان خودتان است که شبیه حرف است. این امر باعث ایجاد یک ارتباط صوتی می‌شود که به خاطر سپردن حروف را برای شما آسان‌تر می کند. حتی اگر تداعی چیزی باشد که بتوانید ترسیم یا تصویر کنید بسیار بهتر خواهد بود.

اگر نحوه نوشتن حروف الفبای جدید با الفبای شما بسیار متفاوت است، به آن دقت کنید و ببینید آیا می‌توانید تصویری را پیدا کنید که حرف شما را به یاد آن بیاندازد.

6.  اکنون از تلاش برای نوشتن کلمات لذت ببرید!

سعی کنید کلماتی را از زبان خود به زبان انگلیسی بنویسید و از معلمان بازخورد بخواهید! یا آنها را در انجمن ارسال کنید و ببینید آیا کسی می‌تواند آنها را بخواند. زمانی که شروع به نوشتن کلماتی می‌کنید که برای انگلیسی زبانان قابل خواندن و تشخیص هستند، بسیار خوشحال خواهید شد.

7.هر حرف را به جای اینکه به تنهایی انجام دهید در یک کلمه تمرین کنید.

تکرار صدا برای افراد ممکن است سخت باشد و ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما اگر حرف را در یک کلمه قرار دهید، راهی برای تمرین تلفظ خواهید داشت که می‌تواند به راحتی در موقعیت‌های زندگی واقعی از آن استفاده کنید.

به علاوه، تکرار یک حرف در داخل یک کلمه می‌تواند به شما کمک کند، نحوه تلفظ آن را بسته به حروف دیگر اطراف آن تغییر دهید. برای مثال، C می‌تواند صدای سختی مانند K یا صدای ملایمی مانند S ایجاد کند.

خب این حالت می‌تواند گیج‌کننده باشد، اما اگر چند کلمه که با C مانند cat که صدای K می‌دهد و cent که صدای S می‌دهد را یادبگیرید آن گاه آموزش الفبای انگلیسی آسان‌تر خواهد بود.

در ادامه مثال‌هایی برای هر حرف الفبای انگلیسی را آورده‌ایم. با کلمات پیشنهادی زیر تمرین کنید. سپس، چند کلمه را خودتان پیدا کنید که به شما کمک می‌کند بیشتر و بیشتر با الفبای انگلیسی و روش‌هایی که هر حرف در یک کلمه خوانده می‌شود، آشنا شوید.

A: Apple, Angel, Arm

B: Balloon, Banana, Bite

C: City, Cancel, Coconut

D: Door, Dye, Dish

E: Ear, Elephant, End

F: Fire, Family, Floor

G: Game, Glimpse, Good

H: Hour, Head, House

I: Ice, Idea, Incredible

J: Join, Jump, Jar

K: Kind, Kiss, Keap

L: Listen, Lamp, Language

M: Mother, Main, Mouth

N: Number, Nail, Nap

O: Other, Order, Omit

P: Purple, Punch, Papa

Q: Question, Quail, Quilt

R: Run, Rush, Real

S: Skin, Soft, Sun

T: Thank, Tear, Think

U: Under, Upper, Unknown

V: Vivid, Violet, Vendor

W: Wonder, Wisk, Wear

X: Example, Axe

Y: Yellow, York, Yard

Z: Zigzag, Zebra, Zoe

رویکرد

رویکردی گام به گام داشته باشید

 12 بازی حروف الفبا برای کودکان

در زیر، بهترین بازی‌های الفبای برای کودکان که می‌توانید در خانه یا کلاس درس از آن استفاده کنید، آمده است. با این بازی‌ها و فعالیت‌های آموزش الفبای انگلیسی، کودکان می‌توانند الفبای انگلیسی را به روشی سرگرم کننده و تعاملی یاد بگیرند! برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آموزش زبان انگلیسی به کودکان را مطالعه کنید.

1.  کیف رمز و راز

این یکی از ساده‌ترین بازی‌های الفبای کودکان است و نیازی به آماده سازی زیادی ندارد. با استفاده از یک کیسه، اشیایی مانند (دکمه، خودکار، سیب و غیره) را داخل آن قرار دهید. بچه‌ها دستشان را داخل کیسه می‌کنند و شی را بیرون می‌آورند، آنها باید حدس بزنند شی با چه حرفی شروع می‌شود و صدای حرف را بگویند.

2. حرف را حدس بزنید

در این بازی الفبا، معلم یا والدین کلمه‌ای را می‌گوید و دانش‌آموزان باید حدس بزنند که کلمه با چه حرفی شروع می‌شود. برای سخت‌تر کردن آن، می‌توانید به جای گفتن کلمه فقط صدای آن را بگویید. یا می‌توانید به گفتن کلمات ادامه دهید و دانش‌آموزان فقط با صدا پاسخ دهند.

برای سرگرم‌کننده‌تر کردن این بازی الفبا، معلم یا والدین می‌توانند 3 کلمه را بگویند که با یک حرف شروع می‌شوند، دانش‌آموز گوش می‌دهد و باید کلمه سومی را که مطابق با همان حرف است، بگوید. به عنوان مثال، معلم کلمه های button، ball و bag را می‌گوید و دانش‌آموز با کلمه دیگری که با b شروع می‌شود باید پاسخ می‌دهد.

3. بازی فنجان صدا برای آموزش الفبای انگلیسی

این بازی حروف الفبا برای بچه‌ها نیاز به استفاده از 26 فنجان و اشیاء دارد. معلم حروف را روی آنها می‌نویسد و آن را بر می‌گرداند. معلم 26 شیء را در زیر فنجان‌‌ها را جا به جا می‌کند.

دانش‌آموزان باید به اشیاء زیر هر فنجان نگاه کنند و آنها را زیر فنجان صحیح با صدای حرف صحیح قرار دهند. دانش‌آموزان باید حرف و صدای حروف را در حالی که شیء را زیر فنجان درست قرار می‌دهند، بگویند.

4. بازی آلفا برد برای آموزش الفبای انگلیسی

یکی دیگر از بازی‌های سرگرم کننده با حروف الفبا، Alpha Board است. با استفاده از یک تخته سفید، والدین یا معلم می‌توانند طیف وسیعی از حروف را روی تخته بکشند. سپس صدایی را می‌خواند و سپس بچه‌ها باید تمام حروفی را که با آن صدا شروع می‌شوند را پاک کنند.

برای چالش‌برانگیزتر کردن آن، معلمان می‌توانند همزمان دو صدا را بگویند یا می‌توانند به جای گفتن حروف، کلمات را بگویند. شما همچنین می‌توانید این بازی را به صورت معکوس انجام دهید و از بچه ها بخواهید همزمان با اینکه معلم یک کلمه یا صدا را می‌خواند، حروف را روی تخته بنویسند.

برای اینکه این بازی سرگرم‌کننده‌تر شود، معلم می‌تواند حرفی را بگوید و دانش‌آموزان باید یک شی را روی تخته سفید بکشند که با آن حرف شروع می‌شود، هر چه تعداد اشیاء بیشتری بکشند، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند!

5. نامه پنهان برای آموزش الفبای انگلیسی

این یک بازی الفبای واقعا سرگرم کننده برای بچه‌هاست. والدین یا معلم، حروف را در سراسر کلاس یا اتاق پنهان می‌کنند. و سپس یک حرف یا صدا را می‌گویند. دانش‌آموزان باید در جستجوی نامه باشند. می‌توانید خودتان آنها را چاپ کنید یا از این فلش کارت‌های مقرون به صرفه استفاده کنید.

راه دیگر برای انجام این بازی این است که اشیا را روی زمین پهن کنید، نام یک شی را بگویید و دانش‌آموزان باید حرف پنهان را پیدا کنند و آن را با شی درست مطابقت دهند.

6. بازی ساخت حروف با کمک خمیر برای آموزش الفبای انگلیسی

یک راه عالی برای کمک به دانش‌آموزان برای یادگیری نوشتن حروفشان، یادگیری شکل دادن آنهاست. از خمیر استفاده کنید و یک حرف به دانش آموزان بگویید تا بسازند. این بازی یک فعالیت الفبای عالی برای تمایز بین حروف بزرگ و کوچک خواهد بود.

7. آلفا من جاسوس

این یک بازی abc واقعا آسان برای بچه‌هاست. با استفاده از کلمات توصیفی، سعی کنید دانش‌آموز را حدس بزند که موضوعی که توصیف می‌کنید با چه حرفی شروع می‌شود. یکی دیگر از راه‌های عالی برای انجام این فعالیت، چاپ صفحات رنگ آمیزی با اشیاء با حروف مختلف است. می‌توانید بگویید «من چیزی را جاسوسی می‌کنم که صدای p دارد» دانش‌آموزان باید Pizza را پیدا کنند و آن را رنگ کنند.

8. بازی تطبیق صدا برای آموزش الفبای انگلیسی

این بازی حروف الفبا برای بچه‌ها را می‌توانید خودتان تهیه کنید، یا می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. سپس مجموعه‌ای از تصاویر را که چاپ کرده‌اید به دانش‌آموزان بدهید.

با استفاده از کارت‌های حروف الفبا، از دانش‌آموزان بخواهید که هر حرف را با تصویر صحیح مطابقت دهند و صدای آن حرف را همانطور که مطابقت می‌دهند، بیان کنند.

9. نقاشی حروف برای آموزش الفبای انگلیسی

یادگیری نوشتن حروف با رنگ همیشه فعالیتی است که بچه‌ها از آن لذت می‌برند. از دانش‌آموزان بخواهید حروفی را که می‌گویید، با حروف بزرگ یا کوچک و همچنین صداهای را نقاشی کنند. معلمان همچنین می‌توانند اشیاء اطراف اتاق را بگویند و دانش‌آموزان باید حرفی را که با شیء فراخوانده شده شروع می‌شود را نقاشی کنند.

10. بازی الفبای لی لی

این بازی الفبای کودکان را می‌توان با کارت‌های گچ یا حروف الفبا یا حتی آهنرباهای الفبای استفاده کرد. آنها را نزدیک یکدیگر روی زمین قرار دهید. دانش‌آموزان روی حروف می‌پرند و صدا و شئ را که با آن حرف شروع می‌شود را صدا می‌زنند.

برای اینکه این کار سرگرم‌کننده‌تر شود، می‌توانید برای هر دانش‌آموز زمان‌بندی کنید و هر کسی که بتواند تمام ۲۶ حرف را سریع‌تر انجام دهد، برنده می‌شود.

11. بازی توپ الفبا

از یک توپ ساحلی استفاده کنید و روی آن حروف بنویسید، از دانش‌آموزان بخواهید دایره‌ای بسازند و آن را به سمت یکدیگر پرتاب کنند. وقتی دانش‌آموزی توپ را می‌گیرد، باید هر حرفی که انگشتش روی آن قرار می‌گیرد را بگوید و یک مثال از حرف بزند.

برای چالش برانگیزتر کردن بازی، دانش‌آموزانی که توپ را می‌گیرند، حرف را می‌گویند و سپس آن را به سمت دانش‌آموز بعدی با نام کوچک آن حرف می‌اندازند.

12. مسابقه پیدا کردن حروف بزرگ و کوچک

این یک بازی الفبای عالی برای بچه‌هاست، که می‌تواند با خواهر و برادر در خانه نیز انجام دهند. حروف بزرگ و کوچک را در اطراف اتاق قرار دهید. از دو دانش‌آموز بخواهید بیایند و وقتی معلم می‌گوید شروع کنید، دانش‌آموزان باید تمام حروف بزرگ و کوچک را در اتاق پیدا کنند و آنها را به ترتیب روی زمین قرار دهند. هر دانش‌‌آموزی این کار را سریعتر انجام دهد، برنده است.

یادگیری نوشتن حروف

یادگیری نوشتن حروف با رنگ همیشه فعالیتی است که بچه‌ها از آن لذت می‌برند.

مروری بر آموزش الفبای انگلیسی

آموزش الفبای انگلیسی یکی از اولین کارهایی است که هنگام شروع زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم انجام می‌شود. درک الفبای انگلیسی اولین قدم برای تسلط به زبان انگلیسی است.

انجام بازی با حروف الفبا یک راه سرگرم کننده برای یادگیری است. در اینجا برخی از بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم کننده الفبا برای بچه‌ها را آورده‌‌ایم که به کودکان کمک می‌کند الفبا را به روشی سرگرم کننده و تعاملی یاد بگیرند. این بازی‌های حروف الفبا را می‌توان در خانه یا در کلاس انجام داد!

امیدواریم این نکات به شما انگیزه کافی برای یادگیری آموزش الفبای انگلیسی بدهد. می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را برای مدتی امتحان کنید و راه‌هایی برای شخصی سازی نکات مطالعه متناسب با نیازهای خود بیابید.

یادگیری الفبای انگلیسی یک مرحله مهم در فرآیند یادگیری شما برای یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان است. با این ترفندهای مطالعه، شما در کمترین زمان ABC را می‌خوانید و حروف را مانند زمان مادری خود تلفظ خواهید کرد.

آیا شما در زمان شروع آموزش الفبای انگلیسی روشی را که موثر بوده را امتحان کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌های پایین همین صفحه، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درباره موسسه کوییک

سوالات متدوال آموزش حروف الفبای انگلیسی

چند حرف در الفبای زبان انگلیسی وجود دارد؟

حروف الفبای انگلیسی 26 حرف دارد

چگونه حروف الفبای انگلیسی را به درستی تلفظ کنیم؟

برای تلفظ حروف الفبای انگلیسی به بهترین نحو، می‌توانید از منابع مختلفی مانند ویدئوها، آهنگ‌ها، یا دیکشنری‌های تلفظ استفاده کنید. همچنین تمرین و تکرار کلمات و جملات با حروف مختلف به بهبود تلفظ کمک می‌کند.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

0 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته