آموزش انگلیسی برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان

مهاجرت به کشور دیگر به قصد کار یا تحصیل، یکی از مهم‌ترین اهداف بسیاری از کسانی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به موسسات و آموزشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و اولین سوالشان این است که در آموزشگاه شما آموزش انگلیسی برای مهاجرت چگونه صورت می‌پذیرد؟ مهم‌ترین راه ارتباطی میان انسان‌ها در اقصی نقط دنیا زبان و صحبت کردن است. به همین دلیل بسیار مهم است قبل از مهاجرت به کشوری با زبان آن کشور و یا زبان انگلیسی که زبان دوم مردم همه‌ی دنیا است آشنایی داشته باشید.
یادگیری هر مهارت جدیدی نیاز به تلاش و پشتکار دارد. یکی از مهم‌ترین مدارکی که پیش اقدام برای مهاجرت به کشوری دیگر, کشورهای اروپایی و به خصوص کشورهای انگلیسی زبان احتیاج دارید، مدرک تسلط به زبان انگلیسی است.( آیلتس یا تافل برحسب قوانین آن کشور ) . لذا پیش از مهاجرت حتما باید به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید. با توجه نوع مهاجرت، سطح مهارت مورد نیاز در زبان انگلیسی متفاوت است. کسی که به هدف ادامه تحصیل قصد مهاجرت را دارد، باید به سطح پیشرفته‌‌تری از زبان انگلیسی برسد تا کسی که به قصد ویزای کاری اقدام می‌کند. به همین دلیل بسیار مهم است که پیش از شرکت در کلاس‌های آموزشی هدف خودرا مشخص کنید تا در بهترین مسیر قرار گیرید و اساتید شما بتوانند بهترین برنامه آموزشی را برای شما ترتیب دهند.

برای آموزش انگلیسی برای مهاجرت باید چه مراحلی را طی کنیم؟

مهم نیست که قصد مهاجرت به کدام کشور را دارید، زبان دوم و زبان رایج در مقصد را باید بلد باشید. برای مهاجرت به اکثر کشورهای پیشرفته مانند کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و استرالیا تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک آیلتس یا تافل‌ الزامی است.
برای تمام افرادی که به دلایل مختلف مانند کار و یا تحصیل قصد مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر را دارند، سوال‌ها و ترس‌های زیادی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ترس‌ها تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مهارت کافی در این زبان است. بسیاری از افراد به دلیل تعدد موسسات و آموزشگاه‌ها در ابتدای مسیر بسیار سردرگم هستند و نمیدانند چه مسیری را باید انتخاب کنند.
هنگامی که به کشور دیگری مهاجرت می‌کنید برای این‌که احساس تنهایی نکنید و منزوی نشوید، بتوانید با فرهنگ کشور مقصد آشنا شوید و خودرا وفق دهید, بتوانید وارد بازار کار شوید, در اجتماع حضور پیدا کنید و جمع‌های دوستانه‌ی خودرا تشکیل دهید، باید بتوانید به زبان آن کشور صحبت کنید و تا حدی تسلط داشته باشید. کشورهایی نظیر استرالیا, نیوزیلند, کانادا, آمریکا کشورهای مهاجرپذیر هستند و این بدین معنی است که اکثریت جمعیت با روی باز پذیرای فرهنگ‌ها و ملیت‌های جدید هستند درنتیجه تنها موضوعی که ممکن است مانع از ورود شما در جمع‌های جدید در کشور مقصد شود عدم توانایی شما در صحبت کردن است.

  •  حفظ آرامش

وقتی بحث مهاجرت مطرح می‌شود، محدودیت‌های زمانی, فشار و حجم کارها و استرس‌های این مسیر گاهی باعث کاهش راندمان و کیفیت یادگیری می‌شود. به همین دلیل مهم‌ترین مسئله و قدم اول این است که قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنید. مهاجرت کردن به هیچ عنوان کارساده‌ای نیست. جدا از سختی‌های دوری از خانواده و دوستان، فشارهای زیادی ناشی از استرس‌های مربوط به ددلاین‌های دانشگاه‌ها، مصاحبه با سفارتخانه، گرفتن نمره مورد نظر در آزمون‌های زبان و آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت بر روی فرد متقضی تحمیل می‌شود, به همین دلیل حفظ آرامش و داشتن پشتکار و عزم راسخ در این مسیر بسیار مهم است. توجه کنید که اگر هر اتفاقی در این مسیر افتاد، ناامید نشوید، از هدف خود دست نکشید و به تلاش خود ادامه دهید.

  • زبان انگلیسی را در همین‌جا بیاموزید

ما هیچ‌گاه منکر این مسئله نمیشویم که یادگیری زبان انگلیسی در یک محیط انگلیسی زبان بهتر و سریع‌تر ما را به هدف میرساند برای همین بسیاری از افراد منتظر می‌مانند تا بعد از مهاجرت یه یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. اما نکته‌ای که بسیار مهم است مکالمه در کلاس‌های آموزش انگلیسی برای مهاجرت با مکالمه در یک کشور انگلیسی‌ زبان، بسیار متفاوت است. لهجه و نوع گویش و سرعت حرف زدن در کشورهای انگلیسی‌زبان بسیار متفاوت است با کلاس‌های آموزشی که در اینجا برگزار می‌شوند. که وفق دادن خود با این شرایط حتی برای کسانی که مدرک زبان انگلیسی خودرا نیز دریافت کرده‌اند دشوار است حالا تصور کنید کسی که هیچ‌ دانشی از زبان انگلیسی نداشته باشد و بخواهد در این کشورها، شروع به یادگیری زبان انگلیسی کند چقدر سخت است و با چه مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. از طرفی برای تامین مخارج در خارج از ایران همه افراد مجبورند کار کنند و شاید شما به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی ناگزیر باشید شغل مناسبی که توانایی‌های لازم برای آن‌را هم دارید از دست بدهید. بسیاری از کارفرماها از شما می‌خواهند حداقل بتوانید منظورتان را به زبان انگلیسی بیان کنید. شرکت در کلاس‌های آموزش انگلیسی برای مهاجرت داخل ایران این مزیت را دارد که بتوانید با آرامش و در زمان مناسب زبان انگلیسی را بیاموزید. یادگیری در یک محیط دوستانه‌ و همزبان بودن شما و استادتان به شما قوت قلب می‌دهد, هم‌چنین باعث می‌شود با اعتماد به نفس بیشتری به کشور مقصد پا بگذارید.

هدف

برای رسیدن به هدف خود ،هیچ‌گاه دست از تلاش نکشید.

  • به انگلیسی زیاد صحبت کنید.

یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در آموزش انگلیسی برای مهاجرت‌، مکالمه هرچه بیشتر است. مهم‌ترین دلیلی که زندگی در محیط یک کشور انگلیسی زبان مهارت‌های زبان انگلیسی شما را تقویت می‌کند این است که برای هر مسئله‌ای حتی مسائل کوچک و پیش پا افتاده مجبورید به انگلیسی صحبت کنید .با همکلاسی‌هایتان انگلیسی صحبت کنید, محیط‌های انگلیسی زبان را کشف کنید در کلاس‌های جانبی آموزشگاه تخصصی زبان کوییک شرکت کنید. تمام تلاش خودرا به‌کار برید تا همیشه در معرض زبان انگلیسی باشد, حتی سعی کنید به انگلیسی فکر کنید.

مکالمه

مکالمه هر جه بیشتر،شرایط شما را در کشوری که قصد مهاجرت دارید،بهتر فراهم میکند.

آیا آموزش انگلیسی برای مهاجرت مهم است؟

نکته‌ی بسیار مهمی که وجود دارد این‌ است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند به صرف بودن در محیط یک کشور انگلیسی‌زبان، می‌توانند به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند اما برخلاف تصور اکثر افراد حقیقت این است که هرچه از سطح زبان پایین‌تری برخوردار باشید، هم دیگران سخت‌تر شما را در جمع‌هایشان می‌پذیرند و هم این‌که شما اعتماد به نفس حضور در این جمع‌ها را از دست می‌دهید و این امر خود باعث منزوی شدن شما می‌شود که یکی از دلایل افسردگی بعد از مهاجرت است که در بسیاری از افراد پس از مهاجرت دیده می‌شود.

کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

موسسه تخصصی زبان کوییک با تخصص ده ساله در زمینه مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان به خوبی نسبت به نیاز‌های شما زبان‌آموزان آگاه است. با توجه به محدودیت زمانی غالب موکلین مهاجرت، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت موجود در بازار برای این دسته از افراد مناسب نمی‌باشد. از این رو با بهره‌گیری از برترین اساتید زبان انگلیسی با استفاده از کتاب‌هایی مرجع زبان انگلیسی هم‌چون  Grammar in Use و ESS و ترکیب آن با منابع سریال‌های زبان انگلیسی و داستان‌های کوتاه بهترین منابع زبان انگلیسی را که مختص زبان‌آموزان خود موسسه می‌باشد را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که آموزش زبان ویژه مهاجرت را باید از موسساتی انتظار داشت که به نیازهای شما واقف هستند و این دقیقا همان ویژگی موسسه کوییک می‌باشد.

دوره‌های فشرده انگلیسی برای مهاجرت موسسه تخصصی زبان کوییک

در دوره‌های آموزش سریع انگلیسی برای مهاجرت آموزشگاه تخصصی زبان کوییک ما به سعی بر آن داریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرف هزینه‌ای معقول شما را برای شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی حاضر کنیم. همچنین به دلیل تاکید بر تقویت مهارت مکالمه در کلاس‌ها شما پس از طی ۷ ترم دوره آموزشی کاملا مسلط و روان قادر به صحبت هستید. همانطور که در مقالات پیشین ذکر شده است شما با ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از صفر آموزشگاه تخصصی زبان کوییک پس از گذراندن ۷ ترم می‌توانید به طور تضمینی آیلتس ۶٫۵ دریافت کنید. هر ترم در آموزشگاه تخصصی زبان کوییک ۱ ماه می‌باشد. همچنین ما در این کلاس‌ها برای زبان‌آموزان‌مان مشاوره‌های فردی نیز در نظر گرفته‌ایم و در این مشاوره‌ها به‌ایشان می‌آموزیم که هرگز از خود نپرسند که تا چه اندازه یاد گرفته‌اند, بلکه به ایشان می‌آموزیم که سعی کنند آنچه که تا کنون آموخته‌اند را به صورت درست و کاربردی استفاده کنند و پیوسته به انتهای مسیر فکر نکنند. همچنین مسیر پیشرفت تک تک زبان‌آموزان رصد می‌شود و برنامه‌های لازم متناسب هر فرد تدوین می‌شود.

مهاجرت

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت از اهمیت بالای برخوردار است

راهکارهای اجرایی برای پیشرفت زبان انگیسی برای مهاجرت

برای بهترین انتخاب در مسیر مهاجرتی خود به موارد زیر توجه نمایید

  • باکیفیت ترین مؤسسه کلاس زبان در جهت آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را پیدا کنید.

آموزش زبان انگلیسی برای فرد فراگیرنده خیلی فانتزی است، اما برای کسانی که وقت نداشته یا برنامه‌ریزی برای آنان سخت می‌باشد، کلاس زبان بی‌اندازه مفید و کمک کننده است!

پس احساس دودلی و وسواس برای انتخاب چندین آموزشگاه زبان را کنار گداشته و با حضور و ثبت نام در دوره‌های با کیفیت آموزش زبان انگلیسی مؤسسه تخصصی زبان کوییک را انتخاب نمایید تا ضمن جلوگیری از استهلاک زمان و خستگی در زمان آموزش، حس خوشآیند درک زبان انگلیسی را تجربه نمایید تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاه، راه مهاجرت برای‌تان هموار گردد تا ضمن دستیابی به رؤیاهایتان، گام‌های مؤثری برای برقراری ارتباط و یافتن کار مناسب و پیشرفت روزافزون بردارید.

  • می‌توانید در ماشین یا با استفاده از تلفن همراه، رادیو و پادکست انگلیسی گوش دهید.

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت به کشوری مانند استرالیا و نیوزیلند که لهجه متفاوتی دارند باعث می‌شود که شما تا حد امکان، ضمن کسب آموزش‌های مدنظر، به برنامه‌های رادیو و پادکست‌های محلی نیز گوش فرادهید تا به نوع لهجه آنان نیز عادت کنید. این روش یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت به حساب می‌آید.

  • تا حد امکان سریال‌های جذاب و ساده ببینید.

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را باید با دیدن فیلم و سریال‌های ساده‌ای که برای درک موضوع دنبال نمایید تا ضمن مرور تمرین‌های کلاسی از نحوه گفتمان زبان نیز بهره‌مند شوید. برای این روش سریال‌های ساده و کوتاه مثل Friends و یا مشابه آن توصیه می‌شود. دلیل مفید بودن این‌کار این است که در سریال‌ها شما با موضوعات ساده و روزمره سر و کار دارید و به گونه‌ای نیز نحوه‌ی بیان آدم‌ها رو فرا می‌گیرید و همچنین فرهنگ رایج آنان را یاد می‌گیرید و این موضوع بی‌اندازه برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت مفید خواهد بود.

راه‌های زیادی برای تقویت زبان از طریق سریال وجود دارد که به نظر یکی از بهترین روش‌ها، تهیه یک دفترچه کوچک است تا در هر سریال، جملاتی که معنی آن‌را فهمیدید ولی هیچ‌وقت بدین طریق از آن‌ها استفاده نکرده‌اید را یادداشت نمایید. نیازی نیست که حتماً سراغ کلمه‌های جدید بروید و دچار سردرگمی شوید. درحالی‌که سعی کنید بیان قشنگ‌تر آن چیزی را که بلدید را یاد بگیرید و سپس سعی کنید در مکالمه‌های بعدی از آن جمله‌ها استفاده کنید. این تکنیک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های ارتقاء زبان از حد متوسط به پیشرفته است.

پادکست

یکی از روش‌های آشنایی با لهجه هر کشور،گوش دادن به رادیو و پادکست می‌باشد

  • بر نحوه‌ی درخواست کردن‌ها تمرکز کنید.

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت روش‌های گوناگونی را می‌طلبد اما یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای فراگیری آن، این است که برخی با وجود سطح زبان خوب، نمی‌دانند با چه ادبیاتی درخواست و تقاضای خود را مطرح نمایند. این موضوع در عین حال باعث بروز یک تجربه‌ی مشترک بین خیلی‌ از مردم شده است که پس مدتی ممکن است به شوخی یا کنایه بشنویم که «تو چقدر دستوری برخورد می‌کنی! تو مثل افسرها حرف می‌زنی! تو چرا این‌قدر طلبکاری؟ تو چرا اینقدر جدی درخواست میکنی؟». سپس آن موقع است که دقت می‌کنیم که اشکال کار در تفاوت نحوه‌ی درخواست دادن ما با یک فرد انگلیسی زبان مثل استرالیایی یا نیوزیلندی بروز می‌نماید. مطلب اساسی این است که برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، نمره‌ی آیلتس و تافل ما آنقدر تأثیرگذار نیست بلکه آشنا بودن با فرهنگ زبانی کشور مقصد مهم‌تر می‌باشد. به عنوان مثال فرهنگ درخواست در کشورهای استرالیا و نیوزیلند بی‌اندازه نرم و مؤدب و غیر مستقیم است و اگر نخواهیم یاد بگیریم که چطور در مورد نیازمان صحبت کنیم یا کاری را نقد کنیم، ممکن است خیلی گستاخ و پرمدعا به نظر برسیم.

زبان هر کشور، ترکیبی از لغات و فرهنگ آن است. فراگیری و دانستن نکات ریز و درشت فرهنگی کشورها، گاهی هزاران برابر از دانستن صدها کلمه‌ی پیچیده مهم‌تر است.

پس در اغلب موقعیت‌ها مهم نیست که دایره لغات ما چقدر وسیع باشد، تأثیر اولیه و روی خندان و ادبیات و حسی که به طرف مقابل از نحوه‌ی درخواست خود منتقل می‌کنیم، بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

در این مقاله سعی شده است با ارائه برخی نکات کاربردی برای تقویت زبان انگلیسی برای مهاجرت که شاید خیلی به آن پرداخته نشود ارائه گردد. شاید هر کدام از این نکات خیلی ساده به نظر آیند و قبلاً هم شنیده باشید، ولی با انتخاب مؤسسه تخصصی زبان کوییک، یادگیری زبان کار سختی نیست، هر چند با هیچ معجزه‌ای نمی‌توان بدون تمرین، زبان خارجی را تقویت نمود.

ضمناٌ یادگیری زبان انگلیسی یک زوره و بدون سختی نیست، بلکه خود نوعی سفر محسوب می‌شود، سفر به فرهنگ کشورهای دیگر و آدم‌های دور و نزدیک و لذت تجربه‌ی فرهنگ و شنیدن حرف‌های آن‌ها که می‌تواند لذت زندگی در کشور مورد مهاجرت را تجربه کرد. پس از این فرصت و این‌که می‌توانید زبان بین المللی انگلیسی را یاد بگیرید استفاده نمایید و نهایت لذت را در کلاس‌های موسسه تخصصی زبان کوییک در آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت تجربه نمایید.

چرا موسسه کوییک را جهت یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

  • استفاده از متد فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی که مختص افرادی است که وقت کافی ندارند و می‌بایستی مدرک زبان خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وکلای مهاجرتی خود تحویل دهند.
  • بهره‌گیری از اساتید تجربه که قصد تلف کردن وقت شما را ندارند و تمامی آن‌ها نفرات برتر تدریس زبان انگلیسی در ایران می‌باشند.
  • آشنایی کامل با آزمون‌های بین المللی نظیر آیلتس، تافل و دولینگو و آخرین تغییرات آن‌ها و دوره‌های آموزشی مختص آن‌ها
  • آگاهی به روز و کامل از قوانین به روز مهاجرتی بسیاری از کشورها نظیر کانادا
  • امکان حضور در کلاس‌های به صورت حضوری و آنلاین برای ایرانیان سراسر دنیا
  • پیگیریی مستمر روند پیشرفت زبان‌آموزان و مشاوره فرد به فرد از طریق تیم CRM

و بسیاری از ویژگی‌های دیگر دلیلی است برای انتخاب موسسه تخصصی زبان کوییک جهت مهاجرت به کشورهای مختلف و تسریع در روند یادگیری زبان انگلیسی شما.

فیلم

جهت آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت،یک فیلم ساده را برای دیدن انتخاب کنید

سوال‌های رایج در زمینه انگلیسی برای مهاجرت

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای مهاجرت کدام است؟

از آنجایی که برای مهاجرت نیاز به یادگیری زبان در بازه زمانی بسیار کوتاه مدت می‌باشد،موسسه زبان کوییک به عنوان سریع‌ترین موسسه زبان در زمینه آموزش زبان انگلیسی بهترین گزینه خواهدبود.

چگونه برای مهاجرت زبان انگلیسی را فرابگیریم؟

بهترین جواب برای این سوال، توصیه جهت عدم اتلاف وقت می‌باشد. با تحقیقات کامل خود بهترین موسسه زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و یادتان نرود که فرآیند یادگیری را به فردا موکول نکنید.

دوره‌های فشرده برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب مهاجرت می‌باشند؟

در صورتی که از روش‌های استاندارد و اصولی استفاده کنند این دوره‌ها بسیار مناسب می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد نمی‌شوند.

اهمیت زبان انگلیسی در مهاجرت چیست؟

بی تردید، مهاجرت بدون زبان انگلیسی مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت و با توجه به هزینه‌های دوره‌های زبان انگلیسی در خارج از کشور، فراگیری آنها در کشور ایران بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

مطالب مرتبط

این نوشته چقدر مفید بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.2]

17 نظر یا سوال
Inline Feedbacks
View all comments
Baran

سلام
مطالب را مطالعه کردم ممنون از شما
با اینکه رشتم زبان انگلیسی هست ولی هیچ وقت نتونستم این زیان رو یادبگیرم هی شروع کردم رها کردم روی هم رفته شاید 10 ساله درگیر یادگیری ام همش دلسرد میشم از یادگیری وقتي میبینم چیزی ازش نمی‌فهمم حالا که روز به روز زبان انگلیسی برام مهم تر و واجب تر میشه استرسم بالا تر میره
اگر لطف کنید بگین حین یادگیری چه نکاتی رو رعایت کنیم که از یادگیری دلزده نشیم ممنون میشم ?

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Baran

برای یادگیری زبان در درجه اول علاقه خیلی مهم هست و روش مطالعه
برای اگاهی از روش تدریس زبان انگلیسی در موسسه کوییک با ما تماس بگیرید.

Parsa

سلام ایا برای مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان باید نام انگلیسی داشته باشیم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Parsa

خیر

صادق

هزینه این دوره های شما چنده

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  صادق

برای آگاهی از هزینه ها و تعرفه ها با ما تماس بگیرید

فرشید

سلام بنده قبلا تا سطح b2 در موسسه ای خوندم ولی سه سال ولش کردم و ادامه ندادم الان وضعیت خیلی افت کرده . چطور میشه دوباره به سطوح قبلی رسید باید از صفر شروع کرد یا ؟؟

Mehrsa

سلام من یک سال دیگه می‌خوام برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برم و سطح زبانم خیلی پایینه در این یک سال می تونم سطح زبانم رو چقد بالا ببرم؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Mehrsa

سلام
یک سال زمان مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی به حساب میاد.
برای یادگیری بهترین روش با مشاورین ما در تماس باشید.

فرحناز

بهترین منبع برای یادگیری زبان به قصد مهاجرت کدام منابع؟ میشه در مدت زمان یک سال به تسلط نسبی در زبان رسید؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  فرحناز

سلام
یک سال واقعا زمان مناسبی هست برای یادگیری زبان انگلیسی و شروع پروسه مهاجرت شما.
برای اینکه بهترین روش و متد رو برای یادگیری زبان انگلیسی رو داشته باشید میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید.

فرحناز

میشه لطفا درباره کلاسها و هزینه ش توضیح بدین؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  فرحناز

سلام
برای آگاهی از هزینه های کلاس های زبان برای مهاجرت می تونید با موسسه تماس بگیرید.
امکان درج هزینه ها در کامنت های سایت به علت نوسان سالانه قیمت ها وجود ندارد.

Kiyana

ببخشید از چه سنی میتونیم این کلاس هارو ثبت نام کنیم و برا گرفتن مدرک سن مشخصی داره؟

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Kiyana

سلام
برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی برای مهاجرت محدودیت سنی وجود نداره
ولی کلاس های موسسه تخصصی زبان کوییک برای بالای ۱۴ سال هست.

Razieh

سلام میخوام حدود یکسال دیگه مهاجرت کنم میخواستم بپرسم دوره هاتون فقط حضوریه؟با مجازی هم هست

موسسه تخصصي زبان كوييك
مدیر
پاسخ به  Razieh

سلام
دوره های انگلیسی برای مهاجرت در موسسه کوییک به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند.

موسسه تخصصی زبان کوییک - آموزش تضمینی زبان از مبتدی تا پیشرفته